.....................................................................

Temple of Uranos

Készítő: Szymon Cupryn (Emoo)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, a catacomb.tr4-et másold az editor data könyvtárába, az english és script dat-okat az editor főkönyvtárába. Indíts új játékot és válaszd a Catacombs pályát.

Review:

Bizonyos szempontból a készítő talán legkezdetlegesebb korai pályája, kicsit érezni még hogy nem tudja mit akar. Túl sok medit és lőszert osztogat; kapunk nyilakat de a nyílpuskát nem, kapunk uzit de csak szellemek és csontvázak az ellenségek a pályán. És egy bug, ami miatt minden load-nál fagyi, és újra kell indítani az editort, ez roppantul zavaró. De így talán még izgalmasabb is volt hiszen jobban kellett vigyázni hogy Lara ne haljon meg, ne essen le a kötélről, és ne kelljen töltögetni. Mivel nincs robbanólövedék, ezért a csontvázakat is izgalmasabb shotgun-nal levadászni. Másfelől nézve viszont egyáltalán nem kezdetleges, sőt, vannak benne nagyon szép helyszínek, és érdekes feladatok, például a vázás puzzle. A nagy tereket ügyesen rendezte be és remekül használta a catacomb wad textúráit. Ha el tudod viselni a töltés bug-ot próbáld ki.

Leírás

Secret 1-2-3-4:

Mentések--Savegames:

Vedd fel a nyilakat és töltényeket a terem közepén, az egyik vázában a fal mentén is találsz töltényeket, a padlón szanaszét heverő csontokat szintén szétlőheted ha akarod de jelentősége nincs. Nyomd meg a gombot az egyik oszlopon, menj be a kinyílt ajtón és fel a rúdon, ugorj át a tetőre, gyorsan vedd fel a Shotgun-t és lődd a mélybe a csontvázat. Vedd fel a kismedit is és told át a kart, lenn nyílt ki a másik ajtó, menj be rajta, jobbra a sarokban nagymedit találsz. Ússz át a nagy terembe, az egyik sarokban ki tudsz jönni a vízből, ugorj feljebb és a köteleken juss át a túloldalra. Mássz fel a rúdon, lődd a csontit a vízbe, majd ugorj/kötelezz át szembe a Horseman's Gem -ért. Juss vissza az első terem tetejére, a kötél segítségével ugorj át az erkélyre és vedd magadhoz a LaserSight-ot meg a töltényeket, tedd az ékkövet a foglalatba.

A felvezető folyosón nyílt ki az ajtó, mikor bemész becsukódik mögötted, balra tartva megtalálod a Pharos Knot-ot, amikor felveszed az üldöző bogarak eltűnnek. Derítsd fel a helyszínt, találsz itt töltényt, két adag flare-t és egy kapcsolót ami újra kinyitja a bejáratot. Itt van továbbá az 1.secret a hátsó sarok közelében, ugorj fel a kúszórésbe és bent kismedit, töltényeket találsz. Juss megint az erkélyre és tedd szerzeményed a helyére, menj be a medence mellett kinyílt ajtón.

Ahogy belépsz rögtön jobbra mássz fel a járatba, a 2.secret-be vezet, nagymedi és flare. Amint továbbmész egy csontváz bukkan fel, csald magad után a medencéhez és had fürödjön. A folyosó végén mássz fel a rúdon, egy szellem jön elő, jobbra előre a járat végén találod a baglyot, nekem itt kicsit bugos volt, a szellem alig akart kinyiffanni, de azt tapasztaltam ha leesel a közeli kriptába és gyorsan visszamászol akkor normálisan működik. Ezután ahogy felderíted a helyszínt további szellemek szabadulnak el, de hajlamosak maguktól megtalálni a baglyot. Három kriptába tudsz lemenni, mindháromban felébred egy-egy csonti, de nem tudsz velük mit kezdeni, cselezd ki őket. Kezdj a felvezető rúdtól nézve szemben levővel, itt találod a Crowbar-t, a balra levőben feszítsd ki vele a falból a Golden Star-t, amit tegyél a helyére a bagolyhoz közeli harmadikban, mire odakint a rúd mellett kinyílik az ajtó.

Menj be és balra, itt az ajtók becsukódnak mögötted. A második ajtón mikor túlmész és becsukódik menj vissza mert mögötte találod a 3.secret-et, Uzi és tár. A harmadik ajtó mögött ugyanígy van a továbbvezető út, mássz fel a rúdon és told át a kart, a rúd tövében kinyílik az ajtó, közben egy szellem is előjön. Liftezz fel és kapaszkodj fel a következő terembe, keresd meg a baglyot. Miután a szellem elpukkant vedd magadhoz a Revolver-t az idevezetõ úton látott állványról. Húzd az objektumot a jelölt padlólapra és kinyílik a nagy ajtó, balra kússz be a 4.secret-be, itt csak az egyik tárgyat veheted fel, mert a másik kettő meggyullad, válassz. Az idevezető szobában a padló mintája a következő puzzle tippje. Menj ki és a karral nyisd az ajtót, azt a négy vázát lődd szét amik a kocka mintáknak megfelelő helyen állnak. Folytasd az utat a kinyíló ajtón át, a kis medence pont azért van ott hogy bele tudd lőni a csontit, bár most már nálad a revolver így fejlövést is alkalmazhatsz, ahogy tetszik. A nagy csúszás végén két irányba is mehetsz, két külön útvonalat bejárva.

Ha balra csúszol:

Egy medencébe esel, ússz a bagoly mellé és várd meg amíg elpukkan a szellem. Mássz ki a nagyobb partra, újabb szellem jön elő, miután ettől is megszabadultál vedd fel a töltényeket és told át mindkét kart. Ússz be a medence alján kinyílt ajtón és egy kis víz alatti labirintusba érsz, első ránézésre zavarbaejtő a design, de igazán nem bonyolult, kutasd át. Találsz itt egy Shotgun-t, uzi tárat és a Pharos Pillar-t, tedd a helyére a kapcsolóknál és menj be a másik parton kinyílt ajtón. Jobbra a zárt ajtó a másik útvonal kijárata.

Ha jobbra csúszol:

Ugorj egy-kettőt csúszás közben, így lesz elég időd hogy ne lapítson ki a golyó. Egy terembe érsz ahol egy csonti őrködik, bumm a fejbe, most már nyugodtan összeszedheted a tárgyakat, kis és nagy medi, három adag töltény. Középen az objektumot négy irányba is tolhatod, de nézd meg a padló mintáját, a bal oldalin az arc kifelé néz, ez lesz a jó, a sarokban megjelent tömbről ugorj a plafonlétrára előre ugrással, közvetlenül felette nem mászható. Csimpizz el a karhoz és nyisd vele az ajtót, menj ki rajta. Balra a zárt ajtó a másik útvonal kijárata.

Vedd fel a töltényeket mindkét oldalon, a nagy ajtó kinyílik mikor elé lépsz, liftezz fel és a pálya végére értél.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.