.....................................................................

TR Forge Advent Calendar 2010 - Deep Down Below

Készítõ: Kerstin Schlott (Codo) Homepage

Letölthetõ - download: Innen

TR Forge Advent Calendar 2010 - Deep Down Below By Kerstin Schlott (Codo)

Csomagold ki a kerstin_schlott_deep_down_below.zip-et, a benne levő fájlokat, könyvtárakat másold be egy tetszőleges könyvtárba, és a tomb4.exe-vel indíthatod is a kalandot.

Történet:

A Szenteste különösen viharos volt. Repülés közben a Mikulás ajándékainak egy része elveszett. Némelyikük a tenger mélyére süllyedt, ahonnan a manók nem tudták összeszedni őket. Ami még ennél is rosszabb, a tenger lakói közül valamennyien nem kedvelik túlságosan az embereket, ezért elrejtették az ajándékokat. Egy Cordelia nevű sellő azonban felajánlja segítségét a Télapó számára. (Fordította: Matie)

Vélemény:

Nem mindennapi kalandban lehet része annak, aki kipróbálja ezt a pályát. Egy Cordelia nevű sellővel kell összegyűjtenünk a tenger mélyén elveszett Ajándékokat, egész pontosan 29-et, közben 3 gyöngyöt is találhatunk a 3 secret-ben. A tenger mélyén a fáklyákat kristályok (Luminescent Crystals) helyettesítik. Ellenféllel nem találkozunk, sérülést nem szenvedünk el a kaland folyamán, tehát medipack-ra sem lesz szükségünk. A könnyebb tájékozódás érdekében az iránytű égtájait használtam a leírásban.

Végigjátszás:

Giftek 1-29:

Secret 1: Secret 2: Secret 3: Statisztika: Mentések -- Savegames

Ússzunk le északnyugati irányban (NW), a nagy hegy tetején meg is találjuk az 1.Gift-et. Forduljunk délkeleti irányba (SE), ússzunk lefelé, hamarosan megtaláljuk a sziklaperemen a 2.Gift-et is. Forduljunk délre (S), balra egy barlang bejáratát látjuk, ússzunk be itt. Az elágazásnál forduljunk jobbra, a sarokban rögtön miénk a 3.Gift.  Kövessük a járatot, hamarosan a mennyezeten egy furcsa, világosszürke színű kapcsolót látunk, ezt rántsuk le, egy rács nyílik ki valahol. Térjünk vissza az elágazáshoz, majd folytassuk tovább jobbra az utunkat. A zöld növények mögött Luminescent Crystals-t találunk, a járat végén pedig a 4.Gift-et. Térjünk vissza oda, ahol a fáklyákat felvettük, nézzünk fel, itt fel tudunk úszni a mennyezeten. Balra, a kis beugróban az 5.Gift található. Ússzunk most már ki a barlangból.

Forduljunk balra, nyugati (W) irányba, kövessük a sziklafalat, közben lefelé úszva hamarosan meglátjuk a tengerfenéken, a sárgás homokban a 6.Gift-et is. Ezen a ponton forduljunk északkeleti irányba (NE), ússzunk felfelé, hamarosan a piros vízi növények mögötti részen, egy kis sziklapárkányon megtaláljuk a 7.Gift-et is. Forduljunk északnyugati (NW) irányba, egy nagy sziklaképződményt látunk, ez alá ússzunk be.

Rögtön szemben egy párkányon miénk is a 8.Gift. Ússzunk ki keleti irányban (E), majd északra (N) fordulva kövessük a falat. Hamarosan egy kis beugrót látunk a falban kicsit felettünk, ide beúszva Luminescent Crystals-t találunk. Ússzunk tovább a fal mellett, ahogy eddig tettük, figyeljük a kis zöld növényzetet a fenéken, a 9.Gift ott rejtőzik közöttük. Északnyugati (NW) irányban egy csikóhal alakú szobrot találunk, ezt jól jegyezzük meg, később jelentősége lesz. A szobor előtt leúszva, a kis mélyedésben a 10.Gift vár ránk.

Ússzunk délnyugatra (SW), a nagy sziklák irányába, egy barlangnyílást találunk, ússzunk be itt. A nagy barlangban, velünk szemben sűrű zöld növényzetet látunk. Forduljunk balra, teljesen a növényzet bal oldalán úszva kerüljünk mögé, hamarosan egy peremen megtaláljuk a 11.Gift-et. Forduljunk délre (S), ússzunk el a sűrű növényzet bal oldalán, mögötte megtaláljuk a 12.Gift-et is. Ússzunk vissza a halmintás oszlopig, itt keletre (E) egy kis nyílást találunk, ússzunk be itt. Kövessük a járatot, hamarosan egy párkányon meglátjuk a 13.Gift-et. Ússzunk tovább előre, egy bejátszást látunk a csikóhalat mintázó szoborról, valamint egy kőgolyóról. Ússzunk fel a kis terembe.

