.....................................................................

Simply Purple

Készítő: Sheevah

Letölthető: Innen

Install:

Csak csomagold ki a sheevah_simply_purple.zip-et, másold be egy könyvtárba az egészet, és indíthatod is ezt a remek szilveszteri kalandot.

Review:

Ez egy szilveszteri, újévi, bulizós pálya. A helyszínek ennek megfelelően díszítettek, Lara és a többi szereplő is az alkalomhoz illően öltözködött. Csupa vidám szín és tárgy között játszhatunk, még szellemvasutazunk is. A hangok nagyon eredetiek, időnként olyan érzés, mintha flipperrel játszanánk, például figyelmeztetést kapunk arról, ha támadás várható. A zenei aláfestés is telitalálat. Néhol törhetjük a fejünket a továbbjutás érdekében, és nehezebb terepen is át kell verekednünk magunkat. Az ellenséggel többször szűk folyosón kell megküzdeni, kötelező sérülés is akad, de kapunk hozzá muníciót, a medi-ellátás pedig egyenesen fejedelmi: kezdéskor 111 db hotdogunk van, ami itt a kismedinek felel meg. A játék tele van humorral, végig nagyon jól mulattam, de nem lövöm le a poénokat, nézze meg mindenki maga, valószínűleg nem fog csalódni.

Leírás:

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Bármilyen csábító is a muníció, ne ugorjunk a vízbe, mert halálos, és egyébként sem lehet felvenni őket. Gyorsan fussunk át a kis pocsolyán a rácshoz, eközben is sérülünk, ezért siessünk. A ketrec túloldalán a két óriási ajándékdobozt toljuk be a fénylő sarkokba. A kinyílt ajtó mögött csak a bal oldali hotdog kart toljuk meg, a másik csapda. Vissza a kiinduló terembe, közben intézzük el a két támadó párducot. A kis platformról másszunk be a résbe, az újabb kar kinyitja az ajtót.

Forduljunk jobbra, a büfébe. A zöld lufikat tartó csontikat félrehúzva némi töltényhez jutunk. A mozgatható hamburgert toljuk a jelre a padlón, mire az felemelkedik, és újabb hamburgerek teremnek, majd ahogy haladunk, mindig újabbak. Ezeken tologassuk el szendvicsünket a helyére. Ha elkészültünk, a zárt rács felett felbukkan egy lerántható kar, ez nyitja az ajtót. Itt újabb kart találunk. A kamera megmutatja, hogy most már hozzáférünk a revolverhez. Igyekezzünk azonban, mert két csonti feléled, és üldözőbe vesz.

Szaladjunk ki a közben feltárult kapun, kerüljük ki a harmadik csontit, a terem két oldalán, az emelkedőkön biztonságban kifújhatjuk magunkat. A bejárattal szemközti ajtó felett két lerántható kart látunk, ezeket használjuk, majd essünk le és ugorjunk át az oszlopra. Forduljunk meg, és lőjük szét a két szívet, és máris miénk a lasersight. A négy zöld lufit kell becélozni, így kapunk köteleket, amelyekkel átlendülhetünk a túloldalra, akár Tarzan.

Itt nem lesz könnyű dolgunk, lengő lufikkal, tűzfújókkal, és a leszakadó padlólapok alatt megbújó tüskékkel nehezített úton kell átverekednünk magunkat. Ha egészen a falhoz lapulunk, a lufik nem tudnak elérni. A harmadik leszakadó padlólap alatt nincs tüske, helyette itt rejtőzik az első titok.

Az utolsó lufi bal oldali beugrójában egy kúszórést találunk, mögötte pedig a Sárga Lufit.

Ha átértünk, vegyük fel a shotgunt és a folyosóról egy újabb terembe jutunk, végezzünk a gorillákkal, szedjük össze a lőszert a csontváz alól. A feladat a következő: a terem négy sarkában lévő gödrökbe ugráljunk be, de úgy, hogy ne égjünk meg, és rögtön vissza is tudjunk ugrani a szélükre, mert a leeső termetes lufi agyonnyom. Ha mind a négy megvan, akkor a középső gödör átváltozik, a két nagy lufit toljuk a megfelelő színű kockákra. A kinyíló ajtó mögött vegyük el a Piros Lufit, és használjuk a kart, így mehetünk tovább.

Felliftezünk egy újabb folyosóra, ahol félelmetes hangok fogadnak. Azért csak menjünk bátran, nincs más választásunk, hiszen a felvett üzenetből is kiderül, nála van a kulcs. Útközben a csonti szintén tartogat némi lőszert. Egy nagy terembe érünk, ahol a hatalmas rács nyitva van, és elő is jön a "szörnyeteg". Lőjük le, és vegyük el tőle a Slusszkulcsot. Igyekezzünk, mert egy újabb gorilla is előkerül.

Menjünk vissza, szedjük össze a crowbart, majd csússzunk le a lejtőn. Most jön az autózás. Az emelkedős terembe érünk, hajtsunk egyenesen, és be a szellemvasútba. Időre megy a dolog, úgyhogy igyekezzünk. Ha nem vagyunk elég gyorsak, a két emelkedő után vízbe pottyanunk. A pálya legelejére érünk, ugorjunk ki a kocsiból, át a kis mérgező pocsolyán, és a le lyukba. A kis lejtő alján tudunk majd felkapaszkodni a ketrecbe az állványokhoz, de még nincs meg minden lufi, ezért másszunk ki, és a feszítővassal nyissuk ki az ajtót a folyosón. Egy gorilla és egy párduc ront ránk. Használjuk a kart, ez a manó ketrecében nyit ki egy ajtót, ide kell visszamennünk.

Menjünk a kocsihoz, és be a szellemvasútba. Nemsokára szembe jön velünk egy létra, itt szálljunk ki. Fent lőjük le a denevéreket, kerüljük el a csonti csapdákat, majd vegyük el az állványról a Kék Lufit. Vissza a kocsiba. Valahol a barlang közepe táján látunk a padlóra festve két nyilat, itt is szálljuk ki, és a falra rajzolt szellem alatt keressük meg a kúszórést, mert ez rejti a második titkot.

Jussunk hát el a manó ketrecéhez, de most már óvatosabban, mert egy T-Rex vár ránk. Ha elintéztük, akkor a kis szobában másszunk fel a rúdon, itt találjuk az utolsó, a Zöld Lufit. Itt is találunk töltényt. Lent újabb csonti támad, hagyjuk faképnél.

Hajtsunk vissza a pálya elejére, essünk le ismét a lyukba, és másszunk fel az állványokhoz. Helyezzük el a lufikat, és az alattunk kinyílt ajtón szánkázzunk le a lejtőn, fogadva az újévi jókívánságokat.

Judit


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.