.....................................................................

Temple Beneath

Készítõ: Jens Nolte (Hochgiftig)

Letölthetõ - download: Innen

Ehhez a kalandhoz kell a TRLE program, amit letölthetsz a főoldalról. Ha megvan, akkor: Csomagold ki a jens_nolte_temple_beneath_.zip-et, a benne levő könyvtárból a wav-okat másold az audio könyvtárba, a temple.tr4-et a data könyvtárba, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába másold, esetleg felülírva az ott levőket. Ha kész, a tomb4.exe-vel indulhat is a kaland.

Történet:

Lara egy tekercset talál Egyiptomban az arany piramis utáni keresése során, mely elvezeti őt Aehr K’lah templomába. A feltételezések szerint ebben a templomban rejlik a valaha épült legősibb piramis, mely állítólag színarany. Lara szemei a piramison megcsillanó fény erejével ragyognak fel. (Fordította: Matie)

Vélemény:

Remek, könnyed kis egyiptomi kaland ez, az arany piramis felkutatására indulunk, egy nagy templomon keresztül vezet utunk. Medipack használata nem szükséges, néhány denevér, csontváz, skorpió, sakál és krokodil próbálja utunkat állni, valamint néhány csapda, de ezeket nem túl bonyolult kicselezni. 1 secret található a játékban, de ezt érdemes felkutatni, hisz itt található a Gránátvető. Ezen kívül még megkapjuk a Shotgun-t is, szóval lesz bőven fegyverünk a csontik ellen is. Sajnos a Gránátvetőt nem mindenhol tudjuk használni, mert kilép a játék, de más negatívumot nem nagyon tudnék mondani a játékkal kapcsolatban.

Végigjátszás:

Statisztika : Secret : Mentések Savegames

A lecsúszás után jobbra nyomjuk meg a gombot, majd lőjük le a skorpiót. Szemben, a magasabb részen Small Medipack-ot látunk, ugorjunk fel érte, majd balra csússzunk le a vízbe, itt is nyomjuk meg a gombot. Kinyílik a templom bejárata, menjünk be, majd húzzuk meg a falon található kart. A bejátszás után lépjünk be a templom belsejébe.

Jobbra, a kis medence mellett másszunk fel a tömbre, majd a fali beugróban húzzuk meg a kart. A bejárat mellett, a sarokban leereszkedik a tömb, itt is meghúzhatunk egy kapcsolót most már. Egy félisten jelenik meg, végezzünk vele, majd térjünk be oda, ahonnan kijött, itt a kis falikútból vegyük fel a kulcsot, a Key-t. Ugorjunk a kis medencébe, egy víz alatti kart találunk, ezt húzzuk meg, a fali létra felett lenyílik a csapóajtó, másszunk ki a vízből, másszunk is fel a létrán.

Odafent húzzuk meg a kart a falon, majd gyorsan fussunk be a balra található ajtón, de siessünk, mert időre záródik. A járat végén másszunk le a létrán, lőjük le a denevért, majd nyomjuk meg a gombot. Egy kötél jelenik meg odakint. Másszunk vissza a létrán, ugorjunk hátra a járatba, majd térjünk vissza a peremre. A kötél segítségével lengjünk át a túloldalra, itt az emelvényen vegyük fel a második Key-t.  Egy csontváz jelenik meg, ne foglalkozzunk vele, gyorsan ugorjunk bele a vízbe. Másszunk ki, majd használjuk kulcsainkat a nagy rács melletti foglalatokban.

A lépcső alján mentsünk egyet, majd induljunk el óvatosan felfelé, a jobb oldalon. Két tüskés golyó indul el felénk, amint a bal oldali elzúg mellettünk, rögtön ugorjunk arra, így elkerüljük a jobb oldalt érkezőt. Menjünk most már fel a lépcsőkön.

