.....................................................................

BtB2010 - The Power of the Dragon

Készítő: BtB 2010 Matie..eMail

Letölthető: Innen Alapprogram: BTB 20010 Package Ebbe kell beletenni az egyes BTB2010-es pályákat.

English Walkthrough

Install:

Csomagold ki a btb2010package.zip-et és másold egy könyvtárba. Csomagold ki a btb2010_18_the_power_of_the_dragon.zip-et is, és a benne levőket másold be a Package könyvtárába, esetleg felülírva azokat, amik benne vannak. A Package az alap könyvtár a BTB pályáknak, ebbe kell beletenni az egyes pályák anyagait.

Story:

 Egy ködös reggelen Lara a trófea szobában volt. Egy üvegszekrény előtt állt, aminek a felirata: "Xian tőre". A tőr az egyik legérdekesebb, és legerősebb műtárgy. A Xian tőre a sárkány erejét adja annak, aki elviszi a szívébe. Hirtelen a telefon csörög. Lara kimegy a szobából és felveszi a telefont. Mielőtt bármit mondhatna egy idegen hangot hall nagyon gyorsan beszélni.

- Beszélhetnék Lara Crofttal?

- Én vagyok. Miben segíthetek?

- A sárkány szíve! El kell pusztítani!

- A sárkány..?

- Szíve! El kell pusztítani Dagger tőrével! Az el fogja venni a szív erejét. A tőr túl sokáig volt a sárkány szívében. A lelkét körbe vették az ősi erők, és túl erőssé vált. Amikor a tőr felhasította a szörny szívét, nem vált porrá, csak zsugorodott. Néhány szerzetes elrejtette, de megtalálta a Fiama Nera. A szívet el kell pusztítani, különben a sárkány újraszületik

- És tudja hol van ez?

- A velencei Operaház alatt. Legyen gyors, mert kifut az..

- Hallo? Hallo?

Másnap Lara talált egy cikket a napi újságban a velencei Operaházról, az emberek azt mondták szellemek kísértik. Egy másik cikket egy emberről írták, aki tagja volt a Fiama Neranak és megölték, miközben beszélt valakivel telefonon. A gyilkosság oka ismeretlen, mindenestre Lara úgy gondolja, hogy a gyilkosok tagjai voltak a Fiama Neranak. Most, hogy biztosan tudják hova fog Lara menni és meg akarják állítani. Lara Velencébe utazik, és a kaland elkezdődik. (Fordította: Borcsi)

Review:

Kicsit bugos ez a BTB-s pálya. Sokszor kilép a játék. Erre a gyógymód, a TRLE Data könyvtárából másold be az eredeti title.tr4-et. Vigyázz, ha nagyon kíváncsi vagy, és feljutsz a kis erkélyek aljába, onnan kijutni már nem lehet, a megoldás csak a mentés visszatöltése. 5 secret van a pályán, mindegyikben egy kis zsák. :) Nem tudom, mi lehet benne, de a többi BTB-s pályán homok, sot, hamvak. No ebbol kapsz 5-öt, ha megtalálod mindet. Velencében játszódik ez a pálya is. Vigyázz a fáklyákra, kevés van belolük a pályán.Medipack van elég, foleg, hogy én egyet sem használtam el. :) Elakadni szerintem nem nagyon lehet benne. Ugyan nem lineáris teljesen, de mégis adja magát a pálya. Nem kell összevissza rohangálni benne, sorban mennek a feladatok, épületekben. Ez akár elonye is lehet a kalandnak, bár talán jobb lett volna, kicsit többet keresgélni a továbbjutás lehetoségét. Kezdoknek is ajánlom, remek kaland. :) Ne hagyd ki ezt se, jó kis kikapcsolódás volt.

Végigjátszás:

Secret 1: .Secret 2:

Secret 3: Secret 4:

Secret 5:

Mentések--Savegames:

Menj balra, lődd ki az épület ablakait, mássz be rajtuk, és az asztalról vedd fel a Glock17-est. Menj ki, és rántsd fel az épület előtti csatornafedelet. Ugorj le a vízbe. Kapaszkodj ki a kis folyosóra, és a végén húzd meg a fali kart, ez felemelte a rácsot. Ússz végig a járaton, de még NE húzd meg a vízi kart, mert akkor nem lesz meg a secreted.

