.....................................................................

Changzhug Monastery

Készítő: Piper (Charlotte A. Bultmann)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a piper_changzhug_monastery.zip-et, másold az egészet egy könyvtárba, és indíthatod is ezt a remek kalandot. Nem kell hozzá a TRLE program sem.

Story:

Fent a Tibeti felföldön található a Changzhug Monostor. Ez a monostor arany tetővel rendelkezik, ami a Dalai Lama 5. pontja szerint lett elkészítve 400 évvel ezelőtt. A monostor legszembetűnőbb kincse a gyöngyökkel hímzett „thangka” amit Wen Cheng hercegnő készített. Ez őt ábrázolja mint „fehér Tára” – istennő. Egy kis monostori balszerencse után kiderült, hogy a thangka el van átkozva. Egy szerzetes a Barkhang monsotorból, jó barátja Larának, és megkéri őt, hogy vigye el a thangkát, mert a szerzetesek túl rémültek ehhez a feladathoz. Lara figyelmeztette őket, hogy bizonyos zsoldosok megjegyezték mindezt, hogy a szerzetesek nem akarják tovább a kincsüket. Szóval kihasználják a lehetőségeket és kirabolják az egész monostort. Viszont a thangkát nem rabolhatja el bárki, mert olyan dolgok vihetők véghez vele, ami súlyosan sértené a Changzhug-rendeletet. A szerzetesek viszont már „elvesztették ezt a monostort is, mert nem tudnak védekezni a hívatlan vendégek ellen, akárcsak a Barkhang vagy a Denhonce szerzetesek esetében. (Fordította: Szizoli)

Review:

Karácsonyi pályának adták ezt a kalandot ki, de egyáltalán nem az. Sőőőt. Nagyon sötét. Én ezt nem díjazom. Fel kellett világosítanom a monitort, a Monostorbeli feladatokhoz főleg. Aki szereti a sötét helyszíneket, annak ajánlom a pályát. Igazán remek kaland, és van benne, a pálya végigvitelét nem befolyásoló helyek, amik külön feladatok, benne sok felvehető cucc, utánpótlás. Így már azért bőven van medipack, és fáklya is, no meg lőszer. Megkapjuk az UZI-t is, kétszer is, és az automata pisztolyt, aminek bizony jó hasznát vesszük. Nem karácsonyi, de alapban nem rossz. Fegyveresekkel, és hópárducokkal kell megküzdeni.. 3 secret is van a pályán, mindegyikben egy-egy sárkányszoborral. Egy medipackot elhasználtam, bár lehet, meg lehet e nélkül is csinálni a feladatokat, de már nem volt türelmem még egyszer végigvinni. :)

Leírás:

Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames:

Csúszás közben rögtön ugorj balra, majd át a lőszerhez, és vedd fel. Még a magasból nyírd ki a hópárducokat, majd menj le a havas térre. A középen látsz egy szakadékot. Bizony le kell oda jutnod. Úgy igyekezz, hogy leesve a kis oszlopra érj, akkor egy bokaficammal megúszod. Lődd le a hópárducot, majd ereszkedj le a havas folyosóra. Kapaszkodj át a plafonon a túloldalra, húzd meg balra a fali kart, és vedd fel a kinyílt ajtó mögött az Unknow Key-t.

Visszafelé már több létrát találsz, az úton, majd a szakadékban is megjelent több oszlop, amiken keresztül visszajutsz a felszínre. Menj a lecsúszással pint szembe, a szemközti sziklákhoz, ott is találsz egy kis havas lejáratot a mélybe.

Mássz le, majd a kis barlang végében mássz fel a létrán. Még ne menj tovább. Fordulj meg, ugorj át a túloldalra, majd a folyosó végén ugorj fel a járatba. A túloldalon, a baloldalon, le tudsz mászni a szakadékba, ahol a jég alatt megtalálod a Silver Dragon-t, az 1.secret-ben.

Mássz vissza, fel a szakadékból. Ha felértél, nézz át a szakadék túloldalára. Látod a kart a falon a bal oldalon? Nekifutásból ugorj át, és elkapod a peremet. Mássz fel, és húzd meg a kart. Ugrás vissza, menj ki a folyosóra, és mássz fel a kis szobába, a lenyílt csapóajtónál. Öld le a fegyverest, húzd meg a kart a kis beugróban, és bemenve a kis raktárba rengeteg lőszert, fáklyát, és medipackot vehetsz fel.

