.....................................................................

Planet of the Ancients 2 (Régiek bolygója 2)

Készítő: Richard Szydelko (uvavoo)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a richard_szydelko_planet_of_the_ancients2.zip-et, majd az audio könyvtárból másold egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd ott el, a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha megvan, másold be őket az audio könyvtárba. A Data könyvtárból másold a Data, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába másold, és indíthatod is a kalandot..

Story:

Az űrutazás folyamatosan fejlődik a 21. század hajnalán. Ezalatt találnak egy ősi leletet az Antarktisz kopár, lakatlan vidékén. Lara Croft fedezte fel ezt a különösen izzó tárgyat egy ősi kőtábla társaságában, melybe a földön sosem látott idegen betűk vannak vésve. Néhány hónap múlva körvonalazódni kezd a szöveg jelentése:
Ez a tárgy nagyszerű hatalom birtokába juttat, de bölcsen használd. Még hiányos a fordítás, de valamiféle féregjáratról (Time Scrolls) van benne szó, és sokat emlegeti a Siriust, ami az egyik legelzártabb csillag a Naptól. A különös tárgy vizsgálata után bebizonyosodott, hogy a lelet csakugyan hatalmas erőt illetve információt hordoz magában az első csillagról: A közlekedés rendkívül fejlett volt. De ez még nem minden, felfedeztek a tárgy segítségével egyfajta kristályszerkezetet, ami bármit ketté tud hasítani, hogy aztán azokat az eredeti méretre növelve lehetővé tegye, hogy bármit bármilyen mértékben sokszorosítani lehessen. Így született meg a bolygóközi utazás.A nagy kérdés tehát: volt élet a földi életen kívül? Az első űr-küldetés a Siriust célozta meg (ekkora nagyrészt megfeledkeztek a féregjáratról). Felfedezték, hogy elképesztő módon az ötödik bolygó több ezer évvel azelőtt lakott volt, de a lakosság elhagyta azt, vagy kihaltak. Ugyanis a Sirius V. fokozatosan elvesztette a légkörét (megjósolható volt, hogy nem fogja fenntartani ennyi ideig az életet). Miután elkészült az űrállomás, kutatóközpontot és katonai bázist létesítettek a bolygón, és rendszeresen látogatták bolygóközi tehercirkálók és "bányászati űrkompok". Vasút futott a kiinduló pont és az űrállomás között. Később egy hatalmas radarral is bővítették a kiindulási pontot, amely a megfigyelő berendezést segítette. Ez egy különös "idegen cselszövést" figyelt meg, ami egyszer csak hirtelen feltűnt. Az emberek, akik a múltban itt laktak, építményeket és a földalatti bázisokat hoztak létre… Tehát elég veszélyes dolog embernek a lábát betenni a valószínűleg aláaknázott területre. A Sirius 5. bolygóját elnevezték az Ősök Bolygójának(Planet of the Ancients). A féregjáratról - néhány ember kivételével - mindenki megfeledkezett. A kivételek között van Lara Croft. A merész vállalkozás az Ősök Bolygóján indul a közeljövőben. Lara a legendás "Scrolls of Time" keresése közben elrejtőzik egy bolygóközi cirkáló fedélzetén, a "Szerencsés Lucy"-n, melyen az ördögi Kerk admirális a kapitány. A kaland azzal kezdődik, hogy Lara elmenekül a hajóról egy mentőkapszulában, mely az Ősök Bolygóján ér földet. Ezt a kalandot csak úgy élheti túl, ha megtalálja a féregjáratot. Sajnos Kerk admirális is erre pályázik, és leüti Larát…

