.....................................................................

Back To Basics 2008 Peru – 19. La Guardia del Monstruo

Készítő: Cory Smith

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a btb08_complet_levels_mac.zip-et, másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, és elindítva a start_me.exe-t átkonvertálod az mp3-akat wavba. Ha megvan, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is ezt a remek kalandot, kiválasztva a menüben a pályát.

Story:

A dél-perui falulakók egy kis turistavonzalmat kaptak, ezért Lara úgy dönt, hogy a falut meglátogatja a móka kedvéért, de hamar rájön, hogy több van ott, mint az gondolta… (Fordította: Roli)

Review:

Elég lineáris a pálya, viszont sokfajta feladatot kell végrehajtani. Mégsem nehéz pálya. Egyetlen secret van a pályán, bár nálam, ha nem vettem fel, lent a mélyben, a raptornál megtalált medipackot is secretnek számolta. Viszont ha felvettem az elsőt a vízben, akkor nem. Érdekes. Ellenségek raptorok, kis dínók, pár indián, és a végén maga a T-rex. Fegyvert kapunk, az UZI-t, és a végén a Shotgun-t persze, hogy végezhessünk a pályával. Érdemes megnézni ezt a pályát is, j kaland volt.

Leírás:

Secret:1:

Mentések--Savegames:

A teremben látsz egy kulcslyukat, de még nincs kulcsod. Hát gyere, keressük meg. :)

Az egyik szobor világosabb. Told félre, és húzd meg a kart mögötte. Ugorj a vízbe, és ússz a nagyterembe. Itt látod, a két ajtó még zárva van, és a plafonon levő lyuk majd a visszaút lesz. Ússz hát szemben, a kinyílt kis ajtón át, és egy teremben mászol ki a vízből. Négy fali kart találsz, de ebből hármat egy, egy lezuhanó kő őriz, csak az ajtó előttit tudod büntetlenül lerántani. A többit akkor sincs értelme lerántani, ha leestek a kövek, nincs jelentőségük semmi.

Menj át a kinyílt ajtón, juss át a lengő pengéken, a fali beugró segítségével, majd a tüzeken is át kell jutnod. A következő teremben vigyázz, ne ess a vízbe, mert megégsz. Menj jobbra azonban, és ahol a medipackot látod a vízben, ott ugorj bele, és vedd fel, mert ott sima víz van, és az a pálya secrete.

Mássz ki, és a sötét sarokba átugorva felveheted a lőszerekkel együtt, az UZI-t.

Ugrás tovább, irány a kis folyosó, majd ugrás a lejtőkre. Vigyázz, nehogy lecsússz középre, mert megégsz, Inkább ugrálva, előrefelé nyomd az oldalra-t is, átjutsz a folyosón. Most egy halálos folyosó következik. Ugorj át a pengén, juss át a falból kijövő lándzsákon, és úszd meg a felülről lezuhanó követ is. És ezt többször is, mire a folyosó végén, jobbra, leránthatod a fali kart. Közben azért menthetsz akár a pengék, akár a lándzsák előtt is, így azért nem olyan nehéz feladat, mintha megállás nélkül kellene végigrohanni a folyosón. :) Menj fel a lépcsőkön, ugord át a ferde sziklát, és a vízbe ússz be a kinyílt ajtón.

Kimászva a vízből öld le a kis dínókat, és végigmenve a folyosón, egy újabb szobába értél. Nézd meg szemben a falon a két jelet. Csak azok a padlólapok biztonságosak, a láthatatlan mélység felett azok az oszlopok, amikre ráugorhatsz. Nekifutásból kapd el hát a szemköztit, mássz fel, ugrás, vagy futás kicsit jobbra. Ha lekapaszkodsz, láthatod, a falon, jobbra egy létra van. Ugorj rá, és mássz le. Ha akarod, és kell a lenti medipack, nyírd ki a raptort, és vedd fel.

Nálam először, ha nem vettem fel az első medipackot, akkor ezt számolta secretnek.

Lényeg, hogy keresd meg a másik kis lejáratot a még mélyebb részre. Ott két ketrecet kell betolni a baloldali, és a jobb oldali folyosó végébe, hogy kinyíljon középen az ajtó.

Újabb terem, újabb feladat. Ugorj a baloldali sarokba, és húzd meg a kart a falon. Látod már, hogy melyik padlólapok biztonságosak, menj hát a túlsó sarokba, be a kinyílt ajtó mögé, és húzd meg a következő kart. Menj ki, és a kialudt tűznél meghúzva a kart, kinyílik a másik ajtó is. Ott a lengő tüskén kell keresztüljutni, először a jobb oldali beugróba. Javaslom a gyorsfutást a fal mellett amikor elmegy a penge. Ott szintén egy kar vár, majd a másik oldalon a másik karral lenyitod a csapóajtót, ahova lemászva felveheted a Statuette-t.

Menj vissza, be a másik ajtó mögé, ott teheted a foglalatába a hátsó folyosó végén. Most vissza kell menned a raptorhoz, majd fel a felső, magas létrán. Ugorj hátra az oszlopra, és most már juss át a túloldalra a teremben. A folyosó egy kis térre vezet, ki a szabadba.

