.....................................................................

Aspidetr Easter Time 2017 - Holidays with Spirits

Készítõ: Greywolf Homepage

Letölthetõ - download: Innen

Csomagold ki a greywolf_aspidetr_easter_time2017holidays_with_spirits.zip-et, másold a benne levő könyvtárat valahova, és az abban levő tomb4.exe-vel indíthatod is a kalandot.

Történet:

Maggie úgy érzi magát, mint egy filmben, vagy egy mesében, mert öreg nagybátyja, akiről alig tudott valamit, egy kastélyt hagyott rá Skóciában. Igaz, kis renoválásra szorult, de Maggie lelkes volt, és fiatal, így nekilátott a rendbehozatalnak. „Megcsinálom, hisz a turisták kedveik azokat a helyeket, ahol a kastélyban még szellemekkel is találkozhatnak.” Azonban hamarosan észrevette, hogy a szellemekről szóló mendemonda valóság, és az éjszakák félelmetesnek tűntek. Úgy gondolta, kideríti mi a valóság, és megkérte nagybátyja segítőjét, Wesley-t, hogy néhány éjszakára maradjon vele együtt a kastélyban. Wesley sok éven át a kastély gondnoka volt, így logikus magyarázatot adhatott volna minden különleges eseményre, amit érezni, látni lehetett. Azonban ő is látta a szellemek sokkoló megjelenését. Maggie nagyon félt, féltette az életét is. Megkérte barátnőjét, Larát, hogy segítsen. Lara megörült ennek, és mert hogy néhány tavaszi napot eltölthet egy igazi, Skót kastélyban.  De azért vigyázni kell a szellemekre!

Vélemény:

Remek kaland volt ez a pálya. Egy szellemekkel teli kastélyban játszódik. Ellenség azonban csak a pálya elején egy gyalogos, és a végén egy lovas szellem van. Érdekesek a feladatok is. Úgy látszik a készítőnek a szerencseszáma az 5, mert egy helyen 5 lámpást kell szétlőni, és a pálya egyetlen secretéhez is 5 fali gombot kell megkeresni, megnyomni. Ezek megtalálása külön feladat, de nem szükséges a pálya befejezéséhez. Ne hagyja ki senki ezt a kis remekművet.

Végigjátszás:

Secret : Statisztika: Mentések -- Savegames

A filmbemutatóban megismerheted a kastély történelmét, szereplőit. Egy segítséget is kapsz utad során, aki meggyújtja a fáklyákat, ezzel ajtókat nyitva ki. Menj ki a a szobából, fel balra az emeletre a lépcsőn. Félúton van egy ajtó, de nincs mögötte semmi. Fent viszont nyisd ki a folyosó mellett, jobbra a könyvtár ajtaját. Menj át a szobán, told be a baloldali könyvespolcot, és menj be mögé. Lődd szét a sarokban a könyvespolcot, és a folyosón vedd fel a Könyvet.

Gyújts egy fáklyát. Látod a sötét falat szemben? Ott lesz majd a pálya egyetlen secrete, de ez majd a pálya végén megszerezhető. A folyosó végén húzd meg a fali kart. Menj ki a karzatra, és menj be a folyosóra. Nyisd ki a baloldali ajtókat, így az elsőben egy ládából nagymedipackot szerezhetsz, a másik szobán a két ládikából egy-egy fáklyacsomag lesz a tiéd. Nyisd ki a folyosó végén az ajtót, és menj fel a csigalépcsőn. Menj be a nagyterembe, és várd meg, amíg a nő eltűnik a szemközti falban. Menj vissza a karzatra, le a lépcsőn, a fáklyás segítőd most már utánad jön le, és kinyitja a bejárati ajtót. Addig is, menj a lépcsővel szemben, és nyisd ki a konyha ajtaját. Menj, és nyisd ki a pincét is, ott ment le egy tömb, és leugorva a lyukba felveheted az 1. Celtic Knor-t.

