.....................................................................

Aspidetr Easter Time 2017 - Runes of Dawn v01.

Készítõ: Mario (Sponge)

Letölthetõ - download: Innen

Csomagold ki a mario_aspidetr_easter_time2017runes_of_dawn.zip-et, másold a benne levő könyvtárat valahova, és az abban levő tomb4.exe-vel indíthatod is a kalandot.

Történet:

Lara Croft úgy döntött, hogy eltölt egy kis időt a tengerparton. Néhány helyi embertől egy elrejtett kincsről szerez tudomást, amit állítólag a tengerparton rejtettek el. És valóban, rábukkan pár csontvázra, emberi maradványokra. Lara keres, kutat, míg csak egyszer észre nem veszi, hogy a mosdóban egy kulcs lapul a zuhanyzóban. Segíts Larának felkutatnia a házat, és a környéket, fedezd fel a többi kulcsot, a barlangokat is kutasd át, és a sírokat is nézd meg.

Vélemény:

Húsvétkor jelent meg ez a pálya, de nyuszi nincs benne, és tojás is csupán a titkos helyeken lapul. Ám de nagyon szép pálya, gyönyörű az épület, a nyaraló, és a környéke is az. Ellenség nincs a pályán, viszont titkos hely van öt is. Sok mindent kell megkeresni, nagykalapácsot a sírtöréshez, az ásó darabjait, és egy cserepes virágot is. A WC-t is ki kell kutatni egy kulcscsomó miatt, és a kutyának is kell a kaja. Ne hagyja ki senki ezt az igazán kikapcsolódást nyújtó remek kalandot.

Végigjátszás:

Statisztika:

Secret 1: Secret 2: Secret 3: Secret 4:

Secret 5: Mentések -- Savegames

Menj, nyisd ki a zuhanyzót, és vedd fel a Könyvtár Kulcsát.

Menj ki a fürdőből, menj jobbra, és nyisd ki a kulcsoddal balra az ajtót. A szoba túloldalán vedd fel a földről a Térképet.

Nyisd ki az erkélyajtót, és átugorva a korlátot a szabadban leszel. Menj balra, menj egészen a sziklák végébe, el a lépcső mellett is, és nekifutásból ugorj a szemközti ferde sziklára. Ott, a túloldalon lecsúszva találod meg az 1. Aranytojást, az 1.-secret-ben.

Irány a tenger, menj jobbra, és be a barlangba. Menj át rajta, ne közelítsd meg a csontvázat. Felfelé menve fordulj vissza, és látod a falban a rácsot? Juss el oda, és rúgd be. Kússz át a résen, el a csontváz mellett. Lődd szét a következő rácsot, majd jobbra a ládát, és vedd fel a Lapátot.

Irány ki innen, és a barlangban menj felfelé, fel a lépcsőkön, el az épület mellett balra. A túloldalon figyeld meg a nyaralóval szemközti sziklát. Van fent egy elszáradt fatörzs. Felugorva lőj bele egyet, és az lezuhan, és betöri a konyha ablakát. Menj hát be az épületbe, vedd fel jobbra a Borítékot a levéllel.

Ha elolvastad menj tovább, nyisd ki a lépcsőházba vezető ajtót, majd megfordulva vedd fel a kis asztalról a Felhúzható Tojást.

Ugorj át a nappaliba, ott is nyisd ki az ajtót, majd az asztalról vedd fel a Gyufát.

Menj ki a szabadba, menj jobbra, majd az ösvényen balra. Menj be balra a barlangba, és a gyufával gyújtsd meg a kardot ölelő növényt. Ha az elégett, felveheted a feszítővasként szolgáló Kard-ot.

Irány vissza az épülethez. Szemben az ösvénnyel kapaszkodj fel a falra, a túloldalon kapaszkodj fel a növényekre, majd egy fordulásos ugrással kapd el a plafonon levő növényt. Csimpizz el a fali kapcsolóig, és rántsd le. Irány most már vissza az épületbe. Menj fel az első emeletre, be a k9nyitott ajtón, és vedd fel a zöld kulcsot, a Vendégszoba Kulcsát.

Irány fel a legfelső emeltre, nyisd ki az ajtót a kulcsoddal, és bent megszerezheted az asztalról a Kutyakaját.

Menj ki, menj balra, és a karddal feszítsd ki a tornaterem fa ajtaját. Bent felveheted a Lapátnyelet.

Húzd ki a sarkból a láda növényt, és nyomd meg a mögötte levő fali gombot. Menj ki, menj balra, és a lenyílt csapóajtón át mássz fel a padlásra. Lődd szét a lakatot, és felveheted az asztalról a WC Pumpát.

A kéménynél megfordulva, felugorva rántsd le a csapóajtót, mássz fel a tetőre, és egy másik kéményen megtalálod a 2. Aranytojást, az 2.-secret-ben.

Menj vissza, le az első emeletre, be a fürdőbe, és a pumpával szerezd meg a WC-ben levő Kulcscsomót.

