20x20x20 Competition The Crystal of Power
Készítõ: Klona
Letölthetõ: Innen
Install: Csak csomagold ki és már játszhatsz is.
Story: Mikor Lara Croft újra meglátogatta az Elveszett Könyvtárat Egyiptomban élete egy késöbbi pontján, talált egy könyvet egy ősi Krystályról aminek elképzelhetetlen gyógyitó ereje van, ami egy templomban található a Parnassus Hegy közelében Görögben.
Review:
89910
A 20x20x20 verseny elő pályája amivel játszottam fantasztikusan kezdődik azzal a zenével, gratula a választáshoz, de nagy kár hogy csak a legelején szólt. Azért a pálya hangulata a sok diszitő elemmel és objektummal igy is nagyon jó. Remek textúrázás és csodálatos megvilágitás. A pálya fényereje is tökéletesen el lett találva, nem túl sötét, csak annyira hogy sejtelmes, hangulatos legyen. Az is tetszett hogy a készitő nem fogja a kezünket hanem magunknak kell megtalálni egy kapcsoló vagy egyéb dolog mit is csinált, nem szeretem amikor a készitők túlzásba viszik a segitő kamerákat, a hiányuk itt felüdülést jelentett. Ahogy várható volt a pálya elég rövid, de a készitő mindent elkövetett hogy a rendelkezésre álló helyet megtöltse tartalommal és játékmenettel, és szerintem jó munkát végzett. Ajánlom mindenkinek.
The Crystal Temple
Kills 14
Pickups 26
Secrets 2
Kezdő inventory: standard; pisztolyok végtelen lőszerrel, távcső, 3 flare, 3 kis 1 nagy medi, iránytű.
Told el a kockát amiröl indulsz, alatta egy tárat találsz, elöl a jobb sarokban húzd meg a kapcsolót. A vizben van egy kismedi, ugorj fel a járatba a terem
hozzá közeli falában, vedd fel a flaret és fel a lépcsőn, itt nyitottad a rácsot.
A bal oldali üres vázát told körbe a másik körül a
peremre hogy szimmetrikusan
legyenek, ekkor kinyilik a feljárat a túloldalon. Mikor átugrasz ne ereszkedj
le a kötél legaljáig, túl közel lehetnek a tüskék. Fent lődd le a farkast, vedd fel a flaret, a tüskecsapdára vigyázva menj a szoba túloldalára.
Az oszlopról ugorj a fali kapcsolóra amivel a másik rácsot csukod be, igy már eljuttathatod az oszlopdarabot a helyére, itt is legyenek szimmetrikusan.
Ezzel nyitod a rácsot az oszlop felett amiröl ugrottál, kapaszkodj fel róla.
Idefent is van egy farkas, a túlsó sarokban juss még feljebb.
Ugorj át a kismediért és menj be, lődd le a farkast, nézz körül van itt egy foglalat amihez még nincs nálad a belevaló, csak jegyezd meg, lesz még három. Ugorj arra a tömbre amelyiken nincs csapda. Ez aktiválja itt a másik hármat, de ami fontosabb a kezdő teremban a vizesárok sarkaiban is vannak hasonló tüskés padlólapok, az itteni biztonságosnak megfelelőre most már ráléphetsz ott. Szóval juss oda vissza és tégy úgy, a kapcsolóhoz közeli az, a többivel azért ne próbálkozz. Ezzel kinyitod a rácsot a létra tetején, mássz fel.
