.....................................................................

Tomb Raider Revelations III – The Hand Of Rathmore

Készítő: Roli Homepage

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip fájlt.
- Másold az audio könyvtárban található fájlokat egy ideiglenes könyvtárba, majd indítsd el a start_me.exe-t, ami átkonvertálja az .mp3 fájlokat .wav fájlokká. Ha kész, másold őket a ..\trle\audio könyvtárba
- A data mappában található fájlokat másold be a ..\trle\data könyvtárba
- Az FMV mappát mappástól másold be a főkönyvtárba!
- A többi fájlt másold be a ..\trle (fő)könyvtárba (a binkw32.dll-t feltétlenül! · )
- Indítsd el a tomb4.exe-t, a kaland indításához
Az első mentésed majd létrehoz egy "Save" nevű könyvtárat, ott lesznek a mentéseid.

Story:

Sophia végleges halála után Rathmore keze Larához került… Csak mint kiderült, az nem az igazi kéz volt! Az eredeti kéz valahol Chiapasban található, egy templomrom alatt, lent az alvilágban. A lejutáshoz szükség van egy bizonyos Márványkoponyára, melyet az Elveszett Völgyben kell keresni Peruban, majd azzal aktiválni a lejáratot…

Review:

Nekem nagyon tetszettek ezek a pályák. Igazi TR hangulata van mindegyiknek. Az első, egy remake, a Caves pálya felújítása. Túl könnyű? Nos akkor ott a második pálya kihívásnak. Igaz, ezt ismerjük a 2008-as BTB pályákból. A következő pálya ismét egy kis kikapcsolódás, egy remake, a Lost Valley, a TR1-ből. Nekem nagyon tetszett. Gyönyörű a textúra, igazán jó kis kikapcsolódás volt. No hogy a hardcore játékosoknak is maradjon valami. Ott a 4. pálya. Bizony elsőre nem könnyű, de higgyétek el, láthatjátok a statisztikában, mind a négy pályát lehet teljesíteni, medipack nélkül is. Remek új mozgásokat is tartalmaz a pálya. Résekben, leguggolva, akár pisztollyal a kézben, a guggolást, és a gyorsfutás gombot nyomva, bukfencezik Lara előre, közben akár lőhet is. Remek textúrák, remek feladatok, remek, igazán remek Tomb Raider kalandot élhettek át ezen négy pályán. Jól eltalálta Roli a nehézségi fokot. Nem túl könnyű, de nem is annyira nehéz, hogy utána a pszichológusodhoz kéne fordulnod. LOL Medipack nélkül teljesíthető az egész kaland. Igaz, ehhez türelem kell. :) 11 secret van a pályán. Annyi cuccot lehet begyűjteni, hogy akár egy kezdő is simán végigmehet a pályákon, bőven van hozzá medipack. :)

Leírás:

1. Caves:

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

A bevezető FMV-t az Escape-val tudod átlépni, ha már kellően kigyönyörködted magadat benne. :)

Menj előre. A lándzsaköpő falnál használd az új mozgást. Guggolj le, de NE menj le négykézláb, hanem nyomd meg a gyorsfutás gombot, így Lara átbukfencezik a mérges nyilak alatt. Jegyezd meg ezt a mozgást, még sokszor jól jöhet a kaland során. Lődd le a két farkast, és menj egyenesen a barlangfolyosó végébe először. Fegyver a kézben, ugorj hátra, majd előre a ferde oszlopra, lődd szét fent a jégkristályokat. Most fegyver nélkül tedd ugyanezt, és elkapod a peremet. Mássz fel. Nem, nem secret ez, mint a TR1-ben, de azért fáklyákat találsz itt.

Menj vissza az elágazáshoz, mássz fel jobbra a másik barlangfolyosóba. A lándzsával teli gödör előtt menj balra először. Közben persze írtsd a denevéreket. A kis barlang beugróban. Állj a jobb oldali falhoz, ott is teljesen a bal sarkába, ott kicsit magasabb a hókupac. Nyomd meg a feladatgombot, és az előrét. Az ugrást NE. Így Lara felugrik magától még magasabbra, elkapja a peremet, felmászik, és máris megvan a Shotgun, és medipack is, az 1.secret-ben.

