Data (Tina Barrett)

Momster (Cheryl Kinkoph) interjúja September 2002 (további kérdések Bex (Bekkie Williams))

Cher: Tina 25 éves és UKban él. Ő a legfiatalabb egy családban hét gyerekkel és van két bátyja, az egyiket nem látja túl gyakran, és négy nővére. Megoszt egy házat bátyjával Terryvel (Dhama), és Kevinnel (Staticon) aki közeli barátja és zene tanára. Tina szerint elég jól kijönnek együtt, bár néha megy a birkózás a bátyjával hogy ki használja a PCt elsőnek (lol). A PC Terryé és mindketten használják internetezni és Pályát Szerkeszteni mert Tina laptopja kicsit lassú pálya készítésre és Tomb Raider 'nem fut rajta elfogadható paramétereken belül'.

Tina: Az együtt lakás igazán működik itt mert mind hasonló gondolkodásúak vagyunk, szóval azt hiszem nem meglepő hogy mind adtunk ki pályákat. Azonban, érzem hogy amit igazán akarsz az valami 'mocskos' kis pletyi... (lol) Hát mit mondhatok, nincs mit mondani, olyan jól kijövünk hogy az már nem is igaz. Felváltva csináljuk a házimunkát és főzést, bár Terry messze a legjobb szakács errefelé.

Cher: Nyilvánvalóan bátyján át kezdte a Pálya Szerkesztést, és olyan változatosnak találja a munkájától hogy roppantul élvezi és annyi szabad időt tölt vele amennyit csak tud. Tina egy régi játéknak is be lett mutatva a neve 'Doom' amit nagyon izgalmasnak talált, bár kicsit túl erőszakos, és 'Hexen', amit sokkal inkább preferált; innen származik Castle Doomsday ötlete. Akart készíteni egy Hexen pályát, azonban annak az editorát messze túl komplexnek és megterhelőnek találta, átváltott a Tomb Raider Level Editorra. Tulajdonképpen nem volt Tomb Raider fan amíg elkezdte használni az editort és aztán elkezdett játszani néhánnyal a játékok közül (félúton Castle Doomsday készítése közben, ezért tartott olyan sokáig befejezni), és ezt csinálta végig Doomsday Dungeons készítése alatt is. Mostanra sikerült befejeznie mindet kivéve az eredetit amivel még játszik, igen! visszafele játszotta őket - Chronicles elsőnek majd Revelations etc.

Tina: Egy kérdés amit muszáj feltennem, miért választotta a Data nevet, és Michael Prager szavaival 'miért dönt úgy egy gyönyörű fiatal hölgy hogy egy hím androidként mutatja be magát'? Dióhéjban, mikor Tina fiatalabb volt és Star Trek the next generation ment a TVn, elkezdett úgy vislkedni mint Data és még úgy is beszélni, és ahogy felnőtt megörökölte a becenevet. Tina soha nem volt igazán fanatikus Star Trekel kapcsolatban csak volt néhány karakter akit kedvelt. Egy másik kedvence Worf; ő mindig olyan vicces volt, de Data nem csak kirívóan szórakoztató, mindig kedves és segítőkész mindenkihez szóval reméli hogy átvette legalább néhány tulajdonságát. Azonban, teszi hozzá Tina, ő úgy látja hogy Data álcája csak egy maszk, kicsit mint egy maszkos bál szituáció; soha nem vagy egész biztos ki van a maszk mögött. Habár legtöbben már tudják hogy néz ki, a készítő listában kiállított kép elég régi, majdnem 5 éves, és egy új évi bulin készült régi egyetemén.

Bexnek volt pár gyorstűz témája Tinának - ezek voltak:

Bex: Bhaji vagy Samosa?

Tina: Szeretem az Indiai kaját, azonban a hagymának van az a szokása hogy visszabeszél nekem órákkal késöbb, szóval Samosa lenne. Kaja témában, nem tudom abbahagyni az Indiai kaja evését, véleményem szerint ennek vannak a legérdekesebb ízei.

Bex: Picard vagy Chekotay?

Tina: Patrick Stewart remek szinész és nagyon hihetőre csinálta Jean Luc Picardot, azonban a Chekotay karakter nekem soha nem indult be igazán, szóval Worf lenne (lol).

Bex: Zene vagy művészet (nem mintha zene maga nem lenne művészet!)?

Tina: Zongorán és hegedűn játszottam tizenéves koromban azonban a bátyám az aki láthatóan jobban elmerült a zenében, és igazából soha sem voltam oda nagyon a művészetért; azt hiszem inkább az agyam logikus oldalára támaszkodok, valószinüleg ezért lettem (vagy nemsokára leszek) psychológus.

