.....................................................................

The Quest of Gold 3- Indian Sanctuary

Készítő: Thibault Chatelus (TC14)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a thibault_chatelus_the_quest_of_gold3_indian_sanctuary.zip-et, másold az audio-ból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t. Konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a graphics-wads-ból a graphics-wads-ba, a sound-samples-ből a sound-samples-ba, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat a kaland. Ehhez a pályához, az előző pálya utolsó mentése is kell. Töltsd le innen a mentéseket, és használd az elsőt, vagy a zipben is találsz. De jobban jársz az enyémmel. :)

Az elõzõ pályákat innen letöltheted. The Quest of Gold 1 - The Canadian Forest..Leírás...........The Quest of Gold 2 - The Gold Mine Leírás

Story :

Lara tudomást szerez egy nagyhatalmú ereklyéről, amit kanadai indiánok készítettek színaranyból. Szeretné megszerezni. Vizsgálatai végeztével arra a következtetésre jut, hogy a Kanadai erdőben, egy aranybánya alatti templomban lehet elrejtve. Repülőgépre száll hát, és egy szempillantás alatt Kanadába is ér, ahol beugrik egy dzsippbe... Miután felderítette a kis tábort, végül bejut a bányába, és megtalálja a mélyén rejlő szentélyt.

Review:

Ez a készítő harmadik pályája. Szükséges hozzá, az előző pálya utolsó mentése, de akkor azt is fel kell telepíteni. Vagy, a zipben is találsz egy mentést, használhatod azt is. Mint a címe is mutatja, indián templomokban kalandozunk. Ellenségek indiánok, akik tomahawkkal jönnek ellenünk, valamint szörnyella fenevadak, és két kígyó, a vízben, Medipack nem szükséges a pályán, nem is ezen van a hangsúly. Viszont tele van remek feladatokkal. Bizony a vége nem lineáris, a vizet többször le kell engedni, és újra megtölteni a hatalmas termet. Tetszett a kifeszített állatbőrök meggyújtása, amik ajtókat nyitnak, és a kötélen járás is a láva felett. A mocsárban bizony nehezen találtam meg a kulcsot. :) Tömböket is kell tologatnunk, figyelni kell a tömb, és a padlólapok mintájára. 2 secretet találtam a pályán Szépek a helyszínek, és vannak hozzá a TR-ekből vett hangok is. Remek kaland volt, csak ajánlani tudom mindenkinek. :)

Leírás:

Secret 5-6:

Mentések--Savegames:

2 secret.

Menj előre a sötét folyosón, lődd szét a vázát, vedd fel a fáklyát, majd továbbmenve egy mély szakadékhoz érsz. Menj át a hídon, balra egy vázában medipackot találsz, majd jobbra menj végig a folyosón. Öld meg a kis teremben az indiánt, majd menj balra, a rácsok kinyílnak előtted, és egy homokos terembe érsz. Menj ott is balra, a kis folyosóra. Fordíts hátat a lejtőnek, ugorj hátra, majd előre, és kapd el a felső kis folyosó peremét. Felkapaszkodva húzd meg a kart. Lent kissé megváltozott a terep, és balra egy folyosó után, egy mocsaras terembe érkezünk.

Indulj el balra, és a sarokban, a mocsárból vedd fel a Moving Sands Key-t. Menj, gázolj a mocsárban a másik sarokba, és kimászva tedd a helyére a kulcsodat. Egy híd jelenik meg, amin végigmenve felveheted a Jar of the Elements-et. Menj vissza a hídon, majd jobbra kapaszkodj fel a kinyílt rácson. Egy folyosóra érkezel, ahol tömböket kell tologatnod. Nem a zöld tömb a lényeges, hanem a balra, a mintás. Nos ezt kell rátolnod a mintás padlólapra, hogy kinyíljon az ajtó. De ne érd be ennyivel. Ha tovább tologatod a tömböket, akkor rálelsz egy kis teremre, ahol lőszert, medipackot kapsz, az 5.secret-ben.

Menj át a kinyílt ajtón, égig a folyosókon, a mozgó pengén, át a következő termeken, öld meg az újabb indiánt, majd a kígyókat is, és majd, ugrálj át a tüskés termen, és végre a szakadékban felveheted a Skeleton Key-t. Menj vissza, a tüskéken át, az előző terembe, közben öld meg szörnyikét. :) Balra, a növények között vedd fel a Fáklyát, és gyújtsd meg a tűznél. Gyújtsd meg vele most a sarokban, a kifeszített bőrt, és kinyílik az ajtó a falon. Mássz fel a járatba, és a kulcsoddal kinyithatod a következő ajtót, és visszaértél az első terembe. Öld meg az újabb indiánt, majd jobbra, tedd a Jar-t a fali kis fülkébe, ezzel kinyitva a következő ajtót.