A kaland folytatódik

Lara egy ködös, hideg reggelen feltűnik egy vasúti alagútnál. Az emberkészítette vasúti hídon átkel a Tiszta tó (Clear Lake) felett, mely az egyik vízforrása az ősök bolygójának. Közben hatalmas robajjal egy űrcirkáló tűnik fel a magasban… ugyanaz, amelyről Lara megszökött, a Szerencsés Lucy. Úgy tűnik, hogy Kerk Admirális az űrállomáson akar leszállni. Megkezdődik a versenyfutás a Scrolls of Time megtalálásáért…(Fordította: Wyc)

Review:

Gyönyörű ez a 3 pályás szint. Látszik, hogy a készítő szereti a Star Wars epizódokat. A filmből ismert űrhajók húznak el a fejünk felett, Artu Ditu segít bennünket a tüzes padlólapok között átjutni, és Luke űrsiklójával is közlekedhetünk az egyik pályán. Ellenségek torz mutánsok, idegen gömbök, és idegen fegyveresek vannak a pályán. Sok fejtörő, feladat van a pályán. 7 secretet találtam, de az utolsónál megbolondult a számláló, és a végére 230-at számolt. :)  Sajnos az egyik secret után nagyot kellett esnem, így elhasználtam egy medipackot. Fegyvert is kapunk, a shotgun-t és a Grenada Gun-t találtam meg. Csodálatosak a textúrák, és a hozzáadott hangok is csak fokozták, az amúgy is remek hangulatot. Ne hagyja ki senki ezt a remek pályát.

Leírás:

1. The Sirius V.

Secret 1-2-3-4-5:

Mentések--Savegames:

Látod, a filmbejátszásban, hogy az előző pálya vonata, előtted, besiklik az új pályára. Sőt, átmenve a hídon, a Star Wars egyszemélyes űrhajói, felrobbantják szemben a barlangot. Lehet, Darth Wader, is ott volt az egyiken? :)

Menj át a hídon, és balra mássz le a létrán, a kis tóhoz. Ússz balra, és a vízesés előtt kimászva, menj be a vízesés mögé, és vedd fel a Shotgun-t az 1. secret-ben. Kifelé menet, öld meg a mutánst. Ugorj, a platformokon, az oszlopok is mászhatóak, és vedd fel a Fuse-t, és nyomd meg a gombot is a falon, ezzel leállítod a propellereket, a vízben, az oldalsó barlangban. De előtte ússz be a létrával szembeni járatba, mert shotgun lőszert vehetsz fel, a 2, secret-ben. A propellerek felett elúszva, kimászhatsz egy teremben, majd a lépcsőn felmenve egy létrán kapaszkodhatsz fel.

Ebben a teremben, és az emeleteken, nem mindegy melyik padlólapokra lépsz. Ne kísérletezz, hanem nyisd ki az ajtót, és ereszd ki a kis robotot, és az majd megmutatja a helyes utat. Közben, a következő szinten shotgun lőszert, és a fal mellett visszaesve az alsó szintre a Shotgun-t is felveheted. Fent a legfelső emeleten vedd fel a Crowbaar-t, várd meg, amíg a kis robot elmegy pihenni, és feszítsd ki az ajtót a túloldalon. Mássz le a létrán, és nyomd meg a gombot a falon a kis teremben. A legfelső emeleten kinyílt a rács, és ismét feljutva oda, felveheted az LS Key-t, és a gombot is nyomd meg. Ess a vízbe, és visszaérsz a kis tóhoz.

Menj vissza a pálya legeleje felé, kinyílt ott a sziklák között a rács. Öld meg a mutánst, és a rácson bemenve fordulj jobbra, és ugrálj fel a sziklák laposabb részein a csúcsra. Ugorj balra, akkor egy egyenesebb részre csúszol le, és a kötélpályával bejutsz az elkerített kis szigetre. Nyomd meg ott is a gombot, majd térj vissza, ahol a mutánsal küzdöttél. Most csússz le a kerítéshez, vedd fel az újabb Shotgun-t és menj be a kinyílt rácson.

