..

Tutorialok, leírások magyarul:

 

Programok:
Az eredeti Level Editor Next Generation Level Editor
Strpix (Objecteket lehet vele textúrázni, valamint átlátszóvá tenni, fényeket beállítani.) WADmerger (A WAD-odat tudod vele szerkeszteni, objecteket hozzáadni, törölni, animációkat kezelni, hangokat állítani, stb.)
TBuilder 2.4 (Textúrakezelõ. Ezzel a programmal lehet textúrákat hozzáadni a pályához.) TR2Prj 2.24 by Aktrekker (A Tomb Raider játékok és szerkesztett pályák térképeit (map) tudod kiexportálni vele, textúrákkal együtt.
Meta2tr_v5 A .tr4 fájlokat lehet vele szerkszteni, geometriákat tudod vele szerkeszteni Metasequia programmal. Kezelése kicsit bonyolult.
MousePatch v2 (by Larson 08) Ha egérgondjaid vannak a szerkesztõben, ajánlott ezt feltenni.
Tomb Ripper - David Skotnicki Windows XP alatt futó hangokat kiszedõ progi.
Tutorialok, leírások magyarul:

Az eredeti pályaszerkesztő kézikönyv magyarul:

SZERKESZTÕ ÁTTEKINTÉS
Hogyan mûködik
Az interaktív felület
A kézikönyv használata ........................................................ .....................................
Gyorstalpaló/Barátkozzunk meg a felülettel

I-ES SZEKCIÓ - KEZDETBEN
Kezdjünk hozzá
"Szoba" készítése
Események hozzárendelése a "Szobá"-ban
A "Szoba" textúrázása
A "Szoba" fényviszonyainak beállítása
Játszható verzió készítése
Időmegtakarítás és egyéb tippek
"Szobá"-k összekapcsolása ("Ajtók" készítése

II-ES SZEKCIÓ - ALAKOK FORMÁZÁSA
Készségfejlesztés
Lejtők készítése

1 III-AS SZEKCIÓ - LEGYEN A PÁLYA KÜLÖNLEGES
Tárgyak hozzáadása
Kapcsolók
Csapdák

IV-ES SZEKCIÓ - LEGYEN JOBB
Rumli a Szobákban
Víz létrehozása
Mászható falak
A Majomtánc

V-ÖS SZEKCIÓ- LÁSSUNK MÁSKÉPPEN
Kameraállások
Heavy Triggers

VI-OS SZEKCIÓ - VILÁGVÉGE
Az utolsó "Szoba
Készítsünk Külső Világot
Az utolsó mozzanat- Audio track hozzáadása a pályához
Triggering the End of the Level

TOMB RAIDER TERVEZÉS

SAJÁT PROJECT KÉSZÍTÉSE
WAD és textúra kiválasztás
A project összeillesztése
A pálya testreszabása

ADVANCED SKILLS
Modellezési tanácsok
Áttűnések az "Ajtók"-nál
Egyéb effektek a menüknél
Baddies and Their AI
Kapcsolók; tippek és trükkök
Other Cool Features
Textúrák készítése/Módosítása

REFERENCIA
File Flow Charts
WAS példa
Gyorstalpaló
Általános WAD objektumok
WAD-ok a pályán
DOS 101
Kamera-beállítások
Flip Effects
Billentyűparancsok
A szerkesztő kezelőfelületének funkciói
Összegzés
Problémák megoldása
Végfelhasználói szerződés

Készítők

Fordításban segítenek:

Harangi István: 01-20, 21-30, 71-80, 101-110 oldalak
Sys: 41-50 oldalak, 51-60,113-119 oldalak
N-Arrow: 61-70 oldalak
Petúnia: 31-37, 81-90 oldalak
Balogh Péter: 91-100 oldalak
Bodlac: 38-39, 111-113 oldalak

 

 

 

 

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével. |