.....................................................................

Flashback

Készítő: George Maciver (GMac)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a george_maciver_flashback.zip-et, majd másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertál át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold be őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data könyvtárba a fájlokat. Ha kész, még másold a főkönyvtár összes többi fájljait a főkönyvtárba, és indulhat is a kaland.

Story:

Lara újraéli néhány kalandját, a Genesist, az Exodust, a The Loch and the Fire Lake-et. Habár ezek nem ugyazok a kalandok. Tulajdonképp, Lara sok termet, és rejtvényt nem is ismer fel. A dolgok drámaian megváltoztak... (Fordította: Shallia)

Review:

Ez egy hét pályás szint. Nagyon tetszettek ezek a pályák. Remek hangulata volt. Ellenség alig, csupán pár kis zöld dínó, és pár raptor pályánként. Igaz, a végén ott a T-Rex is, de azzal nem nekünk kell megküzdeni. :) Nem nehezek a pályák, így a harcore játékosoknak talán nem tetszik, de igazi TR kaland. Igazi, mert sem nem túl könnyű, sem nem túl nehéz. Nem sok esély van arra, hogy valaki idegességében letörölje ahelyett hogy végigjátszaná. Az utolsó pálya ajtónyitogató feladványával kicsit megszenvedtem, mire rajzot is tudtam készíteni a helyes sorrendről. De ennyi kellett is. Hat secret van az első hat pályán összesen. Remek, változatos textúrák, remek helyszínek, hozzáadott hangok, szóval ne hagyja ki senki ezt a remek kalandot. :)

Leírás:

1.Marooned:

Secret 1:

Mentések-Savegames:

Az első 5 fali kar: Lecsúszás után, egy terem emeletére értél. Összesen 5 fali kart kell először lerántanod. Ebből egy itt van, fent az emeleten, a túloldalon. Rántsd le, mássz le a létrán, és keresd meg a másik négyet is, és kinyílik egy nagykapu a földszinten. Az egyik karral szemben, fáklyákat is találsz a földön.

A Fire Stone: Jobbra, az oszlop mögött medipackot találsz, majd hátramenve a teremben, öld le a kis dínókat, és megtalálod egy kis emelvényen a Fire Stone-t. Menj is ki vele a teremből, és nyisd ki a foglalatába helyezve a következő ajtót.

A Crowbar: Szemben a magasabb platformon tűz ég, pedig ott lehet felkapaszkodni az emeletre. Viszont a kis medence innenső oldalán, három mintás padlólap van. Mindhárom időkapcsoló, ami kioltja a tüzet. Lépj hát rá, ugord át a vizet, ugrás fel a talapzatra, és kapaszkodj fel gyorsan az emeletre. Ott megtalálod a Crowbar-t, amivel kint, a teremben, a lépcsőn lemenve, kinyithatod a következő ajtót.

A Skull: Balra, a sarokban egy mintás padlólapot találsz. Húzd, told rá a mozgatható ketrecet, így már fel tudod venni a Skull-t a tüskék között, megnyílt átjárón át. Menj is ki vele a terembe, és nyisd ki a következő ajtót, rátéve előtte a csontvázfoglalatra.

A fáklya, és az 1.secret: A terem túl9ldalán találsz a falon egy kart, ami a bejárat mellett, jobbra, a beugróban emel fel egy tömbön egy kis időre. Húzd meg a kart, rohanj oda, ugrás fel a tömbre, és kapaszkodj fel az emeletre. Menj körbe, vedd fel a fáklyákat, és a nagy medipacknál felkapaszkodva a növényekkel takart kúszórésbe, robbanó lőszereket találsz, az 1.Secret-ben.

Mássz vissza a karzatra, és vedd fel az emelvényről a Fáklyát. Dobd le a földszintre, mássz le, vedd fel, és kint a teremben gyújtsd meg szemközt, az égő tüzeknél. Menj, és keresd meg a bezárt bennszülöttet, és a ketrec mögött gyújtsd meg a fali égőt, majd menj be hozzá a ketrecbe. Elindul, és kinyitja neked a következő ajtót.

A Crossbow, és a Shotgun és a Gensesis Key: Jobbra találsz a falon egy létrát. Dobd el a fáklyát, de jegyezd meg, hol hagytad. Mássz fel az emeletre, és a túloldalon vedd fel az emelvényről a Crossbow-ot, és a Shotgun-t. Amikor felvetted, felnyílik a túloldalon egy platform. Kapaszkodj le, és csimpizz át a túloldalra, a fali résen keresztül, keresd meg a fali kart és húzd meg. Kinyílt lent egy gödörben a csapóajtó. Ess le a földszintre, vedd fel az égő fáklyát, ugorj le a megnyílt folyosóra, és simán futva, nem rohanva, átjutsz a folyosón a tüskéknél, és meggyújthatod a fali égőt. Fent a teremben megnyílt a nagykapu. Menj oda a segítődhöz, és menjetek át rajta.

A vulkános terem: Ebben a teremben is 5 fali kart kell megtalálnod, és lerántanod. A bejáratnál jobbra, az ajtó mögött lőszert is találsz. Ha megvan mind az öt, a sarokban kinyílt egy kapu, és bemenve rajta, megtalálod a Gensesis Key-t. Menj ki, és nyisd ki vele a szemközti ajtót, majd lecsúszva a lejtőn, a következő pályára léptél. Azért azt jegyezd meg, van itt még bőven zárt ajtó, vissza fogsz még ide jönni párszor :)

2.Genesis:

Secret 2:

Mentések-Savegames:

A vízi járatok: Kapaszkodj le, és ess le a terembe. Kicsit sajnos sérülsz, de nincs más mód. Öld le a kis dínókat, és a zárt kapu előtt, balra, egy fali rést találsz, a falon. Mássz be, kússz végig, és a folyosó végén egy kis teremben egy kart húzhatsz meg. Kint, a teremben kinyílt a kapu. A következő folyosó ismét egy nagyterembe vezet. Menj itt balra, és találni fogsz egy kis medencét a fal előtt. Ugorj a vízbe, és balra tartva egy kis teremben mászhatsz ki a partra. Öld le a Yeti-t, vedd fel a medipackját, és húzd meg a kart a falon. Ússz vissza a járaton, de mielőtt kimásznál, ússz most balra, és egy újabb kis teremben, kimászva a vízből, egy fali kart tudsz lerántani. Irány vissza a yetis szoba, ott tudsz továbbmenni a folyosón. Ugrás az újabb vízbe, kimegy újabb teremben, és átugorva a mintás padlólapot, egy fali kart rántasz le. Irány vissza a kis vízi labirintus, és mielőtt ismét visszaérsz a nagyterembe, jobbra ússz most a kinyílt rácson át.