Cher: Tina legelső pályáját, amit Terry kezdett el és ő folytatta, senki sem látta, kivéve pár screenshotot (sok fa volt benne, bár most már meghajol a mester előtt aki Jon Heywood). Azonban ez még azelött volt hogy beleszokott a gyakori mentésbe és elvesztette az egész pályát. Szomorú volt és frusztrált, azonban nincs haszna sírni a kiömlött tej felett és amint túltette magát rajta elkezdte Castle Doomsdayt, és a többi történelem.

Bex: Jon miért akkora inspiráció és munkájának milyen konkrét aspektusai amire felnézel.

Tina: Jon Heywood fái? Egyszerüen egy kialakult vicc köztünk, látod mindketten készítünk pályákat fákkal és valamikor menet közben említettem hogy fáim messze felsőbbrendűek lesznek mint az ővéi, azonban meg kellett ízlelnem a képmutatás nélküli tésztát hiszen most őt éljenzem mint 'fa király't (lol).

Cher: Egy kis háttér Tina együttműködéséről Eidosal:

Tina: Csatlakoztam az Eidos fórumhoz Május 2001ben és először csak szórakozásból voltam ott, mivel nem volt korábbi érdeklődésem Tomb Raider felé. Belekezdtem egy mostanra hírhedt és humoros vitába egy bizonyos 'Mr. Spock'al aki egy régi barát. A többi tag láthatóan élvezte amit csinálunk és így folytatódott. Aztán belemerületm Lara Croft kalandjaiba; azt hiszem az animációi nyűgöztek le és magába szívott a játék. Hamarosan moderátor lettem a TRA fórumon vagy 'A rosszcsont fiúk' fórum ahogy valaki egyszer nevezte, és elkezdtem belefolyni a level editorba. Ahogy mondtam, bátyám (Terry) és Staticon (Kev) ők ketten tanítottak meg mindenre amit tudtak az editor működéséről, és ezen a ponton elkezdtem átvenni az uralmat Terry PCje felett; bár nem nagyon bánta mert ő meg egyszerüen az én őskori laptopomat használta. 2002 fordulója táján lettem moderátor Eidos fórumon és nagyon jól alakul. Soha nem kaptam sok ideges emailt vagy privát üzenetet, tulajdonképpen azt hiszem csak egyet, bár az sem eszkalálódott tovább; szerintem úgy gondolták hiábavaló vitatkozni egy androiddal (lol) Bátyám már sokkal előttem moderátor volt Eidosnál, azonban túl elszomorítónak találta hogy néhány korábbi barát láthatóan elfordult tőle kinevezése után, szóval úgy döntött lemond a moderátorságról. Azt hiszem nehéz lehetett akkoriban mert a TRLE fórumnak egy ideig nem volt moderátora bár Reb neve még mindig ott volt a 'moderator' megjelölés alatt, és így voltak akik azt hitték ők a 'kakasok a szemétdombon' mintegy. Mostanra megváltoztak a dolgok a TRLE fórumon hiszen most a legkedvesebb emberek kollekciójával találkozhatsz, és mind olyan segítőkész; én határozottan élvezem 'kormányos'ként tölteni az időmet :)

Cher: Mi volt Castle Domsday inspirációja? És kideríthetünk többet arról az első pályáról, amiről lemaradtunk - és ami még fontosabb - tervezed hogy újra megcsinálod a jövőben?

Tina: Castle Doomsday és a folytatás színhelye azután jött hogy játszottam egy régi játékkal Hexen és Doom. Egyszerüen akartam egy környezetet teremteni Lara Croftnak amilyet még nem próbáltak. Amúgy is tetszenek a kastélyok és szeretem meglátogatni őket; abszolút bámulatosnak találom őket. Első pályám, ami elveszett, is hasonló színhely lett volna. Azonban meg akartam próbálni fákat készíteni (lásd feljebb). Maga a pálya amúgy még jó messze volt a befejezéstől szóval nem hiszem hogy bármiről is lemaradtatok. Amúgy is átvettem az eredeti pályáról néhány dolgot Castle Doomsdayhez.

Cher: Végül, mind azon tünődünk mik a mostani tervek hogy a kiváló Doomsday sorozat a végéhez közeledik. Tervezed hogy folytatod a pálya építést, és ha igen mit várhatunk?

Tina: Jelenleg egy két-részes CD3 finálén dolgozok, azonban azt hiszem Terry be kivánja fejezni Temple of Thieves pályáját ami fűggőben van mióta magamévá tettem a PCjét. Szóval kérlek ne várd túl hamar. Garantálhatom hogy 13adikán fog megjelenni a???...

(szerkesztő megjegyzése: Tina kiadta Castle Doomsday 3 - The Final Battlet Február 13adikán 2003; screenshot jobbra.)

Fordította: Akci