File név: LarasHome.zip
Letölthető: Innen
Készítő: Horst Kolodziejczyk
Telepítés
Végigjátszás
Először
egy úszó kamerás képet kapunk, belibegünk a házba, az ajtónál egy elhullajtott
revolverpatront látunk. Aztán fel a galériáig, kis balfordulat, szemünk sarkában
látjuk a lépcsők alatt bevillanó konyhaajtókat, majd gyors fordulat és feljebb-beljebb
Lara hálójába. Egy utolsó piruettel megpillantjuk Larát is. Szokásos öltözékében,
ágya melet, oldalán kis pisztolyaival, mellette lobog a kandalló lángja…
Megfordulva
első pillantásunk az erkélyre vetül, láthatjuk, hogy ott van a colt, de hát
kijutni nem tudunk, nézzük inkább azt a híres kis raktárszobát Lara ágya mellett!
Alapos változásokon ment át, gardrobe-ból amolyan kis HQ lett, mindenhol terminálok
és gépfények, neonos-mátrixos… Sejtelmes zene borzongat, míg felvesszük a
távcsövet és a laser sight-ot. Kijutva az ajtó nélküli fürdőbe libegünk be,
a szárítókötélen Lara néni ruhái (gondolom), zavarnak a navigálásban, bár
könnyű a mosógépről felvenni a kis medipackot.Vissza a hálóba. Az ablakban
két magnézium fáklya árválkodik, vegyük magunkhoz az árvákat J
Kifelé, és helyből a galériáról lepillantva a lenti mozgolódás tűnik fel,
elő a pisztolyokkal, de valszeg hiába, a fegyveres általában kirohan inkább,
mert neki még dolga van kinn, majd késöbb még megbánjuk, hogy nem üldöztük!!!
Le a földszintre, idefenn még zárva van minden ajtó. A bejárati ajtó romokban,
kilépni nem lehet, mert ez a köcsög és társai két golyószóró géppuskát raktak
a bejárathoz, más mód kell, hogy kijuthassunk. Nézzünk körbe, mondjuk először
a konyhában. A kis medipack felvétele a gáztűzhelyről bedühösíti az elöbbi
pasit és erősítéssel érkezik. Kis tűzharc jön most, de nem kell félni, nem
túl erősek az ellenfelek ezen játékban.
Kikutatni
a hullákat (általában revolvertöltény a jutalom) és tovább a gyakorlóterembe!
[két hasonló fogalmat fogok felváltva használni, az egyik a gyakorlóterem,
ez a házban van, míg a gyakorlópálya kinn a ház körül, ne keverjétek össze
őket!] Láthatunk a terem végén, nagyon magasan egy kapcsolót. Ne foglalkozzunk
vele, mert úgyse érjük el (cornerrel sem!). Inkább a jobb oldali falon nézzük
ki azt a pontot ahol rengeteg láda elrejt valami rést. Húzódszkodjunk fel
ott és be a résbe! A kapcsoló meghúzása minden rutinos rókának gyerekjáték
J Vissza
a gyakorlóterembe! Az elérhetetlen kapcsoló alatt a falban folytonossági hiányt
észlelhetünk, oda tartunk. Az elöbb kinyitott ajtón átérve három fénylidérc
(Hamék terminus technikusában szellem) ront ránk, nyomjuk a sprint gombot
erősen és csobbanjunk a végén a medencébe, ezzel kialszanak a dögök. Ki a
vízből és már látjuk is a páncél első darabját, egy karvértet. Na meg némi
fáklyát. Itt ments egyet. Be a vízbe és irány a vízzel borított folyosókon
kifelé. Ha jól emlékszem, akkor a mindig balra tarts elve müködött, de erre
nem esküdnék meg, szal próbálkozzatok! De ne örüljetek, alig értek ki a zegzugos
járatokból Lara néni tiszta vizű uszodájában máris zaklatnak, még épp levegőért
úsznál fel, már villog a piros csík, lőnek rád. Két katona vár kint. Térítsd
jobb szándékra őket, majd figyelj, mert az ajtó közelébe érve még egyet aktiválsz!
Visszajutottál a gyakorlótrebe.
Vissza
az emeletre, kinyílt a zeneszoba ajtaja. Itt találod a hátsó ablakban a shotgunt,
az elsőben kettő töltényt hozzá. Tárazd be! Menj a kis lépcsőn fel a könyvtárba.
Nincs itt senki, csak pár töltény új mordályodhoz, na meg egy kapcsoló. Meghúz,
ment, kifelé. Kinyitottad a padlásfeljárót!
Fuss
be, az ajtó egy idő után becsukódik, nem tudsz kimenni. Keresd meg az ajtó
mögötti sarokban a páncél második darabját, vedd fel. Ez a mellvért. Haladj
a pont szemközti
sarokban,
ott a ládák mellett egy ugrás magasságban fali kapcoló, ugorj fel, húzd meg,
szabad az út a tetőre. Fel a ládákon, nyírd ki a denciket (pisztolyt használj,
mert több töltényt nem találsz a shotgunhoz és kell majd mindjárt!), nyisd
le a csapóajtót. Húzódzkodj fel és nézd ahogy Lara édesen piheg a hűsítő esti
levegőn. De nem sokáig, elő azt a shotgunt és adj a négy katona arcának. Vedd
fel a pickupjaikat és menj a tetőn oda ahol le tudsz lógni Lara erkélyére.
