.....................................................................

BtB 2015-Eurybia's Gift

Készítõ: BLuis (LOTRKingluis)

Letölthetõ - download: Innen .............. BtB2015 Package

Csomagold ki a btb2015_package.zip-et, másold a benne lévő könyvtárat valahova, majd csomagold ki a btb2015_23_eurybia_s_gift.zip-et is, és másold be az előbbi könyvtárba. A Tomb4.exe-vel indíthatod is a kalandot -et is, és másold be az előbbi könyvtárba. A Tomb4.exe-vel indíthatod is a kalandot

Történet:

Egyszer régen, az ősi Görögországban, élt egy Eurybia nevű tengeri istennő, akinek tiszteletére egy templomot emeltek egy szigeten. Ennek tiszteletére,a tengeri istennő egy különleges ajándékkal lepte meg az embereket, egy ajándékkal, tele erős varázslatokkal. Ellenben Poseidon, tiszta irigységből, megátkozta és elsüllyesztette a szigetet úgy, hogy az emberek nem látták többé a templomot és nem találták az ajándékot...de váratlanul...a tengeri istennő, annyi év után, szembeszállva a legfőbb istennel, ismét kiemelte a szigetet, Lara Croft pedig úgy döntött, felfedezi azt...Vajon milyen rejtélyekkel szolgál ez az ismeretlen tartomány? A sziget újra elsüllyed a bátor felfedező jelenlétében?

Vélemény:

Nagyszerű görögországi kalandban lehet része annak, aki játszik eme BtB 2015-ös pályával. Egy szigeten kalandozva be kell jutnunk egy templom belsejébe, ahol az elveszett ereklye után kutatunk. Küldetésünket cápák, kentaurok, oroszlánok, gladiátorok, démoni szörnyetegek, valamint egy óriási mutáns próbálja akadályozni. Fegyverből megtaláljuk a Shotgun-t, az Uzi-t,a Magnumot és az az Íjat, valamint 3 secret vár felfedezésre kalandjaink során. A kismedit itt Orange Juice, a nagymedit Ambrosia helyettesíti, bár, szükségünk nem lesz rájuk.

Végigjátszás:

Statisztika:

Secret 1: Secret 2: Secret 3:

Mentések -- savegames:

Ússzunk fel levegőért, forduljunk jobbra, majd ússzunk tovább, hamarosan egy hasadékot látunk odalent. Itt ússzunk le, balra fordulva a boltív alatt átúszva megtaláljuk a Shotgun-t. Gyorsan forduljunk meg, hiszen 4 cápa támad ránk, jussunk át közöttük, ússzunk fel, majd a hajó felé haladva, jobbra fordulva, partra tudunk mászni a szigeten. Lőjük le innen az összes ragadozót, majd ismét ugorjunk a vízbe. Balra haladjunk, a kőhíd alatt átúszva jussunk el teljesen a szemközti falig. Kicsit balra egy víz alatti barlangot találunk, itt vegyük fel az Amethyste Jewel-t. A vízben nincs több dolgunk, másszunk partra ott, ahol nemrég tettük.

Balra, a kis tömb tetején Shotgun Normal Ammo, innen balra, a homokdűnék tenger felőli oldalán Uzi Ammo, a medence felőli oldalán Flares a jutalmunk. A szigeten továbbhaladva balra egy boltívet látunk, menjünk arra. Másszunk fel a kis tömbre, forduljunk meg, majd innen ugorjunk fel a boltív tetejére. Itt egy kapcsolót találunk, ezt húzzuk meg, egy oszlopot engedünk le valahol a tengeren. Még ne menjünk arra, sétáljunk ki a boltív peremére a tenger felőli oldalon, nézzünk el balra a sziklák mellett, és egy párkányt látunk. Ugorjunk oda srégan, nekifutásból, kapaszkodás nélkül. A túloldalon megtaláljuk a Gold Seahorse-t, ez az 1. secret. Most ugorjunk vissza a partra, a tömb mellé, majd térjünk oda, ahol partra másztunk.

Balra egy kis hőhidat látunk, haladjunk arra, az egyik peremen Arrows vár minket, a híd túlsó végén pedig láthatjuk azt a kis tömböt, ahol nemrég a nagy oszlopot süllyesztettük le. Ugorjunk át ide, majd innen a fehér tetejű oszlopra. Előttünk karók magasodnak, nézzünk el balra, a csúszós rész mögötti sziklákra ugorjunk át, van itt egy egyenes rész, nem csúszunk bele a karókba. Innen tovább kell ugranunk jobbra, a szikla csúszós részére, majd lecsúszás közben elugrani, úgy, hogy átugorva a karókon egy fehér tömb tetejére érkezzünk, sérülés nélkül. Jobbra ugorjunk át a sarki peremre.

