.....................................................................

BtB2015 - Stairway to Hell

Készítõ: Marek Barta (OverRaider)

Letölthetõ - download: Innen .............. BtB2015 Package

Csomagold ki a btb2015_package.zip-et, másold a benne lévő könyvtárat valahova, majd csomagold ki a btb2015_16_stairway_to_hell.zip-et is, és másold be az előbbi könyvtárba. A Tomb4.exe-vel indíthatod is a kalandot.

Történet:

A régi időkben:

Cronus és Rhea, a Titánok uralkodtak a világegyetem fölött, később gyermekeikre jutott ez a szerep, Hades, Zeus és Poseidon Istenekre, valamint Demeter, Hera és Hestia Istennőkre. Amikor Hades megszületett, Cronus lenyelte, majd az összes többi gyermekét is. Azonban Zeus, hogy elkerülje sorsát, egy trükkel becsapta Cronust, egy bájitalt itatott vele, ennek következtében kihányta Hades-t és testvéreit. Ezután az Istenek és Istennők fellázadtak a Titánok ellen és átvették tőlük a hatalmat. Miután átvették a Világegyetem irányítását, Zeus uralta az eget, Poseidon a tengereket, Hades pedig az Alvilágot. Hades az Alvilág Istene lett, a Holtak Királyságáé. Hades volt az egyetlen Isten, aki nem lakott az Olympus hegyen, helyette egy földalatti sötét palotában bújt meg, és örökre ott akart maradni. Sok idő telt el, újfajta lények születtek, az emberek, kik halandóak voltak, ezért egyetlen Isten sem tudott beavatkozni az életükbe. Így az igaz történet mitológiává vált, az emberek megszerezték a világ fölötti uralmat.

Napjainkban:

Egy szokásos, napsütéses vasárnapi nap volt a Croft Manor-ban, Lara a kertben pihent, koktélját kortyolgatva, élvezve a napsütést, mikor Winston rohant hozzá telefonnal a kezében:

???? Lara, Kurtis vagyok, szükségem van a segítségedre!

Lara: Oh, Te vagy az, mit tettél? Nem tudok mindig segíteni, amikor valami bajt követtél el.

Kurtis: Most nincs idő viccelődni Lara, nagyon rossz hírek érkeztek Görögországból, Elis közeléből. Néhány furcsa lényt láttak. Odamentem, saját szememmel láttam is az egyik ilyen lényt, aki vadászott rám, szerencsére elmenekültem előle, de megsebesültem és képtelen vagyok segíteni.

Lara: Lények?

Kurtis: Igen. Remélem, tévedek, de csak egy magyarázat lehet erre.

Lara: Hallgatlak.

Kurtis: Elis közelében van egy Hades-templom, és aggódom, hogy ezek a lények találtak egy kiutat az Alvilágból.

Lara: Komolyan beszélsz?!

Kurtis: Figyelj, Lara. Azt mondják, ha egy szeplőtelen lélek el fog tűnni az Alvilágban, létre jön az átjáró az Alvilág és a mi világunk között.

Lara: Ok, ez az én dolgom, ne aggódj, kézbe veszem az irányítást.

Kurtis: Köszönöm, Lara, még egy dolog, óvakodj a Cerberustól, az Alvilág védelmezőjétől. Sok szerencsét Lara.

Lara: Hm, kedves Barátom, köztünk szólva, annak a teremtménynek nagy meglepetésben lesz része, ha találkozik velem!

És Lara átkel Görögország vadonjain, a természeten és templomokon át, hogy elérjen Elisbe, Hades templomához.

Vélemény:

Remek BtB 2015-ös pályán kalandozunk, az Alvilág lejáratát keresve, majd különféle feladatok elvégzése után örökre lezárva azt. Rengeteg ellenfél, időre futás, csapdák nehezítik küldetésünk, de semmi ok az aggodalomra, fegyver és lőszer lesz bőven, a Shotgun, az Uzi, a Magnum, a Bow és a Deathbringer is birtokunkba kerül a játék során. A kismedi itt Orange Juice, a nagymedi Ambrosia, de nem kell felhasználnunk egyet sem. 3 secret is felfedezésre vár, ne hagyjuk ki ezeket sem.