Irány vissza a lándzsás gödörhöz. A jobb oldali sziklákra ugorj rá helyből, és átcsimpizhetsz a túloldalra. Menj tovább, lefelé a nagy barlangban, és zsuppsz, leesel egy zöld növényekkel takart folyosóra. Nyisd ki a karral az ajtót. Menj tovább, lődd le a denevéreket a következő kis barlangban, és kapaszkodj fel a zárt kapuval szemközti sarokban. A folyosó elvezet egy barlangba, ahol két híd is van, de három farkas is a mélyben.

Lődd le ezeket még a magasból. Menj jobbra, majd át az első hídon. Át a másodikon is, és told a mozgatható oszlopot a mintás padlólapra. Irány vissza a hídon át, ugord át a leszakadt részeket, és menj át a kinyílt ajtón, a baloldali falnál. Balra, az oszlopok mögött medipackot találsz. Ha gyilkolni vágyik a lelked, lemehetsz a medvéhez, én életben hagytam a mackót, hisz semmi sincs lent, csak értelmetlen gyilkolás lett volna. :) Ugorj inkább át a túloldalra. A lépcső mellett balra, az oszlopok mögött lőszert vehetsz fel.

Menj le most már a lépcsőn. A terembe érve rohanj, ahogy csak bírsz, mögötted két farkas, és egy gördülő kő próbálja megakadályozni életed további útját. Ugorj fel jobbra a teremben a tömbre, onnan már kényelmesen levadászhatod a farkasokat. Keresd meg lent a sötétben, az egyik beugróban a medipackot, és vedd fel.

Menj vissza a bejárat felé. A lépcsővel szemben, a legördülő kőnél menj jobbra, ugorj át a fali kis platformra. Menj át a zöld növényekkel takart folyosóra, és megtaláltad a 2.secret-et, ahol lőszereket vehetsz fel.

Irány vissza a terem, és a fali karnál ment egyet, most időre fog menni a feladat. Húzd meg a kart, fordulj balra, ugrás a lejjebb levő platformra, futás, ugrás az ajtóhoz, és gyorsfutásban átjutsz rajta.

Menj fel a lépcsőkön, legjobb, ha megint guggolás, és gyorsfutásgombbal átbukfencezel a mérgezett tüskék alatt. Fent a második lépcsősor után vigyázz, egy farkas jött a nyomodban. Ha megölted, ess le a lyukba, és öld meg lent is a három farkast. Menj végig a karzaton, ugorj át a túloldalra. Naná hogy farkasok fogadnak ott is. A karzat végében húzd meg a fali kart, lent kinyílt a nagykapu, és átmenve rajta a következő pályára léptél.

2. Way to the Lost Valley:

Secret 3-4:

Mentések--Savegames:

Ússz végig a csatornában, és mássz ki a felszínre. Futás balra, egészen a kis völgy végébe, ugorj fel ott az egyik tömbra, így magad után csaltad a kis zöld dínókat, és a raptorok csemegézhetnek belőlük.

Nagyon fontos!!! Ezen a pályán nem bántanak a raptorok, sőőt, segítenek, de csak akkor, ha még csak véletlenül sem lősz beléjük egyet sem. Érthető az érzékenységük erre nem? LOL

Itt most három felé is elindulhatsz. Látod a három tömböt, és a három kulcslyukat. A kulcsok megszerzésének a sorrendje mindegy, én így mentem sorban:

Menj vissza a kis medencéhez, és még tovább, fel a második lépcsőre. Onnan ugorj fel a fali platformra. Látod hova néz Lara? A szemközti épületen egy gongot látsz. Nosza, állj szembe vele, és felugorva lőj bele. Ha sikerült, akkor beleng, és az alatta levő ajtó kinyílik. Azért ugorj át egy platformmal odébb, mert egy kis medipackot rejt ott a növényzet.

A Gold Key: Menj be, a raptorok majd követnek, ne törődj velük, sőt, majd elvégzik a piszkos munkát is. Menj be először a jobb oldali házba, és csald ki a dögöknek az első indiánt. Ha megették, menj be, és vedd fel a Shotgun-t. Menj most a másik kunyhóba, és tolj a mozgatható tömbön először kettőt. Egy újabb indiánt adhatsz át a dögöknek. Menj vissza, tolj még egyet a tömbön, és a sötét sarokban fáklyákat vehetsz fel. Menj ki a kunyhóból, menj balra, állj oldalt a kerítésnek, majd egy oldalra ugrással át is jutsz rajta. Lőszerek a jutalmad a vázákban. Ugrás vissza a kerítésen, ismét balra, és a harmadik kunyhóban, a vázában, medipackot találsz. Menj az első kunyhó mögé. Kapaszkodj fel felugorva a ferde oszlopra. Mássz fel, és ugorj hátra a háztetőre. A másik oldalon csúszás, ugrás, és a sarokban levő fali platformon landolsz. Most vigyázz. Denevérek támadnak rád, de nem szabad hogy a lenti raptorokba is bele lőj. Én a falnak fordulva vártam a repülő kutyákat, és úgy végeztem velük.

