.....................................................................

Black Dream Part1

Készítő: Nerkan (Lara Croft)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a nerkan_black_dream_part1.zip.zip-et, majd másold egy tetszésed szerinti könyvtárba a benne levőket, és már indulhat is a karácsonyi kaland.

Story:

Hamarosan itt a Karácsony, Lara pedig fekszik az ágyában... Lara, édes álmok... A messzi-messzi északon van egy nagyon hideg hely, egy titkos barlanggal. Itt van egy energiaforrás, ami a Karácsonyhoz való energiákat szolgáltatja, valamint van itt egy csillag, ami az igazán karácsonyi érzésekért felelõs, és karácsonyi érzést csinál. Ha ez a csillag nincs a helyén, akkor nincs Karácsony. Egy napon egy Honyree nevû szörny, el szerette volna venni ezt a csillagot, de senki nem akarta ezt, a bátor sellõ, Lilly meg is próbálja megállítani Honyree-t.... (Fordította: Szizoli)

Review:

Gyönyörű ez a pálya. Rövid, de majd a második rész már nehezebb, és hosszabb lesz. Érdekes megoldás, hogy Lara sellőként úszik a víz alatt, nem kell levegőért sem feljönnie. Nem is tudna, hisz jég alatt úszik. Remek textúrák, nagyon jó hangok. Ne hagyja ki senki ezt a remek pályát.

Leírás:

Secret:

Mentések--Savegames:

Sellő vagy, így nem számít a levegő mennyisége. Bátran úszkálhatsz. A halaktól se félj, nem bánt egyik sem. Ússz hát bátran előre, és egy érdekes terembe értél. Felül négy, számozott tömböt négy kart találsz. Alul pedig színes kapukat, és ott is számok virítanak. No a lényeg, hogy a kapuk akkor nyílnak, ha a fenti karokat meghúzod. De nem akármelyiket, a számoknak a lenti kapuk számát kell összesen kiadniuk. És azt is jól jegyezd meg, hogy melyiket húztad meg, mert az a szám ott maradt, egészen addig, amíg vissza nem állítod, tehát újra meg nem húzod a kart. Kezdődjön hát, leírom azért pontosan. A + jel azt jelenti hogy meg kell húzni, a – hogy ismét meg kell húzni, vagyis visszaállítani azt a számot 0-ra, hogy ne adódjon össze a többivel. Remélem érthető lesz, nem nagy ügy egyébként, de jó ötlet volt.

Zöld kapu 10: +8,+2.

Kék kapu 26: +5,+11.

Piros kapu 7: -11.-8.

Sárga kapu 21: -5,+8,+11.

Sötétkék Exit kapu: 16: +5,-8,-2.

Beúszva az első négy kapun, egy mennyezeti kapcsolót kell meghúzni, így sorban megoldhatod a feladatot, és a végén az Exit kapun távozva át tudsz úszni a kinyílt nagykapun, az újabb terembe.

Itt us érdekes a feladat, de előbb: Ússz fel mindjárt beérve a terembe, a baloldali oszlop előtt. Figyeld a falat, egy helyen más a mintázat. Ott feszítsd ki a falból az ajtót, mert hát bizony az, és beúszva a kis terembe megtalálod a Green Dragon-t az egyetlen secret-ben.

No akkor jöjjön a feladat. Látod fent, a ráccsal elzárt gördülő vaskígyót? Azt kell úgy irányítani a csapóajtókkal, hogy le tudjon gördülni a földszintre, rá a kék padlólapokra. A csapóajtók színekkel vannak jelölve, és a karok is. Ha nem jókat húzol meg, akkor a kígyó le sem gördül. No a lényeg, húzd meg a kék, és a piros karokat, és a feladat el van végezve, kinyílt a következő kapu is.

Elérve az ördöghöz, itt már nem sok dolgod van. Húzd meg alatta a vízi kart, és fogságba esik. Itt vége is a pályának, jön a következő rész, az már bonyolultabb lesz. :)

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.