Végigjátszás:

Secret 1: Secret 2: Secret 3: Statisztika: Mentések -- Savegames

Kövessük az utat, egy kis tóhoz érkezünk. A peremről vegyük fel az Orange Juice-t, a legmagasabb részről ugorjunk szembe a sziklák felé, kapjuk el a peremet, majd araszoljunk balra, teljesen a sarokig. Itt másszunk fel, majd egyből ugorjunk hátra, itt Uzi Ammo-t zsákmányolhatunk. Ugorjunk tovább a következő tömbre, majd innen a következőre nekifutásból, a bal szélét megcélozva, elkapva a peremét, majd felmászva rá. Innen ugorjunk fel a magasabb részre, balra fordulva pedig ugorjunk át a magasabb, füves részre. Menjünk egészen a falig, itt balra fordulva kövessük azt. Hamarosan elérünk egy kis barlanghoz, térjünk be ide. Odafent egy lerántható kart figyelhetünk meg, valamint egy zárt rácsot, mellette egy emelvényen pedig a Bluestone Key-t találjuk. Távozzunk a barlangból, szemben egy sárgás színű sziklát látunk, erre másszunk fel. Forduljunk meg, a legmagasabb pontról kapaszkodjuk fentebb. Balra egy rést találunk, ezen kússzunk be. A kis barlangban találunk egy lyukat a földön, nézzünk le, látjuk a lerántható kart alattunk. Essünk rá, lerántva azt. Leesünk, pont a kinyílt rács elé. Még ne menjünk be itt, forduljunk meg, menjünk ki a barlangból.

Forduljunk jobbra, sétáljunk ki a peremig. Jobbra látjuk a magasabb, csúszós sziklás részt. Ugorjunk arra, jobbra, kapaszkodjunk meg a peremben, majd araszoljunk el bara, át a sarkon is, a végén másszunk fel a háromszögletű részre. Átlósan balra ugorjunk át, majd kövessük az utat. Egy nagy barlangba érkezünk, balra, a sarokban Uzi Ammo-t találunk, jobbra pedig egy lejtőt. Itt mentsünk egyet.

A lejtő bal oldalán nézzünk le, látunk egy szilárd platformot, de ezt karók védik. Csússzunk le, megcélozva ennek a platformnak a jobb szélét, majd ugorjunk tovább jobbra, a karók aktiválódnak, csúszás közben ismét ugorjunk jobbra, a szemközti piros oszlop előtti csúszós részt megcélozva. Ha sikerült ide ugranunk, ugorjunk egyből hátra, egy kapcsolóhoz érkezünk, ezt húzzuk meg, a lejtő alján kialszanak a tüzek. Csússzunk le teljesen, forduljunk balra, kövessük a járatot, majd másszunk fel a létrán. Vegyük fel a Secret Key-t. Most ugorjuk át nekifutásból a lejtő közepén található csúszós részt, a lejtő jobb oldalára érkezünk. Lecsúszás közben ugorjunk jobbra, az oszlop után egy tömbre érkezünk, ha jól csináltuk, itt egy Ambrosia a jutalmunk. Most már csússzunk le a lejtőn, majd lépjünk be a nagy barlangba.

Jobbra nézve egy zárt ajtót látunk, ezt fogjuk most kinyitni. A kis pocsolyánál forduljunk balra, térjünk be a járatba. Az oszlopok előtt találunk egy magasabban fekvő sárga sziklát, erre álljunk rá, forduljunk az oszlopok felé. A jobb oldali tetején egy nagy vázát látunk, ezt lőjük szét innen a pisztolyunkkal, fel-felugrálva. Egy bejátszást látunk a zárt ajtóról. Most nyissuk ki az oszlopok mögött a zárt rácsot a kulcsunkkal. Odabent megtaláljuk az 1. secret-et, Uzi Ammo (3X) a földön, valamint a szarkofágot kinyitva az Uzi és az Olympic Laurel a zsákmányunk. Távozzunk innen, térjünk vissza a nagy barlang bejáratához.

