.....................................................................

B2B 2007 - South Pacific Contest  Paradise Island

Készítő: B2B 2007 - South Pacific Contest

Letölthető: Innen + Audio&EXE

Install:

Csomagold ki a zip-et, másold az english és script dat-okat az editor főkönyvtárába, a Southpacific.tr4-et a data könyvtárba. Mivel mind a hat pálya tr4 file-jának ez a neve, nem tudod egyszerre bemásolni őket, hanem egyesével kell, mielőtt játszol velük.

Továbbá szükséged van az audio/exe pack-re. Ne felejtsd el letölteni azt is, a fenti linkrõl, amit kicsomagolva másold a load.bmp-t, effects.bin-t és tomb4.exe-t az editor főkönyvtárába, az uklogo.pak-ot a data-ba, az audio-ban levőket alakítsd wav-okká a startme-vel, majd másold az editor audio könyvtárába.

Ehhez a pályához a setup-ban legyen bekapcsolva a Volumetric FX.

Story:

Az nincs =)

Review:

Könnyű és gördülékeny játékmenet jellemzi ezt a rövid pályát. A helyszínek felépítese rendben van, de szinte mindenhol ugyanazt a mohos szikla textúrát látjuk, így a látvány hamar unalmassá válik. A TR3-ból ismert kajakozás - főleg erre a zenére - sokat dobott a hangulaton a végén, nagy poén volt ahogy az alacsony szikla alatt Lara befordul a vízbe a járművel, eddig nem tudtam hogy erre is képes. Tetszett hogy esik az eső, a megvilágítás is elég jó. Sajnos ezeken kívül más eredeti vagy emlékezetes momentumot nem tudok felidézni, de mégis több van benne mint amit mutat, mert végig elég élvezetes volt a játék, és néha kell egy kis hálás, könnyed kikapcsolódás a sok "komoly" kaland közt. Ebből a kiskacsából nem lett hattyú, de azért a kiskacsákat is nagyon szeretjük, mert aranyosak.

Leírás:

Secret 1-2:

Mentések-Savegames:

Ússz előre a kis szigetre, húzd el a csontvázat és vegyél fel egy Fáklyát. Vidd a partra, gyújtsd meg és égesd el vele a kőgolyót tartó kötelet, vedd fel az utána maradó piros Kulcsot. A sziget és a sziklafal között találsz egy kismedit, ússz be mellette a járaton, a következő területen is nyílik egy hasonló járat rögtön balra, ezen is ússz át, a túloldalon keresd meg a koponya Kulcsot a fenéken. Menj vissza a kezdő területre, a sziget mögött is van egy beúszi, itt használd a kulcsaidat. Az egyik kinyitja az ajtót és mögötte tiéd a Quartz, a másik leengedi a harmadik kulcslukat takaró tömböt és egy bejátszást is látsz az előbb érintett területről a nagy kapuval. Menj tehát oda, a vízben a kis emelvényen megjelent egy újabb koponya Kulcs, vedd fel, gyere vissza és illeszd a zárba.

A kinyílt kapu mögött ugorj a vízbe, a sodrás levisz, gyorsan mássz ki a tömbre és intézd el a krokodilt. A rudakon át juss a túlsó sarokba, amint ott vagy egy golyó indul feléd, kapaszkodj le ismét a tömb szélére amíg elmegy, így nem kell újra átugrálnod. Kövesd a járatot, a végén ugorj át a tömbre, a létrának nincs szerepe. A rúdon át ugorj a sarokban levő tömbre, majd tovább és kiérsz a mocsárhoz.

A járat végétől jobbra van egy tömb, innen egy roppant zavaró váltakozó kameranézet közepette ugrálj végig a balra lévő rudakon, majd a tömbökön is, és a végén a beugróban felveheted a Turmalin-t. Ekkor lemegy előtted a fal, menj ki, a létrát jegyezd meg, és indulj balra. A járat végén ugorj át szembe, jobbra a beugróban vedd fel a kismedit majd kicsit tovább balra mássz fel a létrán. Fenn ugorj el róla, ugrálj végig a csúszósokon és vedd fel az Amethyst-et. A folyosó végén a fali kapcsolóval teszed szabaddá a visszavezető utat, juss le a létrán és menj tovább.

Ess a vízbe, a sodrás elvisz a vízesés mögé, lődd le a krokodilokat a tóban. Indulj előre és balra a járat végéig, kapaszkodj fel jobbra a sziklára, itt találod az 1.Golden Rose-t az 1.secret-ben. Gázolj vissza a vízesésig, és menj a másik irányba, a sarokban indul egy víz alatti járat, ússz végig rajta. A szobában húzd meg a kapcsolót, látod hogy leesnek a sziklák, és elárasztódik vízzel a helyiség. Az elaludt tábortűzben találod a 2.secret-et, a 2.Golden Rose-t. Húzd meg vizi kart is hogy megjelenjen a létra a mutatott helyen, ahogy visszaúsztál balra. Mássz fel, a szobában találod az Island Stone-t, miután felvetted ugorj gyorsan hátra, így nem lapít ki a golyó. Kisvártatva látsz egy bejátszást; egy résben egy tömb ereszkedik le. Menj vissza a vízesés mögé, lent a járatban már nincs víz, juss vissza a létrához az első mocsaras területen.

Mássz fel, a járható háromszögeken át juss fel a rés elé, és ereszkedj le mögötte. Menj végig a járaton, a parton balra és megtalálod a kajakot, lambadázz végig a folyón. A rács előtt kapaszkodj fel balra, lődd szét a ládákat, így az kinyílik. Gázolj el az end triggerig.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.