.....................................................................

Greek Treasure Hunt (Görög kincsvadászat)

Készítõ: Matie

Letölthetõ - download: Innen

Csomagold ki a matie_greek_treasure_hunt_hun.zip-et, másold a benne levő könyvtárat valahova, és az abban levő tomb4.exe-vel indulhat is a kaland.

Történet:

Lara egy érdekes titkot fedez fel egy elbűvölő kis faluban, Görögország szívében. Ez a falu egy ősi tekercsekkel és kincsekkel teli kamrának ad otthont, amely a sziklás járatokban van elrejtve. Senki sem tudott eddig bejutni, mivel a kulcs rég elveszett a közeli ókori romok mélyén, ahol a rómaiak is nyomot hagytak. A helyiek nem voltak hajlandóak komolyabb lépéseket tenni a kincs megszerzése érdekében, mert féltek attól, hogy kárt tesznek örökségükben, így a páncélterem végül feledésbe merült a történelem során. Lara úgy dönt, hogy felkeresi a romokat a kulcs megszerzésének reményében, de hamarosan rájön, hogy a természet átvette az uralmat, és a látogatókat már nem látják olyan szívesen...

Tudnivalók:

Ez egy viszonylag rövid kaland, amit abból a néhány szobából készítettem, amit eredetileg a BtB2015-re szántam, megpróbáltam egyszerűsíteni, hogy legyen esélyem befejezni és kiadni. Összesen 5 titkot lehet begyűjteni, mindegyik egy-egy emlékre utal a magyar TR közösséggel kapcsolatban (az igazi kincset az emlékek jelentik, amiket útközben szerzünk). Az összes titok megtalálása extra jutalommal jár.(Matie)

Vélemény:

Nagyszerű kaland volt ez a pálya. Egy remekmű. Nem túl könnyű, de nem is túl nehéz. Az ellenségek könnyebben leküzdhetők, mint amilyennek elsőre tűnnek. Medipack nélkül is végigvihető. Változatos feladatok, szép környezet, nagyszerű pályaszerkesztés. Igazi TR kaland. Lehet egy kicsit elfogult is vagyok, mert hiszen honfitársam a készítő, de a legmagasabb pontszámot adom neki. Különösen, a magyar verziót ajánlom, abban vannak érdekes dolgok a secretekben, ami a magyar TR közösséget érinti, lévén a nagy poénok vannak benne, a magyar TR találkozók eseményeiből. :) Magyar rajongóknak kötelező darab. :)

Végigjátszás:

Secret 1: Secret 2: Secret 3: Secret 4: Secret 5: Statisztika:

Lődd szét a ládákat, az egyikben medipac-ot, másikban lőszert, az elkerített részen, az egyik asztalon pedig egy doboz fáklyát, találsz. Menj tovább, át az átjárón, a medencén túl balra menj a piactéren, utána is balra, szétlőve a ládát, fáklyát találsz alatta, majd mögötte a ládákon át juss fel az emeletre. Jobbra nyomd meg a fali gombot, majd kimenve az erkélyre, jobbra menj, és ugorj át a túloldali erkélyre. Fordulj jobbra, ugorj át a másik oldalra a kis beugróba, majd vissza a másik oldalra.

1.    Mentés

Végül ismét egy ugrással bejutsz egy beugróba, ahol felveheted az 1. Snake Goddees-t az 1. secret-ben. A lőszereket se hagyd ott. A képen Caucescu háza, a lejátszott hang az Activity közben Oszi által átkeresztelt "Csajkovszkij" pillanata: (Matie)

