.....................................................................

BtB2015 - City of Sands

Készítõ: Marcel Kerner(MarciderFan)

Letölthetõ - download: Innen .............. BtB2015 Package

Csomagold ki a btb2015_package.zip-et, másold a benne lévő könyvtárat valahova, majd csomagold ki a btb2015_21_city_of_sands.zip-et is, és másold be az előbbi könyvtárba. A Tomb4.exe-vel indíthatod is a kalandot.

Történet:

Mialatt Lara Görögországban nyaralt, megismert egy Vincent nevű régésztanoncot. A korai tea ellenére Lara hálás volt néhány információért, amelyet a közelben elhelyezkedő elhagyatott településről kapott, melynek neve Homokváros. Csak egy közönséges nyaralásról volt szó, Lara nem akarta kockáztatni a romok feltárását. De egy ismerős arc egy lépéssel előtte járt...

Vélemény:

Talán a legegyhangúbb, legsötétebb BtB 2015-ös pálya ez, tudjuk be ezt annak, hogy a készítő legelső pályája. Különösebb baj azért nincs vele. Secret nincs a pályán, ne is keressünk. A kismedit itt Orange Juice, a nagymedit Ambrosia helyettesíti, viszont nincs szükségünk rájuk, medipack használata nélkül is teljesíthető a kaland. Ellenfél akad azért bőven, de fegyverekkel is el leszünk látva rendesen, a Shotgun, az Uzi, a Magnum és a Zeus’ Thunderbolt is a birtokunkba kerül.

Végigjátszás:

Statisztika:

Mentések -- Savegames

Forduljunk balra, haladjunk előre a folyosón. A kis szobában lőjük szét a jobb felső sarokban a faládát, miénk a Holy Key. Folytassuk tovább az utunkat, jobbra nyissunk be a kis faajtón. Lőjük le a varjúkat, jobbra, a sarokban Ambrosia-t vehetünk fel. Nyissuk ki a vasrácsot a kulcsunkkal.

Balra fordulva Flares-t gyűjthetünk be. Haladjunk tovább, egy mérges kecske ront ránk, végezzünk vele. Szemben, a szikladarab mellett egy kicsi, háromszög alakú rést látunk balra, ezen kússzunk be. Váltsuk át a padlókapcsolót, majd kússzunk ki innen. Forduljunk balra, a kis közben a földön megleljük a Magnum-ot. Forduljunk vissza, másszunk fel jobbra, a párkányra, itt egy nyitott ajtót látunk, de mielőtt bemennénk rajta, forduljunk meg, majd ugorjunk fel a magasabb részre, itt Flares vár minket. Most már beléphetünk a nyitott ajtón.

Egy kis piactérre érünk, lőjük le a varjúkat, majd a szökőkút mellől vegyük fel a Perseus’ Sword-ot. Hátul, a harangok mögötti részen, a sarokban Orange Juice található. A nagy, kétszárnyú ajtó előtt egy padlókapcsolót látunk a földön, váltsuk át a kardunkkal. Lassan,de biztosan kinyílik az ajtó, lépjünk be rajta.

Egy szobrot látunk, még hiányzik a kezéből a lant, ezt még meg kell szereznünk. Jobbra egy növényekkel takart kúszórést találunk, de mielőtt bekúsznánk rajta, vegyük fel a fa mögött az Ambrosia-t, valamint nem messze tőle a Flares-t.  A résen bekúszva a magasban egy kapcsolót látunk, ezt rántsuk le. Kinyílik a szobor mögötti ajtó, lépjünk be rajta.

