.....................................................................

B2B 2007 - South Pacific Contest  The Lost Stone of Puna

Készítő: B2B 2007 - South Pacific Contest

Letölthető: Innen + Audio&EXE

Install:

Csomagold ki a zip-et, másold az english és script dat-okat az editor főkönyvtárába, a Southpacific.tr4-et a data könyvtárba. Mivel mind a hat pálya tr4 file-jának ez a neve, nem tudod egyszerre bemásolni őket, hanem egyesével kell, mielőtt játszol velük.

Továbbá szükséged van az audio/exe pack-re Ne felejtsd el letölteni azt is, a fenti linkről, amit kicsomagolva másold a load.bmp-t, effects.bin-t és tomb4.exe-t az editor főkönyvtárába, az uklogo.pak-ot a data-ba, az audio-ban  levőket alakítsd wav-okká a start_me.exe-vel, majd másold az editor audio könyvtárába.

Story:

Miközben Lara a szobáját takarította talált egy régi titkos járatot, ami egy kis fészekbe vezetett. Ez apja titkos szobája volt. Sok jegyzetet talált egy meteorit kőről. Felfigyelt rá hogy a kő pont ugyanolyan mint amit évekkel ezelőtt talált. Apja le is rajzolta a követ, és egy levelet is hagyott Larának. A levélben elmondta az ereklye lelőhelyét. Így Lara elindul egy kis kirándulásra...

Review:

Kellemes kaland volt ez a pálya, egyszerűségében nagyszerű. Hogy őszinte legyek ha a különböző összetevőit nézem azt kell mondjam láttam már szebb pályát, meg jobbat is, meg érdekesebbet is. De összhatásában valahogy felülemelkedik önmagán, sokkal de sokkal több mint a részeinek összege, nagyon egyben van, sírrablás (Tomb Raiding) a javából. A pálya felépítése, a textúrák, a megvilágítás, a hangulat végig nagyon összeillik. Általában elég sötét, de fantasztikusan hangulatos, sehol sincs vakítóan világos de kukksötét sem; olyan sejtelmes, nem is kellett flare-t használnom, hozzáteszem hogy este játszottam, nappal azért lehet hogy túl sötét lett volna, de így pont jó. Nincs sok pick-up, secret meg éppen egy se, de ez nem válik hátrányára, csak a remek látványra és a tennivalókra lehet koncetrálni. Utóbbiból van bőven, semmi túl nehéz vagy megerőltető, de változatos és érdekes. Csak a rögzített kamerák voltak picit zavaróak a mocsárban. Karcolás nélkül vittem végig, ez azt sugallja hogy a pálya könnyű, és ha jobban belegondolok tényleg az volt, de valahogy menet közben ez nem tűnt fel, biztos a hangulat miatt ami valóban magávalragadó.

Leírás:

Mentések--Savegames:

A vízben kezdesz, ússz előre és jobbra, ki a partra ahonnan végezhetsz a krokodilokkal. Az egyik oszlop mászható, mássz fel és ugorj hátra az alacsonyabb oszlopra, innen ugorj át a tó közepén levő struktúra alsó szintjére, menj körbe, lődd ki a rácsot a túloldalon és ugorj át a Skull key-ért. Ugorj vissza és most a másik oldalon ugorj át, ahol szemben két oszlop van. Ott a perembe kapaszkodva oldalazz körbe és feljutsz az oszlopok mögé, ugorj át a nyílásba. Húzd el a csonvázat hogy felvehesd a tárat, amint továbbmész a másik tár felé két denevér támad. A két rácsot úgy lődd ki hogy nem előttük ugrasz fel, mert golyók gurulnak le mögülük, amik a vízben eltűntetik a tüskéket, így már meghúzhatod a vizi kart. A túlpart jobb felén nyitja a rácsot.

Vigyázz a golyókra mikor ott bemész, bal oldalon van egy fali kapcsoló de túl magasan, viszont a sárga házikó jobb oldali tömbjét ki tudod húzni; ne feledd hogy evvel az új exe-vel Lara új dolgokra képes, például a tolikockákra fel tud menni mint a régi TR-ekben. Így kinyitván az ajtót mássz le mögötte, a kulcsoddal nyisd a lenti ajtót. Mikor a lépcsőn lemész egy golyó ered a nyomodba, lenn pedig tüskék vannak, ugorj le balra a létra elé és mássz fel. Négy kereket kell megtekerned a négy beugróban hogy kinyíljon az ajtó, közben vigyázz a gőzfújókra.