Menj le a térre, menj ismét a piacre, de most jobbra menj. Jobbra a beugróban a láda medipackot rejt, majd bemenve az oszlopcsarnokba, az asztalt told jobbra a fali réshez. Állj fel az asztalra, sétálj ki a végébe, és egy helyből ugrással elkapod a rést. Mássz fel, ott nagymedipackot találhatsz a ládában, előtte pár patkányra vadászhatsz. Menj le a lépcsőn, nyisd ki az ajtót, balra látod a három gerenda által zárt ajtót. Menj tovább egyenesen, majd a túloldalon jobbra, meg is van az első, meghúzható kapcsoló, ami nyitja z első gerendát. Megfordulva menj bara, az asztalra állva feljutsz az emeletre, a folyosó végén mássz le az indákon, és meghúzhatod a második kapcsolót is. Menj fel a lépcsőn, nyisd ki az ajtót, a szobából is menj ki, és a kis téren meg is van a harmadik kapcsoló. Menj le a lépcsőn, be balra az oszlopcsarnokba, az asztalon át juss ismét fel, majd le a lépcsőn, ki a szabadba, és át a most már nyitott ajtón.

Menj fel a lépcsőn, át a termen, a következőben kutasd ki a kriptákat, mert Revolvert, és Lézertávcsövet rejtenek. Illeszd össze őket, és az előző szoba túloldaláról visszafordulva, lődd szét, a magasban az oroszlánfejben levő követ. A kis emelvényről felveheted a Tekercset, ami útmutatást ad a következő feladathoz:

2.    Mentés

Ha ellenséged legyőzted,

Oly sok van még előtted,

Hazugságba burkolózva,

Fájdalmas végzetedre várva,

Csak egyvalaki segíthet...

> Képes vagy szembenézni önmagaddal? <

A fali karokkal forgasd a fejeket, hogy ugyanolyan legyen a szemük, mint a szembenézőn, és kinyílik az ajtó a folyosó végén. Menj át rajta, balra ugorva medipackot találsz, majd ereszkedj le a mélybe. menj ki a szabadba, jobbra medipackot, majd lőszert, a ház előtt újabb medipackot találsz a ládákban. Most már ess le a zuhatagnál, lent egy medence fogad. Az egyik sarokban egy kart találsz a falon. Előtte m,ents egyet, mert időre megy a feladat. Húzd meg a kart, fordulj jobbra, rohanj a felemelkedett oszlopra, ugorj rá, és megállás nélkül ugrás tovább, a szikla mögé. Itt találod egy medipack társaságában a 2. Snake Goddees-t a 2. secret-ben. A falon túróstáska látható, a hangfájlban pedig az Activity feladvány megfejtésének pillanata. (Matie)

3.    Mentés

Menj ki a medencéhez, és a túlsó sarkánál nyisd ki az ajtót. Lődd le a patkányokat, tépd fel a csapóajtót, menj le. A folyosón balra rúgd át a falat, bent jobbra, a hordó előtt lőszert találsz, a másik oldalon pedig szétlőve az akadályt, egy fali gombot kell benyomnod. Menj ki, de mielőtt a medencéhez érnél, az ajtón innen, nézz felfelé. Mássz fel az indákon, majd jobbra juss el az épületre. Onnan menj, ugord át a kis kerítést. Kutasd ki a kriptát, medipack-ot rejt, fáklyát is találsz ott, lődd le a madarat, majd kússz át a résen. Nyisd ki az ajtót, vedd fel a medipackot az asztalról, nyisd ki a következő ajtót, menj le a lépcsőkön, rúgd be a faajtót, és a szabadba érsz. Balra menj, a következő teremben nyomd meg a fali gombot, és irány vissza az előző terem, át a kinyílt ajtón. Lőszert, fáklyát találsz ott, és a szekrényen egy Perszeusz Kardját, ami a feszítővas a játékban. 

Irány vissza fel, fel a lépcsőn, az erkély túloldalán még medipackot találsz, majd a kriptánál átugorva a korlátot irány vissza jobbra az épülethez. balra lőszert találsz, a túloldalon pedig a kardoddal meghúzhatsz egy padlókapcsolót. Juss vissza a kerítéshez, ott jobbra mássz fel a létrán, ugorj hátra a sziklára, juss el a kis emelvényhez, és most már felveheted az Old Rusty Key-t.