Egy sekély vízű medencéhez érkeztünk. Felette két oldalt vázákat látunk a platformokon, a bal oldali Ambrosia-t rejt, másszunk fel érte. Figyeljük meg a zárt rácsot a medence végében. Forduljunk meg, menjünk ki teljesen a peremre, a medence túlsó végén, a tenger felől. Nézzünk el balra, látunk egy csúszós részt, erre ugorjunk rá, majd rögtön tovább ugorva egy platformra érkezünk. Innen ugorjunk balra, srégan a következő felé, a peremet elkapva kapaszkodjunk fel rá. Ugrás a következőre, majd balra felmászva egy kapcsolót találunk. Ez nyitja a medence végén található rácsot, de az időre záródik, tehát mielőtt meghúzzuk, mentsünk egyet.

Rántsuk le a kart, gyorsan ugorjunk hátra, srégan, bal kéz felé fordulva, majd nekifutásból ugorjunk rá a platformra, innen megállás nélkül fussunk, majd ugorjunk srégan balra a következő platform felé. Kapjuk el a peremét, gyorsan másszunk fel rá, majd fussunk és ugorjunk szintén srégan balra, a szárazföld pereme felé ugorva. Gyorsan másszunk partra, sprinteljünk át a medencén, a kinyílt rács előtt vessünk egy bukfencet, hogy átérjünk, mielőtt becsukódik.

Ugorjunk át szembe a kis szigetre, majd innen a következőre. A végén balra fordulva egy csúszós részt látunk, középen ugorjunk rá úgy, hogy lecsúszás közben rá tudjunk ugrani a kötélre. Forduljunk jobbra, lengessük be a kötelet és ugorjunk a tetőre. Balra fordulva a sarkon ereszkedjünk le az alattunk található erkélyre. Vegyük fel a kis emelvényről az Ambrosia-t, utána a balkon jobb oldalán ugorjunk fel a szikla csúszós részére, kapjuk el a peremet, araszoljunk el jobbra, majd másszunk fel. Ugorjunk innen a magasabb részre, majd vissza a tetőre. Ugorjunk újra a kötélre, lengjünk át a szemben látható háromszög alakú kis sziklaperemre.

Másszunk fentebb, itt Flares található, balra fordulva pedig kapjuk el a felettünk található peremet, araszoljunk balra, majd másszunk fel.  Ugorjunk srégan jobbra a csúszós részre, innen tovább a következő kis szigetre. Balra fordulva újabb csúszós részt látunk, nekifutásból ugorjunk rá, kapaszkodjunk meg a peremben, másszunk fel, majd rögtön ugorjunk tovább a következő csúszósra, innen pedig a kis szigetre. Balra ugorjunk a fentebb látható részre, itt jobbra fordulva pedig ugorjunk át a középső részre. Itt Uzi Ammo-t találunk, valamint a szarkofágot kinyitva egy lantot, a Lyre-t.  Láthatjuk, hogy a tetőn, ahol korábban jártunk, sárgás fény pompázik. A legegyszerűbben úgy tudunk odajutni, ha kisétálunk balra, a peremre, srégan balra egy csúszós részt látunk, nekifutásból ráugrunk és lecsúszunk a tetőre. Sétáljunk bele a sárgás fénybe, visszaérkezünk a templom bejárata elé.

Az ajtó még zárva, de azért a jobb oldali sarokban Shotgun Wideshot Ammo-t vehetünk fel. Haladjunk egy kicsit vissza, a sziget belseje felé, balra láthatjuk a víz alatt megszerzett ékkövünk foglalatát. Helyezzük is be a helyére, felettünk egy csapóajtó nyílik fel. A magasabb, füves dombról ugorjunk fel rá, majd kapaszkodjunk fel a kis tetőre. Itt kapcsolókat találunk, valamint jobbra Magnum Ammo hever a földön. 4 kapcsolót kell meghúznunk, hogy kinyíljon a középen található sárga rács. Ezek pedig a nyugati (W) oldalon, a déli oldalon (S), az északnyugati (NW) sarokban, valamint az északkeleti (NE) sarokban található karok. Ha sikerrel jártunk, ereszkedjünk le középen, odalent rengeteg kismacskát, valamint a szarkofágban a következő lantot, a Lyre-t találjuk. A folyosó végén a sárga fénybe lépve ismét a templom bejáratánál találjuk magunkat. Helyezzük be a két szobor kezébe a lantokat. Feltárul végre a templom bejárata, beléphetünk rajta.

