.....................................................................

Purgatory 2

Készítő: Moudy Fayed (Tombcool) Homepage

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a zip-et. Másold az audio könyvtárból, egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd el a start_me.exe-t és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold be őket az audio könyvtárba. A data mappában található fájlokat másold be a data könyvtárba. A trle mappában található többi fájlt pedig másold be a trle könyvtárba (főkönyvtár). Indítsd el a tomb4.exe-t, a kaland indításához.

Story:

Az őrület előtt, a rettegés előtt, és az eltünések előtt szörnyű események történtek Lara városában. A borzasztó események Lara gimnáziumi végzős bulija napján kezdődtek, három nappal tanévzárás után. Berúgott, ledőlt az ágyára, és a Vodka kimlött az ágy alatti szőnyegre. Mélyen aludt, háborúról, kínzásról, szenvedésről álmodott. Először arra gondolt, ez csak mellékhatás volt a sok Vodkától amit ivott, de hamar rádöbbent hogy mégsem, mikor öt órával később felébredt.  Lara felébredt (még mindig alig bírt mozdulni) és kisétált a nagyterembe és észrevette hogy vendégei az asztalokon és a padlón fekszenek. Azt hitte mind kidőlt, de aztán Lara meglátta a vért... jó sokat. Minden barátja és kollégája halott volt, néhányuk brutális gyilkosság áldozata lett. Bár Lara végzős bulija tönkre lett téve, úgy dönt megtalálja a rohadékokat akik megölték barátait, és egyszer és mindenkorra végez velük. De amire végül rájön, az halálosabb mint valaha is gondolta volna... (Fordította: Akci)

Review:

A pokoli kaland folytatódik. Remek volt ismét, ez a 6 pályás szint. A hozzáadott hangok, textúrák talán még félelmetesebbek, mint az előző részben. Új ötletekkel lett gazdagabb ez a szint. Találunk egy poént is a pályán. LOL. Secret 3 db van. A 2. megszerzéséhez meg kell találnunk a nagy lávás terembe a titkos átjárót a vízbe. Mert, ha a víz nem változik át az egyik terembe. Nem lesz meg a 2. secret. Fontos, hogy a fáklyát visszajuttassuk a pálya elejére. Ellenségeink mutánsok, démoni teremtmények, ördögök. Illik a pályához, hogy a flare zöld helyett, pirosan ég. Sajnos 2 medit el kellet használnom, de nem csalódtam ismét, a trilógia 2. részébe. Végigjátszása éjszaka ajánlatos. (gonosz kacaj.) LOL.

Leírás:

1.Lara's High School Party

Secret 1:

Mentések--Savegames:

Induljunk el, a kandallóból vegyük fel a kis medit, jobbra menjünk ki Lara házának, előcsarnokába. A bevezetőből látjuk, hogy a buliból inkább vérfürdő lett. Szembe a túloldalon a korlátnál látunk egy szobát, menjünk be, végezzünk a démoni teremtménnyel, a szomszéd szobába majd később a kandallónál fel tudunk mászni, de ahhoz egy kapcsoló kell majd. Ahogy kijövünk, a szobából balra forduljunk, fel a mászó falon, és jobbra másszunk egészen addig, míg a kapcsolóhoz jutunk. Nyomjuk meg a kapcsolót, most már fel tudunk mászni annál a kandallónál. Ahogy felmásztunk, gyújtsunk fáklyát. Menjünk tovább, majd a faládán kapaszkodjunk fel, beértünk egy szobába. Találunk fáklyát, vegyük fel. Találunk faládákat, ezeket húzzuk ki, az egyik alatt megtaláljuk a Primary Gate key-t. Van egy törött ablak, azon csússzunk ki, és a teraszon találjuk magunkat. Irány a tréning pálya. A két medencébe találunk 1-1 kapcsolót, húzzuk meg és kinyílt a konyha ajtaja. Menjünk be, nyomjuk meg a kapcsolót irány az ebédlő. Itt ismét tömeggyilkosság történt. Van még egy kapcsoló, nyomjuk meg ez nyitja a tornatermet. Szemben az első alacsonyabb tömbre ugorjunk, 2 démoni teremtmény támad, itt vegyük fel a kis medit, és-e tömb tetején kényelmesen intézzük el őket. Menjünk be az uszodába, az ugródeszkáról vegyük fel az UZI töltényt. Ugorjunk, a medencébe, és vegyük fel a Secondary Primary Gate key-t. Menjünk vissza a tornaterembe, másszunk fel a létrán. És egy csavar hátra szaltóval ugorjunk át a kis lapra. Meg is van az 1. secret. (Desert Eagle + lőszer). Irány vissza a tréning pályára, annak is az elejére, és jobbról, menjünk végig a folyosón és használjuk a kulcsot. Ahogy megyünk tovább, végezzünk a démoni teremtménnyel és használjuk a másik kulcsunkat. Megyünk a kertbe, intézzük el 2 útonállót. Ha nem akarunk sebződni, ugorjunk fel a ló szoborhoz. Miután végeztünk velük, az egyik tuja mellet, találunk nagy medit. Menjünk a nagykapuhoz, használjuk a másik kulcsunkat. Ahogy átlépünk a kapun, vége is az első pályának.