Lődd
le a denevéreket. A következő feladatnak két megoldása
is van, az első és ami valószinüleg a készitő szándéka volt hogy átugrasz
a nyilásba, megvárod a legördülő
golyót, ezt mindenképp
tedd meg hogy az időrefutásnál már ne kelljen várnod rá, majd a létráról felugorva
eléred a kapcsolót amivel kint felnyitsz egy rácsot ahonnan
a pörgőrudak segitségével eljutsz az időkapcsolóhoz. De ahhoz a kapcsolóhoz
simán is át lehet ugrani ha pontosan a sarkára érkezel. Bárhogy is, tisztitsd
meg az útvonalat a tolható objektumoktól, a ládát akár már most oda teheted
ahol az oszlopdarab volt mert ott fog kelleni, majd juss el az időkapcsolóhoz. Kapcsolás után pördülj meg és fordulj
kicsit jobbra hogy kijöjjön a nekifutás a platform sarkáról, a biztonság kedvéért egy
apró S-kanyart is tehetsz bele. Használhatsz séta-ugrást is de akkor ne legyen
ott a láda. Fuss/ugorj a nyilásba és fel a létrára, ahogy Lara felteszi a
lábát ugrás és be az ajtón.
Nézd meg alaposan a plafont, a halványabb textúrák jelentik a biztonságos padlólapokat. Juss el a kapcsolóhoz majd vissza ki és a ládáról feljebb mehetsz egy szintet.
Lődd le a farkast, vedd fel a flaret meg a láda alól a tárat.
A felérkezéstől nézve balra a terem falán látsz egy kapcsolót, told arra a ládát és helyből ugrással eléred róla a plafonlétrát, csimpizz oda és kapcsolj. Csimpi vissza és most ugorj át balra a járatba, amint beljebb lépsz egy farkas és egy golyó indul feléd, az utóbbi gondoskodik az előbbiről, de ha kell az összes kill a járat jobb szélén beugorva még pisztollyal is lehetséges lelőni a farkast mielőtt a golyó kilapítja. Bent nyitottad az ajtót a kapcsolóval, a jobb oldalon menj be a tüskék közé, úgy könnyebb. A második adag után ne állj meg az első biztonságos palólapon mert jön egy golyó. Miután megállapodott ugord át tigrisbukfenccel vagy menj körbe, vedd fel a tárat majd beljebb húzd meg a kapcsolót. Még ne lépj a leengedett a tömb helyére, a tüskék még működnek ott. A sötét sarkokban a lengő csapdáknál is lementek a tüskék, kapcsolj mindkettőnél. Most már megtolhatod a sziklát, ez kikapcsolja az egyik tüskét a szoba kintebbi részén, vedd fel a kismedit, Uzit. Menj vissza a főterembe, a bal sarkon ki tudsz ugrani az oszlop mellett a Fáklyához, de oda is tolhatod a ládát hogy megkönnyítse, úgy még kapaszkodni se kell. Dobd le a Fáklyát de figyelj hogy olyan helyre essen ahonnan fel tudod majd venni. Kapaszkodj feljebb és ugorj át a következő szintre.
Egy farkas jelenik meg balra, szabadulj meg tőle. Húzd el a csontvázat hogy oda tudd tolni a követ a halványabb mintájú padlólapra. Menj a növényzettel takart
járatba, lődd le farkast és fel a lépcsőn. Be a járatba és sprintelj végig, gyorsan rántsd
le a kapcsolót mert jön utánad a golyó, a kis csúszás után ugorj
valamelyik oldara és intézd el a farkast. Azt a kapcsolót húzd meg amelyiknek a padlólapja kicsit más, a többi csapda. Lement a tömb igy manuálisan tovább tudod
juttatni a golyót, miután beesett a gödörbe menj ki amerről
bejöttél.
A főteremben ezen a szinten kinyilt a kapu, ugorj át és fel a lépcsőn. Lépj
át a vizfalon, a delfines kapcsolók csak megtévesztésül vannak jelen, a hátsó kettőt húzd meg az oszlopokon, igy eltünik a
viz és a sarokba tudod tolni a követ ahol
másmilyen a padló. Menj ki és vissza a szobába ahol a golyót toltad.
Itt a rácsok túloldalán felemelkedett egy tömb, középen juss át a kúszórésen
át, vedd fel a medit és fel a tömbön.
