.....................................................................

Land Beyond Dreams

Készítõ: Gabriel Gomes (Gabriel Croft/Brazilian Croft)

Letölthetõ - download: Innen

Csomagold ki a gabriel_gomes_land_beyond_dreams.zip-et, a benne levő könyvtárat másold valahova, és az abban levő Land Beyond Dreams.exe-vel indíthatod is a kalandot.

Történet:

Lara nyaralni megy a hegyekbe. Pihenni akar egy házban, de amit ott talál, az képzeleten felüli.....

Vélemény:

Remek kaland volt ez a négy pályás rajongói szint. Ezt a kalandot igazán ajánlom akár kezdőknek is. Nincs benne nehéz feladat, nagy harc sem és a helyszínek is gyönyörűek. Ellenség csupán pár skorpió, a mellükön sérülő bádogember, és a végén egy kardos némber. Kispisztollyal, és medipack nélkül, sérülés nélkül is végigvihető. Nekem egyedül a mérgező növény miatt volt egy pici sérülésem, az is csak figyelmetlenség miatt. Titkos hely nincs a pályán, nem kell keresgélni. kellemes kis időtöltés volt, csak ajánlani tudom mindenkinek.

Végigjátszás:

1.     House in he Mountains:

Mentések -- Savegames

A TV mellett jobbra, rántsd le a fali kart. Kinyílt az első rács egy vízi folyosón. Menj ki a folyosóra, menj balra, nyisd ki az utolsó ajtót. Balra kapaszkodj fel a szűk ablakrésbe, és vedd fel a kulcsot, a Golden Key-t.

A fáklyacsomagot se hagyd a földön. A medencében rántsd fel a csapóajtót, ússz le, és vedd fel a Lézertávcsövet.

Kint a folyosón nyisd ki a következő ajtót. Vedd fel az almát a földről, majd a sarokban levő kis állványt a gömbbel, told az ellenkező sarokba, és az ebédlő folyosóján kinyílt egy ajtó. Az ebédlőben lődd szét a festményt, amit nagyon néz Lara, és felugorva a beugróba húzd meg a fali kart. Kinyílt a második rács is a vízben. Az egyik ablakban megtalálod a pizzához való alapanyagokat, az  Ingredients-et.

A folyosón nyisd ki a kertbe vezető ajtót, de még ne menj ki. A csikóhalak között egy banánt találsz. Menj be ott a kinyitott ajtón, fel az emeletre. Menj a konyhába, és készíts piritóst. Meggyulladt az egyik szobában a kandalló. A folyosón nyisd ki az ajtót, majd a fürdőt is, és kilőve az ablakot a zuhanyzóban lőszert találsz. Kimenve balra nyisd ki az ajtót, és menj ki a szabadba. Menj balra, és a sarkon túl vedd fel a földről a Feszítővasat.

Leugorva az alattad levő teraszra, vedd fel a lőszert, majd átugorva a kis kerítéseket, ugrás a vízbe. Ússz a híd alá, húzd meg a rajta levő kart, és kinyílt a harmadik rács is a vízi alagútban. A ház előtt mássz a partra, menj jobbra, és a kerti ülőgarnitúránál megtalálod a jogart, a Staff-ot.

Irány vissza a házhoz, menj át a hídon a túloldalra, menj balra, és told meg a kidőlt fán levő kart. Kinyílt egy ajtó a házban. Menj vissza a házba, fent az emeleten kutasd át a kinyitott nappalit. Az ablakokban fáklyacsomagot, lőszert, a harmadikban egy fali kart találsz. Húzd meg, és nyitva van a negyedik rács is a vízben. Kint találsz egy ajtót, amit a kulcsoddal nyithatsz ki. Tedd azt, és a teraszon balra menve vedd fel az egyik Fáklyát.

Menj és gyújtsd meg abban a szobában, ahol a pirítóssal meggyújtottad a kandallót. Menj le a földszintre, kii a házból, át a hídon. Menj jobbra, és gyújtsd meg a fali égőt a vízesés mellett. Az emeleten egy újabb ajtó nyílt ki. Menj hát oda, a hálószobába, és vedd fel a Revolver-t.

Irány ki a szabadba. Keresd meg a medencét, és a lézercélzót rátéve a revolverre, lődd szét a rácsot a vízben. Ússz be a folyosóra, és a végén meghúzva a kart, kinyílt az ötödik rács is a vízi folyosón. De még mindig vissza van egy rács. Menj vissza a házba, és a folyosón most jobbra menve nyisd ki az alagsor ajtaját is. Lemenve szemben egy foltot látsz a falon. A feszítővassal jutsz át rajta. Nyisd ki a következő ajtót is, és a vízben gázolva juss át a mozgó pengecsapdákon. Balra tarts, így körbeérve tolj egyet a ládán, mire mögötted lement egy fal, és odamenve felveheted a pizzához való Öntőformát.