A lépcsőn még ne menjünk le, hanem ugorjunk át a bal oldali erkélyre. Itt a vázát szétlőve, az Uzi kerül a birtokunkba. Most már lemehetünk a lépcsőkön, a templom közepe felé haladva két oroszlán, valamint két gladiátor is ránk támad. A gladiátorok ráadásul csak a mellükön sérülnek. Hátráljunk vissza a lépcsőkig. Ide nem követnek minket, innen iktassuk ki először az oroszlánokat, majd a két gladiátort. Mindkettő elhagy egy-egy tárgyat, vegyük is fel a 2 Pitagorean Puzzle-t. A templom túlsó végén található szobor oldalán megtaláljuk a két foglalatot, helyezzük be ide tárgyainkat. Kinyílik egy ajtó, forduljunk meg, majd balra meg is találjuk. Csússzunk le a lejtőkön.

A mély verem túloldalán Flares látható, menjünk körbe a peremen, majd ugorjunk át érte. Ugorjunk vissza a peremre, majd menjünk be a járatba. Itt felmászva egy karókkal teli terembe érkezünk. 2 fogaskereket kell begyűjtenünk itt, a karókon átjutva. Kezdjünk jobbra, a peremre kisétálva látjuk is szemben az első célpontot.Jól időzítve jussunk át az első két karón, a háromszögletű sziklával díszített padlólapra érkezve. Itt várjuk ki a megfelelő alkalmat, majd rohanjunk a sarokba, ahol felvehetjük az 1. fogaskereket, az 1.Cog-ot. Forduljunk balra, jól időzítve rohanjunk át a karókon, majd ugorjunk fel a következő biztonságos helyre. Itt Uzi Ammo található, valamint a két mechanizmus, ahonnan a két fogaskerekek hiányoznak.  Látjuk a következő fogaskereket is nem messze, jussunk el oda, átjutva a karókon, és vegyük is fel a 2. Cog-ot.  Jussunk vissza az előző helyre, itt tegyük a helyükre a megszerzett fogaskerekeket. Láthatjuk, hogy a sziget víz alá került. Most ki kéne jutni innen, vegyük célba azt a helyet, ahol az első fogaskereket felvettük, majd innen a háromszögletű sziklával díszített padlólap, végül a bejárat a cél.

Térjünk vissza a mély veremhez, most csússzunk le az oldalán. Odalent mozgó oszlopokat látunk, az elsőn jussunk át. A második mellett rohanjunk be balra, itt biztonságban vagyunk, ráadásul megleljük itt a Silver Seahorse-t, ez a 2. secret. Jussunk ki innen, majd túljutva a harmadik oszlopon is húzzuk ki a gyűrűt a szemben található oroszlánfej szájából. A bejátszás után forduljunk balra, menjünk be a járatba, a végén forduljunk meg, majd kapaszkodjunk fel a felettünk lévő peremre. Ebben a járatban is menjünk el leghátra, forduljunk meg, majd kapaszkodjunk még fentebb. Egy vízzel teli barlangba érünk.

Jobbra fordulva egy rést látunk a falon, kapaszkodjunk fel rá, araszoljunk balra, át a sarkon, itt másszunk fel. Ugorjonk át a vízben lévő oszlopra, a tetején Uzi Ammo-t zsákmányolhatunk. Forduljunk srégan jobbra, ugorjunk a sarokban lévő oszlop tetejére, de közben nyomjuk a kapaszkodást. Forduljunk balra, sétáljunk ki a peremre, teljesen a baloldalon, majd srégan balra ugorjunk el és kapjuk el a felettünk húzódó mennyezeti létrát. Kapaszkodjunk át szembe, majd kússzunk át a résen és essünk le az alattunk található barlangba.

Egy oszlop tetejére érkezünk, itt vár minket az Íj, a Bow. Az oszlop tetejéről ugorjunk át szembe, a következő kis barlangba. Itt forduljunk jobbra, ugorjunk fel a magasabb részre, innen tovább a következő barlang. Szemben egy zárt ajtót látunk, balra, középen egy oszlop, rajta a magasban egy lerántható kar. Álljunk szembe az oszloppal, szaltózzunk hátra a mögöttünk lévő sziklákra, innen pedig rögtön ugrás előre, elkapva a kart. Valahol hatástalanítottunk egy karócsapdát. Most másszunk fel a zárt ajtó előtti magasabb részre, Innen jobbra, nekifutásból ugorjunk át a következő barlang bejáratához, majd csússzunk le. Három gladiátor ront ránk, végezzünk velük. Hátul, bal kéz felé megtaláljuk a hatástalanított csapdát, előtte, a színes vízi növények között Flares rejtőzik. Jussunk át a csapdán, majd nyúljunk be a kőarc szájába, s miénk a Symbols Key. Forduljunk meg, lőjük szét a szemközti sarokban látható vázát. A barlang bejáratánál egy tömb jön ki a falból, ennek segítségével ki tudunk innen ugrani az előző barlangba. Nyissuk ki kulcsunkkal a zárt ajtót.