Balra egy rövid folyosón három mozgatható ketrecet találsz, ezeket kell a területen ráhúzni, rátolni a deszkapadlólapokra, miközben lemennek a mintás tömbök, és akkor a sziklák mögött lenyílik egy csapóajtó. De vigyázz, az első, és az utolsó ketrec tologatása közben kis dínók, és egy raptor is fog zaklatni.

Mássz le a csapóajtónál, és a folyosó egy kis terembe vezet. Jobbra is van egy kar a sarokban a falon, de azt nem fontos meghúzni, amúgy is kettő leeső kő őrzi. Elég a baloldalit, az is kinyitja az ajtót. Menj végig, felfelé az emelkedő, vigyázz a falból kijövő lándzsákra, és az egyik után húzd meg a baloldali falon levő kart, ez kinyitja a vízben az utolsó nagykaput. Menj hát végig a folyosókon, öld meg a zaklató indiánt, ugord át a kis gödröt, vigyázz a lezuhanó kővel, ugorj a vízbe, ússz át a kinyílt nagykapun, és egy sötét teremben mászol ki a vízből.

Négy barnamintás padlólap van a teremben. De vigyázni kell, mert nem szabad rálépni a kicsit magasabb padlólapokra, mert visszaállnak a kapcsolók becsukódnak az ajtók. A tömbökre meg végképp nem szabad felugrani, mert megégsz. Ráadásul a kameranézet sem segít, vedd elő hát sűrűn a távcsövet és azzal nézd az utat. Ha lehet, balra kapaszkodj ki a vízből, majd jobbra menj, körbe az ajtó elé, és onnan tovább, egészen hátra a sarokba, az utolsó kapcsolóig, majd vissza, a most már nyitott ajtókon át a következő terembe jutsz.

Ez egy tükrös terem. A tükörben látod, merre mehetsz, itt is az a lényeg, ne lépj rá a kicsit magasabb padlólapokra. A gödör szélén kapaszkodj le, csimpizz át a túloldalra, mássz le kicsit, majd balra át a másik létrára. Kapd el a rést, mássz át,, a következő teremben juss át a mozgó kövek között, és húzd meg a kart a fali beugróban. Juss vissza a résen át a tükrös szobába, a létráról ugorj hátra, és máris végigmehetsz a következő folyosón, a következő terembe.

Újabb tükrös terem. Itt a mozgatható ketreceket kell a tükörben látható helyekre tologatni, akkor nyílik ki az ajtó. Végigmehetsz az újabb folyosón, az újabb terembe. A tüzek felett, a plafonra kapaszkodva jutsz át.

Itt nincs más dolgod, mint meghúzni a kart a falon, és máris mehetsz tovább. A folyosón megkerülöd a következő tükrös, üvegtermet. A sarkon befordulva, balra át is mehetsz az üvegfalon, és a csontváznál felveheted a Metal Key-t. Ez a kulcs kell a pálya elejei kulcslyukba.

Menj tovább, át a kinyílt ajtón, de fegyverrel a kézben, mert a kanyar után egy indián jön ellened. Ha végeztél vele, újabb tüzes folyosó következik, ahol ismét a plafonon csimpizve jutsz tovább. Visszaérsz a már ismert folyosókra, újra végig kell menni a mozgó lándzsák között, majd végül a vízbe ugorva ússz át vissza, a pálya elejére, és kimászva a vízből nyisd ki a kulcsoddal az ajtót.

Menj végig a teremben, majd jobbra kapaszkodj fel a fali résbe. Csimpizz ameddig csak tudsz balrassz fel a sarokban a fali beugróba. Kapaszkodj fel ott is felugorva, a fali résbe, és csimpizz jobbra, teljesen körbe a termen, és csak a sarokban, az ajtó előtt kapaszkodj fel, máskülönben elégsz. Húzd meg a kart az ajtó mellett. Lezuhannak a kövek, és kis idő múlva kinyílik az ajtó, amikor lent, rágördülnek a padlókapcsolókra. Menj végig a folyosón, háttal csússz le a lejtőn, így elkapva a peremet, kisebbet esel az alsó folyosóra.

Balra húzd meg a kart a falon, ezzel lenyitva a terem végében a csapóajtót. Ess le ott, majd végigmenve a folyosón, az utolsó, hatalmas terembe érsz. Az ajtó kinyílik előtted, és már várnak. Vár a T-Rex. És bizony nincs fegyvered ellene. :)

Sok csontvázat találsz a teremben, majd mindegyiknél egy,egy medipack van. De nekünk nem ez kell. No amikor kicsit elment sétálni a dög, akkor fuss ki a folyosóból, ugorj fel a baloldali kis sziklafalra, fuss végig rajta. Ott amúgy kicsit védve vagy, max a fejével, vagy a farkával tud meglökni egy kicsit. Szóval a fal végében ugorj egy nagyot a csontvázhoz, és a csonti túloldalán vedd fel a Shotgun-t. Most már előnyben vagy. Szaladj a dög hasa alá, és egyetlen lövéssel végezhetsz vele. És ezzel nem csak a dögnek, a pályának is vége. :)

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.