.....................................................................

The Sapphire Rose

Készítő: Amber Lion

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat valamint a strings.h-t másold az editor főkönyvtárába, az audio-ban és data-ban levőket a megfelelő alkönyvtárakba, és indulhat a játék.

Story:

Lara levelet kap egy titkos hódolótól aki maga is világutazó és kalandor. Elmondja hogy utazásai során felfedezett egy tucat rózsát, amelyek mindegyike értékes drágakőből van kifaragva. A rózsák a világ különböző pontjain vannak elrejtve és a tizenkét csillagjegyhez tartozó születési köveket jelképezik. A levél írója kihívja Larát hogy találja meg a tucat rózsa mindegyikét, és ha képes rá egy különleges meglepetést fog kapni a szülinapjára.

A Sapphire Rose az első része egy tizenkét részből álló történetnek. Minden pálya elején Lara titokzatos hódolója küld egy üzenetet, amelyben elmondja hová kell menni az ahhoz a hónaphoz tartozó születéskő rózsáért.

Az első rózsa küldetése egy hóborította hegyek közt elrejtett titokzatos kastélyba viszi Larát. Valahol odabent van a Zaphír Rózsa. A cél megtalálni és elhozni, de a Jégtündérek és csatlósaik talán másképp gondolják a dolgot. :)

Review:

Egy tizenkét pályásra tervezett kaland első pályája és ez alapján Amber nagyon jó úton indult el. Szépen megtervezett pálya, nagyszerű történet, az ellenfelek imádnivalóak - leszámítva hogy támadnak - és fantasztikusan illenek a helyszínhez, az elhelyezésük is jó, el is dobtam a billentyűzetet mikor az első kentaúrommal találkoztam. Tudjuk hogy a heverésző kutyák egyszer fel fognak kelni, de mikor megteszik mégis elérik a kívánt hatást. Szép környezet, sok díszítő elem, ügyesen játszott a fényekkel árnyékokkal, sok a sötét vagy félhomályos rész mégsem éreztem túl sötétnek pályát. Volt pár hiányzó hang és túl sok lőszert és medit kapunk. Nincsenek komoly kihívást jelentő feladatok ezért mindenképpen a könnyű pályák közé tartozik de akkor is remek szórakozást nyújtott. Kiváló bemutatkozó pálya, ajánlom mindenkinek.

Leírás

1 The First Note:

Mentések-Savegames:

Az elején nekem volt egy bug, mikor elindítottam az első pályát kifagyott. A két pálya amúgy sem játszható folyamatosan, külön kell elindítani őket, ha először elindítottam a másodikat, majd kiléptem belőle és úgy indítottam az elsőt akkor működött. A mentések betöltésekor hasonló a helyzet.

Ez amúgy is csak egy bemelegítő pálya, itt kapjuk meg a levelet. A gombbal nyisd az ajtót, a kutyus is had szaladgáljon, kint vedd fel a Kulcsot és az Admirer's Note-ot amit olvass is el.

Utazásaim során találtam Tizenkét Ékkő Rózsát, a világ különböző pontjain elrejtve. Ha mind meg tudod találni az új Trófea termed számára, kapsz egy különleges Születésnapi meglepetést. Öltözz melegen az első küldetéshez hogy megtaláld A Zaphír Rózsát. Titkos Hódolód

Menj be a házba, jobbra a folyosó végén nyisd az ajtót, van itt tizenkét kis állvány, nyilván ide fogjuk majd tenni a megtalált rózsákat. Az utolsóról vedd magadhoz a Kocsikulcsot, menj ki és ülj be a Smart-ba. :) Kocsikázz el a vonathoz.

2 The Sapphire Rose:

Mentések-Savegames:

Lecsúszás után lődd szét az akadályt, jobbra a sarokban vedd fel a töltényeket, balra a kismedit. Menj előre az épület bal sarkához, a sötét sarokban ugorj fel a fali kapcsolóra, majd fel a létrán a kinyílt rácshoz. Menj be, vigyázz a lehulló jégcsapokra, a végén a kúszórésben megtalálod a Kardot, ugorj az emeletre és a túloldalon nyisd vele az ajtót. Bent a bal sarokban vedd fel a kismedit, a másik irányban a beugróban a Guardian Key-t, itt a bal oldalon sötétebb a fal, ez egy benyúlós kapcsoló, a lenti kaput nyitod vele. Menj le, intézd el a macit és be a kastélyba.

Jobbra vedd fel a flare-t, balra a sarokban mássz fel és a kúszójárat végén lődd ki az üveget. Fel a létrán, gyűjtsd be a Revolvert töltényt flare-t és nyomd meg a gombot. Lent a kandallóban kialudt a tűz és a kutyák is felébredtek, menj vissza és intézd el őket, majd húzd meg a kapcsolót. A kinyílt ajtó mögött fel a lépcsőn.

