.....................................................................

RHATECH

Készítő: Antonio Tarantello (Psiko)

Letölthető: Innen

Install:

Csak csomagold ki a zip-et és indítsd el az exe-t. Ha XP-n játszol azért cseréld le a patch-eltre.

Story:

Egy rövid de nagyon fontos bevezető után 2002-ben ami még nem jelent meg, Tomb Raider A "Jerusalem, the Subdued"-al fog kezdődni (TR-A első pályája) amikor a TechoEgyiptomi Birodalom már meghódította a Felszíni Világot 2004-ben.

Évszázadokon át a Világ Középpontjában éltek, építvén Birodalmukat korokon át, a Föld Bolygó legbelső részén, ami ÜRES. Mint egy narancs amiről kiderül hogy csak "héja" van. Ha az Ősi Egyiptomiak civilizációja normálisan továbbfejlődött volna, ma valószínüleg mi őket hívnánk "TechnoEgyiptomiaknak". A TechnoEgyiptomiaknál pont így történt, fejlődésük nem állt le, tovább építették felsőbbrendű techológiájukat és vallásukat az alatt az idő alatt is mióta lezárták a Világ Középpontjába vezető Hatalmas Portált.A Bolygó Középpontjában van a hatalmas Nukleáris Nap, "A MAG", amiből évezredes Birodalmuk az energiát nyeri. Ez a Mag, a Sárga Nap közel áll a kimerüléshez. A Négy Elem energiája tartja életben.

Ahogy a Föld Bolygó szimbólumából is láthatod ennek a játéknak a Töltőképernyőjén, a Négy Pilon mélyen be van ágyazva a Földkéregbe a Belső Felszínen, az emberi civilizáció elől rejtve. Ezek a pilonok gyűjtik az ENERGIÁT a Mag számára esőerdőkből (föld), sivatagokból (tűz), és a két föld pólusból (víz és levegő).

Ahol a bolygó Külső felszínén egy sivatagot látunk, a TechnoEgyiptomiak a belsőn a Tűz energiáját gyűjtik. Ahol a Külső Felszínen egy esőerdőt látunk, a TechnoEgyiptomiak a Föld energiáját gyűjtik, és így tovább a Sarkokon.

Volt egy Hatalmas Háború az ősi időkben Rhatech Magja, a Négy Elem Nukleáris Magja birtoklásáért. Az emberek a valaha volt legszörnyűbb háborúban harcoltak a TechnoEgyiptomi Félistenekkel, és vesztettek. Úgyhogy a TechnoEgyiptomiak által épített Nagy Legendás Portált örökre LEZÁRTÁK hogy ne lehessen elérni a Világ Középpontját. Ez korábban lehetséges volt a Földalatti Járaton át aminek közelében épült Jeruzsálem. Így az emberiséget kitagadták a Felszíni Világra, és idővel elfelejtették a Birodalmat ahonnan származtak.

Korok elmúltával, Dante Pokol című műve beszámolt erről a portálról és a TechnoEgyiptomi Birodalomról, de az ő "értelmezése" szerint ez a Pokol ahová a bűnös lelkek kerülnek a halál után, a Jeruzsálem alatti járaton át. Valójában ezt a járatot és a "Hagyj fel Minden Reménnyel" Portált a TechoEgyiptomiak használták az évszázadok során hogy titokban irányítsák civilizációnkat.

2002-ben (ahogy a teljes játék bevezetőjében ki fog derülni) Lara Jeruzsálemben kutat "valami legendás" után: egy ősi ereklye, a neve "Új RHA Birodalmi Szimbólum". Az ereklyét nem találja meg... viszont találkozik egy Atlantiszi Atyával aki feltárja előtte az "Új RHA a Hatalmas" próféciát: 2004-ben, a nagyon közeli jövőben, a TechnoEgyiptomiak újra megmutatkoznak az Emberiségnek akik az évszázadok során "elfeledték" az ősi Hatalmas Háborút a Mag Meghódításáért. Be akarják gyűjteni a Négy Elem minden energiáját a Felszíni Világból, mert a Mag kimerül 2004-ben.

Miután minden energiát begyűjtöttek, a TechnoEgyiptomiak készen fognak állni hogy újra a Földre szólítsák pusztító istenségüket, Új RHA-t, a Belső Nukleáris Nap, a Mag Napistenét. A Mag így újabb évezredekre feltöltődik, tecnhológiájuk erősebb és hatalmasabb lesz mint valaha volt és ez csak egyet jelenthet: a Felszíni Világot és az Emberiséget végleg meghódítják az Eljövetel után.