Juss vissza a folyosókon át oda, ahol felmásztál. Menj ott tovább, felfelé, és a következő folyosón két rejtett járatot találsz a padlón. Vedd fel a medipackot a sarokban. Menj le a jobb oldalinál, és a yetik ketrecéhez értél. Vedd fel a lőszert, és balra húzd meg a kart a falon. Gyorsan menj vissza, amerről jöttél, és felugorva a tömbre, kényelmesen levadászhatod mind a négyet. Ha kész vagy velük, menj a ketrecükbe, és vedd fel az 1.Cottage Key-t. Mielőtt kimennél a ketrecből, nézz fel a bejáratnál. Látod a kis kúszórést? Kapd el felugorva, mássz fel, húzd meg a kart a folyosón, és bemenve a kinyílt ajtón, felveheted a 2.Cottage Key-t.

Mássz vissza, éle a ketrecekbe, majd juss fel a felső folyosóra. Jobbra, a sarokban is van egy rejtett lejárat. Mássz le ott, ugorj a vízbe, ússz át a járaton, és kimászva öld le a hópárducot. Közben persze lőszert is találsz egy sarokban, mielőtt a vízbe ugranál, és egy medipack is ott lapul a barlangban, ahol gyilkoltál. Nyisd ki az ajtót a kulcsoddal, és a folyosó végén mássz ki fent a szabadba. Egy házikó elé értél. Nyisd ki az ajtót, és fegyverrel a kézben menj be. Lődd le a fegyverest, vedd fel a medipackot, és a fáklyát, majd a bejárattól balra, húzd meg a kart a falon. Lenyílt a csapóajtó. Menj le a lenyílt csapóajtón át a járatba, és vedd fel az Automata Pisztoly-t. Menj végig a járaton, és egy újabb kis szobába értél. Húzd el a sarokban a vázát, és vedd fel az UZI-t.

A fali beugróban kapaszkodj fel balra a fali folyosóra, és a végén használd az Unknow Key-t. Ezzel kinyitottad az ajtót. Menj át rajta, mássz át a ládákon, és itt is húzd meg a kart. A túloldalon lement a tömb, ott is egy kar vár, majd a középsőt is meg kell húznod. Mássz vissza, át a ládákon, és készülj fel a harcra. Töltsd fel magadat energiával, elő az uzit. Mássz fel a létrán, és kezdődhet a harc. Vagy öt fegyveres támad rád. Végezz velük.

A terem túloldalán, a lépcső mellett egy mozgatható ládát találsz. Húzz rajta kettőt, majd told el jobbra, a fali beugróba. Mássz fel a ládára, és egy járatba érsz. Lecsúszva, a folyosó végén mássz le a létrán, és a tüzek alatt megtalálod a Jade Dragon-t a 2.secret-ben.

Menj vissza a terembe, és menj a létra felé, ahol felmásztál ide. Balra, a falon egy gombot találsz. Időkapcsoló, tehát ments egyet. Nyomd meg a gombot, perdülj meg, és rohanás át a termen, fel a lépcsőn, be az ajtón. Idejében ugord át a tüzes gödröt, és jobbra a falon meg is húzhatod a kart a falon. Menj be a kinyílt ajtón, és vedd fel a Monastery Key-t.

Menj vissza most már, egészen ki, a felszínre. Menj jobbra tartva, és egy harmadik lejáratot is találsz a mélybe. Mássz le, vedd fel a medipackot, és lemászva a folyosóra, fegyverrel a kézben menj. Lődd le a párduckát, vedd fel a szikláról a medipackot, és a szikla túloldalán ess le egy szintet. Menj be a kinyitott ajtón. Jobbra tarts a kis labirintusban, és egy kart találsz a falon. Menj vissza a bejárathoz, és most balra indulj el. Egy sarokban, fel tudsz kapaszkodni az emeletre. Keresd meg itt is a fali kart, majd egy sarokban, leesve egy emeletet, egy rács előtt meghúzhatod a harmadikat is. Menj vissza, egészen oda, ahol beléptél a nyitott ajtón át a labirintusba. Az a nyitott ajtó, eddig egy zárt ajtó volt, elzárta a mögötte levő tömböt. Most már megtolhatod, és így meghúzhatod a negyedik kart is a falon.

Felolvad a víz, lent a kis barlangban. Menj hát le oda, ugrás a vízbe, ússz át a keskeny résen, és a kis tóból mássz a partra, a monostor felöli, jobb oldalon. Nyisd ki a kulcsoddal az ajtót.

Innentől kezdve sem lineáris a pálya, bármerre mehetsz. Én így tettem:

Menj balra, lődd le a két fegyverest. Egy hatalmas nagy terembe értél. Előtte van egy folyosó jobbra, de az később. Menj a szemközti ládákhoz, és a baloldalit húzd ki, húzd egészen ki a teremből, amíg csk tudod. Mássz fel rá, ugorj fel a fali folyosóra, és a mellékterem karzatán, a túloldalon megtalálod a Golden Dragon-t, a 3.secret-ben.

