.....................................................................

Return to the Blue Planet

Készítő: Uwe Froehlich (UFO) Homepage

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az ufo és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába (az english-t töröld) a data-ban és audio-ban levőket a megfelelő alkönyvtárakba.

Review:

Érdekes egy pálya, sci-fi környezetben. A textúrák tökéletesen illenek is hozzá, főleg a csillag szobák néznek ki nagyon jól. Remek pályatervezés sok egymásba nyíló járattal. A kamerák is jók voltak. Változatos játékmenet, csak az időrefutások túl könnyűek voltak. A bolygó puzzle jól nézett ki, és az is tetszett mikor szétlövünk egy ablakot és azt hisszük miénk a tárgy mögötte hirtelen egy biztonsági rács csapódik le. Kár hogy az ellenfelek és fegyverek a megszokottak, azok is lehettek volna a helyszínhez illőbbek. Ez a hangokra is igaz, valami futurisztikus ambient feltette volna a pontot a hangulat I-jére. Igazán eredeti pálya, ajánlom mindenkinek.

Leírás:

Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames:

Vedd fel a tárakat és a sarokban ugorj fel a létrára, mássz fel majdnem a tetejéig és ugorj megfordulással hogy elkapd a kúszórést. Mögötte a gödörben találod az Uzit, kapaszkodj fel a folyosóra. Balra a kúszórésben tárat vehetsz fel, a végén a gödörben kismedit. Menj vissza a járatba és a végén mássz le a szobába. A négy karnál még tűz ég, rántsd le a fali kapcsolót mire kinyílik a csapóajtó ahol az uzit találtad, menj oda vissza és le a járatba. Lődd le a katonát és vedd fel a töltényeit, majd told meg a kart, a fenti folyosón nyitja az ajtót. Ha beljebb mész nagymedit és tárat vehetsz fel, és szétlőheted az üveget de mögötte egy rács csapódik le. Ekkor lent két katona jelenik meg, intézd el őket és menj vissza a fenti folyosóra. A kinyílt ajtó mögött told meg a kart, így elalszanak a tüzek a négy karnál a következő szobában. Told is meg mindet, az egyikre egy katona jelenik meg, nála volt a Shotgun, a másik három ajtókat nyit.

Menj be a létrához legközelebbin, a lejtőn ne csússz le, az csapda. Kapaszkodj fel a kék üvegbúra mellé és használd a kapcsolót. Fel a kék tetejére és tovább fel az 1.secret-be töltényekért, a másik lejáratban a létra visszavezet a kinyitott rácshoz ahol felveheted a Gate Code-ot. Menj vissza a négy kapcsolós szobába és nyiss be az ajtón az üvegfal mögé.

Intézd el az őrt és a hátsó szobában kapaszkodj fel a kúszórésbe, egy erkélyre vezet ki. A perem szélén állva pont fel tudsz ugrani a plafonlétrára, csimpizz el a résig, ess rá és oldalazz balra az újabb kúszórésbe. Mögötte mássz le a létrán és vedd fel a Crowbar-t. A vízben még áram van, jegyezd meg a fali kapcsolót és ugorj át a másik oldalra. A folyosón lesz egy feljárat, itt mássz fel a létrán, rántsd le a fali kapcsolót és a második létrán mássz vissza a fenti szobába.

Ki a négy kapcsolós szobába és menj be a balra levő ajtón. Elérsz egy világosabb színű ajtóhoz, nyisd ki a spajszerral. Egy körfolyosóra vezet, intézd el az őrt és told át a kart. A közelben kinyílt a csapóajtó és kicsit visszább az oldaljáratban az ajtó is. ugyanoda vezetnek de inkább az ajtót válaszd. Mögötte kapaszkodj fel a tömbre és le a létrán, lent nyisd ki az ajtót, mögötte gőzfújó, ezért volt jó erre jönni mert a másik irányból sokat sérülnél miközben kinyitod az ajtót. Jobbra a beugróban kismedit találsz, menj tovább és az elágazásnál jobbra. A sarokban a gőzfújó szünetében vedd fel a kismedit és told meg a kart. Vissza az elágazáshoz és a másik irányban kússz körbe és vedd fel a Transmitter Gem-et. Menj vissza a létrához és mássz fel, vissza a négy kapcsolós szobába, lődd le a megjelent katonát.

Menj be az utolsó ajtón ahol még nem jártál, balra a tömb mozgatható, told be egész végig ameddig megy. Ekkor a jobbra levő tömbön is tolj egyet majd húzd vissza az elsőt és told be a helyére. Körbemenve bejutsz a második tömb mögé, tolj rajta egyet. Így kitolhatod az elsőt a másmilyen padlólapra mire eltünik az üvegpadló a belső szobában, ez a 2.secret, vedd fel a töltényt kismedit. Menj be a tömbök mögé a kapcsolóhoz, ekkor egy rács csapódik le bent a tárgynál. Húzd meg a kapcsolót és fuss be kicsit visszább a folyosón kinyílt ajtón, becsukódik mögötted.