Szemben állva a bejárattal két oszlopot látunk, a jobb oldali mellé másszunk fel. Forduljunk jobbra, helyből ugorva kapjuk el a magas szikla peremét, majd másszunk fel rá. Itt Shotgun Normal Ammo-t találunk, forduljunk meg, ugorjunk a tető felé, kapjuk el a peremet, majd másszunk fel rá. Balra ugorjunk át a kis füves szigetre, hátul egy gombot nyomhatunk meg itt, újabb bejátszás következik a zárt ajtóról. Forduljunk meg, a fa mellett sétáljunk ki a peremre jobbra. Két szobrot látunk szemben, a bal oldali egy kulcsot rejt, láthatjuk is. Ugorjunk át oda, majd a kis perem bal sarkánál álljunk meg, átlósan a szobor felé nézve, így vegyük fel a kulcsot, a Golden Key-t, más esetben leesnénk. Forduljunk a szikla felé, ahol a Shotgun lőszert felvettük korábban, ugorjunk rá, majd vissza a padlóra, így nem sérülünk.

A kis pocsolyánál haladjunk tovább egyenesen, a törött oszlopoknál jobbra, a falon egy kulcslyukat találunk. Itt használjuk nemrég megszerzett kulcsunkat, újabb bejátszás következik a zárt ajtóról. Most haladjunk tovább, le a lépcsőkön, míg a tüzet okádó szobrokhoz nem érünk.

A bal oldali mögött húzzuk meg a kart, a tűz kialszik. A jobb oldali szobor mögött is találunk egy kart, ez viszont törött, más módszert kell találnunk, hogy a tüzet kioltsuk. Találunk egy mozgatható oroszlánszobrot, mellette vegyük fel a Flares-t. Oldalra húzzunk egyet a szobron, majd kerüljünk mögé és toljuk közvetlenül a tüzet okádó szobor elé. Gyorsan ugorjunk hátra, hogy meg ne gyulladjunk. Középen immáron elérhetővé válik a padlókapcsoló, váltsuk is át, a bejátszásban láthatjuk, hogy végre kinyílt az ajtó. Távozzunk innen, majd a nagy barlangban balra fordulva meg is találjuk a kinyílt ajtót, lépjünk is be rajta.

Menjünk az óriási terem hátuljára, ahol a szobrokat látjuk. A bal oldali, hátsó szobron húzzunk egyet, kinyílik középen a csapóajtó, itt másszunk le. Találunk egy mozgatható szobrot, valamint 3, kékesen világító kockát is megfigyelhetünk odalent, a fenéken. Húzzuk-toljuk rá mindegyikre szobrunkat, a tömbön, ahol lemásztunk, különféle tárgyak jelennek meg, sorrendben: Orange Juice, Shotgun Normal Ammo és végezetül a Holy Urn.

Másszunk ki innen, szemben egy növénylétrát látunk, a jobb oldalán a vázában egy Orange Juice rejtőzik. Menjünk ki a nagy barlangba, a vízben töltsük meg urnánkat, majd térjünk vissza a létrához, másszunk fel rajta. Középen egy zárt ajtót látunk, ezt hanyagoljuk még egyelőre, jobb oldalon, a földön Uzi Ammo, a bal oldalon pedig egy mérleg. Öntsük urnánk tartalmát a mérlegen található vázába. Most másszunk le a létrán, menjünk hátra, a szobor mögött ugorjunk bele a vízbe a csapóajtón át, majd ússzunk át a kis résen, a medence közepén pedig vegyük fel a Sacred Jewel-t. Ne ússzunk vissza a résen át, ott nem tudunk kijutni a vízből, hanem jobbra vagy balra, a medence szélén jussunk ki, az üvegpadló alatti részen.

Másszunk ismét fel a létrán, most már lökjük be az ajtót. A foglalat mellett jobbra Shotgun Normal Ammo-t találunk a földön, miután felvettük, helyezzük a Jewel-t a helyére. Látjuk, hogy azon a helyen, ahol korábban már jártunk, egy kulcslyuk jelenik meg, valamint lenyílik mögöttünk egy csapóajtó is. Másszunk itt fel, menjünk be a nyitott rácson, majd helyezzük be kulcsunkat a helyére. Kinyílik az újabb rács is, távozzunk is ezen át.

