.....................................................................

Back To Basics 2008 Peru – 11. In Cuzco

Készítő: Jonson

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a btb08_01_17levels.zip-et, másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, és elindítva a start_me.exe-t átkonvertálod az mp3-akat wavba. Ha megvan, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is ezt a remek kalandot, kiválasztva a menüben a pályát.

Story:

Lara Peruba látogat, és találkozik apja barátjával, Cavero del Brivoval. Egykor Õ is régész volt, de most már túl öreg ahhoz, hogy folytassa munkáját. Elmeséli hõsnõnknek, hogy Cuzco közelében talált egy elrejtett falut a dzsungelben. „Hol találom a falut? Mindig új kalandokat keresek.” – kérdi Lara. Caverno megmondja neki a helyet, majd erre Lara: „OK, felkészülök, és meglátogatom azt a falut. Talán találok ott pár gyémántot, egy kis aranyat, vagy bármit! Mit gondolsz?” „Ööö Lara…” - folytatta Caverno - „Bennszülöttek is laknak az öreg faluban, akik szerintem nem kedvelik az idegeneket"… „Ah, nagyon jó!” – válaszol Lara – „Ne felejtsd el, hogy egy kislány vagyok, aki arra vágyik, hogy szórakozzon egyet!” Másnap Lara elkészíti magát, hogy elinduljon az új kirándulásra. Felszáll a Ducatti-jára, és a dzsungel felé hajt. Elérte a pontot, amit Caverno mesélt neki. Egy nagy vízeséses völgy. Sajnos Caverno elfelejtette neki megemlíteni, hogy a pontos bejárat hol van… Útnak indul, majd hirtelen egy csapóajtó kinyílik a lábai alatt és beleesik egy nagy, mély lyukba... (Fordította: Roli)

Review:

Egy crowbar miatt, ami a pálya elején kell, no ezért kell végigküzdeni magunkat az egész pályán. :) A pálya tele van csontvázakkal, mozgó pengékkel, tüskékkel. Nem könnyű pálya, de medipack azért nem kell. Viszont sok ügyes ugrás kell, sőt, egy helyen a rúd alá állva kell felugrani, elkapni, csak így jutunk tovább. Egy secret van a pályán, egy tolható szobor alatt. Ellenségek még denevérek, és indiánok. Egyedül a shotgun-t kapjuk meg, de elég is az. Több mint egy óra nettó játékidő, a második végigjátszásra, eddig ez a leghosszabb tb-s pálya. Egyébként szépek a textúrák, változatosak, alapjában tetszett a pálya, ajánlom mindenkinek. :)

Leírás:

Secret:

Mentések--Savegames:

Egy kis faluban esel le a vízesésben. Öld le az indiánt, menj az épület mögé, fel a sziklákra, és rántsd le a fali kart. Menj visszafelé. Látod jobbra a zárt ajtót? No ehhez kéne a feszítővas, és ez miatt, mivel még nincs nálad, kell végigmenni ezen a hatalmas pályán. :) Menj a nagy vízesés mögé, ott nyílt ki az ajtó. Menj be, ugorj fel a folyosóra, öld le a kis dínókat, és húzd meg hátul a falon a kart. Lenyílt egy csapóajtó. Ugorj bele az aknába, a vízbe, ússz végig a folyosón, feszítsd ki az ajtót, és ússz tovább. Elragad az ár, és a végén egy tóba esel bele.

Ússz a sziklák mögé, kapaszkodj ki a vízből, ugrás a rúdra, onnan a sziklára. Kapaszkodj jobbra, be a folyosóra. Fent, a magasban egy kart húzhatsz meg, ami kint a vízben, egy tömböt emel fel szemben. Mássz fel rá, mássz be az épületbe. Csontik elevenednek meg, de még nincs fegyvered ellenük. Rohanj hát balra, és az utolsó oszlop mögött, kint a víznél kapaszkodj fel a résbe. Csimpizz balra, az épület melletti sziklákra. Juss körbe a fal mellett a laposabb részekre ugorva, egészen a gátig. Ugorj ott át a túloldalra, és folytasd az utad visszafelé, majd felkapaszkodva a plafonlétrára, eljutsz egy folyosóra. Öld le a kis dínókat, és mássz fel a létrán, jó magasra. Ugorj hátra a lecsúszós részre, majd előre, és kapd el a felső párkányt. Mássz fel, és nyisd ki a fali karral az ajtót. Lődd le a denevéreket, és csússz át a drótkötélpályán. Vedd fel a fáklyákat, ugorj balra a sziklára egy medipackért, majd a gát innenső oldalán levő sziklára ugorj, és a karral kinyitod az első nagykaput.