2002-ben Lara meghallgatja ezt a próféciát, és az Atlantiszi Atya felkérését hogy pusztítsa el a Birodalmat és Istenét mielőtt újra felébred.

2002 és 2004 között Lara erre készül fel. ("Még két éved van hogy felkészülj ama napra")

Tomb Raider A a "Jerusalem, the Subdued" pályával fog kezdődni a Felszíni Világ meghódítása után: a TechnoEgyiptomiak MÁR gyűjtik a NÉGY ELEM energiáját hogy eléggé feltöltsék a Magot ahhoz hogy felébreszthessék Új RHA-t. Jeruzsálemet romokban fogod találni.

A két pálya amit most töltöttél le, csak része az egész játéknak, így nem ott van a "vége" ahol a pályák "most véget érnek". Csak várd ki amíg a teljes játék elkészül. Jelenleg egyszerűen a kutatás közepén tartasz a legendás Új RHA a Hatalmas Birodalmi Szimbóluma után.

***********************************************

***********************************************

Beehives of the Earth és Rhatech

Mivel a Föld Bolygó ÜREGES, a földkéregnek KÉT felszíne van: egy külső amin mi emberek élünk, és egy BELSŐ, ahol a TechnoEgyiptomi Birodalom fejlődött és ahonnan láthatod az égen a sárga magot. Tulajdonképpen "Beehives of the Earth" az a pálya ahol első alkalommal pillanthatod meg a MAGOT a Föld Bolygó középpontjában.

Ez a pálya pont azután kezdődik hogy beugrottál a mélységbe a hatalmas vizes helyszínen az előző pályán (ami még nem jelent meg bár már kész van).

Az ugrás után átléptél egy bizonyos "vonalat" a Földkéregben ahol a gravitáció iránya MEGVÁLTOZIK: az előző ugrásból volt annyi gravitációs gyorsulásod hogy átlépj a vonalon és megállapodj ennek a pályának a kezdő pontján: mint két ember egy zsinór két végén egyensúlyban.

A két felszín miatt (külső és belső) amik egymással szembe néznek, a gravitáció mindkét irányból a földre merőlegesen vonzza az embereket és tárgyakat, így bizonyára van egy VONAL a földkéregben ahol egymást KIEGYENLÍTŐ erővel VONZANAK, és ahonnan nem juthatsz se "fel" se "le"... ezt a vonalat hívják a "gravitációváltás vonalának"... amelyet keresztez a TechnoEgyiptomiak kommunikációs vízi alagútja a két felszín között.

A "Beehives" e "vonal" egy pontja körül helyezkedik el (ami valójában gömbfelszín alakú)... úgyhogy vigyázz nehogy ott végezd a pálya elején, mert meghalsz!

Ezután a történetre menet közben derül fény: Beehives a TechoEgyiptomi Csapatok felkészülési pontja a külső felszín végső meghódítására..

Felszíni Világunk háborúban áll a 'Világ Középpontjának' Birodalmával. Larának meg kell állítania ezeket a csapatokat a végső invázió előtt.

A "Rhatech" pálya közvetlenül a korábban megjelent "Center of the World" játék előtt játszódik. Mielőtt eléri azon következő pályákat Larának fel kell készülnie... afféle spirituális felkészülés.. de majd meglátod hogyan és miért :)

********************************************

********************************************

Tomb Raider A - project így fog kinézni

1) Bevezető - nem mondok róla semmit - 2002-ben játszódik

A - Első rész - Az Anya

2) "Jerusalem, the Subdued" - Nem jelent meg de már kész. A történet 2004-ben kezdődik... eléred a földalatti járatot Jeruzsálem alatt ami korok óta összeköti a Két Felszínt... búcsúzz el a Felszíni Világtól. - Még nem jelent meg.

3) További pályák - most még nem mondok róluk semmit :D - Már kész vannak de még nem jelentek meg.

