.....................................................................

Készítő: Oxy Website

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a btb08_01_17levels.zip-et, másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, és elindítva a start_me.exe-t átkonvertálod az mp3-akat wavba. Ha megvan, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is ezt a remek kalandot, kiválasztva a menüben a pályát.

Story:

Lara egy birtokot örökölt Peruban. Odautazott, hogy temesse a holtakat. Az élet egy értékes ajándék, sõt mindenünk, ami van. (Fordította: Roli)

Review:

Ilyen pályát nem mindennap adnak ki, az tuti biztos! Az idei btb szériának talán az egyik legbonyolultabb pályája. Hozzá kell tenni gyönyörű pálya, nem lineáris, és egyben nagyon érdekes is. Rejtélyek, amiken hosszasan kell agyalni, hogy ki találjuk, merre van a tovább vezető út. Ellenség szinte alig van a pályán. Egy- két raptor és a T-rex, amit ki se lehet most nyírni ezen a pályán, A sorrend se mindegy, hogy teljesítsük a pályát, különben nagyon sokszor oda vissza kell majd rohangálnunk. Fontos, hogy először találjuk meg a pajszert, különben nem tudunk tovább jutni. 4. secret van a pályán. Ezeket feltétlen szerezzük meg, mert ezek is kellenek majd a tovább jutáshoz. Sokszor jártam úgy, hogy elhagytam valamit, és mehettem vissza vadászni, hogy mit hagytam el. Nem kevés időre futással találkozunk a pályán. Ügyeljünk, a nyílpuska robbanótöltetére, mikor hol kell használni. Spóroljunk a flare el is, mert el fog kelni. Főleg a T-rex nél. Olyan plusz dolgokkal dobta fel a készítő ezt a szintet pl: tükör a folyosókon, szivárvány, ami elűzi a szellemeket. Nem a szokásos nagy szobrok szolgálják ezt a segítséget. A több láthatatlan szintes helyekről nem is beszélve. Ahol egy sima felugrással, már fentebb is mehetünk. Anélkül, hogy mászkálni kéne mindenhova. Van egy- két trükkös szoba ezekre, jobb lesz, ha odafigyelünk. Sajnos nem sikerült medi nélkül teljesíteni ezt a pályát. A villámoknál kis szobába, lengőcsapdával + 2 raptor. Igen gonosz húzás volt a készítő részéről. Ráadásul kis pisztollyal. Néha csapkodtam már.XD. De mindennel egybe véve, egy nagyon izgalmas és gyönyörű pályát kaptunk, csupa jó trükkökkel. Aki ezt a pályát elmulassza, nem tudja mit hagy ki. :)

Leírás:

Secret 1-2-3-4:

Mentések--Savegames:

Az intro után, induljunk el. Majd következik egy másik bevezető ahol, láthatjuk, hogy egy raptor meg egy inka harcos szlalomozik végig a szobán. A bevezető után menjünk végig a szobán, ügyeljünk a mintás részekre, ezeken felgyulladunk. Azt is vegyük figyelembe, hogy rögtön egy raptor ered a nyomunkba. Nem muszáj kinyírni, inkább a szoba végén rohanjunk végig a sötét járatokon. Majd a lejtőn, ahogy csúszunk, a végén kapjuk el a mászó falat. A falon van egy kapcsoló, azt húzzuk le. Másszunk vissza újra. Majd ugorjunk át a vízesésnél, oda, ahol kinyílt a rács. Vegyük az irányt a koponya felé. Itt egy csapda hatástalanodik. Menjünk jobbra. Majd a fogaskerekeknél jobbról, ugorjunk be a járatba, egy oldalugrással a köcsögök felett. Lőjük szét a köcsögöt, és vegyük fel a Cog- wheel-t úgy hogy, a faléceknek háttal álljunk, különben a penge egy másik halálos csapdába löki Larát.

Tegyük a fogaskereket a helyére, és menjünk be a kinyílt ajtón. Vegyük fel a Cookie-t.