Nekifutásból ugorj a rúdra, a CTRL-t pöccintsd meg kétszer, akkor simán menni fog. Ugrását a következő kunyhó tetejére. Ott szintén nekifutásból kell átugrani a következő kunyhóra, majd megint ugrás a másikra. Csimpizz el a bal sarkához, és ott mássz fel. Menj át a tető túloldalára, és átugorva a fali beugróba végre felveheted a Gold Key-t. Megjegyzem, ez volt a legkönnyebb út. :)

A Skull Key. Menj ki a barlangból, menj jobbra, fel a lépcsőkön, végig a folyosón. Juss át a lengő pengéken, ugord át a gödröt, majd a következő teremben menj először arra az oldalra, ahol egy emelkedő van a falban. Menj a baloldalon fel, és amikor legördül a kő, vedd fel a lőszereket. Menj most át a túloldalra, mássz le a létrán, keresd meg a fáklyákat,l told félre a ketrecet, és menj be a sötét folyosóra. Vigyázz, a falból dárdák jönnek elő. Menj egyenesen, majd balra és húzd meg a fali kart. Ugrás gyorsan hátra, mert a pengék megsebeznek. Irány vissza, és bejáratnál menj most jobbra, így lőszert vehetsz fel a sötét sarokban. Irány ki, fel a létrán. Menj át a kinyílt ajtón, és az elmászó csontváz után húzd meg a fali kart, ezzel kinyitva kint a nagykaput.

Egy kettétört hídra értél. Ugorját a túloldalra, menj végig a következő völgyben, ismét használd a bukfencet. Lődd le a denevéreket, mássz fel jobbra, a sziklára, és húzd meg a kart. Kapaszkodj fel baléra a sziklarésbe, és csimpizz át a túloldalra. Egy folyosóra értél. Menj először balra, ugord át a tüzet, húzd el a csontvázat, és vedd fel a lőszert. Irány a másik oldal, kússz át a lándzsák alatt, és rántsd le a fali kart. Most már átmehetsz a középső folyosón, át a kinyílt ajtón. Mássz le alulra, de vigyázz ott is a mérgezett tüskékre. Menj be az ajtón.

A mintás padlólapokra ne lépj, azok égetnek. Húzd, told el a három ketrecet, így a túloldalon felugorva, elkapva a felső beugrót, majd felmászva megtalálod a Fogaskereket, a Cog-ot.

Menj le, ki a szobából, bukfencezz át a túloldalra, és mássz fel jobbra a létrán, de a Shotgun legyen elől. Fent lődd le a két farkast, majd a rúdon át juss el a túloldalra. Ismét két farkas likvidálása jön, majd az utolsó előtti oszlopra felkapaszkodhatsz, annak a résébe. Csimpizz ki jobbra a kar fölé, rántsd le. Esés közben egy fordulásos ugrást csinálj., és kicsit oldalra is irányítsd Larát, akkor nem sérülsz meg. Ismét bukfencezz át a tüskéken, és mássz fel a létrán. Szemen kinyílt az ajtó. Ugord át a tüzet, és a karnál ments egyet, mert időre megy a feladat. Húzd meg a kart, perdül meg, egyet lépj előre, ugord át a tüzet, és rohanj, ugorj a rúdra, rögtön ugrás a túloldalra, és be gyorsan az ajtó mögé. Vigyázz, egy újabb farkassal lesz találkozód. Tedd a helyére a fogaskereket, és menj most már át a kinyílt ajtón.

Egy tűzköpő őrzi a kulcsot, de hálistennek bőven van elég idő a szünetben felugrani az emelvényre, és elcsenni a Skull Key-t.