A lejtő bal oldalán szaladjunk le, két golyó ered a nyomunkba, a kis rácsos kerítés előtt gyorsan forduljunk meg, majd szaladjunk fedezékbe. Miután elmúlt a veszély, álljunk a kis kerítés mellé, majd egy jobbszaltóval át is ugorhatjuk. Vagy másszunk fel a falon, jobbra oldalazzunk át, essünk el a túloldalon. A következő rácsos kerítés alatt kússzunk át, majd csússzunk le a lejtőn. Egy mély verem elé érkeztünk. A bal oldalán ugorjunk fel, kapjuk el a mennyezeti kapaszkodót, függeszkedjünk át az oszlop fölötti részhez, majd essünk le rá. Balra fordulva ugorjunk a fali réshez, kapaszkodjunk meg benne, majd oldalazzunk teljesen jobbra és essünk le a túloldalon.

Egy nagy terembe érkezünk, lőjük le a ránk támadó oroszlánt. A bal oldali lépcsőkön menjünk le, a sekély vízben jobbra Flares-t találunk. Az ellenkező sarokban másszunk fel a tömbre, ugorjunk fel jobbra, a magasabb részre. Szemben ugorjunk a fali réshez, kapaszkodjunk meg benne, majd araszoljunk jobbra, át a sarkon, majd essünk le. Jobbra fordulva ugorjunk át a létrához, majd másszunk fel rajta teljesen, jobbra másszunk át a másik oldalára és essünk le itt. A Shotgun-t vehetjük fel. Innen ugorjunk fel balra, az ablakpárkányra, a kis teremben miénk a kulcs, az Old Rusty Key. Ugorjunk ki a balra látható oszlopra, a túloldalán ereszkedjünk le, itt Shotgun Normal Ammo kerül a birtokunkba. Jobbra fordulva ugorjunk a létrára, másszunk le teljesen, majd ereszkedjünk le a lenti terembe. Távozzunk most már innen, vissza a kinti terembe.

A másik oldalon található lépcsőket vegyük most célba, odafent használhatjuk is nemrég megszerzett kulcsunkat. Menjünk be a feltárult ajtón, a terem feletti erkélyekre érkezünk. Ugorjunk át jobbra, itt a kardunkkal váltsuk át a padlókapcsolót, egy ajtót nyitottunk ki így. Látjuk, hogy odalent Pierre egy oroszlánnal küzd, várjuk meg, míg megöli, essünk le, majd végezzünk vele. Egy kulcs volt nála, a Yellow Key. Menjünk fel újra a lépcsőkön az erkélyre, balra fordulva pedig lépjünk be a kinyitott ajtón.

Másszunk fel a létrán, a zárt rács előtt ugorjunk hátra. Egy kapcsolót találunk a sarokban, ezt meghúzva kinyitottuk a rácsot, ugorjunk át oda, majd lépjünk be rajta. Balra fordulva oldalt szaltózzunk át az alacsonyabb rács felett. Kövessük a kerítésen belül az utat, az alacsonyabb részeken szaltózzunk át oldalt, míg egy lejtőhöz nem érünk, ahol csússzunk le.

Ha gondoljuk, vegyünk fel egy Fáklyát a kupacból, gyújtsuk is meg a fali égőnél, a vízzel teli árok mellett. Világítani megfelel, más hasznát nem vesszük. A vizesárok melett jobbra menjünk be a járatba, előre teljesen a falig, majd forduljunk jobbra, itt kövessük az utat. A végén Ambrosia vár, de egy tűzszellem is megjelenik, rohanjunk vissza a vizesárokig, ugorjunk a vízbe, itt megszabadulunk tőle. Ki a vízből, most a Fáklyakupac melletti járatot válasszuk.

Menjünk teljesen előre a falig, majd forduljunk balra. Egy skorpió támad ránk, miután végeztük vele folytassuk az utat arra, amerről jött, majd az első lehetőségnél forduljunk jobbra. Szemben egy kúszórés, gyorsan szaladjunk oda, kússzunk át, majd a túloldalról kényelmesen végezhetünk a ránk támadó 3 fejű szörnyeteggel. Kússzunk vissza a résbe, itt található a Happy/Sad Masks. A labirintusban más dolgunk nincs, maximum újabb ellenfelekkel találkozhatunk, inkább térjünk vissza a vizesárokhoz, ugorjunk a vízbe.