Egy újabb barlangba érkeztünk. Látunk a vízben két oszlopot, az egyiken egy rúd, a másikon pedig egy váza. Biztos távolságból lőjük szét a vázát, majd gyorsan rohanjunk fedezékbe, így nem sérülünk a robbanástól. Ugorjunk be a vízbe, másszunk ki a rúdnál, másszunk fel rajta, majd ugorjunk hátra a rácsos kerítés előtti részre. Odafent menjünk körbe a peremen, egy tekercset vehetünk fel a másik kerítés előtt, a Very Ancient Scroll-t. Kinyílik előttünk a rács, de ne lépjünk be rajta, hanem olvassuk el a tekercs tartalmát: „ Ne lépj a birodalmamba, mert nem éled túl. Ha belépsz, nem látod meg többé a fényt. Ígérem, hogy gyors és fájdalommentes halála lesz annak, aki belép.” Szóval, NE LÉPJÜNK BE A RÁCSON! Helyette fordoljunk balra, kövessük a peremet, majd ugorjunk a vízbe. Legalul, a vízi növények között megtaláljuk az Old Rusty Key-t.  Ne ússzunk be a járatba, hanem ússzunk vissza fel, ki a vízből, majd másszunk fel az oszlopon látható növénylétrán.

Egy hatalmas terembe érkezünk, jobbra Uzi Ammo és a Magnum található a kis emelvényeken. Menjünk fel a lépcsőkön, jobbra, megkerülve a fakerítéssel körbevett virágágyást egy gombot találunk. Ezt megnyomva a túloldalon egy oszlop emelkedik ki. Menjünk hát oda, a magasabb részről ugorjunk fel rá, majd innen másszunk a tetőre. A szobor mellől ugorjunk a szemközti párkányra, közvetlenül az ottani szobor elé. A szobor mögött egy padlókapcsolót találunk, ezt működésbe hozva egy kötelet kapunk, tőlünk balra. A kapcsoló mögött másszunk fel a kis oszlopra, guggoló pozícióban, itt Uzi Ammo a zsákmányunk.  Ugorjunk a kötélre, lengjünk át a szemközti párkányra, elugorva, elkapva a peremét, majd felmászva rá. Jobbra fordulva az oszlop alján egy repedés látható, itt a párkánynak háttal állva essünk le, megkapaszkodva a szélében pedig araszoljunk el jobbra, majd másszunk fel. Itt kússzunk be a Tool Handle nevű tárgyért, majd essünk le a padlóra.

A hátsó szoborral szemben állva jobb kéz felé egy magasabb részt látunk, oszlopokkal. Itt találunk egy kulcslyukat, ahol használjuk is a korábban megszerzett kulcsunkat. A mozgatható szobrot toljuk-húzzuk a világosszürke padlólapra, majd a másik oldalon, az oszlopos részen található szobrot is vonszoljuk a helyére. 4 kentaur jelenik meg, gyorsan rohanjunk a bejárat felé, le a lépcsőn. Ha kellő távolságba kerültünk tőlük, kővé dermednek, nem támadnak ránk. Ezt kihasználva, messziről, pisztollyal végezzünk az összessel. Az egyik elhagy egy tárgyat, a Minotaur Head-et. Ezt kombináljuk is a Tool Handle tárgyunkkal, megkapjuk a Minotaur Head Tool-t. A hátsó szobor mögött tegyük a foglalatba, megnyílik mögöttünk egy járat, lépjünk is be itt.

A kis szobába leesve szemben egy kőfejet látunk. Nyúljunk be a szájába, kapjunk elő valami erős fegyvert (a Magnumot javaslom), mert egy óriás mutáns és egy démoni szörnyeteg támad ránk. Végezzünk velük gyorsan, a hely elég szűk, középen karócsapda, erre is vigyázzunk. Ha megpusztultak, vegyük fel a hagyatékukat, a Sauron’s Eye-t. Most már beléphetünk a másik kis terembe, balra egy koponyákkal díszített ajtót látunk, de mielőtt használnánk tárgyunkat a foglalatban, forduljunk jobbra, gyújtsunk fáklyát, az egyik sarokban egy kúszórést látunk a magasban. Másszunk be ide, itt megtaláljuk a Bronze Seahorse-t, ez a 3.secret. Most már kinyithatjuk az ajtót, tárgyunkat a foglalatba helyezve.

Essünk le az alsó, lávával borított terembe, középen az emelvényről pedig emeljük el azt, amiért jöttünk, az Eurybia’s Gift-et. A bejátszás után pedig véget is ér kalandunk.

baal76

Videóvégigjátszás: adrielvicio

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.