A terem másik oldalán egy újabb terem van, egy csúszdával. Több mód is van a megoldásra. Én azért javaslom: Háttal csússz le, kapd el a peremet, és ess le a mélybe. Itt sem bántanak a raptorok, ha eddig Te sem lőttél beléjük. Keresd meg, és vedd fel a fáklyákat, és a medipackot, kapaszkodj fel a ferde oszlopra, mássz fel, egy fordulásos ugrás, (+END) és kétszer pöccintsd meg a CTRL-t, így elkapod a rudat, és átugorhatsz a szemközti deszkákra. Állj oldalt a magasabb ferde oszlopnak, ugorj rá oldalt, és csúszás, ugrás, kapd el a létrát. Mássz fel, és mássz át a jobb oldalára. Addig mássz fel, amíg Lara feje egyvonalban lesz a mögöttte levő rúddal. Itt megint egy fordulásos ugrás, 2* pöcc a CTRL, és elkapod a rudat. Tartsd benyomva a feladatgombot, így a következő rúdra ugrasz, majd a fali platformra.

A platform túloldalán lépj hátra egyet, helyből ugorj az első, majd futás, ugrás a második potyogó padlólapra. Ott is futás tovább megállás nélkül, így eljutsz a szemközti falon levő platformra. Onnan már egy nekifutással eléred az utolsót is. Kapaszkodj fel a sötét kis labirintusba. Indulj el jobbra tartva, vigyázz a pengékre, és megtalálod a drótkötélpályát. Kapaszkodj fel rá, és csússz le, de időben engedd el, hogy a deszkaplatformokon landolj. Mássz fel a létrán,. És visszaértél a kettétört hídra. Menj vissza a pálya elejére. Menj le a lépcsőn, menj jobbra, be a két lépcső közötti résbe, és balra mássz be a sötét kis terembe. Húzd meg a kart, ezzel kinyitottad a völgyben a következő ajtót. Menj oda, jön a következő feladatsor. :)

Ess le az alattad levő lejtő tetejére. Most több módon is megoldhatod a nem könnyű feladatot, talán ez a legkönnyebb: Két lejtő is van, a kettő között egy egyenes résszel. Nos ezzel van a baj. Mert Lara megáll, és a legördülő kő kinyírja. Gyújts egy fáklyát, csússz le, az egyenes részt ugord át, de úgy, hogy egy fordulásos ugrással, (+END) háttal csússz le a második lejtőn. Így megúsztad a kilapulást. Mássz fel, és egy fordulásos ugrással, (+END) és rögtön a 2 pöcc a CTRL-re, átjutsz a két rúdon a túloldalra. Ha akarod a következő secretet, itt állj meg.

A harmadik secret: Fordulj meg, és ugorj le jobbra a platformra. Nekifutásból ugorj át a túloldalra, elkapva a peremet. Csimpizz jobbra, közben vigyázz a tűzfújókra, és felmászva felveheted az UZI-t, és a lőszereket a 3. secret-ben.

Nekifutásból ugorj át a túloldalra, ott csimpizz jobbra, mássz fel a létrán, ugorj a másik létrára, majd felmászva hátra. Told meg a szobrot, és visszaértél az előbbi helyre. Vedd fel a fáklyákat, és menj be a tükrös terembe. Jól nézz körül. Látod a padlólapon a kart a baloldali falon? Nos húzd meg, ha nem is látszik felül. :)

Egy kis sötét labirintusba értél. Tarts mindig balra, így először egy medipackot találsz, majd elérsz egy kicsit nagyobb térre. Jól figyelj, mert egy helyen rés van a mennyezeten, ahova felkapaszkodva lőszert találsz a 4.secret-ben.

Menj továbbra is balra tartva, így eléred az ajtót, ami kinyílik előtted. Végezz az indiánnal. Juss fel a magasban levő épülethez, de vigyázz, kőgolyók hullnak alá a mennyezetről. A következő teremben sok színes kapcsolót találsz. Figyeld meg, a rács lila. Miből is kevered ki ezt a színt? Naná hogy jobbra a piros kart kell meghúznod, és balra a kéket, és máris szabad az út. Ugorj fel mondjuk balra a tüzek mellé. Én oldalt fordulva, oldalt ugorva jutottam át a mozgó pengéken. Mássz még egyet fel, és jobbra menve megtaláltad a Silver Key-t. Menj tovább, és a kinyílt ajtón át kiérsz a szabadba. Most már azért vigyázz a raptorokra, innentől fogva már harapnak. Menj hát gyorsan balra, a kulcslyukas tömbökre ugorj fel, és végezz velük. Mindhárom kulcsodat használd, és kinyílik a következő kapu.