A teremben ha akarod már most meghúzhatod a létra mellett a kapcsolót mire megjelenik egy kis jelzőgömb középen ami alá majd az egyik bolygót kell tolnod de az majd később. A terem másik oldalán nyisd ki az ajtókat, a bal oldali szobában töltényt vehetsz fel, a középső üres, a jobb oldaliban az üveget szétlőve további 4 ajtót találsz. Vegyük sorra őket, a bal oldali majd később, balról a második mögött feszítsd ki a másik ajtót, bent lődd le az őrt és az üveget szétlőve ugorj át a karikán úgy hogy a gödörben landolj a kapcsolónál. Húzd meg mire áramtalanítódik a víz ahol a spajszert találtad. A kúszórésen át juss vissza. Nyisd a harmadik ajtót, lődd le az őrt és ugorj át a karikán, emögött biztonságos a padló. Balra kismedit vehetsz fel, jobbra emeld fel a fehér csapóajtót és alatta megtalálod a Revolvert. Ugorj ki és kint nyiss be a negyedik ajtón, ugorj fel a röntgentömbre és a fenti szobában vedd fel a nagymedit és húzd meg a kapcsolót mire lemegy a rács a korábban látott tárgynál. Most menj a hátsó ajtók mögötti folyosóra, és be az onnan nyíló szobába. Intézd el a félistent és menj hátsó szobába, van itt egy kapcsoló, ezt jegyezd meg. A szoba közepén nyisd fel a csapóajtót és ess le. A bal hátsó sarokban van egy mozgatható tömb, told be, mögötte zárt rács. Ugorj fel a járatba és jobbra menve megtalálod a kapcsolót ami időre nyitja, fuss be rajta és tiéd a Reactor Top. Menj vissza a járatba és a másik irányban ereszkedj le a fehér falú járatba, vedd fel a nagymedit és ess a vízbe.

Ússz az elágazásnál jobbra és elérsz a felfelé vezető részhez, itt még ne mássz partra hanem ússz be a másik felfelé vezető járatba, a végén megtalálod a 3.secret-et, töltény nagymedi és flare. Ússz vissza és mássz ki, juss át a szeletelőkön és a járat végén a sekély medencénél már leránthatod a fali kapcsolót. Mássz fel újra létrán és menj a kinyílt rácshoz a tolikockáknál és vedd fel a Reactor Main-t. Húzd meg újra a kapcsolót és menj be a terembe a bolygókkal.

Menj a jobb oldali szobába és most nyiss be a bal szélső ajtón, ami mögött a kerek kapu nyílt. Lődd le a katonát és az összerakott Weapon Code Key-t tedd az állványra. A feltáruló rács mögött vedd fel a töltényt és a LaserSight-ot és a folyosó oldalában a nyílás tetején lődd szét a tárgyat célzott lövéssel. Menj ki a bolygókhoz ahol már lementek a tömbök. Ha korábban meghúztad a kapcsolót a létra mellett akkor már ott a jel, told alá a kéket mire megjelennek a másik három helyét jelző gömbök. Told alájuk a többit, mindet a hozzá legközelebbi alá, méghozzá emelkedő sorrendben, ha jól csináltad láthatod hogy a kezdő szobában felemelkedik a tömb.

Visszajuthatsz a vízi járatokon át is, vagy húzd meg kapcsolót a leghátsó szobában ami időre nyitja a bejáratot a létra tetején. A tömbről feljutva nyisd ki az ajtót a Gem-el, a folyosón lődd ki az üveget és a zöld szobán át menj ki a csillagos szobába. Van itt is néhány kis gömb, a legalacsonyabb és leghalványabb elé állva nyomj ctrl-t, Lara kiveszi belőle a gömböt (nincs neve). Vissza a folyosóra és nyisd vele az ajtót. Menj végig a járatban gőzfújókon és tüskéken át, utóbbiaknál a fali résbe kapaszkodva is átjuthatsz.

Kiérsz a szabadba, intézd el a félisteneket majd menj előre az üvegfalhoz és valamelyik oldalon kapaszkodj fel, menj az ajtó fölé és húzd le a fali kapcsolót. Menj át a lement tömböknél, mindkét irányban az udvarra jutsz, és mindkét oldalon géppuskák őrködnek. Ha kifutsz az egyik oldalon és vissza a másikon pont be lehet forgatni őket annyira hogy kilőhesd mindkettőt. Így kényelmesebben számolhatsz le a félistennel. Az utolsó géppuskát a távoli sarokban is forgasd be a lejtő mellett kilépve majd lődd ki a másik oldalról. Húzd meg itt a sarok mögött a kapcsolót, a felemelt tömbről eléred a másik oldalon a fali kapcsolót mire megszűnik az áram középen a karika előtt. Ugorj fel közvetlenül elé ahol nem ég tűz és ugorj át rajta a túloldalra. Tedd a helyére a tekercset, csússz le a kinyíló csapóajtónál, a portálba ugorva véget ér a pálya.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.