Ússzunk át a víz alatti járaton, a túloldalon kimászva a vízből pedig egy kék ajtót látunk, mellette a foglalatban használjuk is a megszerzett maszkokat. Menjünk be a kinyílt ajtón, fel a lépcsőn, majd a járat végén található homokdombon lecsúszva visszaérünk a pálya legelejére. Forduljunk balra, a faajtóval szemben pedig használhatjuk is kulcsunkat a foglalatban a kétszárnyú ajtó előtt. A kinyílt ajtón át egy térre jutunk.

A lépcsőn leérve forduljunk jobbra, kerüljünk a legszélső ház mögé. Ahogy a ház sarkára érünk, egy kentaur jelenik meg, öljük meg, majd a ház mögötti kis sikátorban Shotgun Normal Ammo és Ambrosia kerül a gyűjteménybe. Menjünk vissza a ház sarkáig, a homokdombnál kapaszkodjunk fel balra, a fal tetejére. Kövessük a falat, de azért ugorjunk át a ház tetejére középen, hisz ott Flares-t találunk. Ugorjunk vissza a falra, kövessük a legvégéig, itt Orange Juice található, majd miután felvettük, essünk le a térre. Menjünk a bejárat felé, a lépcsők előtt forduljunk jobbra, és a szélső ház mellett, a bal oldali kis sikátorban Flares-t vehetünk fel. Most menjünk fel a lépcsők tetejére, jobbra fordulva ugorjuk át a kis kerítést, majd kövessük a falat. A ház tetején Uzi Ammo és az Uzi, a fal legvégén pedig újabb Flares a jutalmunk. Forduljunk meg, menjünk kicsit vissza a fal sarkáig, alattunk a kis sikátorban, a ház mellett egy kapcsolót látunk, essünk le itt, majd váltsuk át. Ha alulról közelítettük volna meg a kapcsolót, egy kentaurt szabadítottunk volna magunkra, de így nem jelenik meg. A mellettünk lévő ház ajtaja kinyílt, menjünk be, itt felvehetjük az újabb kulcsot, az Ornate Bronze Key-t. Itt egyelőre más dolgunk nincs, távozzunk erről a helyszínről a lépcsőkön keresztül.

Miután kiléptünk a nagy ajtón, szemben a kis faajtón menjünk be. A kis szobából távozzunk balra, a nyílt rácson át. A folyosón jobbra, majd ahol a kecske támadt ránk régebben, ott másszunk fel a magasabb ajtónyíláshoz. Folytassuk tovább utunk, a harangokkal díszített téren át, be az ajtón, ahol a lantos szobor van. Mögötte balra be az ajtón, le a lejtőn, majd oldalt ugorjuk át a kis rácsos kerítést, a következő alatt kússzunk át. A lecsúszás után következik a karókkal teli árok, kapaszkodjunk fel a mennyezetre, függeszkedjünk el az oszlop fölé, essünk le rá, majd forduljunk balra, ugorjunk a fali réshez, araszoljuk jobbra, végül essünk le. Visszaértünk a nagy terembe, a jobb oldali lépcsőkön menjünk fel, a fenti erkélyen a szemközti ajtót most már ki tudjuk nyitni a kulcsunkkal.

Ugorjuk át a gödröt, a sarkon túl másszunk fel, majd húzzuk meg a fali kart. Egy ajtót nyitottunk ki azon a téren, ahol a kentaurral találkoztunk. A kameraállás itt zavaró lehet, ugorjunk egyet hátra, majd ugorjunk balra, a lényeg, hogy ne essünk le jobbra. Térjünk vissza a nemrég kinyitott ajtón át az erkélyre, most lépjünk be jobbra, a másik ajtón. Másszunk fel a létrán, ugorjunk hátra, majd szembe a kinyílt rácshoz. Jussunk át a kerítéseken, a korábbi módszerrel, majd a lejtőn lecsúszva visszaérünk a kis labirintushoz. Ugorjunk a vízbe, ússzunk át a járaton, majd kimászva, jobbra térjünk be a kis kék ajtón. Menjünk fel a lépcsőkön, kövessük az utat, hátul csússzunk le a sarki homokcsúszdán. Ismét visszaértünk a pálya legelejére, balra fordulva, majd a kis faajtó előtt ismét balra véve az irányt vissza is értünk a térre.