A zárt ajtó előtt ússz fel, mássz ki a vízből. Az egyik oldalon egy zsákot találsz, ez az 1.secret.

A másik oldalon pedig felveheted a Crowbar-t a feszítővasat.

Most ússz vissza a vízi karhoz, és húzd meg. Átúszhatsz már a folyosón, és kimászva a vízből, sötét kis teremben találod magadat, pár gőzfújóval. Lődd le a patkányokat, és feszítsd ki a kapcsolódobozból a Wires-t, a csődarabot.

Mássz fel a létrán, és egy csatornába értél. Itt FONTOS. Először a kapcsolót told meg a túloldalon, utána tedd a csövet a helyére. Ha fordítva csinálod a beindult gőzfújó megéget. Ha a helyén van a csődarab, menj a kúszóréshez, kússz át, a folyosó végén rántsd le a csapóajtót, és mássz fel a kis könyvtárba. Vedd fel a lőszereket, és menj ki a kis hídra, kilőve az ablakot.

Nekifutásból ugorj át a szemközti erkélyre, vedd fel a medipackot majd a következőre. Ugorj fel a kis tetőre, és csússz át a drótkötélpályán. Kapd el a tetőt, és mássz fel. Lődd ki az épület ablakait, menj be, lődd le a fegyverest, és jobbra, a kis folyosó végén húzd meg a fali kart. Végezz a következő fegyveressel is, és a kinyílt kép mögött felveheted az 1.Rose Jewel-t.

Menj ki az ablakon, és kapaszkodj a felső tetőre fel. Menj jobbra, nekifutásból ugorj át a fehér összekötő hídra, és onnan balra, a kis teraszra. Ott felveheted a következő zsákot, a 2.secret-ben.

Ess le a vízbe, és menj balra. Egy térre értél, templommal, és egy kis temetővel. Az egyik kereszt mozgatható. Told el, és felveheted a Laser Sight-ot. Végezz a megjelent fegyveressel, és lőj bele az épületen levő harangba. Szemben kinyílt az épület ajtaja, a kis létra felett. Menj oda, mássz fel, és egy több emeletes udvarba értél. Menj le, ugorj le a földszintre, és húzd meg mindkét kart a falon. Kinyílt az egyik ajtó, és egy raktárba értél.

Vedd fel a lőszert a sarokban, és a másik sarokból húzd, told a monitoros asztalt, a sötétebb padlólapra, ami egy lift egyébként. Menj az ellenkező sarokba, és a létra mögött húzd meg a fali kapcsolót, ezzel lenyitva az első emeleten egy csapóajtót. Mássz fel az első emeletre a létrán, vedd fel a medipackot, és a sarokban kapaszkodj fel a következő emeletre. Lődd le a denevéreket. Ott is húzd meg a kapcsolót a falon, és menj vissza, az első emeletre. Felemelkedett az asztalka. Húzz rajta egyet, és fent, a lengő láda mögött, kinyílt a rács. Menj hát fel ismét a felső emeletre, és juss el a lengő láda mögötti folyosóra. Vedd fel a Bundle of Key-t.

Nyomd meg a kapcsolót is a falon, és ott, a felső szinten kinyílt az ajtó. Menj ki a karzatra. Menj jobbra, és nyisd ki a kulcsoddal az ajtót. Ott is denevérek fogadnak, majd felugorva a ládákra, megtalálod a Small Waterskin-t, a vizestömlőt.

Menj ki, a kis törött hídról ereszkedj le az első emeletre, és menj ki az épületből. Ússz jobbra a csatornában. Ússz el az épület előtt, és a mellette levőnél kapaszkodj ki a mólóra. Mássz fel a létrán, lődd ki az ablakot, és a fegyverest is, és felvehet a hátrahagyott Yellow Key-t. Az asztalon lőszert is találsz.

Menj ki az erkélyre. Fordulj a másik kis erkély felé. Nekifutásból, de fejesugrással (Alt+Séta) tudsz átjutni a korláton. Lődd ki az ablakokat. Balra menve lőszert, jobbra pedig, kifeszítve a fa ajtót, felveheted a következő zsákot, a 3.secret-ben.

Ugorj a vízbe, és ússz vissza, a mellette levő épülethez, és nyisd ki az ajtaját a kulcsoddal. Lődd le a fegyverest, vedd fel az asztalról az UZI-t, és a sarokban, a földről a Bluie Key-t.

