Journey To The Sideral Space
Készítõ: Dario Romero Homepage
Letölthetõ: Full Game Vagy a kisebb verzió INNEN
Review:
Egy bázison kalandozunk ezen a remek pályán. Sok feladatot kell megoldanunk. Közte a TR3-ból ismert elektromos gép nehezíti a dolgunkat. Figyelni kell a mozgatható ládákra is. Kulcsokat, disc-et, kódkártyákat kell megtalálnunk. Érdemes felfedezni a secreteket, mert a fegyverek ott lapulnak, bár én nem használtam más fegyvert, csak a kispisztolyokat. Ellenségek õrök, fegyveresek, kutyák, és búvárok. 5 secretet találtam a pályán, azt hiszem, egyet elmellõztem. :) Remek kaland volt, ajánlom mindenki figyelmébe.
Leírás:
Öld meg az õrt, és a fegyverest, és jobbra hátul találsz egy mozgatható tömböt. Húzd ki elõre, az ajtó mellett balra a falon egy rés van, az alá. Menj vissza, és húzd meg a kapcsolót, majd jobbra kússz be a résbe, mert ott találod a Shotgun-t az 1.secret-ben.
Menj be a kinyílt ajtón, a lejtõnél felugorva egy medipackot vehetsz fel a kis résben. Lent nyisd ki az ajtót, öld meg a fegyverest, told a ládát a kapcsoló alá, és húzd meg. Menj vissza fel, és most már az odatolt ládáról felmászhatsz a szellõzõbe. A túloldalon mássz le a két létrán, öld meg a kutyát, és kinyitva az ajtót, lõdd le a fegyverest. Vigyázz a géppuskával. Nyisd ki jobbra az ajtót, öld meg az õrt, és elhúzva a ládát egy Disc-et találsz alatta. Menj ki a terembe, mássz fel a létrán, majd a platformokon ugrálva juss el a számítógéphez, és tedd a helyére a discet. Lent kinyílt az ajtó. Mássz fel a létrán, ha esetleg nem mászik tovább az elején, oldalazz ki, és amikor Lara csak a kezével kapaszkodik, akkor haladj tovább felfelé. Utána már menni fog. Fent egy hátraugrással egy kis folyosón leszel, majd kiérsz egy kis toronyhoz, rajta két kapcsolóval. Jobbra újabb létrán, még feljebb mászhatsz. De itt vigyázz, az elektromos „takarítógép”-re, mert megöl, ha hozzád ér, sõt, ha a mozgatható láda szélén állsz, akkor is.
Itt az a feladat, hogy a mozgatható ládát a kapcsoló alá húzd-told, és meghúzd a kapcsolót. Ha megvan, akkor lent, egy emelettel lejjebb felnyílik az egyik kapcsoló fedele, és lemenve meg is nyomhatod. Most menj ott be a folyosóra, és szemben ess le a kis üregbe, mert ott egy kúszórésben felveheted a Harpoon-t a 2.secret-ben. Menj most tovább, fel a lejtõn. Öld meg a fegyverest, vedd fel a medipackot, és húzd meg mindkét kapcsolót. Haladj tovább, majd a lejtõn visszafordulva kapd el a rés peremét, és mássz fel. Fent lõszert, és egy kapcsolót találsz, ami egészen lent, a földszinten nyitja a rácsokat, ott, ahol a disc-et találtad. Menj oda, és ugorj a vízbe.
Ússz le a mélybe, és húzd meg mindkét vízi kart. Közben egy búvár lõ rád, de ne állj le vele harcolni, nincs értelme. Ha meghúztad a karokat, lent középen kinyílt a rács, és még lejjebb úszhatsz, majd kimászva egy kapcsolóval, egy újabb rácsot nyitsz ki azon a szinten, az ellenkezõ irányban. Most, még a szárazról, megölheted az egyik búvárt. Ússz be az újabb járatba, és kimászva öld meg a jobb oldalról támadó fegyverest. Jobbra a plafonlétrán átkapaszkodhatsz a túloldalra. Mássz ki a kis vezérlõteremben a vízbõl, öld meg a fegyverest, vedd fel a medipackot, és told be a ládát. Húzd meg a kapcsolót, és húzd vissza a ládát a helyére. Ugorj a vízbe, és most már felúszhatsz a kinyílt rácson át a láda mögé, ahol a Kék Kulcs-ot veheted fel. Ezzel elindítottad a rakétát. Várj egy kicsit, amíg eláll a rengés, és ússz vissza a kapcsolóterembe, majd onnan vissza, ki a kis medencébe, közben öld meg a kutyát a túloldalon. A vízben lõszereket vehetsz fel. Ússz vissza, egészen az emeletes teremig, és ahol a 2.secret-et találtad, nyisd ki jobbra az ajtót, és tedd a helyére a kulcsodat. Felnyílt a másik kapcsoló doboza is, és meghúzva a kapcsolót, kinyílik a rács az oszlopon, és a vízbe ugorhatsz.
Lent középen, az UZI-t veheted fel a 3.secret-ben. Itt most karokat kell húzogatni a vízben, néha levegõt is vehetsz, és a végén felveheted a Sárga Kulcs-ot, amit fent, az emeleten, felmenve a lejtõkön használhatsz, kinyitva vele ott az ajtót. Mögötted, egy õr jelenik meg, öld meg, figyeld meg a kúszórést jobbra, majd a folyosón is két fegyveressel kell megküzdeni. A következõ teremben húzd meg mind a három kapcsolót. Menj be a kinyílt ajtón, öld meg az újabb fegyverest, kússz át a lézerek alatt, és húzd meg a másik kapcsolót is. Menj vissza a kúszóréshez, majd a túloldalon ess le a földszintre, és öld meg a fegyverest, és vedd el a Kódkártyát.
Menj vissza a lézerekig, és elõtte használd a panelon. Lenyílt mögötted a csapóajtó, és a csatornába érsz. Juss át a túloldalra a laposabb részeken ugorva, de mielõtt lecsúsznál a vízesésen, kapd el a kúszórés peremét, mert medipackot vehetsz ott fel a 4.secret-ben. Most csússz le, és egy elágazáshoz érsz.
Két kódkártyát kell begyûjtened. Menj elõször balra, mássz le a létrán, majd a korlátnál felugorva kapd el, a plafonon a létrát. Kapaszkodj át a termen jobbra, és megvan az 1.Kódkártya. Menj vissza fel az elágazáshoz, és menj most jobbra. Ugorj a vízbe, ússz át a járaton, és kimászva menj fel a lépcsõn, közben öld meg a kutyát. Mássz fel a létrán, fent két fegyveres fogad, majd még feljebb mászva felveheted a 2.Kódkártyát. Menj vissza a vízbe, és kimászva menj tovább a folyosón, éle a lejtõn. Öld meg a két fegyverest, és balra felmászva a létrán, az egyik oszlopon medipackot vehetsz fel az 5.secret-ben.
Használd a falon a két kódkártyát, és a lenyílt csapóajtón lemenve, lecsúszva a lejtõn, vége is a pályának.
OBig
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.