2.Lara's High School

Mentések--Savegames:

Ezen a pályán fő célunk az lesz, hogy megtaláljunk 5 ördög fejet, és ki lőjük a szájukból a köveket.  Induljunk is el a folyosón és menjünk be balról az első ajtón.  Amint látjuk a, szobát égőkőzet veszi körül, tehát vigyázzunk hogy ugrálunk. He kicsit lejjebb nézünk, látunk egy lapot, arra ugorjunk rá.  Látjuk, hogy lefele tüskék vannak, ugorjunk erre a magas tömbre, másszunk fel, és csússzunk a szembe lévő lapra. Balra láthatjuk, hogy van egy kis hely, ahova fel tudunk ugrani. Ezt tegyük is meg, de nekifutásból. Toljuk be a tömböt. A követ lőjük ki, az  1.ördögfejből. Húzzuk el a csontvázat, és vegyük fel az Eye Balls-t.  Menjünk vissza. A magas tömb minden oldala mászható. Hogy a tüskék ne legyenek alul az egy külön feladat lesz majd, később majd itt le kell másznunk. Másszunk körbe, csavar hátra szaltóval ugrás vissza a lapra. És neki futással ugrás vissza és ki az ajtón. Menjünk a szembe lévő ajtón be. Egy tanterembe vagyunk, vigyázzunk egy ördög állja utunkat, intézzük el. Itt feladatunk majd 2 tanári szívet kell majd megszerezni. Másszunk fel a könyves polcon, kússzunk be a résen.  Balról flaret találunk. Jobbra majd később kell lemennünk. Kússzunk tovább egyenesen. Másszunk le, és csimpaszkodjunk végig a könyves polcon az égő kőzet felett, míg egy olyan részhez nem érünk, ahol le tudunk mászni.  Szökkenjünk a következő ugyanilyen lapra, ott vegyük fel a lőszert. Ugorjunk tovább a lépcsőre, láthatjuk, hogy az egy tartón még ég a tűz. (ott van az 1. tanári szív). Ugyanezen a folyosón, van a másik 2.ördögfej, ennek is lőjük ki a szájából a követ. Menjünk vissza. Feladatunk a tűz elaltatása lesz, egy kapcsoló segítségével. Hogy a tanári szívet felvehessük majd. Balra van egy, nem égő kis háromszög lap, arra ugorjunk rá. Onnan egy újabb ugrás át, és húzzuk meg a kapcsolót. A tűz kialudt most már felvehetjük az 1. Teacher’s Heart-ot. Mászás vissza a könyvespolcon vissza a résbe. Onnan pedig most másszunk le jobbra. Itt majd egy koponyát kell majd szereznünk. Lőjük ki a 3. ördögfejből, a követ. Az automatáról vegyük le az M16os-t. Menjünk vissza a résbe, onnan meg a vissza a tanterembe. Tanteremből vissza a folyosóra. Menjünk tovább a folyosón, jobbról az automatán találunk kis medit. Balra menjünk be a női wc-be, és lőjük ki a 4.ördögfejböl a követ. Most menjünk vissza a tüskés szobába, a magas tömb első és hátsó oldalán, lent nincs tüske. Másszunk le a hátsó résznél. Ugorjunk fel a fali beugróba. Mentsünk egyet. Falból csapódnak ki a pengék, menjünk végig a folyosón. Másszunk fel a falon. Majd tűzfújók felett kell át lengeni. Kapaszkodjunk fel, és menjünk végig a, ügyelve a tűzre. Ha a lengés végére, értünk az utolsó tűznél, mikor földet érünk, gyorsan bukfencezzük. Jobbról vegyük fel, a Glass-t, némi lőszert még találunk + ként. Gyerünk vissza.  Most másszunk a magas tömb másik oldalára, ahol szintén nincs tüske. Ott másszunk le. Kombináljuk a szemgolyókat és az üveget, és tegyük be a helyére. Gyerünk vissza a folyosóra, ahol vannak az automaták, jobbról menjünk be az ajtón. Vigyázzunk egy ördög támad ránk, intézzük el. Ennek a szobának a falai, egy darabig zárva voltak, de ahogy betettük a szemgolyós üveget, a helyére az egyik fal megnyílt. Menjünk be oda, ahogy felvesszük, a Diabolic Skull-t. Vigyázzunk, mert a plafonról már jönnek is lefele a halálos tüskék. Gyorsan menjünk ki onnan. Most menjünk vissza abba a szobába, ahol a 2 oszlop között volt a 3. ördögfej. Vagyis vissza a tanterembe, könyves polcon fel, be a résen és jobbra. Tegyük a koponyát a másik oszlopra, és látjuk hogy, megnyílt a járat hogy, fel tudjuk venni a 2 Teachers Heart. Menjünk vissza a tanterembe. Tegyük a 2 tanári szívet a helyére, a foglalatba. Vigyázzunk 2 ördög támad ránk. Végezzünk velük. A folyosón kinyílt a nagy fekete kereszttel ellátott ajtó. Menjünk ott be, és végen ennek a pályának is.

