..

Tutorialok, leírások magyarul:

 

Programok:
Az eredeti Level Editor Next Generation Level Editor
Strpix (Objecteket lehet vele textúrázni, valamint átlátszóvá tenni, fényeket beállítani.) WADmerger (A WAD-odat tudod vele szerkeszteni, objecteket hozzáadni, törölni, animációkat kezelni, hangokat állítani, stb.)
TBuilder 2.4 (Textúrakezelõ. Ezzel a programmal lehet textúrákat hozzáadni a pályához.) TR2Prj 2.24 by Aktrekker (A Tomb Raider játékok és szerkesztett pályák térképeit (map) tudod kiexportálni vele, textúrákkal együtt.
Meta2tr_v5 A .tr4 fájlokat lehet vele szerkszteni, geometriákat tudod vele szerkeszteni Metasequia programmal. Kezelése kicsit bonyolult.
MousePatch v2 (by Larson 08) Ha egérgondjaid vannak a szerkesztõben, ajánlott ezt feltenni.
Tomb Ripper - David Skotnicki Windows XP alatt futó hangokat kiszedõ progi.
Tutorialok, leírások magyarul:
Audio fájlok: Készítette: Chiara Benedetta Condorelli
Being scared.mp3 Giant spiders, just what I needed.mp3
Gotcha.mp3 Grrr.mp3
I got a secret.mp3 I have to be quiet.mp3
I made it.mp3 Jump.mp3
Let's go.mp3 No.mp3
Oh no.mp3 Oh yeah.mp3
Ouch.mp3 Really.mp3
Uh huh.mp3 Watch out.mp3
Yippee.mp3  

These audio files are provided by Chiara Benedetta CondorelliThey can be used for free on TRLE projects, but they can't be  used for any commercial project. If you use one or all of these  audio files, always include the following sentence into the main folder or into the audio folder of your TRLE:"The file XXX/The files XXX was/were recorded by Chiara Benedetta CondorelliIf you want to know more about her voice talent work and hire her for any commercial project, in Italian or in English language, go to: https://www.voices.com/people/zaffiro84". For any inquiries, please contact: chiarabenedetta.condorelli@gmail.com Have fun! :)

 

Az eredeti pályaszerkesztő kézikönyv magyarul:

SZERKESZTÕ ÁTTEKINTÉS
Hogyan mûködik
Az interaktív felület
A kézikönyv használata ........................................................ .....................................
Gyorstalpaló/Barátkozzunk meg a felülettel

I-ES SZEKCIÓ - KEZDETBEN
Kezdjünk hozzá
"Szoba" készítése
Események hozzárendelése a "Szobá"-ban
A "Szoba" textúrázása
A "Szoba" fényviszonyainak beállítása
Játszható verzió készítése
Időmegtakarítás és egyéb tippek
"Szobá"-k összekapcsolása ("Ajtók" készítése

II-ES SZEKCIÓ - ALAKOK FORMÁZÁSA
Készségfejlesztés
Lejtők készítése

1 III-AS SZEKCIÓ - LEGYEN A PÁLYA KÜLÖNLEGES
Tárgyak hozzáadása
Kapcsolók
Csapdák

IV-ES SZEKCIÓ - LEGYEN JOBB
Rumli a Szobákban
Víz létrehozása
Mászható falak
A Majomtánc

V-ÖS SZEKCIÓ- LÁSSUNK MÁSKÉPPEN
Kameraállások
Heavy Triggers

VI-OS SZEKCIÓ - VILÁGVÉGE
Az utolsó "Szoba
Készítsünk Külső Világot
Az utolsó mozzanat- Audio track hozzáadása a pályához
Triggering the End of the Level

TOMB RAIDER TERVEZÉS

SAJÁT PROJECT KÉSZÍTÉSE
WAD és textúra kiválasztás
A project összeillesztése
A pálya testreszabása

ADVANCED SKILLS
Modellezési tanácsok
Áttűnések az "Ajtók"-nál
Egyéb effektek a menüknél
Baddies and Their AI
Kapcsolók; tippek és trükkök
Other Cool Features
Textúrák készítése/Módosítása

REFERENCIA
File Flow Charts
WAS példa
Gyorstalpaló
Általános WAD objektumok
WAD-ok a pályán
DOS 101
Kamera-beállítások
Flip Effects
Billentyűparancsok
A szerkesztő kezelőfelületének funkciói
Összegzés
Problémák megoldása
Végfelhasználói szerződés

Készítők

Fordításban segítenek:

Harangi István: 01-20, 21-30, 71-80, 101-110 oldalak
Sys: 41-50 oldalak, 51-60,113-119 oldalak
N-Arrow: 61-70 oldalak
Petúnia: 31-37, 81-90 oldalak
Balogh Péter: 91-100 oldalak
Bodlac: 38-39, 111-113 oldalak

 

 

 

 

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével. |