Nyiss be a középső kék ajtón, amint beljebb mész egy tündér támad meg, a mellét kell lőni. Vedd ki a ládából a Grenade Gun-t, meg az emelvényről a muníciót és kismedit, Nyisd ki a harmadik ajtót, vedd fel itt is a gránátokat és húzd el a szobrot a csapóajtóról amit nyiss is ki. Lent is találsz gránátot meg flare-t, húzd meg a kapcsolót majd robbantsd szét a feltápászkodó csontvázat. Mássz vissza és menj a lépcső tövébe, fel a létrán. Szedd össze a flare-t, a gránátot a vázából, meg a hátsó sarokban a nagymedit, majd húzd ki mellette a tömböt és vedd fel a helyén a Gate Key-t. Ekkor egy csonti jelenik meg, robbantsd fel és mássz le, rögtön a létra mellett használhatod is a kulcsot. Menj fel a rámpán aztán be a labirintusba, a képek között erről találsz egy térképet, vegyél fel mindent, intézd el a jég-kentaurokat és húzd meg a kapcsolót ami felemel egy rácsos tömböt, ezen mássz fel és tiéd a Kulcs. Menj vissza, le a rámpán, ha a jobb oldalon jössz le (a rögzített kamera szemszögéből) akkor hógolyók gurulnak utánad. Fel a lépcsőn és nyiss be az első ajtón, odabent a hátsó ajtóhoz jó a kulcsod, a két oroszlánfejet a falakon szét lehet lőni de nem találtam jelentőségét.

Menj végig a járaton és fel a létrán, lődd le a lovaginát, kicsit nehézkes mert a mellét kell lőni akkor is amikor a lovon van viszont a paci feje és nyaka mögött fedezékben van. Miután lepottyant még egyszer sorozd meg, kifekszik és elejti a Horseman's Gem-et. Odafent a két farkast nem kell bántani, nem jönnek le. Szerzeményeddel nyisd az ajtót, bent vedd fel a nagymedit és lődd szét a palánkot meg az üveget is. Küzdj meg a jetikkel, a hátsó fal mellett vedd fel a nagymedit, majd balra fel. Intézd el az itteni jetiket is, az egyik gránátokat hagy el. Fordulj meg, a bejárat felé nézve látsz egy lengő gömböt jó magasan de célozni még nem tudsz. A másik irányban ugorj a háromszögletű meredek lejtősre, onnan egy jobbrakanyarodóssal a másikra, ha erre a lejtőre elég magasra érkezel akkor innen fenn vagy az oszlopon. Csimpizz át a másik oldalra és vedd fel a LaserSight-ot meg a töltényeket, gyere le, szabadulj meg az előkerült újabb jetitől és lődd ki a gömböt hogy kinyíljon a rács. Bent vedd ki a ládából az 1.Ruby Cube-ot, majd a bal oldalon ugorj fel és a résbe kapaszkodva oldalazz balra és fel. Csimpizz át és vedd fel a Brass Key-t, juss vissza a lenti szobába és nyisd a jobb oldali ajtót.

Menj be, a sarok után vigyázz a lehulló jégcsapra. A következő terembe ahogy bemész rögtön szemben kapaszkodj fel a tömbre, jobbra a nagymedit nem tudod felvenni, csak csapda. A tömbről lődd szét a csontokat a másik tömbön így kinyílik a túloldali ajtó, mögüle egy hárpia jön elő. Balra lenn kismedit találsz, mikor középre mész Dr Jones csontvázához manók támadnak, kegyetlenül állj bosszút a kollégáért. Juss át a jeges gőzfújókon, a következő teremben Lara ráfogja a fegyvert valami láthatatlanra, nem tudom mi az de a biztonság kedvéért lődd le. A három gombot hatféle sorrendben lehet megnyomni és hat zárt rács van a teremben, hát vedd sorra a lehetőségeket, mindegyik mögött találsz ellenfelet, valamilyen pickup-ot és egy létrát amin felmászva visszajutsz középre és reset-elődnek a gombok. Ez alól kivétel a jobb-bal-közép kombinációra nyíló rács ami mögött a ládából a 2.Ruby Cube-ot a falból pedig a Golden Star-t veheted ki, ha mindent be akarsz gyűjteni ezt hagyd utoljára. Juss vissza a kinti szobába és a csillaggal nyisd a középső ajtót, erre egy tündér jön elő és az eddig heverésző kutyák is megélénkülnek. Intézd el őket majd mássz le a létrán.

Az egyik ruby-val nyisd az ajtót, bent vedd fel a Sapphire Rose-t, a szétlőhető oroszlánfej itt is csak dekoráció. A másik ruby-val a jobbra levő ajtót nyithatod. Szaladj át mikor szünetel a tűzfújó, a beugróban vedd fel a nagymedit. Juss át a pengéken, közben találsz még egy nagy és két kis medit, a végén a kulccsal nyisd az ajtót. Odakint egy sárkány és egy fagy szellem vár, ahogy kimész vedd elő a revolvert, fordulj balra és fent lődd szét az oroszlánfejet hogy kinyíljon a vízalatti ajtó. Ha elég gyors vagy megúszod sérülés nélkül mielőtt a szellem odaér és a sárkány elkezd lövöldözni. Ugorj a vízbe a szellem ott elpusztul, ha akarod a sárkány lövéseit kerülgetve felveheted a töltényt és kismedit a medencében, majd ússz be a járatba. A végén a vonat felé indulva a pálya véget ér.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.