.....................................................................

The Lost City of Delsaracary Remake

Készítő: Weingartner Dávid (wdavid) Homepage

Letölthető: Innen

Csomagold ki a wdavid_the_lost_city_of_delsaracary_remake.zip-et, másold az audio könyvtárból egy ideiglenes köünyvtárba a fájlokat. Indítsd el a start_me.exe-t és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha megvannak, másold be õket az audio könyvtárba. A data-ból másold a data, és a többi fájlt a TRLE fõkönyvtárába, és indíthatod is ezt a remek kalandot.

Story:

1997-ben járunk, egy héttel azután, hogy Lara megszerezte Xian tőrét. A Croft birtokon telefoncsörgés töri meg a csendet. Lara veszi fel a telefont, a férfi a vonal túloldalán hosszasan regéli, hogy miért is telefonált. Egy elveszett civilizáció misztikus erejű ládájáról mesélt Larának, ami valahol a Perui hegyekben egy elveszett város mélyén pihen. (Nem messze Vilcabamba városától). Lara felkerekedik, hogy megkeresse a ládát. Lara hosszas séta után egy repedésre lesz figyelmes a hóban, benéz, és megpillantja a város egyik részét. Leereszkedett a repedésen, és felsétált a lépcsőn, hogy megnézzen egy ábrát a falon, mikor...

Review:

Remek ez a pálya. Alig tudok pár negatívumot mondani. Nekem az első, hogy kissé sötét, és nem kapunk fáklyát. A pisztolyokkal kell világítani. Egy helyen, a fáklyát felvéve, egy felesleges ajtó is van, és a vége felé, egy ládamozgatós teremben, ha leesel a terembe, nem tudsz visszamenni, így ajánlatos menteni előtte. Amúgy remek pálya, épp egyensúlyban van a hangulat, a nehézséggel. Vannak benne időre menő feladatok, de nem túl nehezek. Épp csak annyira, amennyire kell is. :) A készítő eddigi, TR2-es pályái után ez már igazi csemege. Bizonyos vagyok benne, hogy még sok remek kalanddal ajándékoz meg bennünket. A textúrák illenek a kalandhoz, a hozzáadott hangok is csak emelték a játékélményt. Ellenség sem sok van benne, pár denevér, és farkas mindössze. 1 óra 20 perc nettó játékidõ garantálja a jó kikapcsolódást. Ne hagyja ki senki. :) (OBig)

Leírás:

Secret 1: Secret 2:

Secret 3: Secret 4: Stat:

Mentések--Savegames:

Nos, mint azt már az előző verzióban is tetted, menj át a túloldalra és húzd le a kart. Láthatod, amint kinyílik az ajtó. Menj jobbra, és sétálj végig a fa emelvényen. Az ajtó előtt mássz le a gödörbe, keresd meg a kúszórést, és mássz be a kis lyukon. Az emelvényen lévő vázát lődd szét és vedd fel az e csomagot, ez az első titkos hely (1/4).

Menj vissza és mássz fel a középen lévő magasabb részre, majd innen ugorj fel a fa szerkezetre. Helyből ugorva el tudod kapni a hidat. Most mát kimehetsz az ajtón. Menj a leszakadt hídhoz és ugorj át a túloldalra. Négykézláb mássz át a résen és menj előre. Felmászva az ajtó elé, egy kis bemutató keretében láthatod, hogy merre kell majd továbbmenned, de a kapu még zárva van. Csússz le, majd végezz a kis zöld dínókkal. Ezután, menj a vízeséshez és mássz be a résbe. Bukfencezz ki és húzd meg a kart, ekkor kinyílik a kapu. Nem kell sietni, most nem időre megy. Menj lefelé a lépcsőn, de közben vigyázz a falból ki-be járkáló karókra. A másodiknál, csak a sarkon fuss el, nem kell ugranod, mert akkor bevered a fejed és beleesel az alatt lévő tüskékbe. Ha ez megvan, akkor menj tovább és végezz a két farkassal. Menj tovább az egyetlen járható úton.