4) TechnoEgyptians Portal - Földkéreg pálya: erről az újról láthattál már képeket internet fórumokon. A pálya korábbi verzióját megtalálhatod a neten, de annak szinte semmi köze a végső verzióhoz. És mikor azt mondom "semmi köze" elhiheted :D - még nem jelent meg

5) Ez a mostani "Beehives of the Earth"

B - Második rész - Az Atya

6) "Rhatech, the Oppressor"

7) "New RHA Shining Star" és "Center of the World" (TR-A első cutscene-je ebben van) Teljesen átdolgozott pályák hogy összeilljenek az újakkal. Most a "CotW" mélyen egy "nagyobb" project, a TR-A része :) Sok dologgal kiegészült amit az első verzió megjelenésekor még nem láthattál. - Felújított pályák, még nem jelent meg.

C - Harmadik rész

A "Kernel of Rhatech" pályák: még semmit nem mondok róla :)

Vélemény a pályáról:

Ez a két pálya afféle demo, abban az értelemben hogy ízelítőt adtak a TR-A kalandból még jóval annak megjelenése előtt. Két befejezett pályáról van szó ami minimális változtatással a TR-A-nak is része.Véleményem róla az hogy fantasztikus, mint minden amit Psiko csinál.

Leírás:

Beehives of the Earth

Mentések--Savegames:

Belső Felszin, 2004, a Gravitációváltás Vonalának Pontján Felfelé ússz különben beszippant Gravitációváltás Vonala és nem jutsz ki. Mássz partra és indulj előre, fel a jártban. A mozi után tovább egyenesen előre a falig és mássz fel a létrán. Tőled jobbra további két hasonló létra indul kicsit feljebb a szoba tetejéről, mindhárom létra felett kapcsoló. Húzd meg őket mire kinyílik lent a csapóajtó. Ne menj még le, valamelyik kapcsoló mellől juss le a fenti tetőre. Balra menve intézd el hátul a fickót, a három kapcsoló időre nyit egyet-egyet a közeli rácsok közül, amik mögött három fali kapcsoló található. A tüzeket átugorva juss be és rántsd le mindhármat hogy lent kinyíljon a kapu. A hosszú kinti létra közelében fel tudsz mászni a téglafalon, és vissza ugorhatsz a kapcsolóhoz a létra tetején, mássz le. Gyorsan ess le a korábban nyitott csapóajtón, hogy a géppuska ne nagyon sebezzen.

A járatban vedd fel a TechnoEgyptian Health-et (nagymedi), a túloldalon kimászva intézd el a katonát és a félistent, utóbbi medit hagy el. Menj hátra és a sarokban bekúszva megtalálod a TechnoEgyptian Gun-t (revolver). Sprintelj a sarokba a szeletelő mellé hogy minél kevesebbet sebezzen a géppuska. Tigrisbukfenccel ugorj ki, és a szemben lement fal helyén juss be a géppuska mögötti részre.

Sprintelj el jobbra és mikor felveszed a LaserSight-ot lemegy a kapuval szemben a kék fal egy darabja. Sprintelj mellé a sarokba ahová a géppuska nem lát oda, kapaszkodj fel a barna falra az ablak mellé és ugorj fel a kék falra. Menj a kapu fölé és ugorj át szembe a tetőre ahol lőszert találsz. Ereszkedj le a géppuska mögé és végre szétlőheted. Juss fel újra a falakra, a szoba felett amelyikben a tűz ég medit vehetsz fel. Menj a másik szoba fölé amelyikben a pengék mozognak és safety dropból ess le a sarokba a medi mellé. Itt négykézláb közlekedj, vedd fel mindkét medit, a második mellett mássz fel a téglafalon, a bal széléről ugorj hátra. Vedd fel a medit és húzd meg a kapcsolót mire alattad kinyílik a fal és mögötte a rács. Fuss le és a ctrl-t is nyomd hogy a járatban landolj, vedd fel a medit. Menj be a rácson és sprintelj hogy ne essenek rád a dolgok. Ugrálj el a mozgó dolgok között a karhoz és told át, a kezdő teremben tolt ki egy tömböt. Juss ki, az előző szobában az ablakpárkányon kerülheted meg a leesett dolgokat.