3.The Basement

Secret 2:

Mentések--Savegames:

Ezen a pályán feladatunk, 2 vörös kristály megszerzése lesz.  Induljunk is el, jobbra. Másszunk fel a kék mászó falon, egy pördüléses ugrással ugorjunk a másik kék falra. Ott másszunk körbe, és kapaszkodjunk fel a fali beugrónál. Vegyük fel a Fáklyát. Szembe láthatunk még egy fali beugrót. Ugorjunk ki innen, de vigyázzunk ne, hogy az izzó kőre ugorjunk. Láthatjuk, hogy itt a másik fali beugrónál, a mászó fal alatt, van egy tömb, ami majd egy kapcsolótól felemelkedi. Dobjuk erre a tömbre rá a fáklyát. Másszunk fel a kék falon. Szintén pördüléssel át. Beértünk a fali beugróba, húzzuk meg a kapcsolót. Felemelkedett a tömb, vegyük fel a fáklyát, és gyújtsuk meg. Ugorjunk vissza. A 2 kék mászó falnál láthatunk 2-2 jelzést. Gyújtsuk meg a mind a 4-et. Felnyílt balról, jobbról az ajtó és, kinyílt az egyik járat, ahova majd a kristályt kell betennünk a kígyófejbe.  Jobb bal oldali, járat, az egyik piros árnyalatú, a másik ugye sötét zöld. Menjünk be először a piros árnyalatún. Gyerünk a fáklyánkkal tovább, mert szükségünk lesz rá. Végezzünk a mutánssal. Gyerünk tovább. Dobjuk a fáklyánkat le a mélybe, és másszunk le a mászó falon. Vegyük fel a fáklyát újra, gyújtsuk meg a fáklyatartót. Kinyílt az ajtó. ( balról, a mellettünk lévő ajtó, ami kinyílik automatikusan oda egyelőre, még ne menj be.) Gyerünk a nagy lávás terembe. Itt van egy hosszú kereszteződés. Balról van egy tömb, azt toljuk a jelzésre. Gyerünk a bejárathoz vissza és a bejárat előtt, balról menjünk a lávába bele. Lehet látni hogy van egy piros csík a láva alatt. Vagyis a láva alatt nyitva van egy ajtó.  (És Laránk él és virul, mert vízbe ugrottunk. J).  Vegyük fel az 1.Red Crystal-t.  Menjünk vissza annak a hídnak a végére, ahol a tömb van. A tömböt húzzuk el máshova, mert ennek a híd végén jobbról is bele tudunk menni egy vizes részbe. Piros csík szintén látható. Menjünk is a vízbe bele. Ússzunk végig a folyosón, a végén van egy nagy medit. Vegyük fel. Ússzunk kicsit vissza, majd kanyarodjunk jobbra. Ússzunk egészen végig a folyosón, majd másszunk ki a vízből. Húzzuk meg a kapcsolót.

