.....................................................................

Surouth's Five Skulls

Készítő: Andreas Lindström (Lindet)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, a jungle.tr4-et pedig a data könyvtárba, és indíthatod is a kalandot.

Story:

1985-ben vagyunk, a 17 éves Lara tanulmányi kiránduláson van Dharbanga-ban, Indiában.

Ahol véletlenül hallott egy régi mitoszt. Mitoszt egy törzsről amely tízezer éve élt, a vezetőjét Surouth-nak hívták. Szörnyű ember volt, van aki azt mondja nem is ember hanem szörnyeteg.

Vacsorára emberhúst evett, ebédre embereket kínzott. A mitosz szerint megölte a környező törzsek vezetőit és megtartotta a koponyájukat. A koponyák sok mágiát tartalmaznak ami mára feledésbe merült. Öt ilyen koponya volt, és aki összerakja őket óriási hatalomra tehet szert, a koponyákat csak úgy hívták "az Arany Koponyák". De ezen kívül voltak hamis koponyák is, amelyeknek hatalmában állt megölni bárkit aki el akarta vinni őket, bár ezek legtöbbje mostanra megsemmisült.

Lara amilyen kíváncsi nem tud ellenállni a késztetésnek hogy többet tudjon meg ezekről a koponyákról. Úgyhogy elkezd adatokat gyűjteni és pár hét után a tényeket összerakva megtudja hol lehetnek a koponyák. Mikor elérkezett a hazamenés ideje, ellopódzik a repülő hátsó végébe, megragad egy ejtőernyőt és a dzsungelben landol.

Most kezdődik a kaland.

Review:

Sok helyen nem úgy történtek a dolgok ahogy kellett volna, és vissza kellett mennem egy korábbi mentésre, és utána mentés nélkül vinni el a problémás részig. A readme-ban említett dolgokon kívül a csatornában a kapcsoló nem volt hajlandó leereszteni a vizet, csak ha kiléptem a játékból és utána frissen elindítva mindig egyszer működött. A múmiák után a feljárat zárva volt. A végén a négy kapcsolós teremben sem nyílt a kapu. A pálya tervezése amúgy egész jó, a nagy terület a piramissal lenyűgöző lenne, csak a túl sokat ismétlődő textúrák teszik egyhangúvá. A feladatok sem lettek volna rosszak ha rendesen le lett volna tesztelve és minden működne. A végén bedurcultam és végigvittem az elejétől mentés nélkül, kihívásnak nem volt rossz de nekem ne ettől legyen izgalmas egy pálya. Na így minden rendben volt, kivéve megint a végén a négy kart, bármit csináltam nem akart kinyílni a kapu szóval nem tudtam befejezni a pályát. Ezt így ebben a formában nem lett volna szabad kiadni. Bughalmaz! Messze kerüld el.

Leírás:

.Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames:

Az öt céltárgyat tetszőleges sorrendben megszerezheted. Fordulj meg, hátul a piramis mellett a fa tövében mássz le a gödörbe. A túloldalon fel és told át a kart, menj be a kinyíló kapun. A teremben levő három ajtó közül a jobb oldali kinyílik mikor elé lépsz. Bent told át a bal oldali kart, a másik csapda. A kinyílt kapu mögött ugorj a peremre majd gyorsan hátra mert golyók gurulnak le. Amint megállapodnak ugorj el mellettük, mássz fel, a végén ugorj hátra. A szobában a bal oldalon van egy növényzettel takart kúszórés, emögött a létrán lemászva kiérsz a terem erkélyére. Kapaszkodj le a peremre és oldalazz balra, a szobrok előtt nem tudsz tovább oldalazni, húzódzkodj fel és ugord át őket, a peremen kapaszkodj tovább a karhoz amivel az utolsó lenti kaput nyitod. Menj be és fel, körbe a rámpán. Az erkélyről ugorj át szembe és kapaszkodj meg a fán, mássz feljebb és megfordulással ugorj a fentebbi erkélyre. Innen helyből ugrással kapaszkodj meg a fenti növényzetben és csimpizz el középre, ess le és vedd fel az 1.Golden Skull-t. Ugorj le és menj vissza amerről ide jöttél.