Menj ki és fel a nagy rámpán, mikor elérsz az előbb kitolt tömbhöz még ne ugorj ki rá, hanem menj kicsit tovább és jobbra kapaszkodj fel a fehér falra. Menj az építményhez és az ablakok mentén körbemenve hátul a sarokban megtalálod a Master-t (shotgun). Menj vissza a rámpára és ugorj a kitolt tömbre, onnan a kötélre, lengj át a karhoz és told meg, kapsz egy rudat. A magasabb nem tüzes részről pont rá tudsz ugrani, a rúdról ugorj balra a nem tüzes lejtőre. Itt a szintén nem tüzes padlólapról ugorj a sarok mögött a kapcsoló mellé. Ez felemel mögötted egy tömböt amiről eléred a plafonlétrát, csimpizz el a másik kapcsolóhoz, húzd meg mire kapsz még egy kötelet. Csimpizz vissza és a kapcsoló mellől tudsz ráugrani, lengj át szembe a magasabb részre. Menj balra a végéig ahol a kamera rögzítettre vált, így láthatod hogy a csúszós rész nem tüzes, erre ugorj megfordulással hogy háttal csússz és a peremében megkapaszkodva oldalazz jobbra a karhoz, amit megtolva kinyílik lent a kapu. A vízben a biztonságos rész pont alattad van, legegyszerűbben úgy jutsz le hogy a kar mellett leereszkedsz a peremre és simán beesel a vízbe. A medence másik oldalán lőszert találsz, majd menj be a kapun.

A járatot követve elérsz az egyik nagy struktúra belsejébe, mássz fel a már ismerős mászható téglafalon a repedésig, ugorj hátra a csúszra, és arról a létra felső részére. Mássz picit feljebb és a jobb széléről ugorj hátra ismét a csúszósra, ahonnan most jobbkanyarral ugorj tovább a létra melletti csúszósra, és onnan elérsz a vízszintes részre. Fordulj meg, ugorj át a töltényhez és vedd fel, majd ugorj a rúdra és mássz fel. Ugorj valamelyik platformra, a kis csúszós feletti járható részről ugorj a fali kapcsolóra mire lent kinyílik a rács. Csússz le a rúdon és menj be rajta, ekkor egy fémváz kel életre, szabadulj meg tőle akár fejlövéssel, akár a master-rel kilőve a mélységbe. Ha kinézel kicsit lentebb a sarok mögött látsz egy platformot, ugorj oda és küzdj meg hárpiával. Ugrálj fel a platformokon a következő struktúra tetejére.

Bent ugorj a jobb fal mellett levő csúszósra, onnan tovább a töltényhez. Vedd fel, majd a sárga erkélyről ugorj a fali kapcsolóra, a csúszósról amire esel ugorj vissza az erkélyre. A szomszédos erkélyről ugorj a lejtő feletti réshez és a peremén kapaszkodj körbe a létrára, mássz le. Tovább le a kinyílt csapóajtón és menj végig a járatban.

Mássz fel a létrán és ugorj róla hátra, megérkeztél a harmadik struktúrába. Menj körbe valamelyik oldalon és kapaszkodj feljebb, a lengő láncnál menj még feljebb, nézz fel. Ott egy fali kapcsoló, a létráról megfordulással tudsz ráugrani, láthatod hogy kinyílnak az ajtók a létráknál ahol korábban felmásztál. Juss le a gödörhöz amin át ide jöttél, itt kinyílt a fal, menj el a létrákhoz.

Mássz fel mind a három létrán a szobákba és told meg a karokat, láthatod mi minden történik. Továbbá mindhárom szoba tetején kinyíltak a csapóajtók is, ezútán így juthatsz majd fel hiszen a létrákban folytonossági hiány keletkezett. Menj el a speeder-hez és a kis lejtőn át hajts fel, majd be a kinyílt kapun. Menj jobbra és juss át jobb oldali lejtős perem végén. Ekkor láthatod hogy kinyílik a rács a kinti építmény tetején. Egy kicsit hagyd itt a speeder-t, a magasabb falról ugorj ki a saroknál a kinti járatba és juss oda fel.

Bent két tartályt találsz, a hátsó mögött van a gödör amin át majd visszajutsz a speeder-hez. Húzd meg a kapcsolókat mindkét tartálynál mire lent szabaddá válik a fali kapcsoló, juss le és vedd használatba. Az egyik struktúra aljában a víz mellett lemegy a tömb, menj oda, ugorj be és lődd szét a dobozt. Egy kicsit leamortizálódik a helyszín, és a speeder mellett is kinyílik a fal. Juss fel újra a tartályokhoz és a gödrön át le.