A
legfelső szinten a Chroniclesből ismert sárkánykák vannak. Lépj ki egész a peremre és onnan
ugorj a melletted levő tömb alacsonyabb részére majd lendületböl tovább középre
az oszlopok mögé. A sárkányokat ugyanúgy lehet elintézni mint az eredeti játékban,
azzal a nehezitéssel hogy az életerőd alatt folyamatosan fogy egy másik csík,
talán valami mérgező kipárolgás van a levegőben. A középső padlólapra lépve
újratöltődik mindkettő majdnem fullra, de a narancs csik feltöltésére gyorsabb
ha lelógsz a peremen. Elég fárasztó feladat, sok ugrabugrálás meg alkalmankénti
újratöltés mire elintézed mind a négyet, legalábbis pisztolyokkal. A töltőponttól
balra levő ferde kő mögött viszonylag biztonságosan ugrálhatsz, és javaslom
hogy a gázcsík vagy mi feltöltésére a peremről lelógást használd egyrészt
mert gyorsabb másrészt visszakapaszkodva Lara pontosan szemben fog állni a
kővel igy ugrálás közben nem mászik el jobbra vagy balra.
Mikor megvagy vedd fel a 4 Mechanical Gargoyle Braint ami marad utánuk meg a crowbart. A szint közepén ahol hiányzik pár darab
a padlóból lejjebb pottyanhatsz egy szintet.
Juss le még egy szintet vagy a ctrl'os trükkel vagy a terem oldalán a platformokat használva. A tüskés szobában már helyére is teheted az egyik Braint. Gyere ki a nagyterem széléig és jobbra a kis beugróban a háromszögű lejtővel lógj le a peremen, ess lejjebb egy kapaszkodásnyit és oldalazz végig balra az 1ső secrethez, medi, töltény és flare. A bal széléről ess le úgy sérülsz a legkevesebbet.
Keresd meg a Fáklyát és gyújtsd meg a tábortűznél majd menj az első járatba ahol felmentél, a lépcsőfordulóban gyújtsd meg a fali fáklyát ami hozzáférhetővé teszi a secretet kint a terem egyik sarkában. Dobd le a Fáklyát és haladj tovább, kötelezz át, juss teljesen fel és helyezz a foglalatba egy Braint. Gyere ki, a főteremben kússz be a sarokban a 2odik secretbe és vedd fel a 2 adag töltényt, Shotgunt.
Mássz fel és menj a szobába
ahová az időrefutás volt, ugrálj el a foglalthoz és tegyél bele egy Braint. Gyere ki és
tovább a legfelső szintre. A negyedik Brain foglalat ott van ahol a golyótolás után bemásztál. Amint a negyediket is
a helyére teszed sárkánykák helye mögött lemennek a tüskék, menj oda és húzd meg a kapcsolókat. Most már nem mérgező a környezet és tiéd
a White & Blue Crystal Keys (Fehér & Kék Krystály Kulcsok).
Juss le az az első szintre, talán legjobb egy fejesugrással a vizbe, a kulcsokkal nyisd az ajtót. Bent a jobb oldali Krystály megszerzésével a pálya véget ér, a másik csapda.
Akcy
Hardcore játékosoknak: a pálya végigvihető medi nélkül csak pisztolyt használva,
vagy akár karcolás nélkül is ha egy secret kimarad. Az 1ső secretből kipottyanáskor
sérülsz 33%ot. Három pickup nem elérhető, pisztolyok és iránytű a legalsó
Brain szobában, és a csapda Krystály a végén.
A sárkánykák elleni harcnál mindenképp a peremről lelógást használd a levegő
töltésre, hiszen a töltőhely használta HCben szabálytalan lenne. No
scratch esetén full élettel sem használható
mivel csak majdnem tölti fullra a csíkokat, de ha full élettel lépsz rá akkor
azt a kicsit leveszi. A peremen kapaszkodva el tudod kerülni hogy rálépj.
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.