A polcról felvehetsz egy kis egészségügyi dobozt, ez a nagymedipack a pályán.

Menj le a földszintre, nyisd ki a szabadba vezető ajtót. Vedd fel a földre esett kulcscsomót, és nyisd ki a beugróban levő ajtót is, és ott megtalálod a Nagykalapácsot.

Menj a nappaliba, és add a kaját a kutyának, így megszerezheted, amin eddig feküdt, a Narancssárga Kulcsot.

Irány fel az első emeltre, nyisd ki vele az ajtót, majd bent felugorva kapd el az emeletet, és mássz fel. A gardróbban leguggolva megszerezheted a Cserepet.

Irány le a földszintre, ki a konyhából a szabadba. Menj jobbra, a sarkon túl is jobbra, és keresd meg a földön, és vedd fel a Virágot.

Menj vissza, és menj jobbra az ösvényen, egész végig. A túloldalon találsz egy sírt. Illeszd össze a virágot a cseréppel, és tedd oda, mire egy szellem jelenik meg, és a végén felveheted a Világítótorony Kulcsát.

Irány vissza, az épület túloldalára. Illeszd össze a lapátot a nyéllel, és a térkép szerint áss egyet. A kép segít. Ha sikerült, menj vissza oda, ahol a lapátfejet találtad, a világítótoronyba. Szemben a szétlőtt dobozzal, egy másikat és szétlőhetsz, és kötszert találsz alatta, ez a kismedipack a pályán. Nyisd ki a kulcsoddal az ajtót, majd a létránál fordulj meg, nézz fel, és felugorva rántsd le a fali kart. Most már felmászhatsz a létrán, majd a következőn is, és még egyen felkapaszkodva az asztalról fáklyacsomagot vehetsz fel. Újabb létra, majd a végén feljutsz a toronyba. Nyomd meg a túloldalon a kapcsolót. Fénynyaláb tör ki, és felgyújtja a felásott helyen a fagerendákat.

Irány most már lefelé. Amikor a magasabb létrához, a legalsóhoz érsz, mielőtt lemásznál, a korláton nyomd meg a gombot. A létránál, a túloldalon felnyílt a csapóajtó, és egy hátraugrással a beugróban leszel. Lődd szét a ládákat, és vedd fel a Ragasztót.

Irány most már a felgyújtott fagerendákhoz. Lépj rá, és leszakad alattad, és lent megtalálod a Rúna Gyöngysort.

Mássz ki a gödörből, menj jobbra, be a fák közé, jobbra tartva találsz egy kriptát. Annak baloldalára állva a nagykalapáccsal összetöröd, és leesve kifeszítheted a falból a Rúnakövet.

Menj visszafelé, és kint a téren keresd meg a rejtett kis üreget a földön, ahova leesve meglelted a 3. Aranytojást, az 3.-secret-ben.

Menj a sövény mellett, és megtalálod a rejtett átjárót jobbra, ahol a kis udvarban van a 4. Aranytojás, a 4.- secret-ben.

Irány most le a tengerpartra. Van egy másik kis barlang is, ott ugrás a vízbe, ússz be a kis barlangba, és kimászva a partra illeszd össze a rúnáidat, és tedd a fali foglalatba. Felnyílt az ajtó a melletted levő folyosón. Kapaszkodj fel, és a kör alakú padlólapnál húzd fel, és tedd a földre a tojásodat. Ez kioldja a csapdákat, és mehetsz tovább, de vedd fel a tojást. Kapaszkodj fel jobbra a fáklyánál, használd újra a tojást, és kússz át a résen. Ismét vedd fel a tojást, mássz fel a létrán, és balra menve kapaszkodj le a lyuknál, kapaszkodj át a túloldalra, és felmászva használd harmadszor is a tojást. Most már sajnos széttörik, de azért vedd csak fel, mert van egy ragasztód, azzal megjavíthatod.

Mássz le a létrán, és a teremben, a mozgatható kőtojást told a sarokba, a jelre. A másik sarokban lődd el a kötelet, és lezuhan a magasból egy másik tojás. Most már felemelkedik a kő, és felveheted a Kristálytojást.

Menj vissza, ahol lezuhant a kő. Kapaszkodj fel a létrán az emeletre, jobbra menve használd az összeragasztott tojásodat, így meglelted az 5. Aranytojást, az 5.- secret-ben.

Irány most visszafelé, ki ebből a barlangból, és be a tengerparton a nagyobba. A lépcsők alatt balra, a sziklák tövében van egy kapcsoló, amit a karddal tudsz meghúzni. Megnyílt jobbra a sziklafal, és bemenve a fali foglalatba teheted a tojásodat. Mögötted kiemelkedik a földből a kincsesláda, és kiveheted belőle az Érmét.

Ezzel vége is ennek a remek kikapcsolódást nyújtó pályának.

OBig

Videóvégigjátszás: OBig TombRaiderS Hungary

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.