Jobbra a beugróban lőszert találsz, majd óvatosan ereszkedj le a nagyterembe. Vigyázz, a mintás padlólapok égetnek, kivéve a terem túloldalán a pirosat. No oda kell áttolnod a ketrecet. Ezt nem írom le, nem nehéz a feladat. Ha megvan, akkor kinyílt az ajtó. Shotgun-t a kézbe, mert kilépve a kis térre, megjelenik a nagyúr, a T-Rex maga. Nem nagy ellenfél. Szaladj a hasa alá, és a shotgun egyetlen lövésére leterül. Kispisztollyal azonban hiába lövöd. Ha végeztél vele, akkor felveheted amit kilehelt. :) A Mask-ot.

Balra a kicsit kiemelkedő részről felugorva, elkapod a létrát. Mássz fel, sétálj ki jobbra a platform széléhez. Ugorj hátra, majd nekifutás, ugrás, és elkapod a következő platformot. Ne is mássz fel, csimpizz balra teljesen. És a szobor után mássz csak fel. Látod hogy nézi a zöld sziklákat Lara? A platform baloldaláról, a szikla felé fordulva kissé, ugorj helyből, és kapd el a sziklában levő kis rést. Csimpizz balra a következő platformra, majd ugorj át a foglalathoz, és tedd a helyére végre a Maszkot. Lent kinyílt az ajtó. Óvatosan ess le, ha van még energiád, mert kicsit sérülni fogsz. Menj át a kinyílt ajtón, és ess le a vízbe. A malomkeréknél mássz ki, nyomd meg a CTRL-t, és felkapaszkodsz rá. A tetejéről ugorj, kapd el a platformot, és mássz fel. Ugorj át balra, majd megint balra, a kis hídra, és húzd meg a kart a baloldali falon. Kinyílt lent az utolsó ajtó is, és átmenve rajta a következő pályára értél.

3. The Lost Valley:

Secret 5-6-7-8-9:

Mentések--Savegames:

A filmbejátszás után menj előre, majd juss le az alsó szintre. Vagy beugrasz a vízbe, és leesel a tóba, vagy jobbra, a sziklákon mész le. Én ez utóbbit javaslom, így kényelmes távolságból levadászhatod a farkasokat. A kis tóval szemben egy sziklafolyosót találsz. Menj végig rajta, és kapaszkodj fel a szemközti sziklára. CTRL+Előre ugrás nem kell) Továbbmenve egy gyönyörű völgybe jutsz. Remélem van legalább egy shotgun töltényed. Ha nincs, menj vissza a pálya elejére, ott találsz a fogaskerekek mellett jobbra. Na akkor: Shotgun-t a kézbe, mert jön a nagyúr T-Rex-ona őnagysága. LOL Tudod hogy kell kinyírni már ugye? Szaladj a hasa alá, és egyetlen lövéssel leteríted. Menj a völgy végébe, be az épületbe. Összesen három fogaskereket kell megtalálnod ebben a völgyben.

Az első fogaskerék: Menj be az épületbe, ugorj a vízbe, és ússz a jobb oldalon levő járatba. Lent a járat végén megtalálod az 1.fogaskereket, az 1.Cog-ot. Ússz vissza, ki az épületbe. Vigyázz, egy raptor fogad, és ezek már nem barátságosak. Javaslom, rohanj ki az épületből, jobbra ugorj fel a sziklára, és onnan végezz vele kényelmes távolságból.

A második fogaskerék: A sziklatömb felett mássz be a járatba. Menj végig a sziklaösvényeken, barlangokon, és egy kettétört hídra érsz. Ugorj át a túloldalra, és máris megtaláltad a 2.fogaskereket, a 2.Cog-ot. Lent két újabb raptor les rád. Javaslom, ne sajnáld az utat, menj vissza, amerről jöttél, és a sziklatömbről kényelmesen lelőheted ezeket is.

A harmadik fogaskerék: Menj visszafelé a völgyben, és balra, az egyik vízesésnél, ugorj be a vízbe. Ússz végig a járaton, majd kimászva a vízből egy barlangban, gyorsan kapaszkodj fel a szemközti sziklára. Onnan kényelmesen kinyírhatod a raptort. Mássz feljebb, juss fel a sziklákon, és megtalálod a 3.fogaskereket, a 3.Cog-ot.

