.....................................................................

Silent Night (Cicha Noc)

Készítő: Stanislaw Ozanski (Joker)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a stanislaw_ozanski_silent_night.zip-et, másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, és elindítva a start_me.exe-t átkonvertálod az mp3-akat wavba. Ha megvan, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, a sound-samples-ből a sound-samples-be, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is ezt a remek karácsonyi kalandot, kiválasztva a menüben a pályát.

Review:

Nekem az idei karácsonyi pályák közül ez tetszett a legjobban. A gyönyörű havas, fákkal teli táj, az állatok, szóval gyönyörű. Az első pályán 5 Prezentet, ajándékot kell begyűjteni, a második pályán pedig ezeket kell a helyükre rakni. Illetve az utolsót személyesen adjukm át Winstonnak, de az már a harmadik pálya. Gyönyörűek a textúrák, a hozzáadott hangok pedig csak még fokozzák az ünnepi hangulatot. Ki ne hagyja senki ezt a remek kis kalandot, kikapcsolódást. :) Boldog Karácsonyt Neked is Joker. :)

Leírás:

1.pálya:

Mentések--Savegames:

Menj először a baloldali völgyben. Figyeld meg, ahol a kis róka eltűnik a vackában, ott kicsit balra menj, a két fa közé, és ugorj be az alig látható gödörbe, a havas sziklafalat átugorva, és felvehetd az 1.Ajándékot, az 1.Prezent-et.

Menj vissza, a pálya elejére, és menj a másik völgyben. Egy szakadékhoz értél, de itt nem tudsz lejutni, folytasd az utadat jobbra. Jobbra, egy szikla mögött fáklyákat találsz, majd elérsz a szakadék túloldalához. Menj végig mellette, és a végén kapaszkodj le, ess le a ferde oszlopra, kapd el a peremét, és ess le. Menj jobbra, és a fák mögött, a sziklafal tövében megtalálod a 2.Ajándékot, a 2.Prezent-et. A sötét barlangban megölelheted a mackót, ne aggódj nem bánt. :)

Menj oda, ahol lecsúsztál, háttal állva a lecsúszós résznek, ugorj hátra, majd előre, kapd el a peremet. Mássz fel, és hátraugorva egy kis platformra érsz. Kapaszkodj feljebb, majd jobbra fordulva, ugorj helyből és elkapod a sziklaperemet, és felmászhatsz végre. Folytasd az utadat a völgyben. Balra tarts. Mielőtt elérnéd a farkast, a szikla tetején, egy kis sziklatömb mögött, egy gödörben megtalálod a 3.Ajándékot, a 3.Prezent-et.

Menj visszafelé, tarts most is balra, és eléred a kinyílt jégfalat, egy barlangot. Menj be, és itt is balra tarts. Az első járatban meglátod a következő ajándékot, de előtted lezuhan egy jégtömb, így elérhetetlen az egyelőre. :) Menj ki a barlangba, és menj továbbra is balra, így egy kúszórés után fáklyákat vehetsz fel.

Továbbra is tarts balra és elérsz egy jégcsapokkal teli terembe. Jegyezd meg ezt a helyet, mert itt két út van, vissza kell ide majd jönnöd.

Szemben, a kis barna szikla mögött, told be a jégtömböt, amíg csak tudod. Menj be a folyosón, és egy mély szakadékhoz érkeztél. Fordulj el a szakadék szélén balra, oldalt ugorj rá a ferde oszlopra, rögtön újra ugorj, és kapd el a fali rést. Csimpizz, jobbra, a létránál pedig egy fordulásos, (+END) hátra szaltóval kapd el az oszlopot. Mássz fel, nekifutásból ugorj, kapd el a folyosó peremét, és mássz fel. A sötétben, balra, fent a falon, egy kúszórést találsz. Kússz át rajta, majd a folyosó végén a másikon is, és megtalálod a 4.Ajándékot, a 4.Prezent-et, amit az elején a jégtömb elzárt.

Irány vissza a kúszóréseken át a szakadékig. Fordulj a ferde oszlop felé, hátrálj négy lépést, és futás, ugrás, +END, így háttal csúszol le a lejtőn, elkapod a peremet, és megint egy END-es fordulásos ugrással, elkapod a folyosó peremét. Mássz fel, juss fel a sziklákon, tömbökön, és egy kúszórés után visszaérsz a lezuhant jégtömb mögé. Megint menj be a jégcsapokkal teli terembe, de most menj tovább, jobbra.

Húzd ki a jégtömböt, húzd el balra, és told be a folyosóra. Húzd ki a másikat is, és azt is told félre. Menj be a megnyílt folyosón, mássz le a résen át a gödörbe, mássz fel a túloldalon, és megtaláltad az 5.Ajándékot, az 5.Prezent-et.