Menj át a pengéken. Kiérsz egy hídra. Fordulj jobbra, és ugorj le a jobb oldali kis platformra, a lávában. Ugorj a fali folyosóra, és lőszert, medipackot vehetsz fel a sárga teremben, a 6.secret-ben. Felmenve az emelkedőn, újra kiérsz a hídra. Menj most át rajta, öld meg az újabb indiánt, és lemenve a kis terembe, jobbra fordulva menj fel az emelkedőn. Ugorj át a kis erkélyre, és a feszítővassal húzd meg a kapcsolót. Menj vissza, le a terembe, és be a szemközt kinyílt ajtón. A zárt ajtó előtt fordulj meg, nézz fel a magasba, és lődd szét a lengő gömböt. Kint a teremben most már átmehetsz a középen leszakadt hídon. Ugorj át a következő teremben is a láván, majd a plafonon kapaszkodva kell továbbjutnod két tűzfújó között. Ess le a terembe, majd jobbra menj. Újabb lávás terembe érsz. Itt kicsit becsapós a feladat. Mindenképpen fel kell kapaszkodnod a plafonra, de ne kapaszkodj szemben, a falig, hanem mindjárt jobbra, az oszlopon levő létrához csimpizz. Ott kapd el az oszlopon levő létrát, kapaszkodj balra, és lemászva ugorj hátra a lecsúszós részre. Ugorj, majd a következőn is, és a platformra érve húzd meg a kapcsolót. Most a fal felöli lecsúszós részre ugorj, és visszaérsz a bejárathoz. A kis teremben jobbra, kinyílt az ajtó. Menj át a tűzfújón, és elérsz a nagy lávás terembe, a híd alá, ahol a secretet találtad. Most juss át a platformokon a szemközti oldalra, de vigyázz közben a tűzfújókra is. Közben látod, hogy most zárva van a secret ajtaja. Hát ezért kellett előbb megszerezni. Egy erkélyre érkezel, ahol mögötted, felemelkedik egy oszlop, elzárva a bejáratot.

Jobbra, a fali rajzon át tudsz menni egy oldalterembe, és egy kapcsolót meghúzva, kint lemegy egy oszlop, szabaddá téve az utat. Nekifutásból kapd el a láva közepén az oszlopot. Csimpizz körbe, és a túlsó oldalon, a sarkon kapaszkodj fel, ott nem éget a tűz. Ugorj, és kapd el a létrát, mássz fel. Két mozgatható tömböt találsz. A jobb oldalit húzd ki, a baloldalit, a mintásat, told be. Menj körbe, húzz egyet rajta, majd ismét körbe menve told be a terembe, rá, az ugyanolyan mintás padlólapra, és kinyílik a teremben az egyik ajtó. Egy kis kötélen járás után, felveheted a következő Jar of the Elements-et. Menj vissza a kötélen, és szemben, a kinyílt ajtó, visszavisz a már ismerős terembe. Menj jobbra, és ahol a lengő gömböt lőtted szét, nyisd ki az ajtót, a kis fali fülkébe téve a szerzeményedet.

Öld meg a folyosón az indiánt, juss át a mozgó, pengés ajtókon, majd lecsúszva a terembe, öld meg a következő indiánt is, és ugorj a vízbe. Három járatot találsz az aknában, de egyelőre csak a középső van nyitva. Lent vedd fel a medipackot, vegyél egy kis levegőt, és ússz be a középsőbe. Ne törődj a megjelenő két kígyóval, ússz a járat végéhez, és húzd meg a vízi kart. Ússz vissza az aknába, és a felső járatba ússz most. Ott kimászva a vízből, lelőheted a mögötted jövő sziszegőket. :)

Egy most még szárazon álló medencéhez érsz. Mássz le a létrán, és húzd meg a kapcsolót. Mássz vissza, és menj be balra, a kinyílt ajtón. Újabb kapcsolót találsz, ami elárasztja az előző szobát, felemelve a rácsot, amin keresztül felkapaszkodhatsz a felső terembe. Menj tovább, lődd le az újabb indiánt, majd egy mozgatható tömbökkel teli terembe érsz. Gödrök is vannak a teremben, kutasd át őket. Az elsőben lőszert, a másodikban egy kapcsolót találsz, amit húzz meg. Húzd meg a kapcsolót, balra, a kinyílt ajtó mögött is. A feladat, hogy a 4 tömböt mozgatva, mindegyiket a megfelelő színű padlólapra toljuk, vonjuk. Ugyanolyan színű a padlólap, mint a tömb. Ha sikerült, kinyílt a másik ajtó is. Persze a gödrökbe is nézzünk be, mert némelyik váza rejt valamit. :)