Menj ki a kastélyból. Menj jobbra, a segítőd kinyitja az istálló ajtaját. Ha útban vannak a zsákok, húzd el őket, de a lényeg, a szénával töltött ládát húzd, told a ló elé, mire az felágaskodik, és belerúg. Kint, egy szellem jelenik meg, de gyorsan el is tűnik a falban. Menj ki, a bejárattal szemben állva menj jobbra, van ott egy lyuk a falban, és belenyúlva kiveheted a Projektort.

Bemenve a házba lődd le a szellemet, amit nemrég láttál, majd menj be a pálya elejei terembe, ott kinyílt a falon egy rejtekajtó, és meg is találtad a kulcscsomót, a Bunch of Keys-t.

Menj fel ismét az emeletre, végig a folyosón, fel a csigalépcsőn, és a nagyterembe érve balra húzd meg az égőnek látszó fali kapcsolót. Lement a terem végében a tömb, és a kulcsoddal kinyithatod az ajtót. Menj le a csigalépcsőn, majd a másik lépcsőn, és még egy csigalépcső vezet a mélybe. Az alján vedd fel a kismedipackot, majd kinyitva az ajtót egy nagyterembe értél. Látod, négy foglalat van, kell tehát még három Knor.

Menj be jobbra, az első folyosóra, a túloldali teremben told a lóbábút a másik padlólapra, így mattot adva a királynak, a terem végében lemegy egy tömb, és felveheted a 2. Celtic Knor-t.

Irány vissza a nagyterembe. Most menj a jobb oldali utolsó folyosóra. Egy sötét terembe értél. A túloldalon mássz le a lyukba, és ugorj a vízbe. Balra tartva ússz, és lőszert találsz, és egy kismedipackot. Ússz be a másik oldalfolyosóra is, ott pedig nagymedipack, és fáklyacsomag birtokosa lehetsz. Ú
ússz most a szemközti átjárón át, és a szabadba értél. Mássz ki a partra, a völgy túloldalán, balra egy bokorból felveheted a Lézertávcsövet.

Irány vissza a vízeséshez. Jobbra mellette kapaszkodj fel a sziklarésbe, csimpizz el balra, és mássz fel a vízesés mögötti résbe. Kússz át rajta, és felállva, megfordulva, kapaszkodj fel a felső résbe ahol megtalálod a Revolver-t.

Lemászva húózd meg a fali kart, ez egy oszlopot emel fel kint, arra felmászva könnyebb lőni, de nem fontos. Lényeg, menj ki, keresd meg, és lődd szét a magasban a sziklák tetején égő lámpásokat. Ha mind az ötöt szétlőtted, a völgy túloldalán megnyílt a szikla, és fáklyacsomag mögött felveheted a feszítővasként használható Kard-ot.

Irány a víz, ússz vissza amerről bejöttél, mássz fel a létrán, juss fel a lépcsőkön az oszlop tetejére, ugorj át a rácshoz, és feszítsd ki. Bent egy kis emelvényen megtaláltad a 3. Celtic Knor-t.

Ne menj még ki. Az emelvény mögött leguggolva lődd szét a rejtekfalat, kússz át a járaton, és húzd meg a titokhoz vezető 1. gombot.

Most már térj vissza a nagyterembe, és menj be a középső folyosóra. Ugorj a vízbe itt is, és jobbra úszva vedd fel a fáklyacsomagot. Ússz továbbra is jobbra, és a medencében húzd meg a fali kart. Ez egy időkapcsoló. Mássz a partra, és kapaszkodj fel a ferde sziklára, annak teljesen baloldalán. Javaslom, ments egyet, lehet, hogy többször neki kell futnod a feladatnak. Felkapaszkodva egy fordulásos ugrással, közben jobbra is kormányozva ugorj a következő ferde platformra, majd hátra, és előre, ott pedig balra kormányozva fent is vagy a résnél. Mássz át rajta gyorsan, és ahol tudsz, állj fel, és rohanj be balra a lassan felemelkedő tömb mögé a folyosóra, a nagymedipackot hagyd egyelőre. Kapaszkodj fel balra a résbe, kússz át, és húzd meg a secrethez vezető 2. gombot.

