.....................................................................

Norad Lab

Készítő: Szymon Cupryn (Emoo)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, másold az english és script dat-okat az editor főkönyvtárába, a többi file-t a graphics/wads könyvtárba. Indítsd a tom2pc-t, az add gombbal hívd be a city.tom-ot és build all, amint kész kezdj új játékot és válaszd a City of the Dead pályát.

Review:

Egy kis csemege a shooter pályák kedvelőinek, fejtörőkre itt ne számíts. Az ellenfelek katonák, automata fegyverek, meg pár denevér és sáska. Egy bázison majd barlangon kell átküzdeni magunkat, a legtöbb helyszín elég puritánul berendezett, nincs sok díszítő elem, de a textúrák rendben vannak. Elég sötét, és nincs túl sok flare, de ha nem pazarold akkor elég lesz. Muníciót és medit viszont rengeteget kapunk, ez túl könnyűvé teszi, hiszen medi nélkül is simán teljesíthető a pálya. Az utolsó automata géppuska nagyon rafináltan lett elhelyezve, ez szép volt, de azért el lehet futni előtte úgy hogy Lara ne gyulladjon meg. A kapcsolók használatakor nem kapunk képet arról hogy mi nyílt ki, de ez is rendben van mert nem túl nagy a pálya, egy kis felderítés és rögtön megvan. És van néhány igazán impresszív külső kameranézet. Jó kis pálya volt.

Leírás:

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Egy apró de könnyen orvosolható buggal kezdődik, ha egy korábban játszott pálya miatt van 003.wav az audio file-ok közt, akkor töröld ki, mert folyamatosan azt fogja játszani.

Vedd fel a LaserSight-ot és néhány lépéssel előrébb nyisd le a csapóajtót, menj át a gőzfújókon és fel a létrán. Kapaszkodj fel jobbra a kúszórésbe, egy több szintes járatrendszerbe érsz tárgygyűjtés céljából. Ha jobbra mész találsz egy kismedit, előrébb a gödörben egy nagyot, középen elől egy adag töltényt, balra elől még egy gödör benne nagymedivel. A bejárattól közvetlenül balra menve leereszkedhetsz egy szintet, közben vedd fel itt is a kismedit, és tovább le, látsz majd néhány ablakot, ezeken át a pálya későbbi részeire nyersz bepillantást. A lentebbi járatokban találsz nyilakat, töltényeket, az Uzit, kismedit és a Crowbar-t. Lemehetsz még egy szintet nézelődni, de itt már nincs több dolgod, menj vissza a kis folyosóra ahová az első létrán érkeztél, és mássz le a másik létrán.

Ugorj a vízbe, sétálj végig a kezdőhely alatt, majd ahol már ismét mély a víz ússz be balra az áramlat ellenében. A szobában ahol kimászol lődd le a katonát, vedd fel a tárat amit elhagy, meg a flare-t is, és told át a kart, a kezdőhelynél nyitod vele az ajtót. Továbbúszva felveheted a Revolvert és a kismedit, itt kimászva nyírd ki a katonát és vedd fel benn a teremben a nagymedit. Juss vissza a kezdő szobába és menj be az ajtón.

Lődd le a katonát, elhagy egy tárat, az aknában mássz le a létrán. A folyosó bal oldalán van egy ajtó, de még ne nyisd ki, menj tovább és be a könyvtárba, itt ketten őrködnek, egy harmadik kinn a folyosón jelenik meg, egyikük elhagy egy tárat, a bal oldali fal mellett találsz egy adag töltényt is. Mássz fel a polcokra, ott van a Shotgun és egy tár. Az ablak mellett az egyik polcon rántsd le a fali kapcsolót, ekkor kinyílik kinn az üvegfal mögött az ajtó, menj be és told át a kart, az aknában a létra tetejénél nyitod az ajtót, ekkor előjön még két katona, mindkettőnél tár. Mássz fel a könyvespolcra töltényért és nagymediért, majd a spajszerrel nyisd ki a folyosón az ajtót ami mellett korábban eljöttél, az 1.secret-be vezet, mikor bemész a folyosón négy katona jelenik meg, végezz velük. Az ablakban flare, a bal könyvespolcon kismedi és nyilak, a jobb oldalin nagymedi, ennek a hátulján fali kapcsoló, a bejárat melletti polcok végén nyitod vele az ajtót, menj oda és vedd fel a Crossbow-t. Az ajtón át az épület oldalán felvezető létrához érsz, mássz fel.