Futás közben figyelj a falból kilövellő mérgező nyilakra. A következő teremben húzd ki a jobbra lévő szobor alját és told a mögötted lévő mintás padlólapra. Ez felemeli a padlót a sarokban. Mássz fel rá, majd fent vedd fel a Rusty Key-t.

Mássz le, és ahonnan kihúztad a szobrot, ott ugorj a vízbe és keresd meg a Golden Key-t. Valahol egy kis járatban lesz.

Ha ezt is felvetted, akkor ússz a felszínre és használd a két kulcsot az ajtó két oldalán. A kinyílt ajtó becsukódik, amint átlépsz a túloldalra. Menj tovább és fel a létrán. Egy labirintusba értél. Ajánlatos először jól körül nézni. A feladat lényege annyi, hogy a sarokban lévő két dobozt a két kapcsolóra kell tolni, ezzel kinyitva a továbbjutáshoz szükséges ajtót. Elsősorban keresd meg az ajtót, majd a két kapcsolót a földön. Nincsenek messze, így nem kell sokat tologatni. Ott ahol feljöttél, a hátad mögött van egy rés, ezt használd, hogy átjuss a túloldalra, amikor a doboz a lyuk előtt van.

Akkor kezdjük. Húzd ki az első dobozt. Fordulj meg és a résen menj át a túloldalra. Mikor kibukfencezel a járatból, máris eléd tárul az egyik kapcsoló. Innen menj jobbra és húzd meg egyszer a ládát. Menj vissza a résen és told ki teljesen. Megint a rést használva menj át a túloldalra és húzd el a dobozt a kapcsolóig, majd told rá. Egy kész, jöhet a következő. Húzd a másik ládát is a járat elé, majd az előző mozdulatokat megismételve juttasd ki a ládát a járatból. Ezután húzd arra a ládát amerre a másikat is húztad, de most lesz egy újabb járat rögtön az első kapcsoló mellett. Oda húzd be, majd told be balra, a másik kapcsolóra. Hallod, ahogy kinyílik az ajtó. Innen indulj jobbra, majd balra, majd megint jobbra és tovább amerre a folyosó fut. Vigyázz a földből előugró pengékre. Egy medipackot is találsz az egyik beugróban.

Ha megvan az ajtó, akkor háttal ereszkedj le. Fordulj meg és ugorj át a tetőre. Fuss rajta körbe és mássz be a kis részen (felül), majd bukfencezz ki és vedd fel a kis e csomagot, ez a második titkos hely (2/4).

Menj vissza oda, ahol leereszkedtél, és most mássz még eggyel lejjebb. A kamera segít, hogy nagyjából merre kell ugornod. Ugorj rá a rúdra és pörögj át az épületre. Menj körbe, közben lődd le a denevért. Beérsz egy kisebb szobába. Balra a sarokban, van egy kapcsoló, amely kinyitja a mintás ajtót, melyen visszamehetsz majd a nagy templomba. De először is menj a rácsos kapu jobb oldalán lévő szoborhoz, és húzd ki kétszer. A mögötte lévő kapcsoló nyitja a rácsos kaput. A kinyílt ajtón kilépve és elindulva lefelé a lépcsőn, láthatod, amint két farkas felkel a földről. Végezz velük, majd menj tovább. Egy hatalmas építményhez értél. Menj fel a lépcsőn és menj, mondjuk a jobb oldalára. Ugorj fel a letörött oszlopra és oldalazz körbe (jobbra). Ess le és kapd el a kapcsolót, majd rántsd le.

Menj vissza, és most a bal oldali oszlopra mássz fel, ezen is oldalazz körbe (balra), majd húzd meg az itteni kapcsolót is. Most menj be az építménybe, közben végezz a denevérrel. Bent a két vízesés között felveheted a fogaskereket. Ekkor láthatod is, hogy a templom belsejében kinyílt egy ajtó.