Két kapcsolót találunk a falon, mielőtt meghúzzuk őket, mentsünk egyet. Kezdjük a jobb oldalival, húzzuk meg, majd futás a bal oldalihoz, ezt is aktiváljuk, majd gyorsan rohanjunk át a láva fölött megjelent kis „hídon”. Siessünk, mert időre megy a feladat.

A járatot követve lépjünk be a következő terembe, gyorsan lőjük le a sakált. Menjünk balra, a sarokba, forduljunk meg, majd nézzünk fel. Egy lerántható kart látunk. Sétáljunk ki teljesen a kapcsoló alatti rész pereméig, itt ugorjunk fel, kapaszkodjunk meg az oszlopban, amin a kar található, másszunk fel teljesen, majd essünk rá a kapcsolóra, lerántva azt. Egy karócsapdát hatástalanítottunk így. A bejárat mellett találunk egy ferde oszlopot, háttal ugorjunk rá, lecsúszás közben ugorjunk előre, kapjuk el a szemközti csúszós rész peremét. Araszoljunk el teljesen balra, majd másszunk fel és ugorjunk hátra. A hatástalanított csapda helyére érkeztünk. Balra, nekifutásból ugorjunk a csúszós részre, majd innen a létrához. Másszunk fel rajta.

Az új helyszínen lőjük le a krokodilt a vízben, majd forduljunk balra. Lőjük le a denevéreket, majd nézzünk el balra. Egy fatákolmányt látunk, a fejünk felett két tüskés golyót. Gyorsan ugorjunk rá a fatákolmány bal oldalára, majd innen gyorsan ugrás a falban található résbe, ugyanis a két golyó megindul, és ahogy a fatákolmányhoz érnek, az összeomlik. Ha sikerrel jártunk, vegyük fel a Grenade Gun-t, valamint a Grenadegun Normal Ammo-t az 1. és egyetlen secret rejtekéből. Óvatosan ugorjunk le a tüskés golyók mellé, a sarokban még egy Small Medipack-ot is találunk. Térjünk vissza a vízhez, majd ugorjunk is bele.

Hátul, a jobb oldali tömbön egy víz alatti kart találunk, ezt húzzuk meg. Másszunk ki a medencéből a jobb oldalon, a falban egy beugró vált elérhetővé, benne egy kapcsolóval. Húzzuk meg a kart, a medence alján egy tömb ereszkedik le, de csak rövid időre. Gyorsan ugorjunk a vízbe és ússzunk be a szabaddá vált járaton. Másszunk ki a vízből, majd fel a létrán, jobbra essünk le róla. Kapjuk el a mennyezetet, kapaszkodjunk át a túloldalra. Jobbra meg is találjuk a padlón a Shotgun-t. Látjuk, hogy egy csontváz elevenedik meg odakint. Csússzunk le a mellettünk található csúszdán, majd nyomjuk meg a falon a gombot. Csússzunk le a medencébe.

Balra másszunk ki a vízből, robbantsuk szét a csontvázat, majd másszunk fel a létrán. Odafent újabb csontváz, ezt is kapjuk szét egy gránáttal. Szemben, a túloldalon egy lyukat látunk a padlón, egy lerántható kapcsolót látunk, ha itt lenézünk. Essünk le úgy, hogy aktiváljuk a kart, leesve menjünk vissza a túloldalra, másszunk fel újra a létrán. A lyuk mellett balra megnyílt az út, menjünk teljesen hátra, itt Shotgun Normal Ammo-t találunk. Haladjnuk kicsit visszafelé, majd jobbra fordulva menjünk át a túloldalra. Jobbra Shotgun Wideshot Ammo-t találunk, balra pedig egy emelvényen felvehetjük a Mars nevű tárgyat. Három csontváz jelenik meg, ezeket intézzük el, majd ugorjunk a vízbe.

Jobbra másszunk ki a vízből, majd térjünk be a létra mellett balra kinyílt ajtón. A csúszda előtt mentsünk egyet. Háttal csússzunk le, majd leesve kapjuk el a lerántható kart, a következő csúszda alján pedig ugorjuk át a kis gödröt, mert egy tüskés golyó ered a nyomunkba, így beleesik a lyukba, nekünk pedig nem esik bántódásunk. Kinyílik a rács, lépjünk be a templom előtti térre.