Lődd le a madarat, ugorj le a medencébe, és nyisd ki a nagykaput a kulcsoddal. A teremben jobbra a sarokban lőj szét mindent, és menj be a növény mögé. kapaszkodj fel a nyílásba, vigyázva juss át a mozgó pengén.

4.    Mentés

Meg is találtad a 3. Snake Goddees-t a 3. secret-ben. „Az egerszalóki csúszda a képen, és hangban ahogy Mep elmeséli Samu Ctrl-os "ugrását" (Matie) Ráadásul  az UZI is ott lapul a másik emelvényen.

Menj vissza, le a terembe, vedd fel a túloldalon a fáklyacsomagot az edények alól, majd nyomd meg a fali gombot.

5.    Mentés

Beleesel a vízbe. Ússz le, át az átjárón, majd balra be a sziklalyukon át. Vigyázz a pengékre, majd felúszva, a teremben, szembe állva az oszlopon két oldalt levő fényes gombokkal, fel-felugorva lődd szét őket. Mássz fel a falból kijött tömbre, ugrás a szemközti platformra, majd jobbra a rúdon át juss el a másikra. Most ments egyet, majd a platform végéről, helyből ugrás a kinyúló platformra, futás, ugrás jobbra a szemközti beugróba, és szedd ki a szoborból a Red Garnet-et.

6.    Mentés

Irány vissza a vízbe, ússz a nagyterembe, és beúszva a szoborhoz, tedd rá a szerzeményedet. Ússz le előtte, le a lépcsőkön, rúgd be a falat, és a teremben húzd meg a plafonkapcsolót. Ússz ki, ki a szobor előtt is, és fel, és vegyél egy mély levegőt, a megnyílt kijáraton. Ússz vissza a szoborhoz, le megint előtte, és ahol a plafonkapcsolót meghúztad, balra rúgd be a falat, és megtaláltad a 4. Snake Goddees-t a 4. secret-ben. A falon DG+, (dögőlj meg, By OBig) a hangfájlban pedig a bekölcei tali, mikor Samu egy pályarésszel szenved, mert nem tudja elkapni a rudat, hogy túllendüljön a következő oszlopra - hosszú szenvedés volt :) (Matie)

Ússz vissza a nagyterembe, és fent mássz ki a vízből. Az ajtó bezárul mögötted.

7.    Mentés

Itt most háromfelé indulhatsz, az ajtókon római számokat látsz. azok szerint kell a fali karokat meghúzni. Én ezt a sorrendet választottam, de mondom, mindegy a sorrend. IV, V, VI.

VI. Én a VI-sal kezdtem, így meghúztam mind a három kapcsolót, és bementem a kinyílt kapun. Mássz le a zöld indákon, végezz az oroszlánnal, majd menj át az épületen, és végezz szép nyugodtan, kényelmesen, a folyosóról a kalapácsossal is. Szemben, jobbra, mássz fel az indákon, és az oszlopokon, rudakon át juss el a túloldalra. Mássz be a résbe egylőszercsomagért, majd kint, lökd a mélybe a vázát. Egy kapcsolókar volt benne, vedd fel tehát a Switch Handle-t.

Menj ki innen, és pont szemben találod a kapcsolót, amihez használhatod a szerzeményedet. de előtte FONTOS, ments egyet, mert ha nem sikerül előszörre a feladat, ez a kapcsoló már nem fog működni még egyszer. Ráadásul időre is megy a feladat. Húzd hát meg a kapcsolót, fordulj jobbra, futás a kockák, tömbök felé, megállás nélkül ugorj, majd megint, míg fel nem jutsz az emeletre. Perdülj meg, futás, ugrás a túloldalra. balra kanyarodva ugorj fel a felemelkedett tömbre, és megállás nélkül futás, ugrás tovább, míg fel nem jutsz a felső emeletre.