Még ne menj vissza, előbb ugorj a vízbe, ússz be a kis résen, majd a járat végén az emelvényről vedd fel az e csomagot. Ez volt a harmadik titkos hely. (3/4).

Menj visszafelé, egészen a kis teremig, ahol a szobrot mozgattad. Húzd meg végre a másik fali kart is, és menj át a kinyílt ajtón. Menj át egyenesen a nagytermen, a kinyílt ajtóig és menj be. Tedd a helyére a fogaskereket és húzd meg a kart. Ezután menj vissza az előző terembe, amely közben megváltozott. A padló felemelkedett, így most már felmehetsz a kulcsért. Ha felvetted a Skull Key-t, akkor láthatod, amint egy újabb ajtó nyílik ki.

Most menj vissza egészen a vízeséséig, oda, ahol a három kis zöld dínó támadott meg. A jobbra lévő ajtón menj be, majd ugorj fel jobbra. Ekkor hallhatod, hogy az ajtó becsapódik, de semmi pánik. Szemben veled egy füstölgő csontváz hever. A vörös padlóra nem tanácsos lépni, így nem marad más, mint a plafon. Ugorj fel és csimpizz végig, amíg már le nem eshetsz. Menj balra és mássz fel a magasabb részre. Láthatod, amint a falból kicsapó két lángot. Balra a falon van egy kapcsoló, állj vele szembe és MENTS egyet.

Ha meghúzod a kart, a terem végén kinyílik egy ajtó, és 10 másodperced van átérni a lángokon, mielőtt becsukódik. Akkor húzd meg, mikor a felőled lévő láng már kb. 3 másodperce ég. Perdülj meg, (END) futás, kanyarodás balra, ugrás az elsőre, majd nem megállva a másodikra, végül gyorsan kapaszkodj fel a járatba. Ha megvan, akkor mássz le a lyukon. A jobbra lévő repedésen mássz vissza, majd ugord át a híd leszakadt részét. Visszaértél a főterembe. Menj fel a jobbra lévő lépcsőn és tedd a kulcsot a zárba. Láthatod, amint kinyílik egy újabb ajtó. Ez értelemszerűen a másik oldalon van. Menj át az ajtón, majd előre egészen a vízig. Ugorj bele és ússz egészen a magas teremig. Keresd meg a peremen a kapcsolót, majd MENTS egyet.

Ezt meghúzva kinyílik az ajtó a terem legtetején és egy idő múlva, becsukódik. Nem lesz nehéz, elhiheted. Húzd meg, majd a NUM 0 gombbal nyomd le a kamerát, és perdülj meg meg. Fuss előre, gyorsfutásban, majd a sarkoknál ugorj át a másik oldalra. Egy kis lépcsőzés jön, de hiányzik néhány fok, helyettük tüskék vannak. Ugrálj fel egészen a legfelsőig. Itt fordulj jobbra és ugorj át a kis platformra. Állj háttal a falnak, és nekifutásból ugorj át a szobor fején lévő platformra. Lépj hátra egészen a peremig, majd nekifutásból ugorj a szemben lévő platform bal oldalára. Itt fordulj balra, majd ugorj fel. Az END gombbal gyorsan fordulj meg és nekifutásból ugorj át szembe. Innen ugorj a rúdra, majd a másik kis platformról a jobbra lévő másik rúdra. Erről pörgés után a repedés alatti kis platformra. Ugorj fel és oldalazz jobbra az ajtóig a fali résben, majd húzd fel magad. Jobbra egy ajtó és mellette két fej, valamint egy tűz lobog, de az majd később jön. Keresd meg a balra lévő rést a falban és mássz be.

Itt egy új rész következik, az előzőben ez nem szerepelt. A piros vízbe kéretik nem beleesni, mert akkor lesz ám bő lében sült hősnő.(LOL) Amikor kiértél a hídhoz, láthatsz egy kis emelkedőt a bejárat mellett. Ezek segítségével fel tudsz mászni az építmény tetejére és onnan a falban lévő kis résbe, amely egy újabb e csomagot rejt. Ez volt a negyedig és egyben utolsó titkos hely. (4/4).