A folyosó végén nyisd az ajtón, és kűzdj meg a két katonával a következő szobában, az egyik könyvespolc mögött a gödörben rengeteg utánpótlást találsz, mikor felveszed még két katona támad. Menj ki az ajtón, a folyosó végén a kúszójárat az akna legtetejéhez vezet, mássz le és eljutsz a korábban nyitott ajtóhoz, itt az automata géppuska nem működik, az ajtó mellől azért kilőheted, ha akarod. A bentiek már üzemelnek, az elsőt rögtön a bejáratból lődd ki, majd a szobába belépve maradj a bejárat melletti falnál, és másik kettőt is. Húzd el a hullát és vedd fel a kismedit, majd menj végig a folyosón, mikor a következő terembe érsz egy robbanás kíséretében beindul középen az áram és égetni fog a padló. Balra kezdve ugrálj körbe a fali kapcsolóhoz és rántsd le, juss vissz a kezdő helyszínhez, ugorj el mikor Lara a létra jobb oldalán levő neon aljához ér.

Menj be a kinyílt ajtón, vedd fel a kismedit, ugrálj át a tüzek felett, és a végén ess a vízbe. Lődd le a közelítő őrt, egy tárat ejt el. A sáskaraj elől a vízben keress menedéket, majd fuss előre a karhoz, itt is van két adag tár, de a kart hagyd békén, mert csapda. Menj be a vizes terembe, jobbra találsz egy kart, ezt told át, kinyitja a víz alatti ajtót a terem átellenes sarkában. Ússz le, folyamatosan jobbra tartva érsz el oda ahol kimászhatsz, kapaszkodj fel és told meg a kart, kinn a folyosón nyitod vele az ajtókat. Juss oda vissza és ugorj be valamelyiken, lábbal nyisd az ajtót és menj be rajta.

Egy barlangba jutsz egész rakás denevérrel és egy automata géppuskával, gondoskodj róluk majd vedd fel a pickup-okat, töltényt, Uzit és tárakat a bejáratnál, még egy adag töltényt picit előrébb. A bejárattól balra ugorj fel a sziklára a 2.secret-be, a Grenade Gun és muníció van itt. Ha akarod, szétlőheted a hordókat, a víz alattitól színes lett a víz, de ennek jelentőségét nem találtam. A ládák között is van töltény, ezt se hagyd ott, a ládákról pedig ugorj a fali kapcsolóra, ott nyílt az ajtó ahol a géppuska volt. Mikor bemész két katona jön elő, szabadulj meg tőlük, amint beljebb mész sáskák támadnak, ugorj a vízbe előlük. Az elágazásnál jobbra és balra is találsz egy kart, egyenesen előre pedig az ajtót amit nyitnak, mássz fel a létrán, meg a következőn is a tűzfújók szünetében. Ugorj még feljebb és a csúszósokon folyamatosan ugrálva valamelyik nyilat is nyomva eljutsz a vízszintes platformra. Ha ki akarod lőni a hibás géppuskát mögé felmászva megteheted, majd lődd szét a kék gömböt és a leereszkedett kötél segítségével juss át a túloldalra. Menj végig a vízben, itt a tűzfújók magasan vannak ezért nem bántanak, a végén kapaszkodj fel. A sarkoknál fuss át a tűzfújók mellett és told meg a kart, amint a mozi mutatja a kétszárnyú ajtó kinyílik, és egy újabb automata fegyver jelenik meg a régi helyén. Ha ügyes vagy le tudsz futni a lépcsőre, ahol már nem lát úgy hogy ne gyulladj meg, és onnan intézd el a katonákat, majd mögékerülve az automatát, így medihasználat nélkül is könnyen befejezhető a pálya. Vagy ugorj a vízbe, de akkor szinte biztos hogy kell medit használni. Nincs más hátra mint elmenni a motorhoz, ami a pálya végén vár.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.