Jobbra a járatnál találunk flare-t is. Induljunk vissza a vízeséshez, itt jobbra menjünk. Itt használjuk a tárgyat, amit találtunk. Bezáródik a járat, ahonnan jöttünk. Toljuk a ketrecet bentebb. Másszunk fel a fehér tömbre. Menjünk tovább. Vegyük fel a nagy medit. Át a csapdán, a ketrec mögött van még egy nagy medi. Gyerünk a másik terembe, Húzzuk a ketrecet bentebb. Menjünk körbe, és toljuk a ketrecet még bentebb. Vissza körbe megint. És toljuk be a ketrecet a 2 fal közé. Kijön egy rúd a falból, most már át tudunk lendülni a lapokra. Vigyázzunk, mert egyes lapok leomlanak, mikor az utolsó lapon vagyunk, gyorsan ugorjunk be a háromszög alakú sárga járaton. Menjünk tovább, kússzunk át a falból repkedő nyilak felett, közbe vegyük fel a nagy medit és a Rusty key-t.

Álljunk fel. Majd a fal mentén fussunk el valahogy úgy, hogy a nagy szobortömb ne essen ránk. Itt ebbe a sötét szobába találunk flaret. Húzzuk el a csontvázat, és vegyük fel a nagy medit. A ketrecet toljuk a csontváz elé, így felfog emelkedni. Vegyük irányunkat a villámok felé. Küzdjük át magunkat rajta, és intézzük el a 2 raptort, ügyelve a lengő csapdára is. (Jó buli lesz kinyírni a 2 dögöt kis pisztollyal :) ). Ha végeztünk velük. Toljuk el a ketrecet, és vegyük fel az 1.Happy Face-t, (van egy nagy medi szintén), majd másszunk fel a falon.

Még ne menjünk tovább fel fele. Hanem innen egy neki futással húzzuk le a kapcsolót a falon. Kinyílt a másik ajtó is, most már mehetünk felfele. Kússzunk át a havas részen. Egy olyan terembe értünk, ahol egyetlen egy felugrással már a felsőszinten is lehetünk De először is, menjünk le a földszintre. Toljuk a ketrecet, az első mintás lapra. A szobák sarkába, vannak hullámzó minták. Az egyikbe lépjünk bele, és újra a villámos szobánál vagyunk. Küzdjünk át magunkat újra villámon, és menjünk vissza a több szintes terembe. Az egyik havas járatnál felvehetjük a Cookie-t.

Egy sima felugrással ugorjunk a felső szintre, és itt van egy mászó fal. Másszunk fel rajta és lőjük szét a köcsögöt. Most már a helyére tehetjük a tárgyunkat. Amint a helyére tettük. Az egyik sarokba le tudunk esni a középső szintre. Innen menjünk le újból az alsószintre és toljuk a ketrecet a másik mintás lapra. A vízesésnél kinyílt a rács. Induljunk is el arra, használjuk a kulcsunkat. Másszunk fel a falon. A lejtőn, ahogy csúszunk lefele, lesz egy beugró, oda kapaszkodjunk fel. Menjünk egészen a koponyás karókig, Utána vissza a lejtőre. Kinyílt a színes ajtó, és ugorjunk át a tüskék felett. Egy kisebb inka faluba érkeztünk. Most menjünk fel oda, ahol a koponyás kerítés van. Egy oldalugrással be tudunk jutni a kerítés mögé. Jobbról van egy szikla, arra másszunk fel.

A fejünk felett van még egy hely, ahova fel tudunk kapaszkodni. Innen egy kanyarodós ugrással ugorjunk a barna dobozra. Mivel a tüske most már nincs. Bátran menjünk le a vízesésnél lévő járathoz, és vegyük fel a lézercélzót 1.secret.