Mássz vissza egészen a kis hídig. Most ugorj be a jobb oldalon lévő fali beugróba. Innen a kis platformra, majd a másik segítségével a kapcsolóig. Ez megint időzített lesz. Húzd meg, nyomd le a kamerát és fordulj meg. Ugorj át a hosszú, majd utána a kis platformra, majd onnan a lyukba. Innen nekifutásból, de a CTRL-t is nyomva át a hídra, majd be a baloldali, a kinyílt ajtón. Lépj egyet lejjebb, majd ugord át a lyukat. Fuss körbe és húzd meg a kart. Láthatod, amint kinyílik a másik ajtó. Egyelőre nem tudsz visszamenni, mert az ajtó zárva. Állj háttal az ajtónak, majd ereszkedj le, egyel lejjebb. Lépj a mintás padlóra, ami nyitja az ajtót. Mássz vissza és a fali repedésen oldalazva juss ki a teremből. Ugorj a hídra, majd onnan be a frissen kinyitott ajtón. Lődd le a két dínót, majd a magas emelvényről vedd fel a Rusty Key-t.

Ezzel menj vissza oda, át a hídon az első terembe, ahol a magas emelvény volt. Az egyik felén lesz egy kapcsoló, amiben használd is a kulcsot. Most kinyílt az ajtó a terem végében. Irány hát vissza a hídra, át rajta, és mássz fel a kinyílt ajtóhoz. Végezz az újabb megjelenő dínókkal. Még ne vedd fel a fáklyát, előbb nézz be jobbra a sarokba. Húzd meg a kapcsolót. Egy újabb ajtót nyit, de lehet látni, hogy hol. Most felveheted a fáklyát, amivel menj vissza az ajtóig.

Menj fel a lépcsőn és dobd a résbe fáklyát. Mássz vissza arra, amerre bejöttél és a kis mélyedésből vedd fel a fáklyát. Lépj a tűzhöz és gyújtsd meg. Ha túl közel lépsz, akkor te is lángra lobbanhatsz. Ezután gyújtsd meg a két fejet az ajtó két oldalán, majd várd meg, míg kinyílik. Kicsit lassan megy neki, elég idős már. Bent a terem már ismerős lehet, bár ezúttal több szerepe van. Minden egyes lyukban egy nagy kő lapul. Ha megpróbálsz beugrani, akkor kigördül és agyonnyom. Úgy tudod sérülés nélkül elkerülni, hogy szembe állsz a lyukkal, majd átlósan átugrassz felette a másik, biztonságos részre. Ezt tedd meg a másik kettővel is, majd a túloldalon az egyikkel. A Jobb oldali lyukakban, fel kell ugrani a kapcsolóért, míg a bal oldaliban csak egy hagyományos kapcsoló van. A fáklya segíteni fog, hogy láss valamit. Ha mindet meghúztad, akkor kinyílik a rácsos kapu és kimehetsz.

Apropó, a fáklyát ott NE hagyd. Vidd magaddal.

Amint kilépsz a teremből, a kapu bezáródik és nincs visszaút. Ha még tovább mész, akkor láthatod, amint a csapóajtó lenyílik, és így nem tudod a dobozt a mintás padlóra tolni. Ugrálj körbe a meglévő padlókon és ugorj be a kis barlangba. A kis barlang egy hatalmas templomhoz vezet. Amint belépsz, láthatod amint néhány farkas rád ront, végezz velük. Nos, ezt a részt több sorrendben is megoldhatod, én leírom a szerintem legkönnyebbet.

Először is menj jobbra és keresd meg a vázákat a két oszlop között. Az egyik túl épnek néz ki, így lődd szét és vedd fel belőle a Rusty Key-t.

Most húzd ki a falból a szobor alját és told egészen a falig a mintás padlóra. Ezután menj át a másik oldalra, és húzd ki az ottani szobrot is és told ezt is a fal végében lévő mintás padlóra. Láthatsz egy rést a földön. Mássz le és menj egészen a tüskékig. Itt megint MENTS egyet.