A labirintus: Kimászva a vízből, kinyílik előtted a rács, és egy magas fallal körülvett labirintusba értél. Látsz itt két szürke oszlopot, ezek egyikére felkapaszkodva, felugorva, és elkapva a peremét, majd felmászva, hátraugorva jutsz fel az emeletre. Nos a lényeg, lent, a földszinten kell meghúznod két kart, majd az emeleten kettőt, így a mozgatható ketrecet rá tudod tolni a mintás padlólapra, ezzel kinyitva lent egy kis medence csapóajtaját. Ugorj a vízbe, ússz végig a járaton, majd kimászva megtalálod az 1.Skull-t.

Ússz vissza, menj át a labirintus túloldalára, és tedd a csontvázra a szerzeményedet, így kinyílik ott is a rács a víz felett. Újabb úszás, újabb, a 2.Skull megszerzése.

Most vissza kell jutnod, egészen a nagyterembe. Tedd ott a foglalatába a koponyát, így megnyílik ott a másik kis medence rácsa. Ússz ott is át a járatokon, majd nekifutásból ugorj a mély aknánál a falra, így átjutsz a lenti tüskéken, és megtalálod a Fire Stone-t.

Ess le a sarokban, a medencébe. Mássz ki, keresd meg, és rohanj át a teremben levő mintás padlólapokon, és megnyílik a rácsos ajtó. Tedd a foglalatába a Stone-t, és kint, a nagy medencében nyílik ki a rács.

Ússz át a járaton, majd kimászva a vízből irány felfelé az emelkedőn. Ne siess annyira. Várd meg, amíg az első két legördül, cselezd ki őket, utána nyomulj tovább felfelé, és kerüld ki a következő tüskés köveket is. Egy medencéhez értél. Ugorj a vízbe, és a szemközti, zárt rács mellett jobbra, húzd meg a vízben a kart. Mássz ki a partra, kapaszkodj fel a felemelkedett tömbre, onnan a folyosóba, és a kis teremben rántsd le a kart a falon, ez kinyitja a vízben a rácsot. Ússz át ezen is, végig a folyosókon, kimászva egy kis teremben egy újabb vizes aknát találsz. Ússz át azon is, majd egy magas, tö9bb emeletes terembe érsz.

A második secret: Mielőtt kimásznál a partra, ússz jobbra, és az oszlop mögött, jobbra, ússz át a résen. Egy teremben mászol partra, ahol robbanó lőszert találsz, a 2.secret-ben.

Irány vissza a nagyterem, és most már juss partra. Mássz fel a falon, a létrán, a platformokon ugrálva egy másik létrához is eljutsz. Ott felmászva viszont igyekezned kell, a mintás padlólap csak egy időre oltja ki a lángokat. Nekifutás, ugrás, perem elkapása, felkapaszkodás, és ugyanez még kétszer, és a túloldalon vagy. Kapaszkodj itt fel a plafonlétrára, csimpizz át a következő platformra. Nekifutásos ugrások jönnek, majd a sarokban egy újabb plafonlétra. A tüskéknél teljesen a sarokban csimpizz, akkor kicsit sérülsz csak. :)

Kiérsz ismét a medencéhez. Nekifutásból, egy görbe, „banánugrással” ugord át a szobrokat, a túloldalon juss le a földszintre. Most egy lejtő következik, aminek a végén egy rohanás, a mögötted legördülő kő elől. A következő feladat, egy tüzes gödörnél jön, ahol átugorva, gyorsan vissza kell ugarod, mert most szemben jön egy kő. A folyosó végén ismét egy vizes akna következik. Kiúszol egy medencébe, ahol tüzes szellemek fogadnak. Ha rögtön jobbra úszol, és a mintás padlólapok felett maradva mászol ki a partra, akkor eltűnnek. Kint a parton, menj jobbra, be a kis folyosóra. Továbbhaladva, a következő lejtőn is igyekezned kell lefelé a kő előtt a gödör előtt jobbra, fel kell másznod a fali résbe előle. Nem árt bizony sietni. :) Hűzd meg a beugróban a kart, és a másik irányba menve visszaérsz a szellemes medencéhez, ahol kinyílt a kettes kapu.

Menj be, és eljutsz egy magas, több emeletes terembe. Menj át a földszinten a túloldalra, lődd le a kis zöld dínókat, és mássz fel az oszlopon levő létrán. Ugorj a tüzes oszlopra, elkapva a peremét, csimpizz át a túloldalára balra, és felmászva ugorj helyből a másik platformra, ahol egy létrán ismét feljebb mászhatsz. Most a tüskés platformon túlra kell eljutnod, onnan nekifutásból a következő oszlopra. Ott kicsit jobbra ugorj először, mert lőszert vehetsz fel, majd folytasd az utadat. Felfelé kéne menni, de nem tudsz. Nem? Hát, ha felfelé nem, menj lefelé, és a mélyben rántsd le a fali kart, ez kinyitja a felső csapóajtót, így már felmászhatsz a magas létrán.

Most egy nehezebb ugrás következik. Nekifutásból kell ugranod balra, a lecsúszós részre, de legjobb ha egy fordulásos ugrással teszed ezt. (+END) Így hátrafelé lecsúszva elkaphatod a peremét, és kicsimpizve teljesen balra, egy felmászás, egy újabb fordulásos ugrás, közben nyomd a jobbra-t is, és elkapod a következő oszlopot. Mássz fel, és fújd ki magadat. Ugrás, a tüzes oszlophoz. Kapd el a peremét, és mássz fel a túloldali sarkánál. Ugrás a következő oszlop. Most egy tüskés oszlopra kell nekifutásból ugranod, de megállás nélkül futás, ugrás a jobb oldali oszlop. Onnan tovább a következőre. Itt figyeld meg, a zárt rácsot. Ezt kell kinyitnod a magasban, majd visszatérned ide.