A kezdőhely előtt nem messze mássz fel a fatuskóra és ugorj a kötélre. A kötélen fordulj picit balra és lengj fel a fára. Idefent told meg a kapcsolót, fontos hogy ne ments amíg be nem mész az átlátszó falon mert ha visszatöltesz újra ott lesz. Tehát juss le és menj a terület átlósan másik sarkához, a tó mellett a barlangban van egy beugró, a kapcsoló itt tűntette el az átlátszó falat, vedd fel a 2.Golden Skull-t.

Menj ki és ugorj fel a tuskóra, onnan a faágra, arról a kötélre. Lengj át a közelebbi sziklaperemre, fuss végig rajta és be a nyíláson. Mögötte csússz a vízbe és ússz végig a járaton, ahol kimászol még ne csússz le a másik aknába hanem helyből előreugorva kapaszkodj meg a plafonlétrán és csimpizz át szembe. Told meg a kart, a második secret ajtaját nyitotta, majd később érsz oda. Most be a vízbe és ússz tovább. A végén mássz ki és fel a létrán, egy blokknyira a tetejétől ugorj megfordulással és kapd el a peremet, oldalazz jobbra és fel a kúszórésbe. Kövesd a járatot, az első két gödörben tüskés csapda van, ezeknél kapaszkodj körbe, de a harmadikba leeshetsz mert ez rejti az 1.secret-et, egy nagymedit. Haladj tovább, a teremben körbe és át a hídon középre, várd meg amíg a golyók leesnek majd vedd fel a 3.Golden Skull-t. Ezután óvatosan menj ki és figyeld a padlót, ahol másmilyen a padlólap azt ugord át mert tüskés csapdát rejt ami a koponya felvételekor bekapcsolt. Be a járatba ahol a csontváz fekszik, ez szintén tüskés de kicsit késleltetett, csak ne állj meg rajta. Sprintelj le a járatban mert egy golyó jön utánad, a végén be jobbra és ússz végig a járaton. Kiérve először ússz le a nyílásba a tó alján, a szobában told át a kart hogy kisüsd a csapdákat a mólón. Ha megtoltad korábban a kapcsolót akkor most a 2.secret ajtaja nyitva van, vedd fel a nagymedit majd ússz ki és fel a mólóra. Told át a kart, és a krokodilokra vigyázva ússz be a kinyílt rácson. Bent két golyó indul le ezért ahogy elérsz oda ahol ki tudsz mászni a jobb oldalon, gyorsan mássz ki és fel a létrán mielőtt a golyó odaér. Fent ugorj hátra és végig a járatban egyenesen, a végén kiérsz a barlangba.