Mássz át a kúszójáraton, és egy vízeséshez érsz. Ugorj át a mérgező vízfolyam túloldalára, jobbra kússz át a résen, és öld meg az újabb mutánst. A túloldalon shotgun lőszert vehetsz fel, és ott kapaszkodj is fel a kis oszlopra. Ugorj balra a létra alattira, és kapaszkodj át a létrán. Jobbra a sziklabarlang sarkában egy kúszórést vehetsz észre. Juss oda, és átkúszva egy terembe érsz. Öld meg a mutánst, és vedd fel a lőszereket a 3. secret-ben.

Menj vissza a barlangba, és a bal sarokban is van egy rés. Ugrálj oda, és a túloldalon egy kis terembe érsz. Még fentről öld meg a mutánst, ha lősz egyet, akkor megmozdul, és lemászva vedd fel a lőszereket. Mássz vissza fel, és a létrán kapaszkodj a lecsúszós részre, a két oldalt látható vízesés mögötti beugróba kell beugranod, és meghúznod mindkét kapcsolót. A bejárattól jobbra levõ kapcsoló fülkéjébõl jobbra helybõl ugrással jussunk át a ferde kõfalon, közben nyomva a jobb gombot. Ha jól csináltad, akkor csak keveset sérülsz és egy sík részre érsz. A 4. secret-ben vedd fel a két csomag Shotgun lõszert és a kismedit. Mássz fel a létrán, és a lecsúszásnál balfelé ugorva kapd el a ferde kõfal alsó peremét és landolj a vízesés mellett. Visszatérve a barlangba, újabb mutánsot ölhetsz meg, majd a túloldalon ismét felmászva az oszlopra, most jobbra menj, kinyílt ott a rács.

Szaladj át a potyogó padlón, vedd fel a medipackot, és ugorj a vízbe. Egy tükrös, vizes terembe úszol be. Látod a tükörben, hogy jobbra, és az ajtó mellett is van egy-egy járat. Ússz be mindkettőbe, és húzd meg a karokat. Az SG Key-t is vedd fel a vízből, és a key felett felúszva egy terembe érsz.

Itt az a feladat, hogy a 4 tükröt, kihúzzuk toljuk a terem 4 sarkába. De tömbök akadályoznak ebben minket. A szemköztit rögtön kihúzhatjuk, és eltolhatjuk jobbra, a sarokba. Utána másszunk fel az oszlopon, a létrán. Találunk fent jobbra, egy gombot. Nyomjuk meg. Jobbra platformok emelkednek ki. Ugorjunk végig rajtuk, és a végén egy fali kart ránthatunk le. Sajnos leesve, veszítünk az energiánkból. Nyomjuk meg a gombot, a kinyílt rács mögött. Újra másszunk fel az emeletre, az oszlopok mögött egy tömb emelkedett ki, amin keresztül még egy emelettel feljebb jutunk. Jobbra egy gombot nyomhatunk meg. Balra fordulva igyekezzünk átjutni a kiemelkedett tömbökön keresztül, és rántsuk le a fali kart. Leesve, ugráljunk vissza a platformokon, és nyomjuk meg a falon levő gombot is. Jobbra igyekezzünk eljutni a kiemelkedett tömbökön keresztül a fali karig, rántsuk le, majd jobbra fordulva ugorjunk, és kapjuk el a kúszójárat peremét. A túloldalon medipackot, és lőszert vehetünk fel az 5. secret-ben. Kifelé jövet sajnos újabb nagy esés következik, itt már el kellett használnom egy medipackot. Kinyílt az üvegajtó is, és bent egy gombot nyomhatunk meg. Szemben a másik kinyílt rács mögött is nyomjuk meg a gombot, és most már akadály nélkül a sarkokra húzhatjuk a tükröket. Az egyiket be kell tolni a középső ajtó elé, majd vissza, akkor aktíválja a fényt. Egyébként, ha jó helyre húztad valamelyiket, akkor filmbejátszás mutatja majd a kinyitandó ajtót.