Csússz le a terembe, és az emelvényről vedd fel a Shotgun-t. A lőszereket se hagyd ott, mert bizony szükséged lesz rá. :) A sarokban ugorj bele a vízbe, és húzd meg a kart. Igyekezz kimászni, rohanás, felugrás a felemelkedett tömbre, és gyorsan kapaszkodj fel a párkányra. Igyekezned kell, mert a tömb csak egy időre emelkedik fel. Ugrás át most az oszlopra, és amikor a tű kialszik, és a fali tüskék is visszahúzódnak, futás, ugrás át a szemközti oszlopra. A csontit hagy most békén, rohanj be balra a terembe. Ne ess a vízbe, mert véged van, inkább ugorj át a másik párkányra, onnan már belelőheted a vízbe a csontit, és a többi ellened rohanót is. Ugrás végig a termen, a túloldalon told el a jobb oldali szobrot, és medipackot, lőszert vehetsz fel a pálya egyetlen secret-ében.

Ugrás a bal sarokban levő tömbre, onnan fel az emeletre, megint csontik jönnek, de kapsz itt már lőszert bőven. Itt is juss át a túloldalra, a kis zöld emelkedőről kapaszkodj fel még egy emeletet, és ott is át kell jutnod a másik oldalra, hogy végre felvehesd a Golden Key-t. Menj vissza, le a földszintre, ki a teremből. Húzz kettőt a ketrecen, és kiugorhatsz a gáthoz. A túloldalon ugorj jobbra a kulcslyukhoz, és nyisd ki a másik nagykaput a kulcsoddal.

Ugorj a csúszdára, csússz le, és gyorsan fordulj balra. Amikor a csonti átugorta a gödröt a tüskéken túl, lődd bele a gödörbe. Ugord át a tüskéket, balra vedd fel a lőszert, és juss át a következő tüskéken, és a pengéken is. Vigyázz, a kicsit mélyebb padlólapok pengéket rejtenek, kerüld el ezeket.. Menj balra, a baloldali fal mellett rohanj a mozgó penge után, és a végén mássz fel a létrán. Lődd a mélybe az újabb csontit, lődd le a denevért is, juss át a tüskéken, majd nekifutásból ugorj át a másik falra, vigyázva ott is a tüskékre. Húzd meg a kart a falon, juss vissza ismét a másik oldalra, mássz le a létrán, és felugorva kapd el a létra mellett, a fali rést. Mássz végig a járaton, fent a kerítésnél nekifutásból ugorj jobbra a rács mögötti, zöld kis területre. Rántsd le a fali kart, majd menj a kerítéshez. Most tovább kell ugranod a másik kis erkélyre, és ott meghúzni a kart. Innen balra kell folytatnod az utadat, a plafon létra alatti sziklára, nekifutásból, közben nyomni a CTRL-t így menni fog. Kapaszkodj át a létrán, majd lecsúszva, nekifutásból ugorj át a túloldalra a rúdon át, és húzd meg a fali kart. A legjobb, ha most beugrasz a vízbe, kimászol a kis hídon, lecsúszol az előbbi, a tüskés terembe, és hátul ismét felkapaszkodsz a fali résbe, és ismét eljutsz a kis zöld, kerítéssel zárt területre, ahol nemrég a kart rántottad le. Most mássz fel a létrán, lenyílt a csapóajtó. Fent vedd fel a lőszert, a másik oldalról, nekifutásból kapd el a fali beugrót, mássz fel, és meghúzva a kart kinyílik a rács, és egy újabb területre értél, ki a házak közé.

Öld le a két indiánt, menj jobbra, és be a szemközti házba. A baloldaliban semmi sincs, csak a tűz ég a fal előtt. Ebben a kunyhóban is ég a tűz, de középen, az oszlop tetején. Kapaszkodj fel rá, de egészen az egyik sarkán, és amikor kialszik, mássz fel, fordulj kicsit oldalra, és ugorj oldalt, a sarokban levő oszlopra, és húzd meg a kart. Tedd ugyanezt a másik sarokban is, és akkor kinyílik az ajtó a kunyhó hátuljában. Állj a rúd alá pontosan. Ugorj fel, és kapd el. Lengesd be, és úgy ugorj az ablakba. Húzd meg a kart a falon, ugorj a felemelkedett oszlopra, és rántsd le szemben a fali kart. Kinyílt a rács, és egy gyönyörű templom elé értél.