Lőjük le az oroszlánt, folytassuk utunk, a fal mellett Shotgun Normal Ammo-t találunk. A lecsúszás után újabb oroszlánnal kell megküzdenünk, jobbra, a füves domb mögött Orange Juice-t lelünk. Hamarosan elérkezünk egy kis vízeséshez, figyeljük meg fent a darázsfészket, ennek később jelentősége lesz. Jobbra essünk le a vízbe, forduljunk meg, majd másszunk ki a kis szigetre. Ne hagyjuk, hogy az áramlás elsodorjon, mert azt nem úsznánk meg élve. A kis szigeten a fűben Shotgun Normal Ammo-t találunk. Jobbra ugorjunk be a vízbe, egy kis rést találunk, ezen ússzunk be. A víz alatti barlangban ússzunk mindig felfelé, ahol lehet, egy kis résen átúszva miénk lesz hamarosan a LaserSight. Ússzunk előre egy kicsit, ahol Lara feláll, ott másszunk ki a vízből.

Lőjük szét a szemközti nagy fehér vázát, Flares-t találunk alatta. Balra haladva figyeljük meg a két fali fáklyát, valamint a falon a kulcslyukat. A jobb oldali fali égő Magnum Ammo-t rejt. A zárt rács mellett elhaladva két szobrot látunk. Másszunk fel valamelyik mellé, majd kapjuk el a mennyezetet. Kapaszkodjunk a következő terembe, jobbra egy törött oszlopot látunk, kapaszkodjunk fölé, essünk le, kapjuk el a peremét, majd másszunk be a kis résbe. Nézzünk el a mellettünk lévő oszlop irányába, a Magnum-ot látjuk ott, ezt fogjuk most megszerezni. Kapaszkodjunk le a résből, kapjuk el a peremet, majd oldalazzunk el a másik oszlop irányába. Ugorjunk fel egyet, kapjuk el a felettünk lévő tető peremét, majd kapaszkodjunk át balra teljesen a másik oszlop fölé. Itt essünk le, kapjuk el a peremet, majd másszunk be a résbe, ahol vegyük fel a Magnum-ot. Másszunk le, majd térjünk vissza a fali fáklyákhoz, szemben menjünk ki a kis barlangon át, vissza a vízeséshez.

Szereljük össze a Magnum-ot a lézercélzóval. Kellő távolságból adjunk le egy célzott lövést a darázsfészekre. Megvadult darazsak támadnak ránk, ha elmentjük a játékot, majd visszatöltjük, eltűnnek. A darázsfészek alatt egy kulcsot, a Holy Key-t találjuk. Térjünk vissza a kis barlangon át a kulcslyukhoz, majd helyezzük bele szerzeményünk. Látjuk, hogy azon a helyen, ahol kimásztunk a vízből, bezáródik a csapóajtó. Menjünk ki ismét a vízeséshez, ugorjunk a vízbe, majd újra ússzunk át a víz alatti barlangon, oda, ahol a lézercélzót felvettük. Most tovább tudunk itt úszni, tegyünk is így, majd a vízből kimászva meg is érkeztünk a 2. secret helyszínére. Lőjük szét a vázákat, Arrows és Poisoned Arrows a jutalmunk, a szarkofágot kinyitva pedig Explosive Arrows, a Bow és az Amalthea’s Horn kerül a birtokunkba. Nyissuk ki a rácsot a fali karral, majd távozzunk innen.

Térjünk vissza oda, ahol a csapóajtó bezáródott, itt most át tudunk kúszni a résen. A nagy fa mellett Shotgun Normal Ammo-t találunk, jobbra pedig húzzuk meg a gyűrűt az oroszlánszobor szájában, a bejátszásban láthatjuk, hogy lesújt egy kalapács. Abban a teremben, ahol a Magnum-ot felvettük, néhány karócsapda hatástalanítva lett, térjünk is vissza ide. Nézzünk fel a mennyezetre, ahol a sötétszürke részeket látjuk, azok alatt biztonságos a padló, így ugráljunk át, majd a lépcsőkön át lépjünk be a következő helyszínre.

Jobbra az egyik váza Shotgun Normal Ammo-t rejt. Előttünk egy mély szakadék, a túloldalon egy zárt rács, ezt jegyezzük meg. Induljunk el a másik irányba, hamarosan egy skorpió jelenik meg, végezzünk vele. A sarokban egy kapcsolót találunk a falon, itt mentsünk egyet. Amikor meghúzzuk, kinyílik a szakadék túloldalán a rács, de időre záródik, tehát sietnünk kell. Húzzuk meg a kart, sprinteljünk a szakadékhoz, majd ugráljunk át a jobb vagy a baloldalon található oszlopok segítségével a túloldalra, majd rohanjunk át a nyílt rácson.