A szobában vedd magadhoz a headset-et amivel a továbbiakban a retina szkennereknél juthatsz tovább, de ez már a következő pálya.

Rhatech, The Oppressor

Mentések--Savegames:

Rhatech, 2004, Új RHA Piramisa Javaslom hogy a speeder-el nem menj messzire csak a híd elejéig. Jönni fog két fegyveres, szabadulj meg tőlük. Itt ugyan lehet azt csinálni hogy áthajtsz a két gépfegyver között, a végén leszállsz és kiugrasz oldalra de akkor nagyon sok életet vesztesz. Sokkal egyszerűbb ha a jobb oldalon végigsprintelsz, és az utolsó előtti szobor után felugrasz a szélén a peremre majd tovább az oldalsó kis hídra. Ugorj a piramis oldalára és lecsúszol a kertbe.

Menj be a valaha látott legnagyobb mozgó objektum, a forgó kerék felé, majd balra le a vízbe. Két medit is felvehetsz a medence alján mielőtt beérsz a pengékhez. Még közvetlenül a pengék előtt egy helyen partra tudsz mászni, javaslom tedd ezt és innen tekintsd át a szituációt. Szemben van egy leereszthető tömb, ott fogsz majd kimászni. Először a bal oldali medencében levő retina szkennerhez kell eljutni. Sérülés nélkül úgy oldható meg legkönnyebben hogy a jobb oldali medence jobb szélére ugrasz be, vedd fel a medit. A forgó pengék alatt pont elúszhatsz majd le a két oldalt összekötő járatba és fel a másik oldalon a két vertikálisan mozgó között. Van itt is egy medi, vedd fel majd használd a szkennert, retina azonosítás hitelesítve, ezen az oldalon hátul nyitja a víz alatti ajtót, a felszín közelében átúszva a sarkon sérülés nélkül odajutsz. Vedd fel a medit és várj amíg a krokodil kijön, így lesz elég időd gyorsan beúszni és használni a másik retina szkennert mielőtt odaér utánad, második retina azonosítás hitelesítve. Ússz vissza és a kis járaton át amiben a prés mozog juss át a túloldalra, a sarokban vedd fel a lőszert majd ugyanitt fel, a felszínen úszva sérülés nélkül eljutsz a lement tömbhöz, mássz partra és fújd ki magad. Gyűjtsd be a mediket, és most már levadászhatod a krokodilt, célzott lövéssel, vagy akár a kispisztollyal is ha lelógatod magad a peremen hogy felszín közelébe csald. Az egyik falon látsz egy fali kapcsolót, a tüzes platformon át kell ráugranod, közben Lara lángra kap, de utána vízbe esel, így ha az elején a gépfegyvereknél nem sérültél sokat pont meg lehet csinálni medihasználat nélkül. Bárhogy is, ugorj rá majd ússz ki, sérülés nélkül úgy lehet hogy a felszínen elúszol a közeli kijárat felé, a saroknál jobbra és szorosan a kék fal mellett a sarokig, így az első pengét elkerülted. A második előtt a sarokban bukj le és a víz alján ússz ki. Mássz ki ahonnan először szemrevételezted a termet és menj be a kinyílt fal mögé. Kapaszkodj fel a résbe és vedd fel a New RHA Shining Star-t, majd menj ki a felemelkedett tömbhöz amiről eléred a létrát és mássz fel rajta.

Menj balra a két nagy kerék között, kerüld meg a másodikat, közte és a harmadik között húzd meg a kapcsolót, majd menj be a harmadik után a kinyílt rácson. A járat végén ugorj át a sziklákra és juss fel rajtuk. Drótkötelezés következik de útközben van egy tűzfújó, kicsivel azután indulj hogy fújni kezd. Mikor leérsz előtted átfordul a csapóajtó, mássz fel a létrán, a tetejéről ugorj hátra és vedd fel a töltényt.

Lara nagyon néz valamit, bízz benne, nekifutásból ugorj a híd felé és nyomd a ctrl-t, voila, megkapaszkodik a sárga vezetékben, oldalazz balra ameddig csak lehet, a végén fel a nem tüzes platformra. Innen kilőheted a géppuskákat, majd csússz le, húzd meg mindkét kapcsolót majd ugorj át a hídra, az alacsonyabb részét pont eléred. A piramis oldalán csússz le ismét a kertbe és a felemelt tömbökre felmászva ugorj a fali kapcsolóra. Mássz fel újra a tömbökre, most már magasabbak így felugorhatsz a létrára és visszamászhatsz a hídra. Menj el a speeder-ért és hajts be a lement falnál a kis oldalhídra, a rács kinyílik előtted.