Ugorj a vízbe, mássz ki a jobb oldali templomlépcsőnél, és megfordulva, nekifutásból ugorj a sziklákra. Ugrálj jobbra, a laposabb részeken, majd kapaszkodj fel a sziklarésbe, a végén mássz át, vissza az előbbi területre. Nekifutásból ugorj balra, a második beugróban levő laposabb sziklára, és tovább, egészen a kunyhó tetejére. A másik oldalán csússz le a laposabb részre, ugorj át a másik kunyhóra, ott is fel a tetejére, majd megint nekifutásból balra ugorj át, és megtaláltad végre ezt a piszok Crowbar-t. Hát ezért volt a sok kaland. :)

Na irány vissza az első, majd a második kunyhóra. Ott most balra fordulj, ugorj fel a laposabb részre, és onnan nekifutásból át a kis erkélyre, és feszítsd ki az ajtót. Menj át a szobán, nyisd ki a nagyajtót, és kint öld le a két indiánt. Menj balra, be a barlangba. Balra menj az elágazásnál, és egy tóhoz értél. Itt vigyázz, ne ess a vízbe, mert elragad az áramlat, és véged. Ugorj balra, a vízben levő kis sziklára, majd nekifutásból a rúdra, onnan a malomkerékhez. Kapaszkodj fel rá, a tetején ugorj, de gyorsan ugorj tovább a potyogó platformról. Fordulj jobbra, lődd a vízbe a csontit, amikor át akar ugrani hozzád, majd ugorj a tüskés platformra, és helyből tovább a létrához. Mássz fel, ugorj hátra a rácsra, majd szembe kell ugranod, elkapva a szikla peremét. Csimpizz át a jobb oldalára, mássz fel, és egy fordulásos, (+END) ugrással elkapod a következő platformot. Újabb rúdonpörgés, ugrás következik, míg a végén eljutsz a központi oszlop tetejére. Onnan ugorj a fal felé, a kis erkély előtti rácsra. Mássz át a résen, vedd fel az egyik Fáklyá-t, és dobd a rácsra. Bemászni erről az oldalról nem tudsz, hát menj vissza a központi oszlopra, le az alatta levő párkányra, a vasrácsról ugorva bejutsz a bejárathoz. No most menj a másik irányba, balra.

Mássz át a résen, le a tűzhöz. Áljj oldalt a mellette levő ferde oszlophoz, ugorj rá oldalt, és kapd el a fali beugrót. Mássz fel, és nekifutásból ugorva elkaphatod a létrát. Mássz fel, még pár mászás, ugrás, és felvehetd a fáklyát. Ugrás vissza a létrához, és dobd le. De úgy dobd le, hogy megtaláld, és nehogy a tűzben landoljon. Mássz le a létrán, keresd meg, gyújtsd is meg, és gyújtsd meg vele a fali égőt. Kinyílt az ajtó. Menj át rajta.

Vigyázz, a pengékre, és tüskékre, és a gödörre is persze. Juss fel az emelkedőn, lődd le az indiánt, és húzd meg a kart a rács előtt, jobbra, a falon. Menj vissza, egészen ki a templomhoz, ugorj a vízbe, és menj be a kinyílt nagykapun. Nyisd ki a fali karral a másik nagykaput is, és visszaértél a pálya legelejére.

Most már kifeszítheted a baloldali kunyhó ajtaját, Menj be, ugorj fel balra, és kiérsz egy kis erkélyre. Fordulj meg, és állj egészen a kerítés mellé, így felugorva elkaphatod a tetőt. Mássz fel, és ugorj a szemközti kunyhóra, de egészen a jobb sarkára. Figyeld meg balra, fent a tetőn a most még zárt csapóajtót, nemsokára vissza kell jönnöd ide. Menj jobbra, és mássz fel a vízesés után a fali résbe. A túloldalon lődd le az indiánt, és a rács előtt húzd meg a kart a falon. Megjelenik a kis tóban a Mask. Menj hát vissza oda, ugorj a vízbe, és vedd fel a Mask-ot.

Most menj vissza az előbb említett csapóajtóhoz, a kunyhó tetejére. Ess le a kunyhóba, és ess bele ismét az aknába, a vízbe. Ismét eljutsz a nagy tóba, ismét kimászhatsz a templomnál, most már bosszút állhatsz a két csontin, és tedd a foglalatába a Maskot. Kinyílt a nagykapu. Menj át a hídon, balra végig, és kapaszkodj fel a sziklákra. Csimpizz teljesen jobbra, végig a hidak felett, amikor jobbra csimpizel, alattad egy platformot találsz. Ess ott le, és húzd meg a kart. Ismét kapaszkodj fel a sziklákra, csimpizz vissza a hídra, és a híd végén ugorj le a mélybe, a kis vizes aknába. Elkap az áramlat, beleesel egy újabb tóba, és itt vége is a kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.