Ugrás tovább, majd felmászás a létrán, futás, ugrás a tüskés padlólapon keresztül, a következő platformra. Itt egy kicsit idegesítő a helyzet, mert mindenképpen sérülni fogsz. Kapaszkodj le oldalra, csimpizz jobbra, az első padlólapon túl, ahol a tüskék kezdődnek. Itt mássz fel, majd ugorj oldalra, jobbra, gyorsan. Vedd fel a medipackot, és a plafon létrán átjutsz a túloldalra. Ugrás a következő oszlopra, majd megint a plafonon csimpi a menő. Az utolsó ugrásnál nyomd a kapaszkodás, akkor nem vered be a fejedet, és eljutsz végre a kis terembe, ahol leránthatod a fali kert.

Menj ki, fordulj balra, és nekifutásból ugorj le a létrához. Mássz le, ugrás át jobbra az oszlopra, és most már a lenyílt csapóajtónál lemászhatsz a mélybe, és meg fogod találni egy kis teremben a Dragon’s Head-ot.

Menj tovább, térj vissza egészen a szellemes medencéhez, és menj be a kinyílt ajtón, ami visszavisz az első pályára.

Menj ismét be a négyemelvényes terembe, megjelent egy újabb kulcs, vedd hát fel az Exodus Key-t. Kimenve menj jobbra, és a terem túloldalán nyisd ki vele a nagykapuit. Lecsúszva, a következő pályára léptél.

3.Exodus.

Secret 3:

Mentések-Savegames:

A Skull: Egy terembe értél, közepén egy medencével. Menj jobbra, és rántsd le a zöld fali kart. Bemenve, kússz át a következő terembe, ott hátrafelé lecsúszva kapd el a peremet, csimpizz addig, amíg alattad van a kis rés, és elkapva annak a peremét, mássz át a következő terembe. Itt csak két padlólapra kell rálépned, hogy kinyíljon a továbbvezető út, észre fogod venni melyik padlólapokra, mert mintásak. A következő teremben már összetettebb a feladat. Menj a baloldali fal mentén, és a túloldalán a teremnek, rántsd éle a fali kart. Most told meg a megjelent kart. Menj visszafelé a bejárat felé, és ugyanazon a falon, most egy másik kart ránthatsz le. Ismét megtolhatsz egy újabb megjelenő kart a padlón. Irány a macskaszobor. Mögötte van most a falon egy kart. Lerántva, egy újabb padlókar jelenik meg a terem túloldalán. Ezt is megtolva, végre a bejárat felé, egy kis emelvényről leemelhetjük a Skull-t. Menj a megnyílt folyosóra, és fel, felugrálva visszaérsz a medencés terembe. Ott balra menj, tedd a koponyát a csontvázra, és megnyílik a következő rács, a következő folyosó.

A harmadik secret: Menj be a lávás terembe. Kapaszkodj fel először a baloldali tömbre, csimpizz át a túloldalára, és vedd fel a lőszert. Most irány a másik tömb szintén túloldala. Ott kapaszkodj lejjebb, elkapva a fali rést, és csimpizz jobbra, a kis égő híd alá. A híd aljára felkapaszkodva átjutsz a túloldalra. Ott felugorva kapd el a hidat, mássz fel, és robbanó lőszereket találsz a 3.secret-ben.

A Fire Stone: Menj be most már a folyosón, a következő lávás terembe, és a padlólapokon juss el a baloldali sarokba, és told meg a kart. Kinyílt a rács a terem túloldalán. Menj be, és ott is egy kart kell megtolnod. Kapaszkodj fel a fali beugróba, vedd fel a fáklyákat, és visszaérsz a legelső lávás terembe, ahol a híd alatt átmenve, bemehetsz a következő kinyílt rácson. Kapaszkodj le a falra a következő teremben, és csimpi balra, amíg fel nem tudsz mászni egy oszlopra. Onnan nekifutásból kell a legeslegutolsó pillanatban elkapni a túloldali fali rést, majd balra csimpizni, és felmászni. A következő teremben juss el a platformokon keresztül a túloldalra, és felveheted a Fire Stone-t. Továbbmenve visszaérsz a medencés terembe, és kinyithatod balra a következő rácsot.

Ebben a teremben négy kart kell megtolnod. De nem egyszerű. Legjobb, ha lekapaszkodsz a platformon, és egészen a kar előtt, a sarkon mászol fel, így menni fog. Ha megvan, menj ki az előszobába a medencéhez, és menj be az újabb kinyílt ajtón. Egy medencéhez értél, itt ismét találkozol a segítőddel. Lépj rá a négy, mintás padlólapra, és menj oda a segítődhöz. Ő kicsit a vízbe mártja a fáklyáját, és kinyílik ott a rács. Ússz át a járaton, és egy újabb helyszínre értél.

A négy koponya: Ezen a területen, négy koponyát kell megtalálni, és a macskaszobrok alatti csontvázakra tenni, hogy kinyíljon jobbra, a nagykapu. Menj mindjárt az első medencébe, és máris megvan az 1.Skull. Menj tovább, és a következő medencében megleled a 2.Skull-t. Irány vissza a bejárathoz, most indulj el oldalra, el a nagykapu előtt. Az egyik kis bokorban találod meg a 3.Skull-t. Menj tovább, hátra az épület mögé, be az átjáróba, és a kis udvarban, jobbra, a sarokban, felmászva a fali résbe, megleled a 4.Skull-t is. Jegyezd meg ezt a helyet, nemsokára ide vissza kell jönnöd, láthatod a rácsot. Irny vissza, az első térre, és tedd a foglalatukba a koponyákat. Menj át a kinyílt nagykapun, és jobbra, hátul, rántsd le a fali kart. Most menj vissza oda, ahol az utolsó koponyát találtad, kapaszkodj fel a fali résbe, és átmehetsz a megnyílt rácson.

A fáklya: A következő feladatokat nem részletezem, elég nyilvánvaló, a magasban kell továbbjutni, oszlopokon, réseken át, amíg elérsz egy terembe, ahol a rács bezárul mögötted. Látod a mintás padlólapot? Rálépve a következő teremben kigyullad a tűz. De előbb menj oda, és a mellette levő kis emelvényről vedd le a  Fáklyá-t. Menj most vissza a padlólaphoz, ami egy időkapcsoló, tehát gyorsfutásban rohannod kell a tűzhöz, és még arra is vigyázz, hogy ne gyulladj ki, tehát a tüzes padlólap sarkán állj meg. Gyújtsd meg a fáklyát, és a fali égőt meggyújtva kinyílik az ajtó. Nincs már szükséged a fáklyára, eldobhatod.

