.....................................................................

Peaceful City 2.

Készítő: Alex Nierlein (Dark Death)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, az audio-ban és data-ban levőket az azonos nevű alkönyvtárakba.

Review:

Ott folytatódik ahol az első rész befejeződött, kár hogy nem lehetett annak a mentésével folytatni, mert megmaradtak volna a flare-ek. Itt nagyon sokáig nem kapunk egyet sem, és ez kellemetlen ugyanis a pálya elég sötét. Igaz a végén, mikor igazán kell már kapunk eleget. Ugyanazok a kicsit rajfilmszerű textúrák mint az első részben, itt is csak kutyák az ellenfelek, az emberek nem bántanak, kivéve a két őr a toronyházban. Ők mikor lőnek vízcsobogáshangot hallunk, talán vizipisztolyuk van? Ezt a bakit leszámítva a hangokkal ügyesen bánt a készítő, a szétlőhető tárgyak csörömpölése, a riasztó megszólal mikor bemegyünk az egyik házba, remek hangulati elem. A kameramunka is tetszett, az a beállítás a liftezésnél zseniális. Lenn a városban izgalmas volt keresni a továbbvezető utat, és egyik épületből a másikba drótkötelezni, bár még ennél is jobban ki lehetett volna használni a teret. Sajnos a vége unalomba fullad a toronyházban a sok sötét folyosón és kúszórésben ide-oda mászkálás miatt. A hosszú drótkötelezés és a kutyus megtalálása ismét jó élményeket hagyott a végére.

Leírás:

Secret :

Mentések-Savegames:

Visszafelé a folyosón csak egy kutya van. Előre a szikla után a kapcsolóval nyisd a kaput, derítsd fel a várost. Sok a még zárt ajtó amiket később fogsz kinyitni. Ha balra mész a kis átjárófolyosón nyitható egy ajtó, de a ládák közt nincs semmi. A folyosóról kiérve menj jobbra ameddig lehet, itt egy kutyával találkozol. A szürke és piros ház között szintén van egy nyitható ajtó, az emeleten egy kutyát is lelőhetsz, de itt sem találsz semmi. Ettől a helytől jobbra, a vajszínű házba vezet a harmadik nyitható ajtó, itt a békés ninja mellett levő ajtó mögött balra told be a kockát ameddig megy, lődd ki a rácsot és megszólal a riasztó. Ezt az ajtót ki tudod nyitni, intézd el az őrkutyát, majd vedd fel az Ékkőt az asztalról. Nyisd a kivezető ajtót és menj egyenesen, ahol a kis átvezető folyosó innenső vége van. Itt jobbra szerzeményeddel nyisd az ajtót.

A sarokban ugorj fel a lépcsőre és fel az emeletre, a padláson nincs semmi. Az asztalokról vedd fel a kis és nagymedit, majd nyisd az ajtót. Ugorj a létrára és mássz fel ameddig tudsz, engedd el egy pillanatra hogy Lara letegye a lábát, és a résbe kapaszkodva haladj balra, a sarkon túl ess a sötétebb platfomra, ugorj át a kitört ablakba. A jobb oldalon szétlőheted a kordonokat, értelme nincs de jó a hangjuk, a túloldalon drótkötelezz át.

Jobbra az utolsó ajtót nyithatod, intézd el a kutyát, a ninját nem kell, majd ugorj ki az ablakon, de úgy hogy balra elkapd a peremet, és oldalazz jobbra a kúszórésbe kapaszkodva. Lődd ki az akadályt, és ahol fel tudsz állni balra az első járát végén húzd ki a tömböt, majd kerülj mögé. Ess le a szobába, vedd fel a Csillagot az asztalról, meg az 1.Biztosítékot a szekrényből, egy lépéssel távolabbról tudod kinyitni. Gyere ki az ajtón, nyisd a másik ajtót is és kinn vagy a folyosón.

Mostanra már eléggé ismerheted a várost, menj a szürke háznál levő ajtóhoz amit a csillaggal nyithatsz. Juss egészen fel és drótkötelezz át az erkélyre, közben végig nyomd a ctrl-t hogy elkapd a peremét. A felső szinten told át a kart, láthatod is mi nyílik ki, majd menj le, lődd le a vérkutyát és a kapcsolóval nyisd az ajtót.

Menj a kinyílt kapuhoz, a portást nem kell bántani, inkább mellette a szekrényből vedd ki a 2.Biztosítékot, és a lift mellett tedd is a helyére mindkettőt. Majd liftezz fel a 26-odikra, ha egyet lősz idefent az őrök támadnak, amúgy ők is békések. Menj balra fel a lépcsőn, az ajtó kinyílik előtted, a jobb oldali irodába vezető ajtót ki tudod nyitni. Benn nyisd le a csapóajtót és fenn a kapcsolóval nyisd a harmadik irodába vezető csapóajtót. Végre flare, ez már nagyon kellett, az asztalról vedd fel az Arany Kulcsot, majd nyisd az ajtót. A kulccsal nyisd a középső irodát és még egy csomag flare-t találsz. Menj le a lépcsőn és nyisd az itteni ajtót is, kússz be a résen és eljutsz a lift tetejére. Mássz fel a létrán kábé félútig, ugorj hátra a platformra és fel az itteni kúszórésbe. Kövesd a járatot és a végén lődd szét a lengő kék bogyót, az ablakon át láthatod hogy szemben nyílt ki az ajtó és az őr is megélénkült. Juss oda vissza, végezz az őrrel ha utadat állja, menj be és told át a kart. Menj vissza a liftaknába és mássz most teljesen fel, balra a résben kússz be a kinyílt ajtón. Ugorj fel a hídra, innen a lelógó szürke objektumra ami mászható, mássz körbe és a túloldalán fel. Vedd fel a Crowbar-t, a kamera mutatja is az ajtót ahol kelleni fog, az üveg mögött ahol szétlőtted a kék labdát. Juss oda vissza és nyisd ki, ugorj fel az ajtó feletti kis járatba, itt találod az újabb Csillagot, menj vissza vele a 25-ös szintre és nyisd az ajtót. A sötét sarokban vedd fel az asztalról az újabb Ékkőt és kint nyisd vele az ajtót. Nyisd ki a következő ajtót is, a szekrények üresek, lődd ki a rácsot és kapaszkodj le a peremre, oldalazz balra teljesen a végéig ahol alacsonyabb, innen ess le egy kapaszkodásnyit és a lenti szobában vedd ki a szekrényből a Piros Kulcsot. Távozz az ajtón át, menj fel a lépcsőn, jobbra ugrálj fel a ládákon a mászható falig, mássz teljesen fel és visszajutsz a már ismerős járatba. Juss le az irodába és ezúttal drótkötelezz át.

Balra egy kutya, jobbra a secret ajtaja, a kulccsal nyílik, vedd fel a flare-t, majd csússz le a másik irányban a pálya végére, gondolom ő az elveszett kutyus a plakátokról.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.