A rács bezáródik mögöttünk. Balra egy díszes, boltívvel határolt területen találunk egy foglalatot, kerüljünk mögé, hátul a fűben Magnum Ammo és Orange Juice rejtőzik. Térjünk vissza a boltívhez, a bal oldali sarki piros oszlop mellé állva nézzünk fel jobbra, a mellettünk található nagy szikla feletti részre. Egy sárga harangot látunk. Lőjünk bele egy célzott lövést a Magnummal, egy gladiátor és két skorpió jelenik meg. Végezzünk velük, a gladiátor elhagy egy tárgyat, a Forbidden Stone-t. Helyezzük a foglalatba, középen félrehúzódnak a csapóajtók, megnyílik az út az Alvilágba. Menjünk le a lépcsőkön.

Az emelvényről vegyük fel a Shotgun-t, majd gyorsan ugorjunk félre, mert egy karócsapda aktiválódik. A lépcsőkön leérve egy hatalmas mélység ölé érkezünk. Balra látunk egy oszlopot, természetesen karók védik. Nekifutásból kapjuk el a peremét, ne másszunk fel rá, hanem kapaszkodjunk át a túloldalára, majd a lefelé nyilat megnyomva ugorjunk hátra a fal mellé. Itt Magnum Ammo vár, majd kapaszkodjunk le háttal a peremen, kapaszkodjunk át jobbra, a túlsó sarokba, majd itt másszunk fel. Háttal álljunk a falnak, helyből ugorva kapjuk el a következő karókkal védett oszlop peremét, kapaszkodjunk át balra, majd a lefelé nyilat nyomva tartva ugorjunk hátra a fal mellé. Itt is kapaszkodjunk le háttal a peremen, jobbra araszoljunk át a túlsó sarokba, ahol másszunk fel. Vegyük fel a Flares-t, majd a falnak háttal állva helyből ugorva kapjuk el a következő karós oszlop peremét. Jobbra kapaszkodjunk át a csúszós rész fölé, itt essünk le, majd kapjuk el a peremet. Kapaszkodjunk át teljesen jobbra, majd itt ugorjunk fel (Alt) a felettünk lévő peremre. Itt se másszunk fel a lőszerért, hanem kapaszkodjunk át jobbra, majd a lefelé nyilat megnyomva ugorjunk hátra a fal mellé. Háttal kapaszkodjunk le a peremen, jobbra araszoljunk át teljesen a gomb mellé, itt másszunk fel, majd nyomjuk is meg azt. A Shotgun lőszernél hatástalanítottuk így a csapdát, de mielőtt átugranánk érte, azért jobbra még szerezzük meg az Orange Juice-t. A gomb mellől nekifutásból ugorjunk a lőszer felé, kapjuk el a peremet, majd másszunk fel. Vegyük fel a Shotgun Normal Ammo-t, de itt álljunk meg, ne lépjünk előre, mert ott már karók várnának. Balra, nekifutásból ugorjunk át a fali nyílásba, majd folytassuk utunkat lefelé.

