.....................................................................

The Quest of Gold 2 (Hajsza az Aranyért)- The Gold Mine (Az Aranybánya)

Készítő: Thibault Chatelus (TC14)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a thibault_chatelus_the_quest_of_gold2_the_gold_mine.zip-et, majd másold az audio könyvtárból, egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold be őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, a graphics-wads-ból a graphics-wads-ba, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be, az Add gombbal a Mine.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot. Van egy mentés is a zip-ben, így nem kell feltelepíteni az első részt, kezdheted rögtön ezzel a pályával.

Story:

Lara tudomást szerez egy nagy erejű, aranyból készült ereklyéről, amit kanadai indián ősök készítettek, és szeretné megszerezni...Vizsgálódásai során arra jut, hogy talán egy rejtett templomban lehet az aranybánya alatt, a kanadai erdőségben. Így repülőre száll, és nem sokkal később meg is érkezik Kanadába, majd
beugrik egy dzsippbe... A bányásztelep átkutatása után végre bejut a bányába. A fő cél megtalálni az ajtót, ami az ősi indián szentélyhez vezet, ami a
bánya alatt rejtőzik... (fordította: Lacek)

Review:

Remek folytatása ez a pálya a The Canadian Forest-nek. Igaz, kell hozzá az első pálya, és annak az utolsó mentése, de így legalább egymás után játszhatóak a pályák. De letölthető ennek a pályának az első mentése is, akkor lehet ezt a pályát is külön játszani. Sok feladatot kell megoldanunk, ügyesnek is kell lennünk ezen az egyáltalán nem lineáris pályán. Három Bottle-t kell begyűjtenünk, hogy a végén, egy eltemetett Indián templomhoz érjünk. Egy bányában, méghozzá aranybányában kalandozunk. A fegyveresek a barátaink, még a torz fenevadakat is elintézik általában helyettünk. Medipackot sem kell használni a pályán, még a marógépeknél is át lehet jutni egy nekifutás-ugrással, sérülés nélkül. A munkásokat viszont meg kell ölnünk, mert lapáttal felfegyverkezve ránk támadnak, és az egyiküknél egy Card is lesz. Szükségünk van a pályán a lengő gömbök szétlövéséhez a Laser Sigh-t és a Desert Ranger-re is, jó, ha ezeket szerezzük meg elsőként. Szépek, a pályához nagyon illőek a textúrák, és a hozzáadott hangokkal is csak jobb lett a kaland élménye. Ne hagyja ki senki ezt a remek pályát. Azért nem árt, az utolsó mentést eltenni, hátha a folytatáshoz kelleni fog. :)

Secret 1-2:

Mentések--savegames:

Leírás:

Lecsúszás után jobbra a kerítésen túl, végignézheted, ahogy a fegyveresek megküzdenek egy mutánssal. Ha szerencséd van, akkor az egyik fegyveres is meghal, és egy medipackot hagy rád. Mássz át a falon a résen, és vedd fel. Nyisd ki az ajtót a nálad levő feszítővassal, majd egyenesen. Balra látsz egy láda TNT-t, de még nem tudod felrobbantani. A fegyveres végez a következő mutánssal is. Te ne bántsd a fegyvereseket, mert Veled vannak. Ők sem lőnek rád, ha Te sem teszed.

Továbbmenve a bányában, told ki a csillét, és egy hatalmas barlangba érsz, tele fegyveresekkel, és járatokkal. Ez lesz a főterem ezen a pályán. Nem lineáris a pálya, így többfelé lehet elindulni. Jobbra, mindjárt, a csövek mögött a falon, egy kúszórést találsz. Mássz át rajta, vigyázz a hógolyókra, majd öld meg a mutánst. Balra a tüzes szobában ugorj a sárga ládára, majd balra ugorj a crossbow lőszerhez, és vedd fel, mert ez az 1.secret.

Told a két gépet a csíkos padlólapokra, kialszanak a tüzek, majd után told-húzd őket a másik csíkos padlólapokra is. Vigyázz, a lenti rácsok tüzesek. Kint a vágatban kinyílt az ajtó, és betolhatod teljesen a csillét. Vedd fel a lőszert, és az Access Card-ot is. Menj vissza a kis épülethez, a hógolyóknál, nyisd ki az ajtót, és az íróasztalon tiéd a Detonátor Card.

Ha már nálunk van a Detonátor Card, akkor robbantsunk egyet. Menjünk vissza a pálya elején látott TNT-hez. Menj be a házba, és tedd a panelra a Card-ot. Kint felrobban az utunkat álló szikla. Menj át a felrobbantott sziklákon, a darunál ugorj át szembe a fegyveresekhez, és menj be jobbra az épületbe. Látsz egy palackot a rácsokon túl, és egy újabb panelt. Ide majd vissza kell még jönnöd. Kimenve az épületből, két mutánssal találkozol. A fegyveresekkel már végeztek, torold meg. Így felveheted az egyik fegyveres hagyatékát, a Desert Ranger-t. Irány vissza, a főterem, válasszunk egy újabb utat.

Jobbra menjünk most is, amerre a kúszórés volt, csak még egy kicsit tovább, és a sarokban menjünk fel az emelkedőn. Menjünk be az oszlopok mögött jobbra a terembe, és essünk a vízbe, de a sarkon, így elkerüljük esés közben a fúrókat. Ússzunk át a marógépek alatt, majd kimászva a vízből menjünk először balra. Nyissuk ki az ajtót, és balra menve a vágatban, a rács előtt felvehetjük a LaserSight-ot. Menjünk vissza, és a másik irányban, az ablakban nyomjuk meg a gombot. Látjuk a bejátszásban, hogy merre kell most mennünk a főteremben.