A fáklyacsomagot se hagyd ott. Menj fel a házba, fel az emeletre, és a konyhában, összeillesztve a pizza tartozékait, süsd meg a sütőben. Na, most nyílt ki a vízben az utolsó rács is. De hol van ez a járat?  Hát pont a vízesés előtt. Menj hát ki a házból, át a hídon, menj jobbra, és a vízesés előtt ugorj a vízbe. Ússz át a járaton, majd kimászva a vízből megtaláltad a kékkövet, a Blue Crystal-t.

Irány vissza a házhoz, ússz el a ház mellett egyenesen, és a kis folyó végén, balra kapaszkodj ki a folyosóra. A végén illeszd össze a jogart a kővel, tedd a foglalatába, és mehetsz tovább a labirintusba. Keresd meg az egyik folyosó végén a zöld növényekkel takart lyukat. Leesel, lecsúszol, majd egy kúszójáraton haladsz át, majd lemászva az alsó szintre elérsz egy négycsillagos nagykapuhoz. De ez már a következő pálya.

2.     Land Beyond Dreams:

Mentések -- Savegames

Menj át az ajtón, és a homokos folyosón, mielőtt kiérnél a térre, kapaszkodj fel balra a fali kis folyosóra, mert egy almát találsz ott. Kint a téren menj el jobbra az épület mellett, egy banánért. Rántsd le ott a fali kart, ezzel kinyitva a sárga ajtót. Persze közben a zaklató skorpiókat se kíméld. Menj be a kinyílt ajtón, tolj egyet a ládán, és told meg a fatörzsből kikandikáló kart. Kinyílt valahol egy nagyajtó. Kint menj a kisebb épület mögé, húzd el a csontvázat, és vedd fel a kulcsot, az Amber Key-t.

Menj tovább a szikléknél, és be a nemrég kinyitott ajtón. Told le a szobrot a kriptáról, és told a kockás padlólapra. Mássz fel a növényen, ugorj hátra a kis folyosóra, és told a mélybe a másik szobrot. Azt is told, a másik kockás padlólapra, és kinyílik a sárga ajtó. Skorpióvadászat után húzd meg a fali kart, ez egy tömböt enged le, az Ankh előtt. Menj ki, és a nagy épület ajtaját nyisd ki a kulcsoddal.

Bemenve lődd le a krokogyélust, majd húzd meg a baloldali, és a jobb szélső fali kart. Kinyíltak az ajtók. Bemenve húzd meg az oszlopon a fali kart, és kint a téren, a szakadék vízzel telik meg. Menj hát oda, ugrás a vízbe, ússz át a járaton, és vedd fel az Ankh-ot, a Golden Amulett-et.

Kint balra menve, tedd a foglalatába, és jobbra, a lement tömb mögötti folyosón ugorj a vízbe. Kimászva, balra, egy újabb vizes folyosó következik, majd a következő kis barlangban, a sarokban levő szikláról kapaszkodj fel a kúszójáratba. Kapaszkodj még feljebb, és a végén a szabadba érsz ki. Egy nő fogad a szép kis völgyben. A növényekre azért vigyázz, a narancssárga különösen mérgező. :) Menj el a nő mellett jobbra, le a kis szakadékba, és vedd fel a kulcsot, a Ruby Key-t.

Menj az ajtóhoz, és nyisd ki. Az újabb területen nyírd ki a bádogembert, juss át a mérgező tavon, a platformokon ugrálva, és a paci mellett told meg a kart. Jobbra menve ess le a lenyílt csapóajtón át a folyosóra, és a mozgatható ládát told, húzd el a sarokból, hogy lerántva a csapóajtót, és fali kart is leránthass. Kimenve a szabadba, balra menj, és a tó partján vedd fel az újabb kulcsot, az Emerald Key-t.

Irány vissza a tó másik oldalára, ki az ajtón, és balra, a falon használd a kulcsodat. Lenyílt mögötted egy csapóajtó. Menj le, kússz át a járaton, és a folyosó végén rántsd le a csapóajtót. Mássz fel, és az újabb folyosó végén, lecsúszva, jobbra a falon, rántsd le a fali kart. A virágos völgyben lődd le a bádogembert, és menj át az előtted kinyíló ajtón.

Ugord át jobbra a kis kerítést, és az egyik fa mögött told meg a kart. Visszaugorva, a csillagos ajtó mellett húzd meg a fali kart is. Menj át az átjárón, be a szemközti szobába, és a kandallóban vedd fel a Shotgun-t.

Lőszereket is találsz ott, majd told félre a nagy vázát, és húzd meg mögötte a fali kart. Menj be a másik szobába is egy lőszerért. Kimenve a térre, jobbra menj, be a szobába, és rántsd fel a csapóajtót.