A Fire Stone: Menj ki a medencéhez, de NE ess le, hanem jobbra fordulva ugorj át az épülethez. Ess le az udvarba, majd továbbmenve, a két macskaszobor között kinyílik a kapu előtted. A következő szobában, mindkét oldalon fel kell menni a rámpára, felkapaszkodni a plafonlétrára, és a tűzfújóra vigyázva, lerántani mindkét fali kart. Középen kinyílt az ajtó, most oda kell jutnod. Igen ám, de még egy tűzfújón kell átjutnod ehhez. És a jobb oldalinál lehetetlen, így balról igyekezz átjutni. Ha sikerült, a folyosó végén felveheted az újabb Fire Stone-t. Menj jobbra, és kiérsz a szabadba. Menj jobbra ott is, visszaérsz az első medencéhez. Ott is menj jobbra, és odaérsz a mély medencéhez. No az előtt tedd a foglalatába a szerzeményedet, és kinyílik a rács a vízben. Ússz át a járatokon, és kimászva elérsz egy hatalmas barlangba, ahol egy döglött T-Rex-et találsz.

A T-Rex barlangja: Menj balra, és vedd fel a kis emelvényről a Fáklyá-t. Menj a döglött T-Rex-hez, és gyújtsd meg a tábortűznél. Áááááááááááááá ugye megijedtél. Haláli ötlet volt, az utolsót rúgó T-Rex megmozdulása. LOL Menj visszafelé, és a legalacsonyabb tömbnél, a jobb oldalánál, állj háttal a ferde szikláknak, de az oszlop előtt pontosan. Ugorj hátra, majd előre, és a fáklyával a kezedben felugrasz a kis oszlopra. Juss el a fali égőhöz, és gyújtsd meg. Most irány vissza a kis oszlopra, majd az oszlopok tetején ugrálva kell eljutnod a barlang másik oldalára, a másik égőhöz. Az egyik oszlopnál figyelni kell a plafont, hogy hol magasabb. Gyújtsd meg azt is, így már kinyílt az ajtó a hulla közelében.

A vulkános barlang: Egy mély, vulkános terembe értél. Menj végig a platformokon ugrálva rajta, a zárt ajtó előtt balra tarts. A kis terembe fel kell kapaszkodnod az első emeletre, majd helyből ugrással tudod elkapni a következő emeletet. Ha feljutottál, akkor ott is végig kell menni a platformokon, ferde sziklákon át a túloldalra, és leránthatod a fali kart, az utolsó platformon. Ugorj vissza egyet, és a platform széléről egy helyből ugrással, közben nyomd a kapaszkodást is, beugrasz a folyosóra, a kinyílt ajtó mögé. Menj végig a járaton, és visszaérsz az alsó szintre. Menj ismét végig a lebegő platformokon, és most már bemehetsz a végén a kinyílt ajtón át, a következő hatalmas, oszlopokkal teli terembe.

A második Dragon’s Head: Nekifutásból ugorj a baloldali platformra. A ferde platformra helyből ugorj az előtte levő padlólap sarkáról, és kapd el a plafonlétrát. Átkapaszkodva folytasd az utadat, ugrálva, néhol a plafonon kapaszkodva, a tüzes padlólapoknál csak a peremen csimpizve, amíg eljutsz a kis emelvénnyel szembe. De még nagyon messze van. Hát akkor kapaszkodj le az oszlop végén, az oldalán létra van. Lent ugorj fel, de egészen a sarkon, és told meg a kart. A felemelkedett oszlopon keresztül visszajutsz a magasba. Most irány szemben az oszlop, majd balra, ott aludt ki a tűz. Nekifutásból eljutsz a fal mellettire, onnan a plafonon kapaszkodva a következőre, és megtolhatod azt a kart is. Most vissza kell menned, egészen a terem túloldalához, ott aludt ki a tűz az oszlop tetején, és azon át végre eljutsz a kis emelvényhez, ahonnan leemelheted a 2.Dragon’s Head-et.

Irány át a megnyílt ajtón át, majd a T-Rex barlangjában végig a karzaton, és visszajutsz az első pályára. monndanom sem kell, irány a négyemelvényes kis terem, vedd fel a The Loch Key-t. Menj vissza, ahol most visszaértél a terembe, ott nyithatod ki a következő ajtót, ami a következő pályára vezet.

4. The Loch:

.Secret 4:

Mentések-Savegames:

A két Skull: Ugorj a vízbe, ússz balra a kis csatornába, az épület előtt, és balra mássz ki a vízből. A fal mellett,, nekifutásból ugord át a sziklákat, és a kastély előtt lecsúszva, balra a kis emelvényről leemelheted az 1.Skull-t. Irány vissza a kis tó, és most ússz a másik irányba. Ússz el az első kis móló előtt, és a másodiknál mássz ki a partra. Menj végig az ösvényen, és ugorj be a kis medencébe jobbra. Ússz végig a járaton, és egy barlangba értél. Középen, a kis szigeten kimászva megtalálod a 2.Skull-t. Oldalt, egy tömbön, medipackot is találsz. A fal mellett, a baloldali folyosónál kimászva a vízből, felveheted a Shotgun-t. Menj vissza, ki a tóhoz, ússz vissza az első mólóhoz, ott menj végig az ösvényen, és kinyírva a kis dínókat, a foglalatukba teheted a koponyákat, kinyitva ezzel az ajtót a falon.

A Fire Stone: Kapaszkodj fel a fali átjáróba, a túloldalon csússz le, és siess körbe a folyosón. Menj fel az emelkedőn, és nekifutásból ugorj át a kis emelvényhez, így felveheted a Fire Stone-t. Ugorj az oldalt megnyíló folyosóba, és jobbra tartva a folyosókon elhagyod az épületet. Menj vissza ismét a másik mólóhoz, és a medence előtt továbbmenve nyisd ki a kővel a kettes vasrácsot.

A könyvtár: Menj be, és egy terembe értél. A négy sarkában, négy mintás padlólap van. Mindegyikre rálépve, kinyílik balra a rács, és bejutsz a könyvtárba. Három kapcsolót kell megtalálnod, és meghúznod. Kettő a földszinten van, mindkét oldalon, az egyik pedig az emeleten. A lépcsőn lemenve még lőszert is találsz az egyik kar mellett. Ha meghúztad mind a hármat, kinyílik a nagyteremben az ajtó. A követ még nem tudod felvenni a tűzből, viszont balra, a falon meghúzhatod a kart, ami a vizes barlangban nyit ki egy ajtót. Menj hát oda vissza, és be a folyosóra.