Itt négy víz alatti kapcsolót találunk. Húzzuk meg először az északnyugati (NW) irányban találhatót, majd az északkeletit (NE). Látjuk, hogy a kőgolyó legurul, összetörve a csikóhal szobrot. Ússzunk ki a barlangból.

A csikóhal szobor helyén vegyük fel a Yellow Gem-et.  Forduljunk északnyugatra (NW), a szemközti sziklafalban egy járatot találunk, ide ússzunk be, itt rejtőzik a 14.Gift. Ússzunk vissza a csikóhal szobor hűlt helyére.

Keletre (E) egy kék színű épületet látunk, ússzunk arra, kerüljünk hátra, mielőtt beúsznánk a belsejébe, a peremen vegyük fel a 15.Gift-et. Figyeljük meg a padlón a zárt csapóajtót, ússzunk fel a mennyezeti nyíláson át, az északkeleti (NE) sarokban találunk egy kagyló formájú kapcsolót, ezt használjuk is. Balra, a sarokban Luminescent Crystal-t találunk. Ússzunk le, a csapóajtó nyitva, ússzunk hát le.

Egy hatalmas, víz alatti terembe érkezünk. Ússzunk egyből jobbra, majd jobbra a beugróban miénk a 16.Gift. Forduljunk meg, a terem nyugati (W) falán egy kék színű ajtót látunk. Ezt feszítsük ki, ússzunk be, a sárga szobor fölé úszva egy villanást látunk. Ússzunk vissza a terembe, majd a szemközti, keleti (E) falon lévő ajtót is feszítsük ki. Az oszlop mögé kerülve, a fenéken megtaláljuk a 17.Gift-et is. Ússzunk vissza a terembe.

Rengeteg kapcsolót látunk a teremben, de nekünk csak háromra van szükségünk. Ússzunk szembe, a másik kinyitott ajtó felé, míg elérünk az ajtóhoz legközelebb lévő, csillag alakú sarki szoborhoz. Itt forduljunk jobbra, közvetlenül a szobor és a tömb közötti 1. kapcsolót húzzuk meg, az ajtó a hátunk mögött legyen. Alattunk kristályok ereszkednek le. Ússzunk a keleti (E) nyitott ajtó felé, a hozzá legközelebb eső csillag és a mellette lévő tömb közötti 2. kapcsoló a következő, amit használnunk kell, amikor meghúzzuk, a nyitott ajtó a jobb kezünkre esik. Egy kapcsoló maradt, a bejárattal háttal helyezkedve, a jobb oldali csillag és a mellette lévő tömb közötti 3. kapcsoló. Húzzuk meg, majd ússzunk északra (N), ússzunk le a nyitott csapóajtón. Jobbra megtaláljuk a 18.Gift-et, felette, a fali beugróban húzzuk meg a kagyló formájú kapcsolót. Forduljunk meg, szemben a másik beugróban szintén húzzuk meg a kapcsolót, kinyílt egy járat tőlünk balra, ússzunk be ide, itt megtaláljuk a Gold Pearl-t, ez a 1. secret.

Ússzunk vissza a terembe, majd a bejáraton át térjünk vissza az épületbe, innen ússzunk immár ki. Ússzunk nyugati (W) irányba, a nagy szikla sarkán forduljunk jobbra, déli (S) irányba, rögtön meglátjuk a tengerfenéken a 19.Gift-et.  Ússzunk tovább délnek (S), majd délnyugati (SW) irányban egy hajóroncsot látunk. A horgony mellett megtaláljuk a 20.Gift-et.  Forduljunk délkeletre (SE), a szikla mellett egy hasadékot találunk, úszunk le itt.

A kis barlangban velünk szemben Luminescent Crystals, jobbra úszva a piros üvegablak előtti részen a Red Gem található. Ússzunk egyenesen, itt megleljük a 21.Gift-et. Ússzunk ki a barlangból, ússzunk felfelé egy kicsit, majd amikor elértük a szikla tetejét, forduljunk déli (S) irányba.