Megjegyzés: Ha megtaláltuk ezt a titkos járatot, itt a lávás terembe, a kapcsolóhoz, csak így lesz meg majd a 2. secret.

 Menjünk vissza a lávás terembe. Vissza abba a szobába, ahol kijöttünk. Most menjünk be azon, az ajtón ami automatikusan kinyílik. Persze a fáklyánkkal együtt menjünk tovább.

(Megjegyzés: Fontos, hogy a fáklyát mindenféleképpen visszavigyük, a pálya elejére. ).

 Ahogy rálépünk kockás padlóra, a mutánst intézzük el. Ha felértünk, irány be a zöld árnyalatú folyosón. Itt is ahogy rálépünk a kockás padlóra, végezzünk a mutánssal. Ha felértünk, egyelőre csak egyfelé tudunk menni, mert az ajtó nem nyílt még fel ami zöld terembe vezet. Induljunk is el balra, itt tömböket kell tologatni. Ha kihúzzuk balról az első tömböt, mögötte megtaláljuk a Pajszert. A másik tömb mögött pedig az UZI-t találjuk meg. Utána induljunk el balra, egy újabb folyosóra érünk. Jobbról, balról tömb. A jobb tömböt toljuk be. Vegyük fel a lőszert. Jobbról van még egy tömb, azt is toljuk be, és húzzuk meg a kapcsolót. Gyerünk vissza, toljuk be a baloldali tömböt. Lesz még egy tömb azt is toljuk be. Vegyük fel a kis medit, és húzzuk meg a kapcsolót. Fel nyílt a zöld terem ajtaja. 

A vízbe csak akkor tudunk úszni, ha megtaláltuk a nagy lávás terembe, a titkos járaton belül,  a kapcsolót.

Egyik megoldás: Ha megtaláltuk ugrás a vízbe, és meg is lesz a 2. secret. Gyerünk ki a vízből, egy kicsit ugrálni kell itt. Szökkenjünk a lejtőkről, majd kapjuk el vastag fa gyökeret. Másszunk fel majd egy hátra szaltóval, ugorjunk a tömb tetejére. Használjuk a pajszert és húzzuk meg a kapcsolót. Most már fel tudjuk venni a másik krstályt is. Ugorjunk rá balról a lenti lejtőre, és szökkenjünk át. Vegyük fel a kis medit, és 2. Red Crystalt. Majd menjünk vissza a pálya elejére.

Másik megoldás: Nem lesz 2. secret. Az út a kristályhoz ugyanaz, mivel a vízbe nem mehetünk, kapaszkodjunk fel a mászó falra, és másszunk el addig, hogy  áttudjunk ugrani a kapcsolóhoz, amit a pajszerrel meghúztunk. Innen már át tudunk ugrani a bejárathoz. 

Ahogy visszamentünk a pálya elejére, az egyik járathoz már be is ugorhatunk és tegyük a be a kristályt a kígyófejbe. Megnyílt egy járat, a zöld folyosón, menjünk oda vissza és húzzuk meg a kapcsolót. Felnyílt a másik járat is, most már a helyére tehetjük a másik kristályt is. És ezzel vége a pályának.