8.    Mentés

Húzd meg ott is a fali kart, vedd fel, amit találsz, lőszert, majd menj innen ki, egészen a három karig. Most a II.-est állítsd vissza, és menj át a IV-es ajtón.

9.    Mentés

IV: Balra indulj el, és a fal mellől figyeld a tüskéket, amikor visszahúzódnak, indulj el, nem kell rohanva, de néha megállva. Újabb tüske húzódik vissza, majd balra kell menned, utána jobbra és elérsz a fali karig. Húzd meg, fordulja balra, és közvetlenül a fal mellett rohanj át be jobbra a másik kis terembe, amikor visszahúzódnak a tüskék. Ott is húzd meg a kart. Most már simán átmehetsz a túloldali beugróba, ahol az emelvényen nagymedipackot kapsz. Menj vissza a három karos terembe.

10. Mentés

V: Most úgy állítsd a karokat, hogy a 2-es, 3-as legyen felhúzva, és megnyílik az V.-ös ajtó. Menj be, le a lépcsőn, lődd le a patkányokat, majd elkerülve a tűzfújókat, egészen lent a göd9örben húzd meg a fali kart. Tűzfújóra vigyázva ugorj fel, juss fel a fal mellett a felemelkedett tömbre, és amikor elment a tűzfújó, a túloldaláról nekifutva kapd el a rudat. Rögtön ugorj tovább, és fent leszel az emeleten. Juss át a lengő bárdokon, és húzd meg a fali kart. Irány vissza a három karos terembe. Ott megelevenedett egy harcos. Előtte, hátrafelé ugrálva, kispisztollyal is végezhetsz vele, de a következő lovasnál, a shotgun-t vedd elő. Ha az is kinyiffant, menj be az oldalt található egyetlen nyitott ajtón, szemben kapaszkodj fel a deszkapalánkra, rántsd, le a csapóajtót, és mássz fel az emeletre. De remélem, kint megfigyelted, egy zárt kapu mögött valami lilás villogott. No az még fontos lesz. :)

11. Mentés

Menj ki, és menj jobbra, körbe a karzaton. egy helyen lőszereket rejtenek a vázák, majd a következő beugróban egy kart tolhatsz meg. A kis elkerített karzaton, az asztalon lőszereket találsz, végül vissza leérve nyitva találod a szemközti ajtót. Menj be oda, és a lila villogónál megtalálod az Ornate Bronze Key-t.

Közben, ha akarod, lődd le a patkányokat, és a shotgunnal a mélybe lőheted a két csontvázat is. De az se baj, ha kikerülőd a csontvázakat, még jól jöhet a shotgunlőszer. :) Ismét juss fel az emeletre, most menj fel a lépcsőn, és nyisd ki az ajtót a kulcsoddal.

Irány vissza, fel az emeletre, most ott is menj fel a lépcsőn, és nyisd ki a kulcsoddal az ajtót. Menj tovább, lődd le az oroszlánt. Majd kapaszkodj le, és húzd meg a fali kart. Revolvert, a kézbe, rajta legyen a lézercélzó is, és kimenve az erkélyre.

12. Mentés

Ugorj jobbra, át a korláton, és fentről gyorsan lődd ki a Medusa szemeit, mielőtt lángba borít. Egyszerűbb, ha oldalt kiugrasz, nyersz pár másodpercet, amíg odafordul a dög. :) Ráadásul ha közvetlenül az erkély mellé ugrasz ki, nem is lát. Kilövöd az egyik szemét, kicsit oldaltlépsz, és kilövöd a másikat is. Nem nagy dolog így. :)