No végeztünk a fontosabb feladatokkal, most gyűjtsük be a secreteket. :)

Az 5. secret: Menj vissza az épülethez, és azzal szemben állva, most jobbra, mellette mássz fel a sziklára. Mássz feljebb, megfordulva kapd el a szemközti sziklaperemet, és mássz fel. A kamera most nem fog követni, így óvatosan sétálj ki balra a szikla végébe. Ugorj hátra, majd nekifutásból ugorj át az épület tetejére, ahol egy kis medipackot találsz, az 5.secret-ben.

A 6. secret: Menj le, és menj visszafelé a völgyben, annak baloldalán. Az első vízesés előtt, ami alatta a mély víz van, mássz fel balra, a sziklára. Mássz feljebb, helyből ugorva kapd el a rést a vízesés felett, csimpizz jobbra, és bemászva a kis barlangba, hátul lőszereket találsz a 6.secret-ben.

A 7. secret: Juss le a völgybe. Menj tovább a sziklák tövében, és a saroknál ismét mássz fel baléra a beugróba, és a végében itt is egy csomag lőszert találsz, a 7.secret-ben.

A 8. secret: Most már hagyd el a völgyet, menj vissza egészen a nagy, tavas barlangba. Menj fel a felső szintre, a pálya elejére, és át-átugorva a sebes sodrású folyót, juss el a fogaskerekekig. Ess le mellette jobbra, egy kis oldalágat találsz ott. Mindkét oldalán lelsz lőszereket, sőt, egy medipackot is találsz, de ez még nem a secret. Ugorj a vízbe, ússz végig a folyosókon, és kimászva, a vázákból lőszereket, és a Revolver-t veheted fel a 8.secret-ben. Menj tovább a barlangban, és ugorj át a szemközti oldalra, vagy pedig a vízben úszva juss vissza, egészen a fogaskerekekig.

Most tedd a helyére mind a három fogaskereket, ezzel kinyitottad, lent a kis tóban a rácsot. De még ne menj oda.

A 9. secret: A fogaskerekeknél, a híd baloldalánál kapaszkodj le a szikláról, csimpizz balra, a sarkon túl ess le. Ugorj jobbra a vízesés alá, majd a sarokba átjutva egy nagy medipackot vehetsz fel a 9.secret-ben.

Ess a vízbe, és az áramlat végigvisz a folyón,. És belesel a kis tóba. Ússz át a megnyílt járaton, és kimászva felveheted a Marble Skull-t. Kinyílt az ajtó. Pattanj a motorra, és a szép kisfilmben átmotorozol a következő pályára.

4. Chiapas:

Secret 10-11:

Mentések--Savegames:

Menj a jobb oldali fal végébe, és a kis kiemelkedésről kapaszkodj fel a fali résbe. Csimpizz jobbra, és mássz fel a létrán. Menj a kis falig, a széléről, helyből ugorj a rúdra, a túloldalon kapd el a lecsúszós fal peremét. Csimpizz jobbra, mássz fel, majd egy fordulásos ugrással, (+END) kapd el a mögötted levő rudat, végül a fal tetejét, és máris fent vagy a nagy téren.

Menj be mindjárt balra a szivattyú házba. Pár pókkal találkozol, viszont egy medipackot is lelsz a medence szélén. Más itt nincs, menj ki a térre. Most gyűjtsük be a maradék titkokat.

A 10. secret: Menj jobbra, és a következő épület mögött, felmászva a tömbökre, a középen levő lyukban megtalálod a Crowbar-t. Menj a következő épület oldalához, mássz fel a fali beugróba, és feszítsd ki az ajtót. Vigyázz, a mintás padlólapok csapdát rejtenek. A túloldalon lőszert, és medipackot találsz, a 10.secret-ben.

A 11. secret: Még onnan, a magasból lődd szét az oldalfalon a deszkákat. Juss oda, és felmászva a falra, lőszert vehetsz fel a 11.secret-ben.

