.....................................................................

Recon Labs - Return for Soldier

Készítő: Szymon Cupryn (Emoo)

Letölthető: Innen

Install:

Ahhoz hogy játszani tudj kell a többi lab2 file a Recon Labs 1-2 pályákról, másold őket a graphics/wads könyvtárba (ha sorban játszod akkor már eleve ott kell legyenek) és csak négyet közülük cserélj le ezekre az újakra, majd a tom2pc-vel építsd újra a pályát, az add gombbal hívd be a lab2.tom-ot és build all. Az english és script dat-okat az editor főkönyvtárába másold. Sajnos nem tudod folytatni az előző rész mentésével, új játékot kell kezdened.

Review:

Lara visszatér az előző kaland helyszínére (vagy el se ment), hogy kimentse az egyik tagját az eredeti csapatnak, akikkel ideérkezett. A hely romokban, mindehol tüzek és robbanások. Így a flare bug nagyon hamar jelentkezik, és a távcső bug is, ne használd az éjjellátó módot mert kifagy. Alapvetően csak végig kell szaladni ezen a rövid pályán és végezni az ellenfelekkel, főleg skorpiókkal. Szépen átalakított romhalmaz szobák, világvége hangulat, ez tetszett. De az állandó földrengés és sziréna elég idegesítő volt. Külön ne akarj vele játszani, de a teljes Recon Labs sorozatban azért ott a helye.

Leírás:

Mentések--Savegames:

Ott kezdődik ahol az előző rész véget ért, egyből mögötted van a kijárat, így akár egy másodperc alatt be lehet fejezni a pályát, de nem volna sok értelme. A robbanásokat sok helyen tapasztalod majd, láthatod hogy némileg leamortizálódott a helyszín (ahová lépünk fű nem terem). Jobbra lenn kismedit találsz, elől a bal sarokban flare-t. A másik sarokban kapaszkodj fel a járatba, szellőzőkbe vezet, ha jobbra mész egy helyen felvehetsz nagymedit, az Uzit és tárat, ekkor egy skorpió támad. Jobbra tartva megtalálod a LaserSight-ot, tovább egy zárt ajtót, majd még tovább a Crossbow-t. Menj vissza a kezdőhelyre és a létra melletti sarokban lődd szét a piros lámpát a doboz felett, így kinyílik az előbb látott ajtó.

A medencés terem erkélyére vezet, idefent találod a Grenade Gun-t és két adag muníciót. Ess le, vedd fel a nyilakat, a lépcső oldalán levő kapcsolóval nyitod az ajtót. Menj fel a lépcsőn, intézd el a skorpiókat, a terem túloldalán vedd fel a Kulcsot, majd nyisd ki a kezdőhely felé vezető kétszárnyú ajtót, a folyosón kismedit, gránátokat és nyilakat találsz, meg egy kulcslukat, itt nyitod a továbbvezető ajtót, mögüle két skorpió jön elő, a törmelékhalmon túl a kezdőhelynél levő ajtó is kinyílik ekkor, de ennek nincs jelentősége.

Menj ki az irodákhoz, kicsit itt is átrendeződött a terep, jobbra az irodában újabb skorpió, balra ugorj be ahol régen az akvárium volt, és a kettőt összekötő kúszórésen át juss át a túloldalra. Itt nem kevesebb mint öt skorpió vár, meg a kanyar után még kettő és egy automata géppuska. Ez utóbbi nem mindig jelenik meg (bug), de mint az előző pályán egy hasonló szituációban, ezt is könnyen meg lehet bolondítani, fuss felé átlósan, jókor engedd el a sprint gombot és ugorj, közben kanyarodj a levegőben, és eléred hogy körbeforduljon úgy hogy Lara nem gyullad meg. Vagy mivel közel a pocsolya, használhatod hogy eloltsd Larát, amint körbefordítod fuss bele és guggolj le. Jobbra az első irodában a szekrénykén töltények, a második üres, a régi pincelejáró után találod a Revolvert és muníciót, most már kilőheted a befordult gépfegyvert. Bár a hely romokban, de a scanner ismét működik, mögötte a liftben láthatod a célszemélyt. A folyosó végén nyiss be a kis szobába, kapaszkodj fel a járatba.

Menj végig a szellőzőkben, közben rendezd le a bogarat, a végén lecsúszol egy szobába két skorpióval. A kapcsolóval nyisd az ajtót és menj be, a következő ajtó kinyílik amint közel érsz és még egy skorpió támad. Visszatértél a scanner megfigyelő szobába, nincs más dolgod mint lemenni a lifthez, és a pálya véget ér.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.