Ugorj fel a plafonra és csimpizz előre. A végén állj meg az emelvény előtt, és vigyázz, hogy a láng el ne érjen. Amikor mindkettő kialudt, akkor menj tovább és vedd fel a Golden Key-t, majd gyorsan fuss valamelyik oldalra.

A két láng megint életre kel, majd elalszik, ekkor fuss vissza, és megint ugorj fel a plafonra. Menj vissza egészen a templomig. Keresd meg a fáklyát és vedd kézbe. A két oszlopot a helyére tolva felemelted a középen lévő részt, így már fel tudsz mászni a felső szintre. Mássz ki a két oldalon lévő nádtetőre és gyújtsd meg a két fejet. Hallhatod, amint kinyílik egy ajtó, de ez majd később. A fáklya már haszontalan, így eldobhatod. Nyisd ki a templomajtót a két kulccsal és menj be. Vigyázz, ne lépj az első három piros kockára, mert mindegyikben egy-egy penge van. Bent vedd fel a Golden Key-t.

Most láthatod a doboz termének bejáratát, de még egy kapu védi, mert még kell a másik kulcs is. Mássz le és az alsó szinten, menj oda, ahol lemásztál a kulcsért. Ott kinyílt egy ajtó. Menj be és húzd le a kart. A kamera, zenei kísérettel megmutatja, hogyan is emelkedik vissza a helyére a csapóajtó. Menj oda és told a mintás padlóra a dobozt, majd húzd vissza. Ugorj át a kinyílt ajtóhoz és ess le. A második esés egy kicsit nagyobb, így nem tudsz visszamenni, de még nincs veszve semmi. Fordulj be a sarkon és MENTS egyet.

Ha rálépsz az első emelkedő padlólapra, jobbra, akkor elkezd feléd gurulni egy golyó. Ezt cselezd ki és menj fel az emelkedőn. Az ajtónál fordulj meg, ugorj fel és rántsd le a kapcsolót. Menj be a kinyílt ajtón és csobbanj a vízbe. Ússz végig és fel a felszínre. Mássz fel a hídra és a túloldalán ereszkedj le és kapd el a szélét. Csimpizz a kapcsoló fölé és rántsd le. Ez nyitja a kisebb ajtót. Megint mássz fel és menj be. Húzd meg az itteni kart, de egyből ugorj el jobbra vagy hátra, mert néhány penge is aktiválódik közben. Menj be a nagyobbik ajtón és lődd szét a vázát, majd vedd fel a Rusty Key-t.

Ekkor kinyílik a dobozt rejtő terem is. Menj vissza odáig, ahol a golyó volt. A falban, balra fent, találsz egy beugrót, oda ugorj fel. NE mássz le a túloldalon, mert különben nem tudsz visszamászni. Állj háttal a lyuk jobb oldalának, majd ugorj kicsit ferdén kifelé és kapd el a falban lévő repedést. Csimpizz végig, majd a végén ess le.

A dobozt először a külső padlóra kell kitolni, de ezt nem írom le. (Ami fontos, hogy nem állhatsz a fejjel díszített padlóra.) Ekkor egy bemutatóban láthatod, hogy felemelkedik egy tömb, amely segítségével vissza tudsz majd menni. Most a dobozt húzd vissza a belső padlólapra és még egy tömb emelkedett fel kint a folyosón, ahol nagyobbat estél, és nem lehetett eddig visszamászni. A repedésre felugorva mássz vissza. Mássz fel a felemelkedett tömbre, majd ugorj ki a teremből. Menj vissza egészen a központi teremig.

Ugorj a kinyitott ajtóhoz, és menj be. Bent megtalálod az utolsó ajtót. Fölötte egy aranyszínű ábra van. Használd a kulcsokat a zárakban és menj be az ajtón. Ott pihen a doboz. Belépve a terembe vége a pályának.

wdavid


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.