.....................................................................

Back To Basics 2008 Peru – 17. Inti Is Watching You

Készítő: Timothy Jeanmonod (TimJ)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a btb08_01_17levels.zip-et,  másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, és elindítva a start_me.exe-t átkonvertálod az mp3-akat wavba. Ha megvan, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is ezt a remek kalandot, kiválasztva a menüben a pályát.

Story:

Larának meg kellett találnia a Nap leletet, hogy újra megmentse a világot egy dühös isten haragjától. Emlékezett egy öreg templomra Peruban, amit még annak idején felfedezett, mikor Vilcabambába utazott. Nem volt ideje, hogy szétnézzen ott, de amit látott, Intinek, az Inka Napistennek tulajdonított. Talán megtalálja amire szüksége van ott. (fordította: Roli)

Review:

Kicsit rövidnek tűnt nekem ez a pálya. És sajnos néhol bug is van benne. Van egy teljesen felesleges kar, amit már a pálya elején el lehet érni az egyik völgyben, az épület falán. De ha meghúzod, később nem tudsz kijönni az épületből. Ettől függetlenül remek kaland volt, van benne időrefutás is, az egyik kicsit nehezebb, a többi nem. 4 secret is van a pályán, bizony némelyiket nehéz volt felkutatnom, némelyik viszont útba esett.:) Ellenség pár farkas, denevér, és a végén 4 raptor. Medipackot sem kell használni, de kapunk bőven. Sok helyen nagy szükség van a fáklyákra, így spórolj vele. Főleg az egyik időrefutáshoz kell nagyon. Nem túl nehéz pálya, érdemes végigvinni, jó kaland volt.

Leírás:

Secret 1-2-3-4:

Mentések--Savegames:

Menj előre, és öld le a két farkast.

Ha továbbmennél körülnézni, egyenesen a barlangon át kiérsz egy térre. Még nincs itt semmi tennivalód, de ha balra mész, a sziklákat megkerülve egy újabb térre, egy épület elé érsz. No ennek a falán, az ajtó mellett egy kart találsz. Még véletlenül se húzd meg, mert majd később, az épületbe érve, a tetőablakon át, majd nem tudsz kijönni onnan. Egy kis szerkesztési hiba ez sajnos. :)

Tehát, ha leölted a két farkast, menj jobbra, a rés felé, ahonnan kijöttek. Menj előtte jobbra, és leguggolva a folyosó végén medipackot, és lőszert vehetsz fel.

Az első secret: Menj kii, és a réssel szemben állj meg. Kapaszkodj fel a sziklákra, csimpizz teljesen balra, mássz fel, és egy fordulásos hátraszaltó, plusz jobbra irányítás, és egy laposabb sziklán landolsz. Ha nem megy elsőre, akkor ugrálj kicsit előre hátra, és közben előrefelé nyomd a jobbra-t. Jobbra tarva ugrálj a laposabb sziklákon, és egy mélyebb részbe beugorva lőszert vehetsz fel az 1.secret-ben.

A farkasok tanyája: Menj vissza a réshez, és most már kússz át rajta. Öld meg az újabb farkasokat, vedd fel a fáklyákat, és a mediapckot, és balra kússz felfelé a következő járaton. Az elágazásnál balra haladj, majd hátrafelé mássz le a barlangba.

Menj, amerre tudsz, elmész egy most még zárt rács előtt, közben lődd le a denevéreket. Találsz egy másik zárt rácsot. Ezt jól jegyezd meg, ide fogsz nemsokára visszatérni.

A rács mellett balra is van egy innen elzárt járat, azonban itt szintén egy kis szerkesztési hiba miatt, át lehet ugorni a túloldalra. De ne tedd, ez zsákutca, vissza kell menned az előbbi helyre.

Tehát csak menj a barlangban, amíg kiérsz egy földalatti tó partjára.

A második secret: Mielőtt kiérsz a kis tóhoz, baloldalt figyeld az oszlopokat. A baloldalin is, és a szemben levőn is rést láthatsz. A baloldali mászható is, ha nem is látszik rajta, és az alja ferde is, nem állhatsz mellé. Viszont két lépés távolságból egy helyből ugrással elkaphatod a létrát. Mássz fel teljesen, el a baloldali rés mellett még mindig felfelé, és egy fordulásos hátraszaltóval, (+END) elkapod a hátad mögött levő oszlopon a rést. Csimizz balra, és a sarkon túl leesve egy medipackot vehetsz fel. Kapaszkodj ismét fel a résbe, csimpizz balra teljesen, mássz fel a kúszórésbe, és a túloldalon lemászva húzd meg a kart. Menj most vissza, le a földszintre, vissza egészen a barlangokon keresztül, a második rácsig. Az most nyitva van, és bemenve a járatba megtalálod a Gold Key-t. Ez a 2.secret. Érdekes, de majd az ajtón bemenve, amit a kulcs kinyit, no az már nem secret. De ez később.

Irány vissza a tó partjára. Most is mehetünk többfelé, én ezt az utat választottam.

A két időre futás: Ugorj a vízbe, feszítsd ki az ajtót, majd ússz be a folyosóra. Húzd meg a vízi kart, úszás ki a tóba, ott balra mássz ki a partra. Állj a felemelkedett platform elé, felugorva kapd el, mássz fel, perdülj meg, futás, ugrás át a kis oszlopra. Ez az időrefutás nem olyan nehéz, simán menni fog. Nekifutásból ugorj a lecsúszós részre, rögtön ugrás át a másikra, majd arról is egy ugrás, de kapd el a sziklafalon levő rést. Csimpizz teljesen jobbra, egészen, amíg fel nem tudsz mászni a kúszórésbe. Kapd el ott a plafonon a létrát, és indulj el rajta. Ha nem akar előrefelé, akkor kicsit kanyarodva indulj el. Menni fog. Csimpizz el egészen az oszlopig, kapd el azon a létrát, mássz át a jobb oldalára, és ugorj hátra a kis fahídra. Húzd meg a kart. Ez kinyitotta a sötét barlangban az első látott rácsot. Menj hát oda, jön a következő időre futás.