A fáklya, és a negyedik secret: Menj végig a folyosón, kapaszkodj lefelé a köveket, végül rohanj le a lépcsőkön, és kinyílik a rács előtted. Egy térre értél, ahol raptorok hada vár. Rohanj előre, kicsit jobbra, és ugorj be a vízbe. Illetve a víznek látszó gödörbe. Talán köd ez, nem tudom, de a lényeg, innen kényelmesen levadászhatod a dögöket. Ha végeztél velük, mássz ki, és vedd fel a lőszert. Menj jobbra, be a kis sikátorba, és az oszlop egészen bal sarkára fel tudsz kapaszkodni, de csak az előrét, és a ctrl-t nyomd, ugranod nem szabad. Kapaszkodj fel a fali átjáróba, ugorj át a másikra, majd a plafonlétrán átkapaszkodhatsz a tér közepén levő épületre. Vedd fel a medipackot, és az egyik Fáklyá-t. Dobd le ott, ahol nincs kerítés.

Juss le a földszintre, és az egyik épület ablakában lődd szét a kerítést. Vedd fel a fáklyát, ugorj fel az ablakba, de egészen a sarkába, és gyújtsd meg a fáklyádat. Keresd meg, és gyújtsd meg a három követ tartó kötelet, és kinyílik az ajtó az egyik falban. Ha meg akarod szerezni a secretet, vidd magaddal a fáklyát is. Ugord át fáklyával a kezedben a lávás gödröt, és a folyosó végén húzd meg a falon a kart. Fáklyával a kezedben kell most feljutni a tömbökön., Vigyázz a leeső kövekre, ezek a ferde tömbökön veszélyesek. Ha feljutottál, gyújtsd meg ott is a kötelet, és a kinyílt rács mögött robbanó lőszert vehetsz fel a 4.secret-ben.

A Castle Key: Menj fel a lépcsőkön a könyvtárba, ki a nagyterembe, be balra az oldalterembe, és felveheted a Castle Key-t. Menj ki az épületből, ússz vissza a pálya elejére, és ismét menj a kastélyhoz, ahol az első Skullt találtad. Nyisd ki az ajtaját.

A Kastély: Menj be, végig a folyosón. Mielőtt leesnél az udvarba, kapaszkodj át jobbra, és balra is az égő oszlopokon, mert medipackot, lőszert vehetsz fel. Utána középen kapaszkodj le, és ess le a ferde tetőre, ott lecsúszol az udvarba. Menj oldalt, mássz fel a fali folyosóra. Csald ki onnan a legördülő követ, ami beszakítja az udvarban levő gödör rácsát, így már lemászhatsz arra.

Az időre záruló ajtók: Ez vulkános terem tetejére értél. Lépj rá a két mintás padlólapra, és az egyik rács kinyílik előtted. Menj be a terembe, és ments egyet a karnál, mert időre fog menni a feladat. Húzd meg a kart, perdülj meg, rohanj ki, és be a túloldali, jobb oldali terembe. Végezz a raptorral, és húzd meg ott is a kart. Rohanás ki, és be a túloldali, szemközti terembe. Ott is egy kart kell meghúznod. Rohanj ki, majd balra, és be a folyosó végén a felnyílt rácson. Lecsúszva a következő pályára értél.

5. The Castle:

.Secret 5:

Mentések-Savegames:

Az első koponya, és az első Tűzkő: Ússz át a túloldalra, és menj be az előtted kinyíló ajtón. Egy mély szakadékhoz értél. Fordulj balra, ugord át a mélységet, és balra menj. Öld le a kis dínókat, és feszítsd ki az ajtót, mert medipackot, lőszert, és fáklyákat rejt a kis szoba. Menj vissza a medencéhez, és menj le a mellette levő lépcsőn. A második tömb túloldalán, egy kart találsz, húzd meg. A második medence is megtelt vízzel, akár mehetnénk arra is, de mi most más utat választunk elsőre. :) Előkerült a segítő. Meggyújtja a fáklyát, és felmegy a lépcsőn. Illik hát követni. :) A szakadék középen levő oszlopon megjelenik az 1.Skull. Ugorj hát oda, és vedd fel.

Juss le most a mélybe, egészen a földszintre, és tedd a koponyát a foglalatára, a csontvázra. Menj be a megnyílt ajtón. Egy mély teremhez értél, tele oszlopokkal. Ugorj le a kis vízbe. Mássz a partra, lődd le a dínókat, és menj be a kis oldalszobába, és felveheted az 1.Fire Stone-t.

Az 5.secret: Az egyik oszlopon létra van. Mássz hát fel rajta. Indulj el először balra, átugorva a másik oszlopra. Az oszlop mögött, rántsd le a fali kart, majd indulj el a másik irányba. Ott is, az egyik oszlop mögött, szintén egy fali kart kell lerántanod ahhoz, hogy kint a szakadéknál megnyíljon egy rács. Az utosó oszlopról átugorva az égő edényhez, azért vigyázz. Kapaszkodj le, és csimpizz át középre, nehogy megégessen a tűz. Menj ki a folyosón, és menj be a kinyitott rácson át a kis terembe, ahol robbanó lőszert találsz az 5.secret-ben. Menj ki, és juss fel a magas oszlopon, amin idefelé lejöttél.

A második koponya: Menj ismét le a lépcsőkön, úszd át jobbra az első medencét, majd a következőben úszd át a folyosót, és egy teremben mászol a partra, ahol fent láthatod a pálya nyereményét egy kis emelvényen, de az még később. :) Menj a lávamedencéhez. Nekifutásból ugorj oldalra, és lecsúszva kapd el a fal peremét. Csimpizz teljesen át a túloldalra, majd egy felkapaszkodás, hátraugrás, és leránthatod a fali kart a kis párkányon. Visszafelé is a ferde falon kell csimpizned, ám amikor már nincs tovább, egy felkapaszkodás, majd egy fordulásos ugrás (+END), és a kurzort is nyomd oldalra, így visszaérsz a terem közepére. Menj be a megnyílt oldalszobába, és vedd fel a 2.Skull-t. Menj vissza a két medencén át, egészen fel a mély szakadékhoz, és oldalt, a vizes medence túloldalán, tedd a foglalatába a koponyát, ezzel megnyitva mellette az ajtót.