Menj ki és ezúttal ugorj a tóba a sarokban, ússz be a járaton. A sodrásban folyamatosan tempózz a fal felé valamelyik oldalon hogy a végén ne középre ess a csatornába hanem oldalt a peremre. Ha nem sikerülne a közeli járaton beúszva feljutsz és újra próbálhatod. Rögtön a közelben van egy létra, mássz fel, a járat végén ugorj a plafonlétrára és csimpizz a végéig. A fel felé fordulva ess le egy kapaszkodásnyit, a beugróban ugorj fel, és kapaszkodj körbe a peremen, fel a fenti járatba. A túloldalon ess le és kússz ki, kapaszkodj le a peremre de ne ess le hanem haladj jobbra a másik kúszórésbe. Kússz végig és csússz be a terembe, gyorsan gázolj át szembe a kapcsolóhoz mielőtt meggyullad a folyadék, told át a kart. Mindkét oldalon rejtett perem fut végig a szoba falán, ugorj rá és kapaszkodj el a nyílásig, mindegy melyik oldalon. Mássz fel a létrán, a tetejéről ugorj hátra, kövesd a járatot felfelé, a végén csússz le és visszaérsz a csatornába. Ússz ki balra, jobbra csak egy lefolyó van amiből nem tudnál visszajönni. Ússz fel a járaton át az eredetileg idevezető sodrásba, juss ki újra a peremre. A nyílköpőkre vigyázva menj át a kinyílt ajtón a perem túlsó végébe és be a járatba. A kar elvileg leengedi kint a vizet, de nekem csak akkor működött ha kiléptem a játékból, újraindítottam és akkor is csak mindig egyszer. Továbbá ne ments amíg meg nem tolod a lenti kart, mert visszatöltéskor nem jegyzi meg a flippelt szobát és újra ott lesz a víz. Tehát told meg a kart majd azonnal pördülj meg rohanj ki és félre a golyó elől. Miután lement ess le a csatornába és told meg a lenti kart. Most már leeshetsz a lefolyónál egy nagy medencébe. Az oszlop alatt találod a 4.Golden Skull-t, lent az oszlop tövében van egy nyílás, vegyél levegőt és ússz be rajta. A járat visszavisz a piramis mögé, segíts be ússzással is a sodrásnak mert hosszú a járat.

Ússz ki a partra, itt van a piramis bejárata, menj be rajta. Körbe a szobában, a túloldalon háttal csússz le és kapaszkodj meg hogy ne sérülj leeséskor. Ez a kapu kinyílik előtted. Balra kapaszkodj fel a csúszósra, ugorj a másikra, erre felkapaszkodva azonnal ugorj és kapd el fent az ágat. Innen fentről ugorj át a középső struktúrára és ugorj be a tetején. Told át a karokat, az egyik a kaput nyitja, a másik lent a terem közepén a víz alatti járatot. Ússz végig és ahol feljössz ugorj a létrára, kicsit távolabbról a korlát miatt. Mássz fel, megfordulással ugorj a mögötted levő létrára és oldalazz be jobbra a nyíláson. Innen megint ne ments amíg vissza nem érsz a felszínre. Told át a kart majd fuss le a csúszra és ugorj be szemben a járatba. A végén fel a létrán, kövesd a folyosót egy szobába, fuss át rajta, közben kinyílnak az ajtók és múmiák jönnek elő. A végén a nyílás előtt ahol legalacsonyabb a plafon ugorj fel középen és kapaszkodj meg a jelöletlen plafonlétrán. Csimpizz át a szobán és a végén balra a beugróban told meg a kart. Vissza a szobába és lépj be az ajtók mögé miközben a múmiákat kerülgeted, ha mindegyik mögé beléptél kinyílik az utolsó is a kapcsoló alatt, ez a 3.secret, vedd fel a nagymedit és fuss át szemben a kinyílt ajtón. A járat végén mássz fel és visszaérsz a kezdőhelyre. Ez a feljárat maradna zárva ha visszatöltenél. Fuss körbe a piramis körül és ismét menj be, most már nyitva a kapu. Bent vedd fel az 5.Golden Skull-t, a bal oldali az, a másik csapda. Ekkor kinyílik a kapu amelyiket minden koponya felvételekor láttál, mármint kellet volna látnod, hiszen a kamerák is bugosak. Menj be rajta.

Itt négy kart találsz. Kicsit bugos itt a pálya, de tedd ezt: Told meg mind a négy kart, a sorrend mindegy, majd át kell futni mind a négy kapcsoló padlólapján, a sorrend itt is majdnem mindegy, csak a bal második legyen az utolsó. Kinyílt a rács. Bent csak a jobb oldalit told meg, és kint a nagy területen balra menve megtalálod az utolsó kinyílt kaput, és folyosón végigmenve vége is a pályának.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.