Back To Basics 2008 Peru 11. In Cuzco
Készítő: Jonson
Letölthető: Innen
Install:
Csomagold ki a btb08_01_17levels.zip-et, másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, és elindítva a start_me.exe-t átkonvertálod az mp3-akat wavba. Ha megvan, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is ezt a remek kalandot, kiválasztva a menüben a pályát.
Story:
Lara Peruba látogat, és találkozik apja barátjával, Cavero del Brivoval. Egykor Õ is régész volt, de most már túl öreg ahhoz, hogy folytassa munkáját. Elmeséli hõsnõnknek, hogy Cuzco közelében talált egy elrejtett falut a dzsungelben. Hol találom a falut? Mindig új kalandokat keresek. kérdi Lara. Caverno megmondja neki a helyet, majd erre Lara: OK, felkészülök, és meglátogatom azt a falut. Talán találok ott pár gyémántot, egy kis aranyat, vagy bármit! Mit gondolsz? Ööö Lara - folytatta Caverno - Bennszülöttek is laknak az öreg faluban, akik szerintem nem kedvelik az idegeneket" Ah, nagyon jó! válaszol Lara Ne felejtsd el, hogy egy kislány vagyok, aki arra vágyik, hogy szórakozzon egyet! Másnap Lara elkészíti magát, hogy elinduljon az új kirándulásra. Felszáll a Ducatti-jára, és a dzsungel felé hajt. Elérte a pontot, amit Caverno mesélt neki. Egy nagy vízeséses völgy. Sajnos Caverno elfelejtette neki megemlíteni, hogy a pontos bejárat hol van Útnak indul, majd hirtelen egy csapóajtó kinyílik a lábai alatt és beleesik egy nagy, mély lyukba... (Fordította: Roli)
Review:
Egy crowbar miatt, ami a pálya elején kell, no ezért kell végigküzdeni magunkat az egész pályán. :) A pálya tele van csontvázakkal, mozgó pengékkel, tüskékkel. Nem könnyű pálya, de medipack azért nem kell. Viszont sok ügyes ugrás kell, sőt, egy helyen a rúd alá állva kell felugrani, elkapni, csak így jutunk tovább. Egy secret van a pályán, egy tolható szobor alatt. Ellenségek még denevérek, és indiánok. Egyedül a shotgun-t kapjuk meg, de elég is az. Több mint egy óra nettó játékidő, a második végigjátszásra, eddig ez a leghosszabb tb-s pálya. Egyébként szépek a textúrák, változatosak, alapjában tetszett a pálya, ajánlom mindenkinek. :)
Leírás:
Egy kis faluban esel le a vízesésben. Öld le az indiánt, menj az épület mögé, fel a sziklákra, és rántsd le a fali kart. Menj visszafelé. Látod jobbra a zárt ajtót? No ehhez kéne a feszítővas, és ez miatt, mivel még nincs nálad, kell végigmenni ezen a hatalmas pályán. :) Menj a nagy vízesés mögé, ott nyílt ki az ajtó. Menj be, ugorj fel a folyosóra, öld le a kis dínókat, és húzd meg hátul a falon a kart. Lenyílt egy csapóajtó. Ugorj bele az aknába, a vízbe, ússz végig a folyosón, feszítsd ki az ajtót, és ússz tovább. Elragad az ár, és a végén egy tóba esel bele.
Ússz a sziklák mögé, kapaszkodj ki a vízből, ugrás a rúdra, onnan a sziklára. Kapaszkodj jobbra, be a folyosóra. Fent, a magasban egy kart húzhatsz meg, ami kint a vízben, egy tömböt emel fel szemben. Mássz fel rá, mássz be az épületbe. Csontik elevenednek meg, de még nincs fegyvered ellenük. Rohanj hát balra, és az utolsó oszlop mögött, kint a víznél kapaszkodj fel a résbe. Csimpizz balra, az épület melletti sziklákra. Juss körbe a fal mellett a laposabb részekre ugorva, egészen a gátig. Ugorj ott át a túloldalra, és folytasd az utad visszafelé, majd felkapaszkodva a plafonlétrára, eljutsz egy folyosóra. Öld le a kis dínókat, és mássz fel a létrán, jó magasra. Ugorj hátra a lecsúszós részre, majd előre, és kapd el a felső párkányt. Mássz fel, és nyisd ki a fali karral az ajtót. Lődd le a denevéreket, és csússz át a drótkötélpályán. Vedd fel a fáklyákat, ugorj balra a sziklára egy medipackért, majd a gát innenső oldalán levő sziklára ugorj, és a karral kinyitod az első nagykaput.