13. Mentés

Menj jobbra, és a szemben kinyílt rácson át visszaérsz a tüskék terembe. Ott balra menj, a baloldali teremben mnyílt meg az ajtó. menj a folyosón, de amikor felfelé igyekez, akkor rohanj, nehogy a legördülő golyó kilapítson. Ha sikerült megúsznod, menj vissza, ahol a golyó eltűnt, ott megtalálod egy oldal kis kamrában az 5. Snake Goddees-t a 5. secret-ben. (a szarvasi arborétumban volt a "csapóajtó", ami egyben egy feladvány is volt) By Matie

14. Mentés

Menj most már tovább, fel az emelkedőn, nekifutásból ugorj át a szemközti folyosóra, ne törődj a denevérekkel. Balra a fali karral nyisd ki az ajtót, de még ne menj tovább. Menj a másik irányba, fel a lépcsőkön, feszítsd ki az ajtót, a másikat rúgd be. Közben lődd szét a ládákat, mert lőszereket, és az egyik sarokban az UZI-t is megtalálod. Menj vissza, és most már át a kinyitott ajtón.

15. Mentés

Menj jobbra, a következő teremben is, majd a következőben át egyenesen a kis téren, és visszaérsz a kis erkélyre, a kriptával. Ugord át a kerítést, mássz fel az indákon, feljebb a szikláknál, és amikor a kis boltíveket is elhagytad, ott ugorj hátra, és ha sikerült, a sziklákon landolsz. Most juss el a másik növénykötélhez, ami felett felrobbantak az akadályok. és ott tudsz felmászni innen. Ha kijutottál, menj vissza a barlangba, nfel egészen, majd balra, keresd meg a növénylétrát, és mássz fel rajta. Ha sikerült egy zárt nagykapu elé értél.

16. Mentés

Nyisd ki a kulcsoddal, juss át a lándzsákon, és tüzes gödrökön.

17. Mentés

Ha megszerezted mind az 5 secretet, tedd a helyükre, és akkor középen megszerezheted a Zeus’ Thunderbolt-ot. Ez egy fegyver, a Crossbow helyett, de csak normál lőszere van, így nem sokat fog érni. :) Ha kész vagy, menj ki, és balra a lejtő előtt ments egyet, ez a feladat sem lesz egyszerű. :)

18. Mentés

Balra a faltól, lépj egyet jobbra, ott csússz le. Az utolsó pillanatban ugorj, és nyomd a balra-t, és ha elérted a platformot, egészen a jobb oldalán csússz le, NE ugorj, csak nyomd a jobbra-t, így a jobb oldalin csúszol le tovább, majd a balra-t nyomd, így a következőn is csúszol tovább. NE ugorj itt sem, csak a végén, és balra-t is nyomd, de a CTRL-t sose nyomd. Ha sikerült, akkor a szemközti sziklán landolsz. Tehát ugrani csak az elején, és a végén, a harmadik szigetről kell a sziklára. Közben csak csúszni, és irányítani, jobbra, majd balra.

 

19. Mentés

Fordulj balra, ugrás a szemközti sziklára. Lecsúszol, kapd el a peremet, csimpizz jobbra, a túloldalán mássz fel a sziklára, ugrás a szemközti sarokba, majd fel a folyosóra. Vedd kézbe a legjobb fegyveredet, és indulj a harcba, a kalapácsos ellen. Rohand le, közben lődd, majd elfutsz mellette, és jó távolról fordulj meg, és lődd amíg ki nem nyiffan.

20. Mentés

Menj tovább, balról vedd fel a kismedipackot, kússz el a tűzfújó előtt, vedd fel a kis emelvényről a nagymedipackot.

21. Mentés

Shotgun-t a kézbe, és bemenve a következő terembe, háromszor kell fejbe lőni a kígyót, amikor tüzes a pofája.

22. Mentés

Ha sikerült, szedd még össze a vázákból a medipackot, lőszert, majd a következő teremben felveheted amit kerestél, és vége is ennek a remek kalandnak.

Végigjátszás: OBig

Video walkthrough: Saki Croft

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.