Most már megvan az összes secret, jöhetnek a feladatok. Menj ki a térre, és menj a nagy piramishoz. Juss fel a tetejére, de vigyázz, közben három kő is legördül fentről. Fent a kis folyosón rántsd le a fali kart, és a lezuhanó golyó betöri a jeget. Menj is ahhoz a gödörhöz. Még fentről, a magasból lődd le a gödörlakó pókmamát, és mássz le a létrán. Azért vigyázz hova lépsz, néhol pengék jönnek ki a padlóból. Húzd, told rá a mintás padlólapra a mozgatható ládát. Látod a filmben, hogy a szivattyúház előtti medence megtelt vízzel. Menj hát oda, és a vízben húzd meg a kart. Nem messze onnan, kinyílt egy másik épületen az ajtó. Jöhetnek az újabb feladatok.

Igen ám, de a padlórács még zárva van, azt is ki kell nyitni. Menj vissza a nagy piramis elé, és azon túl, a rácsos épület előtt találsz egy kis medencét. Lődd le még kintről a krokodilt, ugorj a vízbe, mássz ki gyorsan, mert jön még egy. Végezz azzal is, és a járatokon hátraúszva húzd meg a vízi kart. Most már nyitva van a padlólap is. Menj oda, és kapaszkodj le az alsó járatokba.

Nem olyan nehéz a feladat, mint amilyennek látszik. Az első átjáróban vedd észre a kart. Időre fog menni a feladat, de nem lesz túl nehéz. Nehézzé talán az teszi kissé, hogy piros bogarak csemegéznek belőled közben, és a lengő, pengés zsákokon is át kell jutnod. No húzd meg a kart, és futás, a kis termeken át a kis időre kinyílt ajtón be. Itt sajna kicsit sérültem, de csak éppen. :) Ha sikerült, vedd elő a pisztolyokat. Menj, illetve kússz, illetve ne kússz, hanem guggolás+gyorsfutás, így bukfencezve tudsz a réseken áthaladni, és közben a fegyver is a kézben marad. Így könnyedén le tudod ölni a két pókot, amik majd zaklatnak. Balra, az ajtó mögött fáklyákat találsz, és a járat végén, mielőtt lemásznál a nagy terembe, jobbra, egy sarokban egy nagy medipack is vár. Mássz le a nagy terembe.

Nem. Bizony nem ugrálgatva kell átjutni a termen, mert akkor óhatatlanul kapsz a mérgezett nyilakból, és a vége egy medipack bekapása lesz. Kapaszkodj le csak a gödörbe, és csimpizve átjutsz a túloldalra, és a tüzek sem égetnek meg. A túloldalon a hátsó falon rántsd le a fali kart. A következő teremben, a sötét sarokban vedd fel a lőszert, majd mássz fel a létrán. Bejutottál a rácsos épületbe. Kapaszkodj fel az első platformra, majd ugorj a másodikra. Itt azonban ments egyet, így elkerülöd a bosszankodást. No mert csak lehullik a következő platform. Igaz, a túloldalon még van egy esélyed, de utána nem tudsz feljutni a tetőre, így csak a mentés visszatöltése marad. Szóval ugorj a harmadik, a potyogós padlólapra, és helyből ugorva kapd el a tető peremét, és mássz fel. Egy medipackot találsz ott a falon, és persze a Serpent Gem-et. Nna de hogy jussunk le a tetőről, hogy ne sérüljünk? Emlékszel még a kis medencére, ahol krokodilok voltak? No az ott van alattad, az egyik oldalon. Irányítsd arra a nekifutásos ugrást, és pont bele fogsz esni. Mássz a partra, menj a terület túloldalára, és a gemmel nyisd ki a nagykaput.

Balra, a fali beugróban rántsd le a fali kart. Vigyázz kifelé menet, mert egy pókmama akarja befonni a hajad. LOL Ha kivégezted, menj a lépcsőkhöz. Az elsőn menj is le, de azután nekifutásból ugorj a jobb oldali részre, így elkerülöd a tüskéket, amik a padlóból jönnek elő a közeledtedre. Átmenve a kinyitott ajtón, kapaszkodj le a kis hídról, és ess le a ferde sziklákra, így egy újabb területre értél.

A lépcsők mellett balra, bent a nyitott teremben medipackot találsz, jobbra pedig lőszereket. Közben gyilkold le a denevéreket, és a megjelenő két fekete párducot. Menj fel a felső területre. Menj a baloldali oszlop baloldalához. Egy létra van rajta. Ments azért egyet. Mássz fel a lépcsőn, csúszás, ugrás a következő oszlopra, és így tovább. Igyekezz úgy ugrani, hogy az utolsónál már teljesen a jobb oldalon csússz le, így ugráskor rátenyerelve a JOBBRA gombra, eléred a kis platformot. A végében a szobor előtt nyomj egy feladatgombot, és meg fogsz lepődni. Ide kellett hozni a Skull-t. Órákat kóvályogtam ezen a területen, mire rájöttem erre. A koponyáról persze már rég elfeledkeztem. :) No a lényeg, lent kinyílt a nagykapu.