A kanyar után vezet egy rámpa lefelé, de ne arra menj. A sarokról ugrass rá a medence közepén a tüzes tetejű részre, ahol alacsonyabb a sarkán, úgy időzítve hogy ne gyulladj meg. Hajts át rajta és a szürke fal előtt állj meg, ezt le kell engedni. A vízben told át mindhárom kart, a tömb amit felemelnek a medence alatt van. Mássz át a szürke falon és menj le a rámpákon, vedd fel a medit és a rámpákat megkerülve a töltényt. Menj be középre, a vizet bizonyára valami erőtér tartja a helyén, a tömbről fel tudsz ugrani bele. Használd a retina szkennert mire kinyílik fent a rács, belépés engedélyezve. Ússz ki és menj be, a megjelenő hasonmás ne zavarjon, nincs szerepe. Nézd meg a kapuval szemben a peremen a foglalatot, ide még vissza kell majd jönni. Mássz fel a létrán és told át a kart, mire lemegy az akadály a speeder előtt. Menj ki, vedd fel a mediket és pattanj nyeregbe, hajts le majd be a járatba, a rács kinyílik előtted.

Az utolsó jobbra nyíló járat előtt állj meg, és gyalog menj be. Közvetlenül a fal mellett sétálj be balra a fali kapcsolóhoz, ha a középvonaltól kicsit jobbra állsz alá és úgy ugrasz fel hogy lerántsd akkor nem sérülsz. A következő beugróban vedd fel a lőszert majd kapaszkodj fel a lement falnál és át a túloldalára. Itt is sétálj be a penge mellett és húzd le a fali kapcsolót, jegyezd meg a felvezető rámpát mert ide is vissza kell majd jönni. Menj át a lement falnál, lődd le a fegyverest, az első beugróban vedd fel a töltényt, a másodikban a medit, óvatosan guggolásból arról az oldalról amelyiken picit több a hely. A végén ugorj fel a tömbökre és húzd meg a kapcsolót, kint nyitotta az ajtót. Juss ki amerről jöttél és menj be rajta, amint elindulsz a Luminous Beams felé egy búra emelkedik fel, célzott lövéssel iktasd ki az érzékelőt, a jobb oldalára lőjj ahol a piros pontok vannak. Most már felveheted mire lemegy a fal a továbbvezető járatban. Ülj fel a speeder-re és indulj tovább, a közeli fal lemegy mikor elé érsz, menj tovább az előbb kinyílt falon át és elérsz egy terembe gödörrel a közepén. A karhoz ne akarj eljutni, most még nem lehet csak jegyezd meg. Hajts le a gödörbe és ezzel meg kell válnod a speeder-től. Amint lent van lemegy a tűz mellett a tömb és a helyén felveheted az Electric Circuit-et, ekkor egy ajtó is kinyílik.

Juss vissza a kertbe, leggyorsabb a medencés terem előtt a jobb oldali feljárón át, majd a gép mögött kapaszkodj fel a kinyílt ajtón. Tedd szerzeményed a helyére, a moziban láthatod hogy a foglalatnál felemelkedik a tömb. Menj oda és az inventory-ban rakd össze a Beams of the New RHA Shining Star-t majd illeszd a helyére. Láthatod hogy a pengés teremben kinyílik a csapóajtó, menj oda, fel a rámpán, ugorj át a létrához és mássz fel. Mássz le mindkét beugróba a piramis oldalában és rántsd le a fali kapcsolókat, erre a szobrok elejtenek egy-egy golyót. Menj alájuk a szürke folyosóra és vedd fel a kihullott Confrontation-t és Reconciliation-t. Most menj fel a szobrokhoz, és az előző foglalat mellett a lement tömböknél tedd őket a helyükre, a mutatott gödörnél történik egy kis robbanás. Juss újra oda, de felülről a nagy kerekek felől közelítsd meg mert a lenti járat vége lezáródott. A csatorna megtelt vízzel, lődd le a krokodilokat és ugorj be, ússz el a szobába ahol már használhatod a kart. A másik csatornában nyílt ki a csapóajtó, ússz ott le és irány a pálya vége.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.