Megnyílt az átjáró a folyosón, kimehetsz arrafelé is, nem kell visszamenned a gödörbe. Keresd meg ismét a jégcsapos termet, majd az onnan nyíló kis barlangot, ahol egy oszlop van középen. Ott nyílt meg a jégfal, ami kivisz a szabadba, a következő pályára, területre.

2.pálya:

Mentések--Savegames:

Menj a kis folyóig, ugord át, és a kis faházikó jobb oldalán nyisd ki az ajtót. Tedd a karácsonyfa előtti kis emelvényre az egyik ajándékot, és menj ki, itt más tennivalód nincs. Menj tovább, a kis kerti pavilonig, ott balra, amíg egy kis térre érsz, ahol két rúdon egy zászló leng üdvözlő, "WESOLYCH SWIAT" felirattal. Kapaszkodj fel a terasz előtti rúdra, de csak addig, amíg a fejed eléri a zászlót. Ugorj simán hátra, nem kell fordulásos ugrás, így sikerül a kis teraszra jutnod. A túloldalán ugorj, és kapd el a szemközti házon a fali rést, és csimpizz jobbra, egészen, amíg egy még kisebb teraszra tudsz leesni. Fordulj jobbra, nekifutás, ugrás, és rántsd le a fali kart.

Leesve menj egyenesen, és elérsz egy barna kis faházig, aminek a jobb oldalán fel tudsz jutni a tetejére. Ugorj át a teraszra, majd onnan úgy ugorj a napellenzőre, hogy háttal lecsúszva elkaphasd a peremét. Csimpizz a baloldalára, felkapaszkodás, és most egy fordulásos, (+END) hátra szaltó, és elkapod a rést. Mássz át a résen, és bejutottál a házba.

Jobbra találsz a folyosón egy mozgatható ládát, de ezt majd a túloldalról kell mozgatni. Így mássz le a létrán, menj végig a folyosón, majd jobbra a másikon is. Akár ki is nyithatod ott az ajtót, de még ne menj ki rajta, még van itt pár feladat. :) Mássz fel a sarokban a létrán, és most tolj egyet az említett ládán. Irány vissza a bejárati folyosó, és told a ládát amíg csak bírod a rés felé. Menj be a kis raktárba, és húzd meg a másik ládát is, amíg bírod. Irány a túloldal, és most már meghúzhatod a rejtett kapcsolót, ami lent, a folyosón kinyitja a szoba ajtaját. Menj hát be, és itt is tegyél a karácsonyfa elé egy dobozt, a kis emelvényre. Nyisd ki a szobában a kis ajtót, ami egy medencés udvarra vezet. Menj balra, és a sarokban, a fa mögött nyomd meg a fali kapcsolót. A medencével ne törődj, nincs ott semmi. Inkább menj vissza a házba, mássz le a lenyílt csapóajtón, nyisd ki a pince ajtaját, és told a szemközti hordót, amíg bírod. Mássz át a ládákon jobbra, told be ott is a másik hordót a sarokba, így már felveheted a Crowbar-t. Most már kimehetsz a másik ajtón a szabadba.

Irány a kis pavilon, és mellette a faház. Feszítsd ki az ajtót, ugorj a vízbe, és ússz egyenesen a befagyott tóba. Egyenesen ússz, így egy sziklán megtalálod a Kulcs-ot. Menj ki a vízből, ki a házból, és a pavilon túloldalán nyisd ki a ház ajtaját a kulcsoddal.

Menj be, egyenesen a szobába, tedd a karácsonyfa mellé a következő ajándékot. Menj át a függönyökön is, és az egyik mögött, egy fali kart ránthatsz le. Figyeld meg a most még égő kandallót, ide mindjárt vissza kell jönnöd.

Menj ki az előszobába, és fel az emeletre. Menj be az első, a kinyitott ajtón, jobbra húzd el a faltól a fotelt, és nyomd meg mögötte a gombot. No most oltottuk ki a tüzet a lenti kandallóban. Menj hát le, be a kandallóba, húzd ki, és told félre a tömböt, és bemenve a folyosóra húzd meg a kapcsolót. Irány fel az emeletre, és be a másik ajtón. Nincs már más dolgod, mint a 4. Ajándékot is a fa előtti emelvényre tenni, és jön a befejezés:

3.pálya:

Itt nincs semmi dolgod, csak végignézni a befejező filmet. Összegyűltek a barátok, ismerősök karácsony szép napján. Winston kapja meg az 5.Ajándékot. Majd ünneplés következik. Boldog Karácsonyt. :)

OBig

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.