Csússz le a terembe, és az emelvényről vedd fel a Shotgun-t. A lőszereket se hagyd ott, mert bizony szükséged lesz rá. :) A sarokban ugorj bele a vízbe, és húzd meg a kart. Igyekezz kimászni, rohanás, felugrás a felemelkedett tömbre, és gyorsan kapaszkodj fel a párkányra. Igyekezned kell, mert a tömb csak egy időre emelkedik fel. Ugrás át most az oszlopra, és amikor a tű kialszik, és a fali tüskék is visszahúzódnak, futás, ugrás át a szemközti oszlopra. A csontit hagy most békén, rohanj be balra a terembe. Ne ess a vízbe, mert véged van, inkább ugorj át a másik párkányra, onnan már belelőheted a vízbe a csontit, és a többi ellened rohanót is. Ugrás végig a termen, a túloldalon told el a jobb oldali szobrot, és medipackot, lőszert vehetsz fel a pálya egyetlen secret-ében.
Ugrás a bal sarokban levő tömbre, onnan fel az emeletre, megint csontik jönnek, de kapsz itt már lőszert bőven. Itt is juss át a túloldalra, a kis zöld emelkedőről kapaszkodj fel még egy emeletet, és ott is át kell jutnod a másik oldalra, hogy végre felvehesd a Golden Key-t. Menj vissza, le a földszintre, ki a teremből. Húzz kettőt a ketrecen, és kiugorhatsz a gáthoz. A túloldalon ugorj jobbra a kulcslyukhoz, és nyisd ki a másik nagykaput a kulcsoddal.
Ugorj a csúszdára, csússz le, és gyorsan fordulj balra. Amikor a csonti átugorta a gödröt a tüskéken túl, lődd bele a gödörbe. Ugord át a tüskéket, balra vedd fel a lőszert, és juss át a következő tüskéken, és a pengéken is. Vigyázz, a kicsit mélyebb padlólapok pengéket rejtenek, kerüld el ezeket.. Menj balra, a baloldali fal mellett rohanj a mozgó penge után, és a végén mássz fel a létrán. Lődd a mélybe az újabb csontit, lődd le a denevért is, juss át a tüskéken, majd nekifutásból ugorj át a másik falra, vigyázva ott is a tüskékre. Húzd meg a kart a falon, juss vissza ismét a másik oldalra, mássz le a létrán, és felugorva kapd el a létra mellett, a fali rést. Mássz végig a járaton, fent a kerítésnél nekifutásból ugorj jobbra a rács mögötti, zöld kis területre. Rántsd le a fali kart, majd menj a kerítéshez. Most tovább kell ugranod a másik kis erkélyre, és ott meghúzni a kart. Innen balra kell folytatnod az utadat, a plafon létra alatti sziklára, nekifutásból, közben nyomni a CTRL-t így menni fog. Kapaszkodj át a létrán, majd lecsúszva, nekifutásból ugorj át a túloldalra a rúdon át, és húzd meg a fali kart. A legjobb, ha most beugrasz a vízbe, kimászol a kis hídon, lecsúszol az előbbi, a tüskés terembe, és hátul ismét felkapaszkodsz a fali résbe, és ismét eljutsz a kis zöld, kerítéssel zárt területre, ahol nemrég a kart rántottad le. Most mássz fel a létrán, lenyílt a csapóajtó. Fent vedd fel a lőszert, a másik oldalról, nekifutásból kapd el a fali beugrót, mássz fel, és meghúzva a kart kinyílik a rács, és egy újabb területre értél, ki a házak közé.
Öld le a két indiánt, menj jobbra, és be a szemközti házba. A baloldaliban semmi sincs, csak a tűz ég a fal előtt. Ebben a kunyhóban is ég a tűz, de középen, az oszlop tetején. Kapaszkodj fel rá, de egészen az egyik sarkán, és amikor kialszik, mássz fel, fordulj kicsit oldalra, és ugorj oldalt, a sarokban levő oszlopra, és húzd meg a kart. Tedd ugyanezt a másik sarokban is, és akkor kinyílik az ajtó a kunyhó hátuljában. Állj a rúd alá pontosan. Ugorj fel, és kapd el. Lengesd be, és úgy ugorj az ablakba. Húzd meg a kart a falon, ugorj a felemelkedett oszlopra, és rántsd le szemben a fali kart. Kinyílt a rács, és egy gyönyörű templom elé értél.