Menj vissza, a terembe, és húzd, told a következő ládát, a jobb oldali falhoz, a fali rés alá. Mássz fel a ládára, fel a folyosóra, és húzd meg a kart a falon.. Ez az első kapcsoló, ami a szemközti nagykaput nyitja. Menj ki, vissza a terembe, és húzgáld el az összes mozgatható ládát, így a végén, a leghátsót félretolva egy újabb kart húzhatsz meg. Már nyitva van a nagykapu. Még ne menj be. A kapu mellett jobbra is van egy mozgatható láda. Told félre, és húzd meg ott is a kapcsolót. Mássz le a lenyílt csapóajtónál a létrán, lődd le a fegyverest, nyomd meg a gombot a könyvespolcon, és a kialudt tűznél felveheted az 1.Prager Wheel-t.

Még mindig ne menj be a nagyteremből nyílt ajtón. Menj vissza a kolostor bejáratához, és indulj el a másik irányban. Ugorj a vízbe, és húzd meg a kart. Ússz át as kinyílt ajtón, és húzd meg mindhárom kart, és kinyílik a következő ajtó. Ússz át rajta, balra vedd fel a medipackot, és mássz a partra, az égő tüzeknél. Kézben legyenek a fegyverek, mert két zsoldossal is találkozol. Ha végeztél velük, ugord át a tüzet, mássz fel jobbra a tömbre, nekifutásból ugorj át balra, a magasabbra, mássz fel a létrán, és húzd meg a kart a falon. Na most menj vissza, egészen a nagyterembe, és most menj át balra, a kinyílt ajtón.

Menj balra, ott a fal csak álca, és egy folyosót takar. Menj hát a folyosón végig, és nyomd meg a fali gombot. Menj ki a folyosóról, és be a szemközti ajtón. Így eljutsz a hátsó szobába, ahol rögtön jobbra felveheted a 2.Prager Wheel-t.

A máik sarokban pedig vedd fel a Buddha Jewel-t.

Irány vissza, a kolostor másik szárnyába. Ismét ússz át a sok karos folyosón át oda, ahol nemrég küzdöttél két zsoldossal. Ott, a medencéből kimászva használhatod a Jewelt a falon, ezzel kinyitva az ajtókat, szemben a tüzes teremmel. Ugord át a vizet, told a baloldali ládát a magasabb elé, így feljutva rá, egy medipackot vehetsz fel. Most már ugorj a vízbe, ússz le a mélybe, le az akna fenekére. Ott van egy oldalfolyosó, ott ússz tovább. Közben, egy beugróban medipackot vehetsz fel. Kiúszva a kis szobába, lődd le a fegyverest, és kutasd át a sarokban levő oszlopokat. Az egyiken megtalálod a Switch Room Key-t.

Egy kisebben pedig egy újabb UZI-t. Azt is vedd észre, hogy az egyik oszlopon egy zárt ajtó van. Ezt kell most kinyitnunk.

Juss vissza, egészen a nagyteremig. Illetve közvetlen előtte, jobbra van egy kis folyosó, ami egy terembe vezet, ahol gördülő pengék forognak. Juss át a túloldalra, és nyisd ki a kulcsoddal az ajtót. Bemenve a kis terem túloldalán húzd meg a kart. Ez nyitotta ki, az előbb említett ajtót az oszlopon. Ismét menj hát oda, a mély vízaknán át, és húzd meg a kart. Ugorj a vízbe, és most ússz át a jobbra levő folyosón kinyitott mindkét ajtón. Kimászva a központi oszlopon a vízből, felveheted amiért jöttél, a Wen Cheng’s Thangka-t.

Egy kis oldalszobában megtalálod a 3.Prager Wheel-t is.

Menj, ússz vissza, egészen fel a mély vízből. Menj vissza, a másik medencéhez, a tüzes teremig. Ott figyelj, nézd meg a falat körben. Van egy rés. Kapaszkodj fel, és máris megvan az utolsó, a 4.Prager Wheel.

Menj már vissza, a kolostor bejáratával szemközti nagykapuhoz. Tégy a helyére két tekercset, és kinyílik a nagykapu. Újabb két tekerccsel kinyitod a következő nagykaput. Egy terembe értél a folyosó végén, ahol hátul, egy sötét csúszda vár, amin elhagyhatod ezt a kicsit sötét, ám remek pályát.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.