A következő feladat nem olyan nehéz, mint amilyennek látszik. Oldalt ugorj rá a jobb oldali ferde platformra. Ugorj hátra, majd előre, és nyomd a feladatgombot is, így az alatta levő ferde tetejű oszlopot kapod el. Ott ess le. Kicsit kimegy a bokád, de nem vészes. Na most érted el a pálya utolsó helyszínét. Most azt mondom, ez viszont bizony nehezebb, mint amilyennek látszik. Készülj fel, ne idegeskedj, pár visszatöltés, és megoldod. LOL

NNa kezdjük. Amíg nem lépsz rá arra a platformra, amin a ketrecben a Kéz van, nem elevenedik meg a sárkány. Így körülnézhetsz a teremben. Mindkét oldalon, egy emelvény van, egy magas fal. A jobb oldalira nem is tudsz most még feljutni, pedig ott is egy kar van, ami a bejárattól nézve, a bal sarokban nyitja ki a rácsot. A baloldali emelvényen is van egy kar, de előtte a rács csak akkor nyílik ki, ha megjelent a sárkány. Ez a kar 4 kötelet ad, de ehhez még feljebb kell majd mászni, a kar feletti párkányra. No hajráááá. :)

Lépj arra a platformra, ahol a ketrec van. Feléledt a sárkány. Sáskákat, és tüzet okádva. Egy kis segítség: Ha akkor mentesz, amikor már hozzád értek a sáskák, és visszatöltöd azt a mentést, akkor nyersz pár másodpercet, amíg újra hozzád érnek.

Vigyázva a tűzfújókra, menj fel a baloldali emelvényre, és told meg a kart. Balra, lehetőleg középen mássz még egy emeletet feljebb, és gyorsan perdülj meg. Ha jó irányban vagy, ha középen másztál fel, a tömb közepén, akkor így van. Futás, ugrás az első kötélre. Csússz le az aljára, és belengetve ugrás a másodikra. Ott is csússz le, és belengetés, ugrás a harmadikra. Itt is csússz le az aljára, de itt kicsit megpihenhetsz, sőt, meg is kell. Állj meg teljesen. Figyeld a sárkányt. Illetve azt nem látod, de a tüzet amit köp, igen. Amikor pont köpi, lengesd be a kötelet, és ugrás a negyedik kötélre. Ott is csússz az aljára, belengetés, és ugrás a másik emelvényre. Hidd el, nem olyan vészes. Max néha kigyulladsz. Javaslom azért, töltsd fel magadat energiával, mielőtt ezeket a feladatokat elvégzed. :) Húzd meg hát ott is a kart. Perdülj meg, és futás, ugrás le, a tömb előtti platformra. Ugorj át a tömb mögé, itt legalább a tűztől védve vagy. Úgy irányítsd be magadat, hogy nekifutásból kell majd a nyitott rácshoz ugranod. De figyeld a sárkányt. Amikor felemeli a fejét, hogy sáskák hadát küldje rád, akkor indulj. Futás, ugrás, vedd fel a gyorsan Hand Of Rathmore-ot, majd perdülj meg.

Most nagyon nem mindegy merre mész. Én ezt javaslom. Sokat próbálkoztam, de így sikerült medipack használat nélkül megúszni az egész pályát, főleg a végét. Ha felvetted a Kezet, perdülj meg. Fuss, rohanj jobbra, az első emelvény felé. Fuss fel az emelkedőn, majd a végén ugorj egy nagyot, és a kijárathoz értél. Ugorj még egyet, és a sárkány már nem fog zaklatni, itt pihenhetsz is egy kicsit. Azért nem egyszerű a további út sem. Át kell rohannod, a két oldalról beomló láva között. Ismét pihenhetsz, majd futás, ugrás fel a felső kis folyosóra. Ott helyből ugorj, és kapd el a következő felső folyosó peremét. Itt már biztonságban vagy. Menj tovább, és a filmbejátszásban látod, Lara kimenekült a templomból. Jöhet a következő kaland. :)

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.