Hűzd meg a kart, ugorj hátra, és futás balra, a létrához. A baloldalán mássz fel, amíg csak tudsz. Ugorj hátra, de NE megfordulásos ugrással. Ugrás tovább a lejtőn, de közben irányítsd jobbra is, így lecsúszol a következő ferde sziklán is. Helyből ugrás gyorsan balra, futás a falig, mássz fel rá, kapaszkodj jobbra, de ne egészen a fal mellé. Most kell egy fordulásos ugrás, és elkapod a mögötted levő ferde sziklát. Mássz fel rá, lecsúszol. Most aztán igyekezz. Futás, ugrás át a másik kis hídra, annak a végén balra kanyarodj a másik felemelkedett híddarabra, ott is balra kanyarodva ugrás, és rántsd le végre a fali kart, Mindezt megállás nélkül. Néha menthetsz, ha nem bírod a gyűrődést. :) Ha sikerült, a tó partján kinyílt egy ajtó.

A Skeleton Key: Menj visasza a tó partjára. Ugorj a vízbe, ússz be ismét a járatba, és mássz ki a kis szobában a kar után. Ha eddig nem tetted volna, tolj a ketrecen egyet, be a túloldali kis szobába. Menj ki a tópartra, és menj be a túloldalán a kinyílt ajtón. Itt egy kicsit bugos a játék, de hát könnyítés ez, az első pár penge egy mozdulat után megáll, így a sarokig nincs gond. Utána juss át a maradék egy szem pengén, És a lándzsákon. Húzd, told a ketrecet a baloldali sarokban levő, sötétebb padlólapra. Utána told vissza, egészen be a falba, és át a túloldalra. Menj ki a teremből, be a vízbe, be a víz alatti folyosóra, és kimászva told ott is a ketrecet a sarokba, így már kinyílik a kis teremben az ajtó. Menj át rajta, és fent, az emeleten felveheted a Skeleton Key-t.

A harmadik secret: Kifelé a kis vízi folyosón át menj. Ismét húzd meg a kart,. És igyekezz kifelé. Az előbbi folyosó mellett balra, kapaszkodj fel a falra, futás be a folyosón, az időre záruló ajtón, és felveheted az utánpótlást, a 3.secret-ben. Húzd meg kétszer a kart, és kimehetsz a folyosón.

A negyedik secret: Menj most jobbra, az égő fáklya felé, és a barlangfolyosó egy kis tavacskához vezet. Menj a vízbe, és vedd fel a medipackot, ez a 4.secret. Most már folytasd az utadat, és kiérsz a havas tájra, a szabadba.

A Shotgun: Menj végig a völgyben, a végén ugorj fel balra, majd ott is végig, és a sziklák tövében egy lejáratot találsz a mélybe. Mássz le a létrán, és a kulcsoddal indítsd be a fogaskerekeket, ennek következménye, kis villámok, majd egy másik teremben lesz látható. Menj le a lépcsőkön is, az alsó terembe, mert medipackokat, és a Shotgun-t találod ott.

Menj fel a felszínre, és vagy körbeugrálsz a havas sziklákon, vagy akár le is csúszhatsz a völgybe. Szemben pár oszlopot megkerülve, egy újabb völgybe érsz, egy kis épülettel a közepén. Itt még véletlenül se húzd meg a kart, vigyázz!!! Menj az épület túloldalára, ott kapaszkodj fel a sziklákra, és ugorj át az épület tetejére. Ugorj be a lyukon, és húzd meg a fali kart, ez az előbbi téren nyit le egy csapóajtót a földön. Menj is oda, és mássz le a mélye a létrán.

Az öt padlókapcsolós terem: Nem olyan bonyolult a feladat, mint amilyennek látszik. Ha jó padlólapokra lépsz rá, akkor a szemközti villámok nem tűnnek el, amíg odaérsz. Ha nem jól ugrottál, kezdheted elölről az innenső oldalról. Nincs semmi utalás a helyes útra, így én is csak kitotóztam. De így már egyszerű. A tükörben 5m oszlopot találsz. Nos NEM azokra a padlólapokra kell ugrani, hanem mindig egyel idébb. A kép segít, nézd meg. Ha sikerült, a villámokhoz ugorva, a felszínen négy oszlop emelkedik fel, menj hát vissza, oda.

A négy oszlop, és az Inca Sun Artefact: Fent is hasonló a feladat, mindig az oszlop előtti padlólapra ugorj, majd a végén a fehérre. Így megnyílik a föld, egy újabb járat lesz szabadon a túloldalon, ahova lemenve felveheted az Inca Sun Artefact-ot. A lőszereket se hagyd ott.

Kifelé menet négy raptor bukkan fel, majd a pálya eleje felé tartva, a barlangokban, még egy farkas. Végezz velük, majd a Gold Key-el nyisd ki jobbra az ajtót, és bent lőszert, medipackokat, és egy újabb Shotgun-t vehetsz fel.

Menj tovább, mássz fel a pálya elején a létrán. Most ezt már megteheted, a kaland elején ez nem működött. Fent, a sziklákra felmászva, vége is ennek a kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.