Menj be a kinyílt ajtón, és ess le a lyukon. Egy ajtót látsz, de még nincs meg hozzá a kulcsod. Ess le még egy emeletet, lődd le az indiánt, és egy hatalmas terembe érsz. Fent a magasban egy lengő gömböt látsz. Lődd szét, öld meg a szörnyikét, és menj fel a lépcsőkön. Kapaszkodj fel a széttört hídhoz, és a túloldalán, lekapaszkodva a peremre, majd balra csimpizve, egy kúszójáratba mászhatsz be, ami a Cistern Key-t, rejti. Menj vissza a terembe, öld meg a következő szörnyellát, :)  és menj vissza, a lezárt ajtóhoz, az előző teremben, és nyisd ki. Egy kis, vízesése terembe értél. Húzd meg a kart, ezzel víz alá helyezted az előző termet. Menj vissza, ússz vissza oda. Három vízi kart kell most meghúznod. Egyet lent, a mély aknában, majd szemben, a másik járatban a létra előtt, utána visszaúszva az aknához, jobbra, a kinyílt ajtón át, egy újabb kart húzhatsz meg. Most az akna felett, a mennyezeten keresd meg a járatot. Kimászva a vízből, átmenve a pengés, mozgó ajtón, egy újabb kapcsolót húzhatsz meg. A koponyát még nem veheted fel, azt majd később. Ússz ki most a kettétört hídhoz. A jobb oldalinál kapaszkodj ki, és egy újabb kapcsolót találsz, ahol kialudt a tűz. Most már meghúzhatod azt is. Irány vissza, az aknához. Balra, egy ferde, felfelé vezető járat végén, egy újabb kart húzhatsz meg. Menj vissza, a kis vízeséses szobába, és a kapcsolóval most engedd le a vizet a teremből.

Menj vissza, a szárazra tett terembe. Szemben, a járatban, mássz fel a létrán, ugorj hátra, öld meg a teremben az indiánt, és vedd fel az 1.Golden Skul-t. Menj ki a terembe, fel a lépcsőn, és a híd alatt balra, a folyosó végén húzd meg a kapcsolót. Kifelé menet öld meg a lépcsőn az újabb szörnyikét is. Most kapaszkodj fel a bejáratnál, a kiemelkedett oszlopra, onnan ugorj be a járatba, és szemben, húzd ki a tömböt a falból. Vedd fel a Fáklyát, és menj ki a terembe. A túloldalon, jobbra is kinyílt egy ajtó a falban. Ugorj fel oda, ugrálj fel a platformokon, és gyújtsd meg a fáklyát. A kapcsolót is húzd meg, és menj ki ismét a terembe. Öld meg az indiánt, majd a bejárat mellett, gyújtsd meg a kifeszített állatbőrt. Menj fel a lépcsőn, ugorj fel a hídhoz, egészen a legfelső emeletre, és ott dobd el a fáklyát, mert még szükséged lesz rá.

Menj vissza a vízesése terembe, és ismét töltsd meg a termet vízzel. Ússz be a terembe, és jobbra, a falon, most már meg tudod húzni a vízi kart. Ússz fel a magasba is, ahol a pengés ajtó volt, a plafonon levő járatba, és ott, felveheted a 2.Golden Skul-t. Irány vissza a terem. Vedd fel a fáklyát, és a hídon menve, ússz vele a másik oldalra, és az ajtó előtt gyújtsd meg vele a kifeszített bőrt, ezzel kinyitva az ajtót. Bent, tedd a két talapzatra a két koponyát, és felveheted az újabb Jar of the Elements-et.

Menj most megint vissza a vízeséshez, és engedd le a vizet. Emlékszel még, hol szerezted meg az első koponyát, felmászva a létrán? Menj most oda, mert ott nyílt ki az ajtó, és beugorva a vízbe, végigúszva a járatokon, majd fel az aknába, visszaérsz az ismerős terembe, és a korsóval kinyithatod a következő ajtót, behelyezve ezt is a kis fali fülkébe.

Várd meg a folyosó végén, amíg szünetet tart a tűzfújó, majd a vízfalnak rohanva, ússz el mellette. Ússz fel az aknában, mássz ki, és menj a járatba. A jégen öld meg az újabb szörnyellát, és egy újabb terembe érsz, ahol középen is be van fagyva a víz. Járd körbe a termet, és vedd fel a lőszert. Hátul, a sarokban egy fekete padlólapot találsz. Ez egy időkapcsoló, a teremben nyit egy ajtót a falon. Lépj rá, és rohanj, jobbra ugord át a kerítést, és ugorj be az ajtón. Menj le a lejtőn, a havas barlangban öld meg az újabb fenevadat, kerüld el a legördülő jéggolyókat, majd a kis teremben ugorj a vízbe. Vedd fel a medipackot, és húzd meg a falon a kart.

Menj vissza az időre futásos terembe, és középen, a szobornál most lemászhatsz, felolvadt a jég. Lecsúszva a lejtőn, vége is ennek a remek kalandnak.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.