4.Murderscene The Matchmaker 1.rész

Secret 3:

Mentések--Savegames:

Induljunk el, a faládákról vegyük fel, a Desert Eagle-t, és a kis medit. Utána másszunk be a résen, kússzunk végig. Ahogy lemászunk, jobbról lőjük szét a faládát. És vegyük fel a Lucky Motel Apartment key-t. Utána másszunk le a gödörbe. Találunk lőszert. Itt a faládák mellet találunk, lőszert és nagy medit. Lökjük be a vasajtót, menjünk tovább. Vegyük fel a PDA-t + kis medi..  Vigyázzunk, mert 3 csápos szörny támad ránk. Könnyen megmérgeznek minket, úgyhogy mindig mozogjunk, hogy elintézzük őket. Itt is van, egy vasajtó lökjük be, végezzünk a csápos szörnnyel. Balról másszunk fel a falon. Ugorjunk kötélre és forduljunk balra, és egy lengéssel, ugorjunk a fali résbe. 3. secret (flare). Ugorjunk vissza a kötélre és lengjünk át a beugróhoz. Vegyük fel a lőszert, és vége is a pályának. 

5.Murderscene 2 – The Torture 1.rész

Mentések--Savegames

Ismerős a helyszín ugye? :) Az előző részbe már jártunk itt. Lőjük szét a kukát, és vegyük fel a flaret + kis medit. Nyissuk fel a csapót, másszunk le, végezzünk a csápos szörnnyel. Az ágy mellet találunk nagy medit. Gyerünk be az ágy melletti ajtón, ugorjunk a beugróba, lőjük szét a kapcsolószekrényt és húzzuk meg a kapcsolót. Felnyílt a csapó a konhyába. Onnan tudunk majd visszamenni az előző pályára.  Gyerünk ki a fürdőszobából és menjünk jobbra. A konyha melletti ajtón menjünk be, a folyosó végén, tegyük a kulcsot a foglalatba. Gyerünk be a zongora melletti ajtón. Közben végezzünk a mutánssal. Menjünk a vízbe és vegyük fel némi lőszert és a Rusted Key-t. Vissza kell mennünk az előző pályára. Tehát a folyosón, gyerünk vissza a nappaliba, és balról, menjünk be a konyhába. Másszunk fel a létrán, és menjünk vissza a következő pályára. 

Murderscene The Matchmaker 2. rész

Menjünk vissza a nagyszobába, ahol felvettük a PDA- at. Lökjük be a másik vasajtót. Használjuk a kulcsot és mentsünk egy nagyot. Ahogy belépünk a szobába, különös áramenergia sugárzik szét, ami szívja lefele az életerőnket. Feladatunk a kulcs megszerzése lesz.  Ha a megfelelő feliratú mezőkre lépünk nem gyulladunk meg. Ne gyújtsunk itt flaret különben nem fog működni a dolog. Először ugorj a Death mezőre, majd a Torture mezőre, utána Eternal, megint Death, utána Rape, majd Sacrifice és leáll a sugárzás, majd felvehetjük a Savage Trapdoor Key-t.  Menjünk vissza a következő pályára.

Murdere Scene 2 – The Torture 2. rész

Menjünk vissza a zuhanyzóba, ahol a vízbe ugrottunk. Tegyük a kulcsot a helyére és megnyílik egy járat a vízben. Ússzunk végig, másszunk ki a vízből, menjünk jobbra végig a hídon, és szembe kerülünk a Purgatórium egyik főellenségével.

 Megjegyzés: Ha megállunk a híd végén, ahol felmásznánk, a fal félig takar minket, innen elintézhetjük akár kis pisztollyal is. Így nem tud minket sebezni, ha jó helyen állunk. Ha végeztünk vele, mehetünk is az utolsó pályára.

6.Epilogue:

Mentések--Savegames

Lőjük szét a jég szobrokat, és menjünk a szentélybe. Pontosan 2 percünk van, hogy leszámoljunk utolsó főellenségünkkel, aki inkább félig vámpír és félig angyalra hasonlít. :) Ha nem végzünk 2 perc alatt. Game Over. :) Tehát ajánlatos hatékonyabb tűzerőt használni, és bőven eltudjuk intézni a megadott idő alatt. Ha végeztünk vele, véget ér a trilógia 2. része. :)

Mephizto

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.