A második Tűzkő: Ess le a lávából kiemelkedő tömbre. Ugorva kapd el a lecsúszós oszlopot, mássz fel, csúszás, ugrás, és elkapod a következő oszlopot. Egye-fene, a tetején pihenhetsz egyet. :) No nem sokat, kicsit csalafinta ugrás következik. Párszor megsültem, mire kitotóztam :) Szóval, nekifutásból kell ugranod a ferde oszlopra, de teljesen a baloldalára, a legalacsonyabb részére. Ha így teszel, sikerülni fog. Utána már egyszerű a dolog, a ferde részeken csúszva, ugrálva kell eljutnod a terem túloldalára, ahol a növényekkel takart falon, egy fali kart ránthatsz le. Mássz fel a felemelkedett tömbre, irány be a folyosóra, ahol balra, egy mediackot is találsz. Menj felfelé az emelkedőn, kerüld ki a legördülő követ, és egy hatalmas barlangba értél.

Menj szembe, lődd szét a kerítést, és rohanj lefelé a lejtőn, kikerülve az oszlopokat. Ne törődj a raptorokkal, csak rohanj. A végén egy szakadékhoz érsz. Ugorj rá a közepén az oszlopra, és most már visszafordulhatsz, illő távolságból végezhetsz a dögökkel. Ha megvagy, ugorj a kis fali fülkébe, és vedd fel a 2.Fire Stone-t.. Menj felfelé, amerről jöttél, a nagy barlangba érve menj balra, és a kinyílt rács mögötti folyosó elvezet a pálya legelejére. Menj tehát ismét vissza a fő terembe, le a lépcsőkön, és tedd a foglalatukba a köveket, kinyitva ezzel ott a rácsot.

A harmadik Dragon’s Head: Menj fel a folyosón, az oszlopos teremben, az utolsó oszlopon rántsd le a fali kart, és a felemelkedett tömbről eléred az emeletet. Menj tovább, és egy mély, vulkános terembe értél. Nekifutásból ugorj át az első oszlopra. Mássz le az oldalán, a létrán. Ugorj vissza a bejárati oszlop alá, és rántsd le a fali kart. Ugrás vissza, mászás fel az oszlopon, majd ugorj a ferde tetejű oszlopra. Ugrás tovább, végül a fal mellé érsz, és megpihenhetsz. Itt húztad vissza a tüskéket a lenti karral. Nekifutásból kell ugranod a következő lecsúszós oszlopra, majd tovább, és megint tovább. A végén, ha meggyulladsz is, futás be a kis beugróba, és a víz elolt. Ugrás most a sarokba, majd tovább a zárt rácshoz. Ott balra folytasd az ugrálást, egészen a mozgatható rácshoz eljutva. Először a kapu felöli oldalra told, majd utána a másik irányba, így nem fog zavarni a visszafelé útban. No mert ha mindkét mintás padlólapra rátoltad, kinyílik a rács, és a kis teremben, egy fali kart ránthatsz le. Ez egy újabb rácsot nyitott ki, lent a láva szintjén. Ugrás hát vissza a ládás oszlopra. Mássz le az oldalán a létrán, és a platformokon keresztül bejutsz a kinyitott ajtó mögé. Menj felfelé az emelkedőn, de vigyázz, vissza kell rohannod a kő elől. Tehát ha megúsztad, menj fel, menj körbe a karzaton, felesleges lemenni jobbra a terembe. A túloldalon felveheted a kis emelvényről a 3.Dragon’s Head-et. A kinyílt ajtón átmenve, visszaérsz a központi terembe.

A Temple of Fire Key: A folyosó végén kapaszkodj fel a plafon létrára, és csimpizz el a végéig, majd ess le. Menj a négyemelvényes terembe, és vedd fel a Temple of Fire Key-t. Menj ki, jobbra, és nyisd is ki a következő ajtót. Csússz le a következő pályára.

6.The Temple of Fire:

.Secret 6:

Mentések-Savegames:

Lecsúszás után menj ki az első terembe. Tűz szökőkút, tűzmedence. Át kéne jutni rajta. Menj hát balra, húzd meg a kart a falon. Menj most be a másik irányba, a kis labirintusba, és középen húzd meg a következő kart. Figyeld meg a mintás padlólapot, majd egy tömb emelkedik itt fel, itt lesz elérhető majd a pálya secrete. De majd később, sokkal később. Menj vissza a tűzmedencéhez, és a felemelkedett tömbön át kapaszkodj fel a létrára, és csimpizz árt rajta a túloldalra.

A vizes medence: Egy medencéhez érsz a folyosók végén. Ugoj hát bele, és lefelé, az első szinten, az egyik oszlop mögött rgy vízi kart kell meghúznod. Könnyen észreveheted, mert mintás alatta a padlólap. Ugyanazon a szinten, a másik sarokban, egy medipack boldog tulajdonosa lehetsz. Ússz most lejjebb, és az egyik szobor mögött, egy lyukban, egy újabb kart húzhatsz meg. Vegyél egy mély levegőt, és ússz át legalul a tüzes lyukon át, és egy hatalmas teremben mászol ki a partra.

Az emeletes terem: Menj jobbra, és találkozni fogsz a segítőddel ismét, aki egy tömböt emel fel neked. Nosza, mássz fel rá, ugrás át a következő falra. Menj amerre tudsz, ezt különösebben nem kell leírni. Eljutsz a középső emelvény tetejére, majd egy kis oldalterembe, ahol a második oszlopról egy kis medipackhoz tudsz átugrani, de úgy, hogy helybőlugrás+ctrl, és egy pillanatra elengeded a ctrl-t, majd újra megnyomod, így nem a felső párkányt kapja el, hanem beugrik a kis medipackhoz. Irány vissza a tömb, és most más a felsőre juss el, ahol egy fali kart ránthatsz le. Irány vissza kettő tömböt, és egy helybőlugrás+ctrl, és nem átugrasz a szemközti fali beugróba, hanem a lement tömb helyén kapod el a peremet. Mássz fel, nekifutásból kapaszkodás NÉLKÜL ugorj a jobbra, magasabb platformra, onnan pedig a középső oszlopra, majd szintén nekifutásból, és kapaszkodás nélkül, a sarokban levő párkányra. És ismét pár fal melletti folyosó, ugrálás következik, amíg találni fogsz egy fali kart. Húzd meg. Keresd meg a következő lement tömb helyét, és ott is egy kart kell meghúznod. Nem olyan messze van, csak egy kicsit kell visszamenned, és jobbra ugranod, majd felműsznod a megnyílt fali beugróba. Juss le most alattad a földszintre, mássz át a falon, és mássz le a lenyílt csapóajtón át, az alattad levő oszlopra.