Ugorj a vízbe, mássz ki a jobb oldali templomlépcsőnél, és megfordulva, nekifutásból ugorj a sziklákra. Ugrálj jobbra, a laposabb részeken, majd kapaszkodj fel a sziklarésbe, a végén mássz át, vissza az előbbi területre. Nekifutásból ugorj balra, a második beugróban levő laposabb sziklára, és tovább, egészen a kunyhó tetejére. A másik oldalán csússz le a laposabb részre, ugorj át a másik kunyhóra, ott is fel a tetejére, majd megint nekifutásból balra ugorj át, és megtaláltad végre ezt a piszok Crowbar-t. Hát ezért volt a sok kaland. :)
Na irány vissza az első, majd a második kunyhóra. Ott most balra fordulj, ugorj fel a laposabb részre, és onnan nekifutásból át a kis erkélyre, és feszítsd ki az ajtót. Menj át a szobán, nyisd ki a nagyajtót, és kint öld le a két indiánt. Menj balra, be a barlangba. Balra menj az elágazásnál, és egy tóhoz értél. Itt vigyázz, ne ess a vízbe, mert elragad az áramlat, és véged. Ugorj balra, a vízben levő kis sziklára, majd nekifutásból a rúdra, onnan a malomkerékhez. Kapaszkodj fel rá, a tetején ugorj, de gyorsan ugorj tovább a potyogó platformról. Fordulj jobbra, lődd a vízbe a csontit, amikor át akar ugrani hozzád, majd ugorj a tüskés platformra, és helyből tovább a létrához. Mássz fel, ugorj hátra a rácsra, majd szembe kell ugranod, elkapva a szikla peremét. Csimpizz át a jobb oldalára, mássz fel, és egy fordulásos, (+END) ugrással elkapod a következő platformot. Újabb rúdonpörgés, ugrás következik, míg a végén eljutsz a központi oszlop tetejére. Onnan ugorj a fal felé, a kis erkély előtti rácsra. Mássz át a résen, vedd fel az egyik Fáklyá-t, és dobd a rácsra. Bemászni erről az oldalról nem tudsz, hát menj vissza a központi oszlopra, le az alatta levő párkányra, a vasrácsról ugorva bejutsz a bejárathoz. No most menj a másik irányba, balra.
Mássz át a résen, le a tűzhöz. Áljj oldalt a mellette levő ferde oszlophoz, ugorj rá oldalt, és kapd el a fali beugrót. Mássz fel, és nekifutásból ugorva elkaphatod a létrát. Mássz fel, még pár mászás, ugrás, és felvehetd a fáklyát. Ugrás vissza a létrához, és dobd le. De úgy dobd le, hogy megtaláld, és nehogy a tűzben landoljon. Mássz le a létrán, keresd meg, gyújtsd is meg, és gyújtsd meg vele a fali égőt. Kinyílt az ajtó. Menj át rajta.
Vigyázz, a pengékre, és tüskékre, és a gödörre is persze. Juss fel az emelkedőn, lődd le az indiánt, és húzd meg a kart a rács előtt, jobbra, a falon. Menj vissza, egészen ki a templomhoz, ugorj a vízbe, és menj be a kinyílt nagykapun. Nyisd ki a fali karral a másik nagykaput is, és visszaértél a pálya legelejére.
Most már kifeszítheted a baloldali kunyhó ajtaját, Menj be, ugorj fel balra, és kiérsz egy kis erkélyre. Fordulj meg, és állj egészen a kerítés mellé, így felugorva elkaphatod a tetőt. Mássz fel, és ugorj a szemközti kunyhóra, de egészen a jobb sarkára. Figyeld meg balra, fent a tetőn a most még zárt csapóajtót, nemsokára vissza kell jönnöd ide. Menj jobbra, és mássz fel a vízesés után a fali résbe. A túloldalon lődd le az indiánt, és a rács előtt húzd meg a kart a falon. Megjelenik a kis tóban a Mask. Menj hát vissza oda, ugorj a vízbe, és vedd fel a Mask-ot.
Most menj vissza az előbb említett csapóajtóhoz, a kunyhó tetejére. Ess le a kunyhóba, és ess bele ismét az aknába, a vízbe. Ismét eljutsz a nagy tóba, ismét kimászhatsz a templomnál, most már bosszút állhatsz a két csontin, és tedd a foglalatába a Maskot. Kinyílt a nagykapu. Menj át a hídon, balra végig, és kapaszkodj fel a sziklákra. Csimpizz teljesen jobbra, végig a hidak felett, amikor jobbra csimpizel, alattad egy platformot találsz. Ess ott le, és húzd meg a kart. Ismét kapaszkodj fel a sziklákra, csimpizz vissza a hídra, és a híd végén ugorj le a mélybe, a kis vizes aknába. Elkap az áramlat, beleesel egy újabb tóba, és itt vége is a kalandnak.
OBig
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.