Ha sikerült, bemehetsz a kinyílt ajtón, a helyére teheted a Key-t felvehetsz még egy medipackot, és az Csillagkapun átmenve a következő pályára érsz.

2. The Hot Planet.

Menj balra, kinyílik a nagykapu előtted. Menj jobbra a sziklák között, még ne menj be az épületbe. Egy helyen balról ki van törve a kerítés. Kapaszkodj fel a falra, és nyomd meg a gombot. Menj vissza most az épületbe, nyomd meg a gombot az oszlopon, és gyorsan ülj be a siklóba. Hajts kint balra, igyekezz, mert a kinyitott nagykapu egy idő után bezárul. A kapu mögött szállj ki, és nyomd meg az újabb gombot, majd hajts le a lejtőn. A tó előtt szállj ki a siklóból.

Menj, ugorj végig a földnyelven, a végén ugorj jobbra az oszlopra, és onnan juss a fali kapcsolóhoz, és húzd meg. Most ússz a tó másik végébe, az épület baloldalán ki tudsz mászni. Szaladj át a gőzfújók előtt, és ugorj át a túloldalra. A fal mellett egy medipackot vehetsz fel, majd ugorj szemben a lecsúszós részre. Kapaszkodj jobbra, és felmászva ott is húzd meg a kapcsolót. Mássz fel a falra, ott eljuthatsz a sziklákon a tó másik feléhez, a járathoz. Csússz le a tó felé, és nyomd meg a gombot a falon. Felemelkedett az utolsó híddarab is. Menj vissza a siklóhoz, és hajts át rajta. Menj a járatban, üsd el a katonát, és szállj ki a ládáknál. Nyomd meg a gombot a falon, és gyorsan hajtsd be a liftbe. Fent igyekezz gyorsan elütni a fegyverest, majd továbbhajtva a másikat is, és a csillagkapun behajtva visszaérsz az előző pályára.

.The Sirius V. másodszor

Hajts jobbra fel a lejtőn, egészen, amíg csak tudsz. Menj balra a folyosón, egy shotgun lőszert kapsz, igaz, cserébe egy mutánst is. :) Menj vissza a létrához, és mássz fel. A túloldalon mássz le a létrán, öld meg a két mutánst, és a sziklafolyosó a következő pályára lépsz.

3. The Sirius V. part2.

Secret 6-7-8:

Fordulj meg, és menj vissza a barlangba, mert medipackot, és grenada gun lőszert vehetsz fel a 6. secret-ben. Menj most be az épületbe, és a medence túloldalán, felmászva balra egy oszlopra, majd egy fordulásos, (+END) Hátra ugrással rántsd le a fali kart. Menj vissza a medencéhez, lementek a tömbök és az innenső sarokra húzhatod a szobrot, a falon levő jellel szembe. Kinyílik mögötted a rács.

Mássz fel a létrán, és menj egészen hátra a karzatra. Látod, hogy hiányzik a liftet felemelő kulcs. Menj visszafelé, és legkönnyebb ezeket megölni, ha nekiszaladsz, és miközben lövöd, megperdülsz az END gombbal. Így csak forgolódik utánad, de nem tud egyet sem lőni, és energiavesztés nélkül megölheted őket. Vedd fel a Raise Key-t amit rád hagy, és azzal emeld fel a liftet, rántasd le a fali kart, és húzd, told a szobrot a mintás padlólapra. Lent a medencében kinyílt a rács. Ússz be a járatba, és egy nagy teremben mászol ki a vízből. Itt is öld meg a fegyverest, és nyomd meg mind a 4 gombot, így medipackot, lőszert, és a Grenada Gun-t veheted fel, a fegyverestől pedig egy újabb Raise Key-t kapsz. A fal mellett is nézz körül, mert kis medipackok lapulnak ott. Ússz vissza, és mássz ki a medencéből és használ a panelen a key-t. Kapaszkodj fel a kiemelkedett tömbön keresztül az oszlopra, majd ugorj a következőre, végül a karzatra. Ott is egy fegyveressel találkozol, aki egy újabb Raise Key-t ad, amit átkúszva a lézer alatt használhatsz is ot a panelen. Kiemelkedik egy újabb tömb, és felérsz a legfelső emeletre. Ott is öld meg a fegyverest, vegyél fel mindent, majd átugorva a kis kerítést, az Audio Disc is a tied lehet. Ugorj a medencébe, mássz ki, és menj ki a kinyílt nagykapun. Jobbra menve egy arany, Lara szobrot látsz. Tolj rajta egyet, így mögötte kiemelkedik egy tömb, és medipackot, lőszert, és egy újabb Grenada Gun-t vehetsz fel a 7. secret-ben. Most told a szobrot a másik sarokba, és a rács is kinyílik. Egy lávás szakadékhoz érsz.