Menj végig a folyosón, majd rohanj le a lejtőn, be balra a mögötted lezúduló golyó elől. Rántsd le balra a fali kart, és juss át a megjelent kötélen, a túloldalra. A folyosó végén a teremben told a szobrot a fehér kőre, menj fel az emelkedőn, és told meg a fatörzses kart. Menj le, és told a másik szobrot is a liftre. Fent jobbra menj, és a felemelt szobrot told a mintás padlólapra. A fatörzses kart told most vissza, és most már a lila, végleges helyére tolhatod az első szobrot. A másik szoborral is ezt tedd, és mögötted, a lement tömbön átjutva felvehetsz egy Fáklyát.

Addig dobd el, amíg kint, balra, a fali kart meghúzod. Ha megvan, vedd fel ismét, és juss fel a lenyílt csapóajtón. Keresd meg am szobát, ahol ég a kandalló, és gyújtsd meg a fáklyát. Kint, a kút előtt balra gyújtsd meg a fali égőt, és menj be a melletted kinyíló ajtón. A folyosó végén lecsúszva lődd le az újabb bádogembert, kapaszkodj fel a fali beugróba, és a mérgező medence felett, a plafonon csimpizve juss át, elkapva, és bemászva a fali résbe. Kússz át rajta, és vedd fel a tányért, a Plate-t.

Irány visszafelé. A vízbe esel, de ez már nem mérgező. Visszaérve ahol a bádogemberrel csatáztál, az épület előtt balra menve, rántsd le a fali kart. Menj vissza a házzal szemközti területre, menj be a balra kinyitott ajtón, juss át a tűzfújókon, húzd el a csontvázat, és vedd fel a teáskancsót a csészével, a Teapot-ot.

Kint, az épület előtt jobbra, tedd a szobor kezébe a szerzeményedet, összeillesztve a tányérral, és kinyílik a nagyajtó. Bent a szobában, jobbra, húzd meg a fali kart a könyvespolc oldalán, no meg a másik oldalán is. Menj át a kinyílt ajtón, rántsd le az ágy mellett a csapóajtót, mássz fel, és visszaértél, amerről jöttél. Most mássz fel szemben a falon, és egy házhoz értél. A ház mögött rántsd le a fali kart,, majd a ház előtt a vízben is húzd meg mindkettő kart, sőt utána a megnyílt kis folyosón a felső kart is. Most már felveheted a Guardian Crystal-t.

Mássz ki a vízből, a ház mellett vedd fel a banánt, és tedd mögötte, a fali foglalatba a követ. Ess le a melletted lenyílt csapóajtón, és felmenve az emelkedőn a következő pályára léptél.

3.     A Storm is Coming:

Mentések -- Savegames

Menj, és vedd fel az ablakból a jegyzettömböt, a Letter-t.

Menj kint jobbra, és a hálószobában húzd meg a fali kart az ablakban. Menj ki, és keresd meg a zuhanyzót, és ott is húzd meg a fali kart. Menj ki a teraszra is, ott a harmadik fali kar. Húzd meg azt is, majd ugorj le oldalt, és a vízi kerék mögötti oszlopon húzd meg a negyedik kart. Ugorj a vízbe, mássz ki a háznál, és jobbra a falon találod az ötödik fali kart. Ez már végre kinyitja lent, a pincében jobbra az ajtót.

Balra lődd szét a festményt a szobor előtt, kússz át a járaton, lődd szét az asztal mögötti festményt, és a folyosó végén mássz le a létrán, és a vízben gázolhatsz tovább. Mássz ki a vízből, fordulj meg, és nekifutásból ugorj át a túloldalra. Onnan fel a fali beugróba, ahol egy fali kart húzhatsz meg. Juss vissza a túloldali alacsonyabb oszlopra. Onnan balra fordulj, kapd el a magasabbat. Mássz fel, csúszás, ugrás, és elkapod a rést a falon. Csimpizz balra teljesen, ess le a lejtőre, és hátraugorva egy tömbre értél. Ugorj át a túloldalra, és told meg a kart. Kint a folyónál elhárult a faakadály, a gát, de ez már a következő pálya.

4.     Save the Land:

Mentések -- Savegames

Kint a parton újabb beszélgetés következik a már ismert nővel, majd a vízbe ugorva, ahol nemrég a kulcsot találtad, ott mássz ki a túloldalon a partra. Az ösvényen, egy beugróban balra, ereszkedj le a növényekkel takart aknába. Kússz át a járaton, kapaszkodj fel, majd lecsúszva végezz a démonnal. Vedd el tőle a Topaz Key-t.

Vedd fel a sarkokban az almát, és a banánt, nyisd ki a kulcsoddal az ajtót, majd lecsúszva vége is ennek a gyönyörű, és érdekes kalandnak.

OBig

 

Videóvégigjátszás: Gabriel Plays

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.