A lépcsőn leérve a bal oldali ház ajtaja nyitva áll, odabent felvehetjük végre a lantot, a Lyre-t. A fentebb leírt útvonalon térjünk vissza a szoborhoz, adjuk a kezébe, újabb ajtót nyitva ki ezzel az előbbi téren. Térjünk vissza hát oda most.

A lépcsőn leérve a jobb oldali első ház ajtaján térjünk be, odabent a földön hever az újabb kulcs, az Old Rusty Key. Kiérve forduljunk jobbra, a következő ház ajtaját nyissuk is ki nemrég szerzett kulcsunkkal, majd lépjünk be rajta. vA lépcsőkön menjünk fel, legfelül forduljunk jobbra. Látunk egy csúszós részt. Ugorjunk oda, kapjuk el a peremet, oldalazzunk jobbra, majd végül ugorjunk hátra. A lejtőn lecsúszva egy szökőkutas terembe érkezünk.

Jobbra a földön Flares-t találunk. Ugorjunk a vízbe, a mélyebb részen beúszva egy kapcsolót húzhatunk meg, ezzel kinyitottunk egy ajtót a terem hátsó felében. Lépjünk is be rajta. Vegyük fel az itt található ékkövet, az Amethyste Jewel-t, majd folytassuk utunkat.

Egy lejtős részhez érkezünk. Ha elindulunk lefelé, a mennyezetről vasgolyók hullanak le, a nyomunkba eredve. Azt tudom javasolni, használjuk fedezékül a tömböket, míg végül a lejtő legaljára érünk, ahol lépjünk is be a járatba.

Másszunk fel a létrán, a járat végén essünk le, a lépcsőn menjünk le, visszaértünk a nagyterembe. A túloldali lépcsőkön menjünk fel az erkélyre, a szemközti ajtón lépjünk be. A gödröt ugorjuk át, másszunk fel oda, ahol a kapcsolót meghúztuk nemrég, de most essünk le a túloldalon. Forduljunk balra, kússzunk át az első kerítés alatt, a másodikat ugorjuk át oldalszaltóval, majd menjünk fel az emelkedőn. A lantos szobor mellett forduljunk jobbra, haladjunk át a kis piactéren is. Kövessük az utat, vissza a pálya elejére. Ahogy kiértünk a kis faajtón, forduljunk balra, menjünk a folyosó legvégére, ott balra csússzunk le a lejtőn. Jobbra, a kis kocsi mögött Flares vár minket, miután felvettük, helyezzük a koponyás ajtó melletti foglalatba ékkövünket, majd lépjünk be a feltáruló ajtón és csússzunk le a lejtőn.

Nem valami bizalomgerjesztő a hely, ahová érkeztünk, ráadásul rögtön két hárpia is nekünk támad. Végezzünk velük. Forduljunk jobbra, nekifutásból ugorjunk a távoli platform felé, az utolsó pillanatban megnyomva a kapaszkodást sikerülhet elkapni a peremét, majd felmászhatunk végül rá. Ugorjunk a következő platformra. Szemben egy csúszós részt látunk, de ne foglalkozzunk vele, inkább forduljunk balra, és nekifutásból ugorjunk az ottani platform irányába, a bal szélét megcélozva, majd elkapva azt. Felmászva újabb csúszós részt látunk, erre másszunk fel, majd lecsúszva ugorjunk át a szemközti építmény bejáratához.