Az alagsor, a fáklya a Fire Stone Key, és a Fire Stone: Juss le ugrálva a földszintre, keresd meg a kis emelvények a Fáklyá-kat, és vedd fel az agyiket. Gyújtsd meg a fali égőnél, és menj a folyosón addig, ahol látod a mintás padlólapot. Arra dobd rá a fáklyádat, és nélküle menj tovább. Jobbra egy kis medencét találsz. Ott menj balra, a folyosó végén mássz fel a magasabb folyosóra, öld le a két raptort, és egy terembe érsz, tele emelvényekkel, és szellemmaszkokkal. Ott is egy raptor fogad, majd balra a bejárat mellett rántsd le a fali kart. Menj ismét le az alsó folyosóra, mert ott nyílt ki egy rács.

A Fire Stone Key: Menj a kis láva medence jobb oldalára. Nekifutásból ugorj al első rúdra. Nekem ez úgy szokott rögtön összejönni, hogy futás, ugrás, és többször megnyomogatom a CTRL-t a kapaszkodást. Így szinte egyből elkapja a rudat. Szóval perdülj át mindegyik rúdon, és egy oszlopra érsz. Ugrás át a másikra, majd ismét kettő rúdonpörgés következik, végül a felemelkedett rácsra érsz. De itt nincs időd. Gyorsan nyomd meg a bukfencet, az END-et, és az ugrást is, így átérsz a túloldali párkányra, ahol megtalálod a Fire Stone Key-t.

A Fire Stone: Menj ki a teremből. Menj végig a folyosón, a kis vizes medencén is túl, és balra lesz a foglalata. Tedd bele. Lement egy tömb, és mögötte egy kart húzhatsz meg, ez emel fel egy oszlopot, rajta a fáklyával, amit rádobtunk. Ismét juss fel a felső folyosóra. Ismét egy raptor zaklat. Ismét menj be a nagyterembe, de most már a fáklyával a kezedben. Gyújtsd meg a két tűz közötti, mintás padlólapot, és vedd fel a kis emelvényről a megjelenő Fire Stone-t. Jajjjjjjj elszabadultak a tüzes szellemek. Gyorsan juss le, az alsó folyosóra, és állj bele a kis vizes medencébe, ott megszabadulsz tőlük. Ugrálj a vízben, úgy könnyebben menni fog. :) Ha végeztél a tüzes szellemekkel, menj tovább a folyosón, a fali égőig, ott fel tudsz a sarokban kapaszkodni egy tömbre, és feljutsz ismét a magasba, a nagyterembe. Nyisd ki a rácsos kaput a kővel, és menj be, egy újabb, emeletes terembe értél.

Az újabb emeletes terem, tele tüskékkel, tűzfújókkal: Ugorj fel jobbra, az előtted felemelkedett tömbre, majd a másik oldalra, a fal melletti párkányra. Ugorj a bejárat felettire, majd amikor a tűzfújó szünetel, ugorj oda, és rögtön vissza. No csak mert a tűzfújó platformja egy kapcsoló, ez kapcsolta ki az első szint tüskéit. Juss is fel oda, majd kapd el a feletted levő tüzes platformot. Csimpizz át a jobb oldalára, és kapaszkodj fel. Nekifutásból ugorj a szemközti lecsúszós részre, onnan rögtön a következőre, majd lecsúszás, a legvégén ugrás, és elkapod a sarokban levő oszlopot. Nekifutásból ugorj a másik sarokban levőre. Az előbbi tüzes platformon kialudt a tűz. Ugorj le az oszlopra, és juss fel oda. Mássz fel a felemelkedett tömbre. Most nekifutásból ugorj, és kapd el a szemközti lecsúszós részt. Kapaszkodj a balra, mássz fel, és egy fordulásos ugrással, (+END) kapd el a tűzfújó melletti platformot. A tűzfújónál felemelkedett egy tömb. De rámászni nem tudsz, mert megégsz. Amikor szünetel, akkor ugorj rá, futás, ugrás, és ismét a túloldali lecsúszós részt kell elkapnod, Megint balra csimpi, felmászás, fordulásos ugrás, és fent vagy a legfelső párkányon. Nekifutásból ugorj a kijárathoz, de még itt is vigyázz, a platform másik oldalára, csak akkor teheted meg, ha az alatta levő tűzfújó épp szünetet tar. Ha sikerült, menj le a lépcsőn, és felértél a nagyterem felső szintjére.

A legfelső szint, a negyedik Dragon’s Head: Menj jobbra, nekifutásból ugorj a ferde tetejű oszlopra, majd kis csúszás után a szemközti fali átjáróba. Ess le a túloldalán az alacsonyabb oszlopra. Fordulj meg, egy helyből ugrás a fal mellől, + CTRL, és beugrasz az egy szinttel lejjebb levő beugróba. Onnan nekifutás, ugrás, de most CTRL NÉLKÜL, és felugrasz a magasabb párkányra. Ugrás a sarokban levőre, majd tovább. Megint egy kapaszkodás nélküli következik, majd jobbra a sarokba. Kapaszkodj fel a felső szintre, ugorj át a kis hídra, és fel is veheted a kis emelvényről a 4.Dragon’s Head-et.

Tégy egy kis kitérőt ha akarsz, egy medipackért. Menj jobbra, a kis fali átjáró után ugorj fel a szemközti platformra, ahol egy nagy medipackot találsz. Térj vissza a kis emelvényhez, és mássz fel a létrán, a lenyílt csapóajtónál. Ugorj át a szemközti párkányra, kapaszkodj fel a résbe, és egy nagy tüzes medencéjű terembe értél. Menj jobbra, és kiérsz a pálya lejei hídra, ami alatt átkapaszkodtál. Menj végig rajta, ugrás jobbra az oszlopra, és onnan megint jobbra. El is értél a pálya végéhez, de még vissza van a secret.

A hatodik secret: Mielőtt kifeszítenéd a szemközti ajtót, húzd meg balra a falon a kart. Menj le az oszlopokon át a terembe, menj be a szemközti kis labirintusba, és ahol a kart húztad meg a pálya elején, ott most egy tömb emelkedett fel. Ugorj fel rá, fordulj jobbra, ugrás a felső párkányra. Ezt aztán főleg nem írom le, hogy hány ugrás, hány párkány következik, de végül eljutsz egy sarokba, ahol robbanó lőszert vehetsz fel a 6.secret-ben. Nem tudod eltéveszteni az utat, ne aggódj. Viszont visszafelé én egyszerűen lekapaszkodtam, és leestem a földszintre. Sérültem ugyan, de mivel egyedül a tüzes szellemeknél veszítettem egy kicsit az energiából megúsztam élve. Menj hát vissza az d ki az ajtót, és menj a folyosón vissza a nagy lávás terembe.