Ússz kint a csatornában jobbra, a végén ugord át a kis kerítést, és ússz át a szemközti területre. Mielőtt kimásznál a vízből a sekély részen, töltsd meg a vizestömlőt vízzel, és jobb oldalon töltsd a tálba. Kinyílt az ajtó az árkádok alatt. Menj oda, de mielőtt bemennél, rohanj vissza, mert legördülő kövek akarnak kilapítani.

Az árkádok ablakai is szétlőhetőek. A jobb szélsőbe felugorva megtaláltad a következő zsákot, a 4.secret-ben.

Balról a másodikban egy Fáklyát találsz. Vedd fel, és ezzel együtt menj át a megnyílt kapun. Gyújtsd meg az egyik tűznél, majd menj ki vele az árkádok alá, és gyújtsd meg vele a fali fáklyát, ami nem ég. Kicsit szórakozni kell ezzel, kintről állj neki, és a fal mellett teljesen, akkor menni fog. Ha meggyújtottad, a folyosó másik végén lement egy tömb, és mögötte a tiéd a következő zsákot, az 5.secret-ben.

A fáklya nem kell már. Menj ismét ki a vízhez, ússz át a jobb oldali épülethez, és nyisd ki az ajtót a kék kulcsoddal. Lökd be a belső ajtót is, és jobbra az asztalon megtaláltad a 2.Rose Jewel-t.

Irány vissza, a felrobbantott tetőhöz. Balra a sarokban egy medipackot találsz, jobbra pedig a foglalatukba téve a rózsákat, kinyitod a színházba vezető folyosó ajtaját. Menj végig, és lökd be a következő ajtót is. Már nincs visszaút, mögötted bezárul az ajtó, ha eddig nem szereztél volna meg valamit, már nem teheted.

Ugorj át jobbra, a kis platformra, onnan tovább a másik erkélyre, mert lőszert rejt. Ugrás vissza a platformra majd nekifutásból kapd el a csillárt. Mássz fel, a túloldaláról elkapod a felső létrát, és átcsimpizel a másik csillárra. Onnan ugrás a színpad feletti részre. Ott középen, húzd meg a fali kart.

Kinyílt lent egy ajtó, a terem túloldalán jobbra. Menj oda, és húzd ki onnan a hárfát, és told az aranymintás padlólapra. A színpad függönye mögül, egy démon ront elő. Nem nagy ellenfél, menj egészen közel hozzá, és sérülés nélkül is végezhetsz vele, a kispisztolyokkal. Ha kinyekkent, menj be a függöny mögé, és a ládák mögött megtalálod az álarc egyik felét, mégpedig a másik felét, a Mask Piece2-őt.

Most gyorsnak kell lenned, mert egy kék szellem ered a nyomodba. Kint egy kötél ereszkedett alá a mestergerendáról. Menj alá, felugorva kapd el, és egyet belendítve ugorj át a karzatra. Ott keresd meg a fali kart, és rántsd le. No most már egy tüzes szellem is a nyomodban liheg, és tűzoltó nincs sehol. Menj a karzat széléhez, ugorj fel a felemelkedett platformra, onnan pedig helyből ugrással kapd el a mestergerendát a magasban. Kicsit csimpizz jobbra, ott már fel tudsz mászni. Itt pihenhetsz kicsit, ide nem érnek fel a szellemek. Menj a közepére a gerendáknak, onnan pedig a másik karzatot vedd irányba. Egy helyből ugrással, plussz CTRL és lent is vagy. Nyomd meg ott a fali gombot. Lent, a földszinten kinyíltak a csapóajtók a kis medence felett. Menj oda, és a vízből felveheted a Mask Piece1-et.

Menj a színpadra, illeszd össze a két darabot, és tedd a foglalatra. Lenyílt a csapóajtó mögötted. Mássz le az alagsorba. Egy mozgó penge elé csúszol le. Juss át rajta, majd nekifutásból ugorj a potyogó padlólapokra. Nincs megállás, futás, ugrás a lengő tüskék mögöttire, majd lecsúszás a ferde részen. A második csúszdáról ugorj egyet a folyosóra, és fuss gyorsan be a terembe, mert egy kő is igyekszik kilapítani. Ha mindez sikerült, végre felveheted a Sárkányszívet, és ezzel vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.