A bejárat mellett ugorjunk fel a falon látható réshez, kapaszkodjunk át teljesen jobbra, ameddig lehetséges, majd ugorjunk hátra a mögöttünk lévő oszlopra. Itt másszunk fel a létrán. Óvatosan menjünk ki a szabadba, átugorva a lávát,a fa mellett elhaladva a szemben található épületbe térjünk be, természetesen a bejárat előtt átugorva a veszélyes részt. Odabent felvehetjük új fegyverünket, a Zeus’ Thunderbolt-ot, de sajnos lőszerünk egyelőre nincs hozzá. Térjünk vissza a fához, forduljunk balra, majd a gödröket óvatosan átugrálva térjünk be az izzó lávával teli barlangba.

Ugorjunk át nekifutásból a szemközti oszlophoz, elkapva a peremét, majd felmászva rá gyorsan forduljunk jobbra és ugorjunk a következő kikövezett részre. Egy hárpia jelenik meg, igen kellemetlen ellenfél, könnyen belelökhet minket a lávába, tehát minél előbb végezzünk vele. Jobbra egy oszlop, erre ugorjunk át. Itt kettéágazik az út, egyszerűbb, ha jobbra tartunk. Ugorjunk át jobbra a következő platformra, majd innen tovább jobbra. Itt forduljunk balra, másszunk fel az oszlop tetejére, majd itt balra fordulva ugorjunk át a következő oszlopra. Innen ugorjunk át jobbra a középső, kikövezett részre. Szemben ugorjunk át az oszlopon található réshez, kapaszkodjunk át a túloldalára, majd ugorjunk hátra a mögöttünk lévő oszlopra. Forduljunk meg, ugorjunk rá a tetőre, lwcsúszva kapjuk el a peremét, araszoljunk el teljesen jobbra, majd másszunk fel a biztonságos részre. Itt megfordulva egy padlókapcsolót látunk, ugorjunk át oda, majd váltsuk át. Egy rácsot nyitottunk ki nem messze. Ugorjunk vissza az előző helyre, innen a hátsó tetőre, a peremét elkapva, balra araszolva felmászhatunk egy újabb biztonságos részre, ahonnan végre beugorhatunk a kinyílt rácson.

Menjünk fel a lépcsőkön, majd ugorjunk át a terem feletti részre. Innen balra fordulva a következőre, itt másszunk fel az oszlopon, kapaszkodjunk fel a kúszórésbe, a túloldalon essünk le. A lejtőkön lecsúszva egy hatalmas terem bejáratához érkezünk. Itt mentsünk egyet. Amikor megközelítjük a bejáratot, rengeteg ellenfél jelenik meg, hárpiák, skorpiók, egy háromfejű szörnyeteg, valamint egy óriás mutáns is. Azt javaslom, ne menjünk be a terembe, fussunk visszafelé, az első csúszós rész tetejére ugorjunk fel, innen módszeresen, akár sérülés nélkül is levadászhatjuk mindet a pisztolyunkkal. Néha azért le-le kell csúszni, majd újra felugrani, miután magunkhoz csaltuk őket. Ha minddel végeztünk, nézzünk szét, ugyanis két kulcsot is fel kell vennünk, amit maguk után hagyatak a szörnyetegek, nevezetesen az Old Rusty Key és a Bluestone Key. A terem közepén Thunderbolt Normal Ammo (4X) hever a földön, a bejárattól jobb kéz felé eső beugróban Magnum Ammo (2X) lehet a zsákmányunk, a bal kéz felé eső beugróban pedig használhatjuk is az egyik kulcsot. A teremben kinyílt a bal oldali nagy ajtó, lépjünk be rajta.

Másszunk fel a tömbökön, a folyosó végén, a létrán lemászva pedig visszajutottunk oda, ahol felvettük a Thunderbolt-ot. Menjünk ki a szabadba, a fa mellett forduljunk jobbra, ugorjunk át az épülethez, majd itt másszunk fel a létrán. Használjuk másik kulcsunkat is, majd a kinyílt ajtó mögött másszunk fel a falon. A fény felé rohanva véget is ér kalandunk.

baal76

 

 

 

 

Videóvégigjátszás:steven35175

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.