Csússzunk le a lejtőn újra a vízesésénél. Induljunk el egyenesen befele az épületbe. Balra fel a lépcsőn, utána jobbra fel a lépcsőn. Ugorjunk át a faléc felett. Gyerünk balra a másik terembe. Itt a sarokba vegyük fel a nyílpuskalőszert. A kisebb szobrot toljuk a barna lapra, és utána forgassunk a karon 5 ször 6 szor. Rohanjunk be a záródó rácson. Vegyük fel a karóról a crowbar-t.

Kússzunk tovább. Majd egy kis időre futás következik. Húzzuk le a kapcsolót, és neki futásból ugorjunk a balról lenti lapra. Ott gyorsan húzzuk fel magunkat, és be az ajtón. Ahogy megyünk fel, a fejünk felett van egy mászó fal. Itt másszunk fel és vegyük fel a crossbow-t.

Kinyílt az ajtó vissza fele, menjünk vissza nagy terembe, ahol az időre futás volt. Fent a plafonon a jobb sarokba van egy korong. Válasszuk a nyílpuskához a robbanótöltetet és lőjük meg vele a korongot. Legördül egy kő. Kiszabadul egy szellem. Viszont egy nagy tömb lehúzódik, ahol a szellem elpusztul. Ahogy felvesszük a nagymedit meg is van a 2.secret.

Újra húzzuk meg a kapcsolót, és rohanjunk vissza az ajtón. Ahogy megyünk fel, ha rálépünk a fehér vonal utáni triggerre rögtön egy szikla fog legördülni. Rohanjunk visszafele, úgyhogy nekifutásból, pont el tudjuk kapni a mászó falat. Így nem nyom minket agyon a kő. Most már fel tudunk menni. A szobrot toljuk a sarokba, és felemelkedik egy tömb. Balra menjünk fel a lépcsőn, utána gyerünk jobbra. Húzzuk el a csontvázat, és vegyük fel mellőle a Cog – wheel-t

Menjünk vissza oda, ahol a tömb felemelkedett. Másszunk fel rá, és kapjuk el a kapaszkodót. Majd majomlengéssel menjünk végig. Használjuk a pajszert és nyissuk ki az ajtót. Menjünk tovább. Egy kis medence alján van egy köcsög. Vegyük elő nyílpuskánkat, és lőjük szét a köcsögöt. A tűz kialudt az állványnál. A szikláknál menjünk fel. Vegyük fel a Rusty Key-t.

Másszunk fel a kulcslyukhoz, használjuk kulcsunkat. A mintás lapnál vigyázzunk, különben felgyulladunk. Gyerünk tovább. Jobbról a fal mellet felvehetjük 2. Happy Face-t.

Tegyük a fogaskereket a helyére. Gyerünk le a csapóajtón. Be a vízbe, lesz egy nagymedi azt vegyük fel, ússzunk ki a vízből. Most az épületbe jobbra menjünk a koponya felé, ami úgy látszik, mintha egy kulcs volna a tetején.  A flyby után. Gyerünk be mi is azon a járaton, amin a farkas és a csonti bement. Találkozunk ismét régi ismerősünkkel a T-rex el. Most annyi a gáz, hogy nem lehet elintézni. Ugráljunk a lapokon, az egyiken vegyük fel a Wraiths Key-t.

Ugráljunk a lapokon tovább, majd lesz egy kapcsoló, azt húzzuk le. Egy kis időre futás. Gyorsan ugráljunk végig a lapokon, és be a kinyílt ajtón. Egy kertbe értünk. A ketrecet toljuk be egészen, és vegyük fel a Death Mask–ot.

Menjünk le a lépcsőn, a sarokba találunk nagy medit. Menjünk vissza a T-rex helyének bejáratához, és ott balról használjuk a kulcsunkat. Menjünk be a kinyílt rácson. A víz alján van egy sárga köcsög, azt lőjük szét a nyílpuskánkkal. Menjünk vissza a T-rex hez, és próbáljunk átugorni az ő területére, és vegyük fel a 3.Happy Face-t.