De azért javaslom, mégse arra menjünk először. J Miután visszaértünk a főterembe, menjünk jobbra, és elhagyva az első kúszórést a falon, újra jobbra menjünk a sarokban, fel az emelkedőn. Mikor felértünk az emelkedőn, figyeljünk, balra a falon egy rést találunk. Illesszük össze a Desert Ranger-t a Laser Sight-al, és lőjük szét a lengő gömböt a résben. Most már továbbmehetünk, és egy barlangba érünk, ahol a csillét kellene eltolnunk, de még ég a tűz. Menjünk tehát jobbra, öljük meg a két mutáns fenevadat, és a sziklabarlang túlsó sarkában nyomjuk meg a gombot. Most már csillézhetünk egyet, így a másik tűz is kialszik, miénk az újabb Detonátor Card.

Ha már megszereztük, menjünk, és használjuk is. Emlékszel még, hol láttad a panelt? Ahol a Desert Rangert szerezted, az első robbantásos hely felé. Menj oda, és tedd a Card-ot a panelbe. Menj át a robbantási területen, és beérsz az aranybányába, ahol három munkás dolgozik. Vagy jobbra berohansz a folyosóba, kinyitod az ajtót, és felveszed az Azot Bottle-t, és kirohansz, vagy előtte meg is ölheted a munkásokat, mert rád fognak támadni. Ha megvan, menj vissza a főterembe.

Most menjünk Pontosan egyenesen, szembe a járatba, és toljuk be a csillét, menjünk át a kinyílt ajtón. Felfelé menve, a zöld nyílnál jobbra menj, lődd szét a szürke falat, de csak egyet lőj, nehogy a mögötte őrködő fegyverest is megsértsd. Egy hatalmas, mély barlangba értél. Egyensúlyozz át a kötélen, majd balra, nekifutásból ugorj az ajtóhoz. Nyisd ki, és menj be. Nyisd ki a következő ajtót is, és a középső íróasztalról vedd fel az Excavation Area Key-t. Menj vissza a kötélhez, és menj balra előtte, végig a barna platformon.

Szemben látsz egy újabb lengő gömböt. Lődd szét, és egy kötelet kapsz cserébe. Kicsit rövid a kötél, de azért sikerülni fog a sarokba, a jeges részre ugranod vele. Onnan fordulj jobbra, és ugorj át a vasplatformra. Ugorj fel, ahol a lengő gömb volt, egy medipackért, majd lentről ugorj át a kis hídra, onnan a daru tartotta ládára, majd most már a fali járathoz ugorhatsz. Bent öld meg a munkást, és menj át a marógépek között, majd mássz le az alsó járatba. Öld meg ott is a munkást, majd felfelé menve, mássz fel jobbra a magas létrán, de a szélén, akkor nem bántanak a fúrók. Fent kússz át a következő fúrók alatt, és a teremben kutasd át a polcot, felvéve az Oxygen Bottle-t. Lődd szét a szürke ládát is, lőszert rejt, és a sarokban is találsz. Lődd szét a falon is a szürke lapot, és felmászhatsz a járatba. Mielőtt lecsúsznál, balra is kapsz lőszert. Visszaérsz a főbarlangba.

Menj ismét az előbbi úton, de most menj tovább egyenesen. Feszítsd ki az ajtót, és menj le a nagy barlang alsó szintjére. Mielőtt kiérnél balra is találsz egy járatot. Lődd szét a szürke lapot, és kinyitva az ajtót, a polcról lőszert vehetsz fel a 2.secret-ben. Menj ki most a hídra, menj át, lődd szét a szürke ládát, és mássz fel a létrán. A fenevadat majd elintézik a fegyveresek. Mássz fel a következő létrán is, majd nekifutásból ugorj a falon levő platformra. Ugorj a következőre, egyensúlyozz át a kötélen, és mássz fel a tömbre. Onnan ugorva kapd el a felső szint peremét, és felmászva, a polcon felveheted a Carbon Bottle-t. Menj vissza a központi barlangba.

Nna most kell arra menned, amit a filmbejátszásban láttál, amikor felvetted a lézertávcsövet. Vagyis a Fire feliratú építmény mellett jobbra. Egy terembe érsz. Jobbra egy zárt ajtót találsz, balra viszont marógépek dolgoznak. Kicsit nehéz feladatnak tűnik, de nem az. Nekifutásból menj át az elsőkön, majd ugorj egyet, így átjutsz, sérülés nélkül. A másik sor már nem veszélyes. Egyensúlyozz át a kötélen is, majd öld meg a munkást, mert nála van az Access Card, amivel kint, kinyithatod az ajtót. Kússz át a fúrók alatt, és nyomd meg a gombot. Irány újra vissza a központi barlang, ahol már nyitva van, az épület ajtaja. Ugorj fel jobbra az ablakba, és ott balra, a panelon használd a kulcsodat. Jobbra az UZI-t se hagyd ott.

Kimenve menj balra, és megint balra, az utolsó, még be nem járt vágatba, mert ott nyitottad ki az ajtót. Nyisd ki az épület ajtaját is, és tedd a helyére a palackokat a falon. Menj ki, és jobbra a kinyílt ajtó mögött nyomd meg a gombot, ezzel elindítva a fúrót, ami betöri a jeget. Mássz le a létrán, és belépve, a régi Indián templomba, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.