Ússzunk egyenesen, hamarosan meglátunk egy üvegtetőt, alatta egy terem. Ússzunk tovább előre, déli (S) irányban, a tető jobb oldalán haladva, szemben, a kis zöld növények között rejtőzik a 22.Gift. Forduljunk meg, ússzunk északkeleti (NE) irányba, majd kicsit lefelé. Jobbra meglátjuk a piros szobrot, ússzunk fölé, egy villanás után kinyílik a mellettünk lévő ajtó. Ússzunk itt be, az üvegtetős teremben találjuk magunkat.

Itt víz alatti kapcsolókat találunk, meghatározott sorrendben kell ezeket meghúznunk ahhoz, hogy a következő secret is a birtokunkba kerüljön. Először ússzunk a terem északnyugati (NW) sarkába, a koporsó mögül vegyük fel a 23.Gift-et. Irány az északkeleti (NE) sarokban lévő, római I-el jelölt kar, húzzuk meg. Most a délkeleti sarok következik, a római III-al jelölt kar, húzzuk meg ezt is. Térjünk vissza az előző, római I-el jelölt kapcsolóhoz, húzzuk meg újra. Most a délnyugati (SW) sarokban található, római IV-el jelölt kapcsoló következik, húzzuk meg, majd ússzunk ki, forduljunk jobbra, majd ismét jobbra, szemben a falon egy újabb kart látunk. Húzzuk meg, kinyílik felettünk a rács. A kis terembe beúszva, középen megtaláljuk a White Pearl-t, ez a 2. secret, balra, a piros kristály mögött pedig felvehetjük a 24.Gift-et is. Ússzunk most már át a termen, majd távozzunk innen.

Ússzunk délkeleti (SE) irányba, a boltív alakú sziklaképződmény tövében megtaláljuk a 25.Gift-et. Forduljunk északkeletre (NE), látunk egy sárkány csontvázát. A feje előtti részen megtaláljuk a Blue Gem-et.  Ússzunk délre (S), amíg meg nem látunk egy táblát, rajta „THE ABYSS” felirattal. Itt forduljunk keletre (E), ússzunk egyenesen addig, amíg meg nem pillantjuk a rozsdás hordókat. Előttük a 26.Gift hever. Forduljunk északi (N) irányba, ússzunk a nagy szikla mellé, majd nyugatra (W) fordulva ússzunk be a kis barlangjáratba. Itt megleljük a 27.Gift-et.  Forduljunk meg, ússzunk ki a kis barlangból. Forduljunk északra (N), a szikla mellett ússzunk, majd a sarkon forduljunk jobbra, nyugatra (W). Meg is látjuk a peremen a 28.Gift-et. Forduljunk északra, ússzunk lefelé egy kicsit, majd forduljunk meg. Látunk egy barlangbejáratot, előtte egy fehér színű kőgolyóval. Ússzunk be a golyó mellett, ússzunk a kék szobor fölé. Látunk egy bejátszást, a kőgolyó legurul, betöri a fenéken a piros színű útakadályt. Távozzunk a kis barlangból, ússzunk is le a fenéken, követve a golyó útját.

Egy nagy, víz alatti barlangba érkeztünk. Itt rengeteg, mennyezeti kapcsolót húzhatunk meg, meghatározott sorrend szerint, ahhoz, hogy megszerezzük az utolsó secret-et. Először forduljunk délre (S), ússzunk a falhoz, majd balra, a kis sarokban húzzuk meg az első kapcsolót. Forduljunk nyugatnak (W), a fal mellett úszva szemben, a sarokban húzzuk meg a következő kart. Vegyük az irányt északkeletnek (NE), ússzunk felfelé, a mennyezethez legközelebbi, a barlang közepén található kart húzzuk most meg. Ússzunk észak (N) felé, közvetlenül a velünk szemben lévő oszlop mögötti kart húzzuk le. Forduljunk meg, irány délkelet (SE), az itt található utolsó kart is húzzuk meg. Kinyílik a zöld színű ajtó, ússzunk be itt. Ússzunk felfelé a járatban, míg elérkezünk egy kis víz alatti szobába. Középen vegyük fel a Black Pearl-t, ez a 3. secret, valamint balra, a sarokban az utolsó, a 29.Gift-et is.

Ússzunk ki a nagy barlangba, majd felfelé úszva jussunk ki a tengerbe. Megszereztünk mindent, más dolgunk nincs már, ússzunk teljesen fel, vissza a Mikuláshoz. Másszunk ki a partra, itt véget is ér víz alatti kalandozásunk.

baal76

Videóvégigjátszás: ChaosKnightt

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.