Fordulj meg, felugorva kapd el, és mássz fel a felső résbe. Átmászva húzd meg mind a kettő fali kart. Juss vissza most odáig, ahol feljutottál a ferde köveken. Nézz fel a magasba. Lődd szét a magasban az égőt. Mostismét mássz át a résen, és jobbra a folyosón lement egy tömb, és megnyomhatod mögötte a secrethez vezető 3. gombot.

Irány a folyosón, vedd fel a nagymedipackot, és felérsz egy mély szakadékhoz, ahol karok vannak a falon. A jobb oldali elsőt, és másodikat kivéve húzd meg mindegyiket, így tüzek gyulladnak ki a láthatatlan platformokon. Most már látod, hogy jutsz át a túloldalra. A tüzek nem égetnek, így nem gyulladsz ki, viszont mindegyik platformot meg kell látogatnod, hogy kinyíljon a folyosón a rács, és bemenve mögé felvedd a 4. Celtic Knor-t.

Irány kint a víz, ússz vissza a medencébe, ahol a vízi kar volt, egy helyen még nagymedipackot találhatsz a vízben. Ússz most ki a medencéből, gyújts fáklyát, és észreveszed a falon a rejtett ajtót. Feszítsd ki, ússz át a járatokon, és felfelé úszva, kimászva menj fel a csigalépcsőn, és nyomd meg a secrethez vezető 4. gombot.

Irány most már vissza a nagyterembe, akár áramlat ellen is leúszhatsz. Nyisd ki a négy kulcsoddal az ajtót. Menj le a lépcsőn, és a fali karral továbbmehetsz a lement tömb mögött. Nyisd ki jobbra az ajtót, vedd fel a kismedipackot, de a csigalépcsőn ne menj fel. Menj ki a folyosóra, és nyisd ki a kulcsoddal a másikat. Menj le a lépcsőn, közben a beugrókban kismedipackot, és fáklyacsomagot találsz, nyisd ki az ajtót, és vedd fel a földről a kamerával szemben a Black Cloak-ot, a Bloodstained Stick-et, és a Mask-ot.

Nyisd ki az ajtót, majd balra menve a következőt, és találkozol egy másik szereplővel is. Más azonban nincs itt, menj ki, és a folyosó végén nyisd ki a másik ajtót. Ha jobbra mész, fel a csigalépcsőn, és kifeszíted a rácsot, a szabadba érsz, ahol a sziklák tetején meglátod a dzsippedet, de nem jutsz fel oda, más kiutat kell keresned. Menj hát vissza az elágazáshoz, és menj lefelé a lépcsőn. Menj a végén ott fel a csigalépcsőn, és a létrának háttal állva felugorva rántsd le a csapóajtót. Mássz fel és az istállóban találod magadat. Állj fel a ládára, és kapaszkodj fel az emeletre. Menj jobbra, és nyomd meg a fali gombot, a secrethez vezető 5. gombot.

Irány vissza a kastélyba, ne törődj a megjelenő lovas szellemmel. Menj fel az emeletre, be a könyvtárba, eol hátul a rejtekajtón, és végre felveheted a lement tömb mögött a Silver Unicorn-t, a pálya egyetlen secretében.

Menj ki, lődd le a lóról, és végezz a gyalogossá váló szellemmel is, és felveheted, ami a zsebében lapult, az újabb Celtic Knor-t.

Megjelent a rendőrség is, minden kiderült, és ezzel vége is ennek a remek kalandnak.

OBig

 

Videóvégigjátszás: OBig TombRaiderS Hungary

 

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.