A következő teremben középen essünk le a nyílásba, egy nagy barlangba érkezünk. Két skorpió támad ránk, végezzünk velük. Folytassunk utunk, míg egy hatalmas terembe nem érkezünk. Lőjük le a hárpiát, jobbra a peremen Flares-t találunk, hátul, szintén jobbra Shotgun Normal Ammo a jutalmunk. Figyeljük meg a falon a sarki lámpát, az nem világít, ennek még jelentősége lesz. Középen két oroszlánszobor, mindkettő szájában egy Fáklyát látunk, vegyük ki az egyiket. Menjünk át az átjárón, forduljunk balra, essünk le a gödörbe, majd a Fáklyát dobjuk át a résen. Térjünk vissza a mélység fölé, baloldalon nézzünk le. Egy magasabb sziklát látunk, erre ugorjunk rá helyből. Másszunk le innen, Uzi Ammo-t találunk. Ugorjunk át innen a következő kis szigetre, majd innen tovább a következőre. Jobbra fordulva ugorjunk a kis szoba irányába, kapjuk el a peremet, majd másszunk fel. Odabent látjuk a földön a Fáklyánkat, de még ne vegyük fel. Szemben, a magasban egy lerántható kart látunk. Álljunk háttal a bal oldali csúszós résznek, ugorjunk rá, majd ugrás előre, kapjuk el a mennyezetet. Kapaszkodjunk a lerántható kar fölé, essünk el itt, lerántva azt. A középső tömbön kigyullad a tűz, vegyük fel Fáklyánkat, majd gyújtsuk meg itt. Fáklyával a kézben ugorjunk vissza a kis szigetre, majd balra a következőre, innen pedig oda, ahol az Uzi lőszert felvettük korábban. Helyből ugorjunk fel itt a magasabb részre, majd nekifutásból szembe, ahol gyújtsuk meg az első fali fáklyát. Jobbra ugráljunk át a többi fáklyához, gyújtsuk meg mindet. Ha az utolsóval is végeztünk, egy kötél jelenik meg. Ha az utolsó secret-et is meg akarjuk szerezni, még ne dobjuk el a Fáklyát, ugráljunk vissza az első fali égőhőz, majd innen a magasabb sziklához. Ugráljunk fel a tetejére, majd innen tovább. Balra, a sarokban gyújtsuk meg a lámpát, amit korábban megfigyeltünk, egy átjáró nyílik meg tőlünk balra. Eldobhatjuk Fáklyánkat, majd lépjünk be a kis terembe. Ez a 3. secret. A szobában Deathbringer Normal Ammo (4X) található a földön, valamint a szobor belsejében. A szarkofágot kinyitva maga a Deathbringer, Deathbringer Super Ammo valamint a Pandora’s Box kerül a tulajdonunkba. Távozzunk most már az átjárón át, vissza az előző helyszínre.

Az oroszlánszobroknál forduljunk balra, majd szemben másszunk fel a kerítésen. Odafent ugorjunk hátra, a levegőben megfordulva (ALT + END), kapjuk el a híd peremét, majd másszunk fel rá. Balra Uzi Ammo-t találunk, jobbra szintén Uzi Ammo a jutalmunk. Ugorjunk rá innen a kötélre, majd balra lengjünk át a sziklapárkányra. Kövessük az utat, balra fordulva újabb lépcsőkhöz érünk. A lépcső tetején az egyik oroszlánszobor Ambrosia-t rejt. Menjünk le, rögtön balra, a sarokban Shotgun Normal Ammo-t találunk a földön. Középen vigyázzunk, ne lépjünk a piros énybe, mert meggyulladunk. Balra, óvatosan menjünk el mellette, majd jobbra a földön szintén Shotgun Normal Ammo-t találunk. Skorpiók jelennek meg, azt javaslom, rohanjunk vissza a lépcsőkhöz, menjünk fel egy darabig rajtuk, idáig nem követnek, végezzük ki mindet. Folytassuk tovább utunk, középen átérve, a bal sarokban Orange Juice-t találunk a földön. A piros fényt megkerülve egy Cerberus jelenik meg, szintén rohanjunk vissza a lépcsőhöz, ott végezzük ki. Menjünk most már a terem hátsó részére, a tömbön egy Ambrosia-t vehetünk fel, felmászva rá, nyúljunk be az oroszlán szájába, a Spiritual Core-t találjuk itt, valamint kinyílik jobbra a nagy, koponyákkal díszített ajtó is, lépjünk be rajta.

A lépcsőkön leérve két Minotaurusz jelenik meg, szintén hátráljunk vissza a lépcsőkig, innen kivégezhetjük mindkettőt. Vegyük fel a tárgyakat, amiket maguk után hagynak, a Summoning Supplement valamint a Summoning Element kerül birtokunkba. Kombináljuk ezt a két tárgyat, megkapjuk a High Summoner-t, ezt helyezzük a terem közepén az emelvényre. Egy óriás mutáns jelenik meg, rohanjunk vissza a lépcsőkhöz, végezzük ki ezt is onnan. Vegyük fel a hagyatékát, a God’s Essence nevű tárgyat, majd helyezzük balra a foglalatba. A kinyílt rácson át lépjünk be a következő helyszínre, itt ne bántsuk a macskákat, hanem hátul tegyük a foglalatba a tárgyunkat. A megnyílt átjáróba lépve végre visszajutunk a saját világunkba, az átjáró bezárul, itt véget is ér kalandunk.

baal76

Videóvégigjátszás: adrielvicio

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.