Temple of Danger
Készítõ: Ryan Sexton (Opaque79)
Letölthetõ - download: Innen
Csomagold ki a ryan_sexton_temple_of_danger.zip-et, másold be valahova a benne levő könyvtárat, és az abban levő tomb4.exe-vel indíthatod is a kalandot.
Vélemény:
Könnyed kis Egyiptomi kaland. Még medipack sem feltétlen kell, akár sérülés nélkül is megoldhatóak a nem túl nehéz feladatok is. Van pár ellenség, de fegyver is van ellenük bőven. Egyetlen könnyen észrevehető secret van a pályán. Kikapcsolódásnak idegeskedés nélküli kalandot ígér ez a rövid kis pálya.
Végigjátszás:
Lődd le a skorpiókat, vedd fel a kismedipackot, és a fáklyacsomagot. Csússz le, egy medencéhez értél. Balra lőszert, a másik sarokban pedig kismedipackot vehetsz fel. A medencében egy helyen egy mélyebb rész van. Ess le ott, ússz át a résen, öld le a skorpiókat, és a sarokban felmászva a résbe, lőszert, és a Shotgun-t veheted fel, a pálya egyetlen secret-ében.
Irány vissza a medencéhez, mássz a partra, és a bejárattól nézve jobbra, húzd meg a fali kart. Menj át a kinyílt ajtón, és öld le a beduint, vedd el a lőszerét. Menj vissza a medencéhez, most is vigyázz a mozgó pengékre, és jobbra, mássz fel a létrán, és vegyél fel egy Fáklyát.
Dobd le, mássz le, vedd fel, és gyújtsd meg a fali fáklyáknál. Ismét menj át a pengéknél, és gyújts meg ott a két fali fáklyát, és eldobhatod, egyelőre nem kell. Menj fel a lépcsőn, menj balra, és a kapu bezárul mögötted. Menj balra, és a fali karnál ments egyet, mert időre fog menni a feladat. Húzd meg a kart, fordulj meg, pár lépés, majd helyből ugorj az első oszlopra, utána pedig megállás nélkül, futás, ugrás a többieken át a túloldalra, ahol felveheted a Feszítővasat.
Végezz a két megelevenedő sakállal, és mássz fel a létrán. kapaszkodj át a plafonlétrán, vigyázva a tűzfújókra, csússz le, lődd le a két denevért, és kinyílik előtted az ajtó. Végezz még a folyosóról, messziről, sérülés mentesen a félistennel, és balra menve fel a lépcsőn, feszítsd ki az ajtót, és feszítsd ki a falból az 1. Black Beetle-t.
Irány vissza a medencéhez, ússz át ismét a kis szobába, és feszítsd ki a falból a 2. Black Beetle-t.
Menj most át a kinyílt nagykapun, menj jobbra, ugrás a vízbe. Balra tartva ússz, így először egy nagymedipackot találsz, majd az UZI-t.
Továbbra is balra tartva, kimászva a vízből, és vedd fel a Shotgun-t.
Öld le a denevéreket. Menj a terem túloldalára, de óvatosan a tüskék miatt, és vedd fel a nagymedipackot, és feszítsd ki a falból a 3. Black Beetle-t.
Ússz vissza, és menj el az égő fáklyáért, vagy gyújts egy másikat. Gyújtsd meg vele a kis piramis mellett a zárt ajtó mellett a fali fáklyát, és kinyílik az. Vidd a fáklyát is magaddal, és gyújtsd meg vele a sarkokban levő három platformot. Mássz fel a felemelkedett oszlopra, és feszítsd ki a falból a 4. Black Beetle-t.
Egy szellem támad rád. Fuss innen ki, lődd le puskával gyorsan a beduint, és ugrás a vízbe, lehetőleg a sarokban a mélyvízbe, és megszabadulsz a szellemtől. Menj vissza, vedd fel a beduin lőszerét, és az előző szobában most már felveheted a Winding Key-t.
Irány most a kis piramishoz, tedd a négy oldalára a szerzeményedet, és belépve a megnyílt ajtón, felveheted a Mechanical Scarab-ot.
Mássz fel a sarokban a létrán, és az Inventoryban összerakott szkarabeuszt tedd a jelre. Az kioldja a tüskecsapdákat, így átmehetsz rajtuk. Nekifutásból ugorj át a párkányra, és húzd meg a fali kart. Kapaszkodj gyorsan le, ess le, és elő a puskát. Két szellem jön ellened, és a víz nem orvosság ezek ellen. Fuss át a szemközt megnyílt kapu felé, közben öld le a sakált, bent pedig a hárpiát, és a piros ninját is. A szemközti jobb sarokban guggolj le a kis kereszt előtt, ott szétpukkadnak a szellemek. Ha megvan, vedd fel a fáklyacsomagot, a lőszert, és a kismedipackot. Most két választásod van, hogy merre mész. Mindegy. Én a világos szobában kezdtem, a mély szakadéknál.
Menj először balra, vedd fel a lőszert, és a Nyílpuskát.
Menj vissza a szakadékhoz, vedd elő a távcsövet, világítsd meg, és látni fogod a láthatatlan platformokat. Juss át rajtuk a túloldalra, a nyílpuskával, robbanó nyilakkal lődd szét a múmiákat, és vedd fel az 1. Pharos Knot-ot.
Juss vissza a túloldalra, és menj a szemközti folyosóra, ami egy sötét barlangba vezet. Balra indulj el, juss el a fali karig, és húzd meg. Két szellem is megelevenedik, de ezek már nem bántanak. A barlang feltelik vízzel. Öld le a két krokit, ugorj a vízbe, keresd meg, és vedd fel a 2. Pharos Knot-ot.
A bejárattól jobbra tudsz kimászni a vízből. Menj vissza a terembe, és a két megszerzett cuccoddal nyisd ki az ajtót. A folyosó egy szobába vezet, ahol felveheted a kis emelvényről az Ankh-ot, és ezzel vége is a kalandnak.
OBig
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.