Mint látod alul két mord bácsi járőrözik, innen nem tudod lelőni őket. Lógj
le, engedd el gyorsan, mielött megkapnád a sorozatot, el a korláttól, vedd
fel a kis medit és a coltot. Kombináld az utóbbit a lézer sight-tal, majd
elő a shotgunt, ha van még benne ammo és hátraszaltóval dobbanj a két járőr
közé. Kis rutin és lövés nélkül megúszod! Indulj arra, amerről a második érkezett.
Kis idő után a sövény felé futva bevillan a
páncél
harmadik darabjának a képe, az üvegház tetején van! A sövényen kis idő múlva
kúszós lyukat találsz, ott menj be. Ha ügyes voltál van még két három lövésed
a shotgunban, azt most el fogod lőni. Itt szerzel paripát magadnak, de vigyázz,
ne lépj ki a dobozok takarásából mert nem csak két katona, hanem egy gépfegyver
is őrzi. A katonákból csinálj hullazsákot, a motorhoz még ne menj, hanem fel
a sövényre,
átugorni
róla az üvegházra, felvenni a harmadik darabot! Most vissza sövényre, arról
a kerítésre, kerülj így a géppuska mögé, és célozd be azt a palackot a seggén
(colt-tal), egy pukkantás bele és nagyot durranva kiadja a lelkét! Ne! Még
ne menj a motorhoz. Maradj a sövény és kerítés pároson, indulj végig a kertet
övező fal tetején, és lődd ki a másik kettő gépfegyvert is. Ezekután menj
a motorhoz. A játék szerint van egy fakapu amit ki kéne törnöd. Nekem nem
ment, de keresd meg azt a rést ahol Lara bejött és ott bármilyen fura is,
a motor is átmegy. Gyorsabb, könnyebb, bugosabb! :D Az elöbb, mikor mocira
pattantunk volt egy repülő kamerás felvétel. Keressük meg azt a helyet amit
a kamera mutatott és ugrassunk át oda. (Kell nyomni a gyorsító billentyűt
közben!) Átugratunk a peremre és betörjük az ajtót!
Innen
egy labirintus jön. Nem tudom értelmesen elmagyarázni merre, de ha látod a
piros szobát menj visszább amerre a tzöld fényben derengő volt, ott az egyik
kis járat olyan helyekre vezet ahol úttorlaszok vannak, csak a mocival tudod
áttörni őket. Csináltam egy képet ezekről, illetve arról, ameléyiket ne törd
át, mert az a pálya zsákutcája, arra nem lehet menni, becsapás. Meghalsz.
Innen
hamar meglesz a lépcső, végén torlasz, törd át. A folyosó végén balra zárt
ajtó, parkolj itt. Szállj le és jobbra folytasd az utat, a második sarkon
a fentiekhez hasonló fali kapcsoló, felugrasz, meghúzod. Pisztolyt elő, kinyírod
az első őrt. Be a szobába, fel a doboz-lépcsőkön, amint felhúzod magad a hátad
mögü (ahonnan jöttél) valaki gránátokkal
dobál.
Hagyd most, hadd legyen el. Koncentrálj a denevérekre. Vedd fel a negyedik
páncél darabot, az egyik lábvértet, told meg a kapcsolót!. Kifelé, a pasit
nyírd ki. Vissza mocidhoz, ki a kertbe! Itt nézd ki az utolsó elötti magas
emelvényét a gyakorlópályának, mászd meg, csúsz le, uccsó pillanatban felugrasz,
elkapod a peremet és majom csimpaszkodással bemászol az utolsó titkos helyhez,
felveszed az uccsó páncél darabot (lábvért). A házba már nem tudnál a főkapun
bemenni, mert belülről egy géppuska vigyázza. Szal keresd meg megint azt az
építményt amin felmásztál az elöbb, a kerítés felöli
oldalán
van egy kapcsoló. Ugorj fel, húzd meg és máris kinyílt a konyha ajtaja. Suhanj
be, szedd le a pacákot. Nyírd ki a géppuskát. Menj a gyakorlóterembe. Megjelent
egy kötél, azon fel tudsz himbálódzni az eddig elérhetetlen kapcsolóhoz. Húzd
meg és fuss az előtérbe. Kinyílt a jobb oldali ajtó, egy
kapcsolót
rejtett. Told meg, kinyílik a szemközti ajtó, a pálya végén vagy. Fuss keresztül
alul a termen, ne menj már vissza mert csak őrök meg géppuska várna. Keresd
meg Tutanhamon fejét, mellette kinyílt ajtó, ugorj le. Ments egy uccsót és
itt a pálya vége, becsúszol a Temple of karnakhoz vezető föld alatti teleportál
szobába. Végeztél, gratulálok!
Írta: Kacs@ - 2002 06 22
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.