Ugorj le a hídhoz, rohanj át a potyogó padlókon, az oszlopnál fordulj balra, és ugorj a kapcsolóhoz. Húzd meg, mássz fel fölé, öld meg a fegyverest, és a sziklákon futva ugorj egy kicsit lejjebb egy lapos részre. Jegyezd meg ezt a helyet, ide majd vissza kell térni. Most ugorj tovább, felfelé ugord át a lávaesést, vedd fel a medipackot és lőszert, majd juss el a másik kapcsolóig, és húzd meg azt is. Ott is felvehetsz lőszert. Juss vissza az előbbi lapos részig, csússz le, de időben ugorj át a kis szigetre. Húzd meg ott is a kapcsolót, majd felmászva a tetejére, ugorj át szembe a laposabb részhez. Fel tudsz ugrálni, kapaszkodni a másik kis sziget tetejére. A túloldalán csússz le, majd balra fordulj, és ugorj át szembe a falhoz. Jobbra felkapaszkodva egy újabb fegyverest ölhetsz meg, majd egy UFO gömböt is. Ugorj át az oszlopra, majd tovább a sziklákra. Balra menve elérsz az utolsó kapcsolóhoz. Húzd meg azt is, és kinyílik a rács.

Beérsz egy lávás barlangba. A lecsúszós részen, teljesen jobbra csússz le, majd ugorva egyet, közben jobbra is irányítva a kis oszlopra érsz. Ess le az alattad levőre, majd ugorj át szembe, a sziklára. Kapaszkodj fel, lődd szét a gömböket, vedd fel a lőszert, kússz át a résen, és kiérsz egy hatalmas lávaterembe. Jobbra egy kapcsolót látsz, ami a túloldalon emel fel egy liftet. Oda kell eljutnod, mert így megszerezheted az oszlop tetején a 8.secret-et. De igyekezz odaérni a lifthez. Itt megbolondul a secret számláló, mert egyszerre több száz secretet számol. :). Ess le mellette a laposabb részre, majd jobbra felugorva a lecsúszós sziklára, kapd el a peremet, és kapaszkodj jobbra, egészen a grenada gun lőszerig. Mássz fel, vedd fel, és ugorj át a lávafolyamon. Juss el egészen a zárt ajtóig, majd ott lecsúszva, elkapva a peremet, kapaszkodj a lerántható kar fölé, és leesve rántsd le. Juss el ismét, a most már kinyílt rácshoz. Bemenve egy idő-tér folyosóra érkezel. Öld meg a fegyverest, és továbbmenve kiérsz végre a szabadba. Lődd le a gömböt, majd átmászva a tömbökön, a fegyverest is. Jobbra mássz fel a tömbökön keresztül a kis mélyedésbe, tedd a helyére az Audio Disc-et, és menj vissza, a kis völgybe. Egy újabb fegyverest tehetsz hidegre, majd a sziklacsúcs túloldalán felkapaszkodva, vár már rád az űrhajó, amivel elhagyhatod a pályát.

 OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.