Tedd mind a négy fejet a foglalatukba, és kinyílik a nagykapu. Csússz le a következő pályára.

7. The Lake of Fire:

Kapcsolós térkép:

Mentések-Savegames:

Egy gyönyörű, ám veszélyes területre értél. Kis szigetek vannak a forró, lávás vízben. De az előtted levő medence közepe nem forró. Ugorj hát oda bele, és ússz le, végig a folyosókon. Mielőtt felfelé úszva kimásznál a vízből, keresd meg a vízben a kart, és húzd meg, ez a következő szobában emel fel egy tömböt. Mássz hát ki a vízből, ugorj fel az említett tömbre, és felugorva róla kapd el a létrát az egyik falon. Ml, és mielőtt meghúznál egy kart is, ments egyet.

A kapcsolós ketrecek, szobák rejtvénye: Próbálgathatod magad is. De ha már ezt olvasod, akkor kiidegelt, mint engem is párszor, mire ezt a térképet megcsináltam. :)

Hát csak nézegesd, láthatod a kapcsolók meghúzásának helyes sorrendjét, így ezt külön nem írom le. Ne felejtsd el felvenni az egyik szobában a kis medipackot (Mp)

Ha végeztél, menj végig a hosszú folyosón, kinyílik előtted a rács. Ugorj át a kis platformra, és vedd fel az 1.Dragon’s Head-et. A fal mellett felemelkedett egy tömb, arra ugorj le. Sérülni fogsz, de túléled. :) CTRL-is nyomd, akkor kisebbet sérülsz.

A Fáklya: Ugorj le a tömbről, menj, és a kis szigeteken át juss el a sárkányfejekhez. A túloldalon lépj rá a mintás padlólapra, és az újabb felemelkedett szigeteken át, eljutsz a sötét túloldalra. Menj be, és vedd fel mind a hat doboz lőszert, majd a tömbre ugorva ugorj fel a fali beugróba. Ne a lecsúszós rész felé menj, az később. Kapaszkodj fel a plafonra, csimpizz el a sarokba, majd lekapaszkodva, és balra csimpizve a fali résen, eljutsz a kis emelvényhez, ahonnan leemelheted a Fáklyá-t. Ess le vele, ugorj fel megint a tömbre, most a lecsúszós részre, végül az égő tűzhöz ugorhatsz, ahol meg is kell gyújtanod. Ess le a terembe, gyújtsd meg vele a fali égőt, és menj át a kinyílt ajtón. Vidd magaddal a fáklyát is, mert még kelleni fog.

Harc a raptorokkal: Azt írtam, hogy vidd magaddal a fáklyát. Igen ám, de közben harcolni is kell, egy,egy raptorral. Így dobd el mindig, majd ha kinyírtad vedd fel, úgy menj tovább, a következő folyosóra. A harcot külön nem írom le, küzdj meg velük a magad módján. :) Szóval öld le az elsőt. Menj végig a folyosón, az elágazásnál balra, és ugorj fel a folyosó végén a tömbre, majd a felső folyosóra. Ott is egy raptor fogad, majd a sarokban egy medipackot kapsz jutalmul. Most a vulkános medencéken kell átjutnod. Egy lépésre a szélétől ugorj el. Vagyis 4 lépést hátrálj, futás, ugrás, és sikerülni fog. Még pár ugrás, utána megint egy raptor, sőt, a sarkon túl egy újabb is rád ront. Ha végeztél ezekkel, lesz még egy 4 lépéses ugrás, majd a fáklyával a kezedben ugorj fel a tömbre. Nekifutásból ugorj a másikra, de a sarkára, ahol alacsonyabb. Onnan a platformokon át eljutsz egy fali égőhöz. Gyújtsd meg, juss le a magasból, és ugorj le az alsó folyosóra, ott az elágazás másik irányában nyílt ki a nagyajtó. Öld le az újabb raptort, és vedd fel a 2.Dragon’s Head-et. A medipackot se hagyd ott.

A harmadik Dragon’s Head. Menj vissza, ki a vulkános tóhoz, vissza a szigetre, és át a balra kiemelkedett tömbökön át a másik szigetre. Indulj el tovább, és az utolsó kis szigetre lépve látod, a segítőd ismét megjelenik, és a végén megáll a sziklafal előtt, az üdvözlő szavait olvashatod a készítőnek. Ugoj ki a túloldali partra; menj át a barlangon, és egy hatalmas térre értél. Tedd el a fegyvereidet, most nem lesz rá szükséged, sőőőt, károdra válhat csupán. Menj balra, végig a téren. Jobbra látsz egy nagykaput, de az később. Szemben megjelenik őfensége, a T-Rex. :) Van bőven fegyvered, de megölhetetlen, ne is próbálkozz. Rohanj el mellette inkább, és a másik nagykapu mellett, a baloldali falon, gyorsan húzd meg a kart. Raptorokat engedtél ki a nagykapu mögül. Ezek fognak nekiesni a T-Rex-nek, ezért nem volt szabad használni a fegyvereinket, mert ha beléjük lősz, otthagyják azt, és neked esnek. Javaslom, ha meghúztad a kart, rohanj vissza, át a völgyön, ugrás az első, majd a második szigetre, ott nem érnek el, és csak ki kell várnod, amíg a raptorok végeznek vele. Esetleg néha odacsalhatod őket, megnézve, hogy állnak egymással. :) Olyan is előfordul, mint nálam, hogy a T-Rex beleragad egy falba. Ilyenkor még a raptorokat se bántsd, nyugodtan végigmehetsz a téren, be a raptorok kuckójába, és meghúzhatod ott is a kart. Kinyílt a másik nagykapu is, és bemenve oda felveheted a 3.Dragon’s Head-et. A medipackot se hagyd ott, bár ezeken a pályákon egy sem kellett. :)

A Flashback: Menj vissza, át a téren, át a kis szigeteken, és tedd a három sárkányfejet a foglalatukba. Felemelkedett egy tömb, és felmászva végre megleled a Flashback-ot.

Menj át a kis hídon, át a kinyílt rácson. Csússz le a drótkötélpályán, és vége is ennek a remek kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.