Tutorialok,
leírások magyarul:
Programok: |
Az
eredeti Level Editor |
Next
Generation Level Editor |
Strpix
(Objecteket lehet vele textúrázni,
valamint átlátszóvá tenni, fényeket
beállítani.) |
WADmerger
(A WAD-odat tudod vele szerkeszteni, objecteket
hozzáadni, törölni, animációkat kezelni,
hangokat állítani, stb.)
|
TBuilder
2.4 (Textúrakezelõ.
Ezzel a programmal lehet textúrákat hozzáadni
a pályához.) |
TR2Prj
2.24 by Aktrekker (A Tomb Raider
játékok és szerkesztett pályák
térképeit (map) tudod kiexportálni vele, textúrákkal
együtt.
|
Meta2tr_v5
A .tr4 fájlokat lehet vele szerkszteni,
geometriákat tudod vele szerkeszteni Metasequia programmal.
Kezelése kicsit bonyolult.
|
MousePatch
v2 (by Larson 08) Ha egérgondjaid
vannak a szerkesztõben, ajánlott ezt feltenni. |
Tomb
Ripper - David Skotnicki Windows
XP alatt futó hangokat kiszedõ progi.
|
Tutorialok,
leírások magyarul: |
These audio files are provided by Chiara Benedetta Condorelli. They can be used for free on TRLE projects, but they can't be used for any commercial project. If you use one or all of these audio files, always include the following sentence into the main folder or into the audio folder of your TRLE:"The file XXX/The files XXX was/were recorded by Chiara Benedetta Condorelli. If you want to know more about her voice talent work and hire her for any commercial project, in Italian or in English language, go to: https://www.voices.com/people/zaffiro84". For any inquiries, please contact: chiarabenedetta.condorelli@gmail.com Have fun! :)
Az eredeti pályaszerkesztő kézikönyv magyarul:
SZERKESZTÕ ÁTTEKINTÉS
Hogyan mûködik
Az interaktív felület
A kézikönyv használata ........................................................
.....................................
Gyorstalpaló/Barátkozzunk
meg a felülettel
I-ES SZEKCIÓ - KEZDETBEN
Kezdjünk hozzá
"Szoba" készítése
Események hozzárendelése
a "Szobá"-ban
A "Szoba"
textúrázása
A "Szoba"
fényviszonyainak beállítása
Játszható verzió készítése
Időmegtakarítás és
egyéb tippek
"Szobá"-k
összekapcsolása ("Ajtók" készítése
II-ES SZEKCIÓ - ALAKOK
FORMÁZÁSA
Készségfejlesztés
Lejtők készítése
1 III-AS SZEKCIÓ -
LEGYEN A PÁLYA KÜLÖNLEGES
Tárgyak hozzáadása
Kapcsolók
Csapdák
IV-ES SZEKCIÓ - LEGYEN
JOBB
Rumli a Szobákban
Víz létrehozása
Mászható falak
A Majomtánc
V-ÖS SZEKCIÓ- LÁSSUNK
MÁSKÉPPEN
Kameraállások
Heavy Triggers
VI-OS SZEKCIÓ - VILÁGVÉGE
Az utolsó "Szoba
Készítsünk Külső Világot
Az utolsó mozzanat-
Audio track hozzáadása a pályához
Triggering the End
of the Level
TOMB RAIDER TERVEZÉS
SAJÁT PROJECT KÉSZÍTÉSE
WAD és textúra kiválasztás
A project összeillesztése
A pálya testreszabása
ADVANCED SKILLS
Modellezési tanácsok
Áttűnések az "Ajtók"-nál
Egyéb effektek a menüknél
Baddies and Their AI
Kapcsolók; tippek és
trükkök
Other Cool Features
Textúrák készítése/Módosítása
REFERENCIA
File Flow Charts
WAS példa
Gyorstalpaló
Általános WAD objektumok
WAD-ok a pályán
DOS 101
Kamera-beállítások
Flip Effects
Billentyűparancsok
A szerkesztő kezelőfelületének
funkciói
Összegzés
Problémák megoldása
Végfelhasználói
szerződés
Készítők
Fordításban segítenek:
Harangi István: 01-20, 21-30, 71-80, 101-110 oldalak
Sys: 41-50 oldalak, 51-60,113-119 oldalak
N-Arrow: 61-70 oldalak
Petúnia: 31-37, 81-90 oldalak
Balogh Péter: 91-100 oldalak
Bodlac: 38-39, 111-113 oldalak
|