Sakálok rontanak ránk, használjuk a Shotgun-t vagy a Pisztolyokat ellenük, a Gránátvetőt ne, mert akkor kilép a játék. Ha végeztünk az összessel, balra ugorjunk bele a vízbe, az oszlop előtt Shotgun Normal Ammo-t találunk, az oszlop mellett pedig egy víz alatti kart, amit használjunk, egy csapóajtó nyílik le valahol. Másszunk ki a vízből, majd kövessük a bal oldali falat. Egy törött oszlop tetején Large Medipack-ot találunk, mellette egy létra, de még ne másszunk fel rajta. Kövessük a falat tovább, a sarkon túl hamarosan találunk egy magasabb tömböt, rajta növényekkel, itt vegyük fel az alig észrevehető Key-t. Térjünk vissza a létrához, másszunk fel rajta, majd jobbra essünk le róla.

Odafent haladjunk jobbra, elérünk egy rácshoz, ezt nyissuk ki kulcsunkkal. Egy tükrös szobába érkeztünk. Jobbra látjuk, hogy az emelvényen egy Fáklya van, ezt vegyük fel, de dobjuk is el rögtön, olyan helyre, ahol újra fel tudjuk majd venni. A sarokban ugorjunk a vízbe, egy kart találunk itt, húzzuk meg, majd másszunk ki a vízből. Látjuk, hogy az emelvény, amin a Fáklya volt, most lángra lobbant. Vegyük fel Fáklyánkat, gyújtsuk meg itt. A terem másik felében 4 fali fáklyát találunk, a tükörben látjuk, hogy a két szélső csapda, tehát gyújtsuk meg a két középsőt, kinyílik a rács mellettünk, a Fáklyát most már eldobhatjuk. Lépjünk is be a kinyílt rácson.

Középen a tömbről vegyük fel a Large Medipack-ot. A tömb túloldalán nyomjuk meg a gombot, kinyílik mögöttünk a rács, lépjünk be itt.

Bezáródik mögöttünk a rács, középen vegyük fel az újabb Key-t, de négy sakál ront nekünk ekkor, Shotgun-t a kézbe, lőjük le őket. A Gránátvetőt itt szintén ne használjuk, mert kilép a játék sajnos. A kinyílt rács mögött nyomjuk meg a gombot, majd térjünk vissza az előző szobába.

Használjuk kulcsunkat a zárt rácsnál, odabent húzzuk meg a kart. Látjuk, hogy odakint egy tömb süllyed le, hozzáférhetővé válik egy tárgy. Menjünk is ki, ugorjunk most át középre, robbantsuk szét a csontvázakat, itt használhatjuk a Gránátvetőt, majd ugorjunk át balra, itt vegyük fel a Venus nevű tárgyat. Ugorjunk vissza középre, majd helyezzük a balra található oszlopokon tárgyainkat a foglalatokba. Egy tömb emelkedik ki a kinyílt járattal szemben.

Másszunk fel a tömbre, majd innen felülre. Megjelenik maga Seth, lövöldöz bennünket bőszen, viszont érdekes, hogy nem sebesülünk meg. Furcsa. 4 gombot találunk, ezeket mind nyomjuk meg, középen lesüllyed a tömb, itt vegyük fel a Blue Gem-et. Látjuk, hogy odalent, a vízben megnyílik egy járat.

Jussunk le a létra segítségével, ugorjunk a vízbe, majd ússzunk át a járaton. Megérkezünk a már ismert medencébe, szemben másszunk ki a vízből, majd másszunk le a létrán. Essünk le a padlóra, majd az egyik sarokban meg is találjuk a Gem foglalatát, helyezzük is bele, majd a kinyílt járatba lépjünk is be. Elérkeztünk célunkhoz, az arany piramishoz, itt véget is ér kalandunk.

baal76

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.