Menjünk vissza a faluba. Még meg kell szereznünk a 4. ik Happy Face-t A sziklákon másszunk fel újra koponyás kerítéshez. Egy oldalugrással ugorjunk át a kerítésen. Ahol van egy koponya körbe téve sárga köcsögökkel, abba lőjünk egy robbantótöltetet a nyílpuskával. A résnél menjünk tovább. Lépjünk a barna lapra, kinyílik a színes ajtó. A ketrecet toljuk a barna lapra, és utána vegyük fel a 4. Happy Face-t. 3.secret.

Menjünk vissza a faluba. Essünk bele újra abba a vizes járatba. Ami a vízesésnél van. Ússzunk arra ahol, a nagy medit felvettük. Ott át a résen, és másszunk ki a vízből. Másszunk végig a mászó falon, majd a maszkot tegyük a helyére. Kinyílt a nagy ajtó, de közben kinyílt egy másik is. Menjünk be azon. Tegyük a 4 Happy Face-t a helyére. Gyerünk tovább. Be a színes ajtón. És vegyük fel a másik Death Mask-ot.

Gyerünk a nagy piros körhöz, de a falmentén haladjunk, különben a kör beszippant minket, és vízbe találjuk magunkat onnan pedig nincs kiút. Használjuk a maszkot. Gyerünk be a kinyílt ajtón. A flyby után lendüljünk át a rúdon. A platformról ugorjunk tovább. Lőjük szét a köcsögöt, a résbe. Gyerünk be a kinyílt ajtón. Érdekes rész következik most. Tükrök vannak a folyosón. Gyerünk a folyosókon tovább. Jobbról lesz egy kéken világító járat. Menjünk be oda és vegyük fel a Rusty Key-t.

Ennek a folyosónak a végén, menjünk balra, és lépjünk rá a víztől hullámzó lapra. Gyerünk vissza és menjünk a folyosó másik végébe ahol, szintén lépjünk a hullámzó lapra. Gyerünk vissza a másik hullámzó laphoz, és gyerünk balra, ahol lejött a mintás tömb. Menjünk tovább, ugorjunk a szikla tetejére. Innen kapjuk el a peremet és húzzuk fel magunkat. Innen ugorjunk a barna doboza, és várjuk meg, míg az összes szellem elpusztul. Most már a szivárványnál felvehetjük a Master Key-t.

Használjuk a kulcsunkat a kulcslyuknál. Be a rácson. Még egy fura megoldás jön. Álljunk be a fal tövébe, és helyből ugorjunk egyet felfele mindig. Egészen addig, míg a felső szintre nem érünk. Ha a felső szintre értünk gyerünk ki innen. Újabb szivárványos szobába vegyük fel a Happy Face-t.

Feszítővassal nyissuk fel mintás ajtót. Újabb faluba értünk. Menjünk a hídon tovább, a színes oszlopok felé. A víznél lesz egy beugró, ahol húzzuk le a kapcsolót. Menjünk vissza az oszlopokhoz, és belül vegyük fel a Cog Wheel-t.

Menjünk vissza a hídon, a bejárathoz, és a következő szobába álljunk a korong alatti, tömbre. Kinyílik az ajtó, gyerünk tovább. Menjünk a zöld üveg felé. Ott forduljunk jobbra, és belül vegyük fel a Cookie-t.

Gyerünk innen. Menjünk körbe, a lépcsőnél menjünk le és használjuk a másik kulcsunkat. Várjuk, meg míg láng, felmegy a lépcsőn. Ha utána megyünk, kialszik. Ha felért. Gyerünk fel a lépcsőn. Tegyük a Cookie-t a helyére. Átváltozott a köcsög kékké, ha megközelítjük, megvan a 4. secret.

Gyerünk vissza a lépcsőn. Tegyük a helyére az ajtónál a cookie-t. Kinyílt az ajtó. Használjuk a fogaskerekünket. Egy kis zöld dínó, fogad minket, ahogy kimegyünk a rácson véget ér a kalandunk.

Mephizto

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.