Ugorj a vízbe, majd gyorsan gyere is ki belőle az egyetlen lehetséges helyen, az ajtó előtt hogy elintézhesd a krokikat. Az egyik oszlopon van egy rés, ugorj oda és kapaszkodj körbe a sarokba, innen a rudak segítségével juss el az átellenes sarokba, ahol használd a fali kapcsolót az ajtó kinyitására. A pengén jó időzítéssel sérülés nélkül át lehet jutni, odabent told az üstöket a mintás padlólapokra, közben kerüld el a tüskés részeket. A kinyílt ajtó mögött tüzes a padló, ugorj a csúszra valamelyik oldalon, legegyszerűbb ha rögtön a magasabbra ugrasz megfordulással, és onnan elugorva egyből elkapod a plafonlétrát. Ha ez nem megy, az alacsonyabbakon ugrálva és közben oldalra irányítva Larát eljutsz a magasabbra, majd tovább megfordulásossal, így csak a fali létrát kapod el, de innen visszaugorva a magasabb csúszra és újra elugorva már a plafonlétrán vagy. Csimpizz a vízszintes rész fölé, juss le és lődd le a dinokat a gödörben, a kapcsolót még hagyd békén. Lent a csapdák nem működnek, flare-t és kismedit találsz. Mássz ki, most húzd meg a kapcsolót, a felemelt tömbön át juss a túloldalra, szemben zárt ajtó előtte kismedivel, jobbra a járat a vizes terem felső szintjére vezet, ugrálj át a tekerőhöz, majd vissza az általa kinyitott ajtóhoz.

Lődd ki az akadályt és menj fel, láthatod amint a bennszülött kiengedi az állatkát a ketrecből, majd neked támad. Intézd el őket, bár utóbbi csak a tűz mellett köröz, de ott egy tár, és ha a közelébe mész bizony harap, de ha elég gyors vagy felveheted még mielőtt a gazdája kiengedi, így őt azért életben hagyhatod. A ketrec mögött megtalálod az Uzit. A következő növényzettel benőtt barlangban váratlanul érhet a krokodilok támadása a sekély vízben, és a rögzített kamerák is csak nehezítik a tájékozódást. Fegyverrel a kézben rágd át magad a bukszuson, a jobb oldali falon lesz egy nyilás, kapaszkodj fel oda de a guggolást is nyomd, mert bár nem látszik egyértelműen de ez kúszórés. Rögtön lődd a compikat majd balra mássz fel az oszlopra, a gőzfújók szünetében ugrálj át és fel a fahídra. A következő teremben a földszinten fuss előre és nyomd meg a gombot hogy kinyisd az ajtót, ugorj vissza a fahídra ahol van benne egy lehajló ív, és ki az ajtón.

A mozi után fuss előre, az épület magasabb peremeiről kényelmesen lelőheted a dinokat, vagy csapdába is csalhatod őket; a bejárattól nézve jobbra az egyik peremen van egy kapcsoló, a tüskéket aktiválja. A másik oldalon ússz be a vizesés mögé, kapaszkodj fel a csúszósra és ugorj el a vízszintes platformra ahol egy csontváz hever, megnehezítendő az ugrást a fali kapcsolóra. Állj kb a csontváz derekához és innen egy nekifutásos a kapcsoló felé, irány a kinyílt ajtó kint az épület mögött. Valamelyik oldalon kapaszkodj fel a csúszra és ugorj a vízszintes platformra, innen ugrás a csúsz utáni vízszintesre, majd le a túloldalon, így kikerülted a tüzes padlót. Vedd magadhoz a Snake Gem-et és menj ki ahogy bejöttél, a kinti terület bejáratával szemben van az épület ajtaja, nyisd ki az ékkővel. Menj be és amint felveszed a meteoritkövet, ami nyilván a Lost Stone of Puna, a pálya véget ér.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.