.....................................................................

Nepal Base (Demo)

Készítő: Koldo Iglesias Pardo Author website:

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a zip-et. Másold az audio könyvtárból, audio könyvtárba,.a data mappában található fájlokat pedig másold be a data könyvtárba. A trle mappában található többi fájlt pedig másold be a trle könyvtárba (főkönyvtár). Indítsd el a tomb4.exe-t, a kaland indításához.

Story:

A dzsungelen keresztül vezetõ fáradtságos és veszélyes út után, Lara megszerzi az ékkövet és háta mögött hagyja a helyet. De a szimbólumok amiket eközben megfigyel, egy Afrikai barlangban látottakra emlékeztetik. Ezért felhívja Natasát, hogy megszervezze az Afrikába való visszatérést, anélkül hogy túl sok zsoldosba botlana. Lara belép a barlangba, hogy további adatokat gyûjtsön errõl az elveszett civilizációról. Ez a kaland a feltárja a történelem egy újabb szegmensét. (Fordította: Bodlac)

Review:

Ez a pálya ugyan csak egy demo, de remek újdonságokat láthatunk benne. Olyan dús, buja a növényzet, hogy ilyent még nem láttam szerkesztett pályán. Van benn mozgathat tömb is, ami egyben mászható is, de utána is mozgatható marad. Ilyen sem volt még. A készítő új mozgásokat is készített. A TR5 résből előre-bukfence is benne van, sőt e nélkül nem is folytatható a pálya. A tömbre sem felmászik, hanem felugrik. Az AOD gyorsfutás-nagy-hatalmas ugrása is benne van. Pályakészítőknek mindenképp a figyelmébe ajánlom ezeket. Remek zenéket is adott hozzá a készítő. Ellenség denevérek, egy hópárduc, és három Shiva, de van rakétavetőd is, bár kispisztollyal sem kellett egy medipack sem. Az új ötleteket, textúrákat nézze meg mindenki, ez is egy mérföldkő a pályakészítésben. :)

Leírás:

Mentések--Savegames:

Lecsúszás után vedd fel a PDA-t. Jobbra menve a sziklapárkányon pedig a Rakétevetőt vehet fel, a hozzávaló lőszerekkel együtt. Keresd meg lent, a buja növényzet között a falban a kis sziklafolyosót, csússz le, és menj rajta végig. A pályán a fáklya, egy soha ki nem fogyó elemlámpa. Nagyon jó ötlet, könnyű gazdálkodni vele. Közben lődd le a denevéreket, és a tüskés gödröt átugorva, mássz le a gödörbe, húzd meg a kapcsolót, és a felemelkedett oszlopra felkapaszkodva, visszaérsz, de már eltűntek a tüskék, így lemászhatsz.

Menj végig a folyosón. Csússz le, kapd el a túloldali peremet, mássz fel, majd futás, a gödröt ugord át, és egy újabb terembe érsz. Ugorj a kötélre, fordulj el balra, mássz le a kötél végére, és belengetve ugorj a folyosóhoz. Öld meg az újabb denevért, és mássz fel a falon. Fent újabb denevérekkel találkozol, majd egy drótkötélpályán csúszhatsz át a túloldalra, elkapva a rés peremét. Mássz fel a kis barlangba, menj jobbra,. Mássz fel a sarokban a falon, és lőszert, medipackot találsz egy kis üregben. Mássz le, és menj tovább, hátra, majd jobbra, végig a folyosó baloldalán, így megúszod a falból kijövő tüskéket.

Csússz le a lejtőn, balra egy medipackot vehetsz fel, majd irány felfelé a lépcsőkön. Fent, nekifutásból kapd el a falat, és mássz fel. Egy kis völgybe értél. Öld meg a hópárducot, a szikláknál juss fel a falra, onnan ugorj át a kulcshoz, és felveheted a Dzsungel Kulcs-ot. A falra visszaugorva, a másik irányba menve, a kis folyosó végén kinyithatod az ajtót a kulcsoddal.

Csússz le a lejtőn, öld meg a megjelenő Shivát, vedd fel a teremben a medipackot, és húzd ki az egyik falból a fekete tömböt. Told a középső emelvényhez, és felmászva a tömbre, fel is jutsz középre. Mássz fel a falon, és húzd meg a kart. Lent kinyílt az ajtó, de vigyázz hova ugrasz, mert tüskék emelkedtek fel. Menj be a kinyílt ajtón, Ugrás a vízbe, ússz végig a járaton, majd kimászva, kúszva haladj a folyosón, így megúszod a fali tüskéket. Az újabb lejtő előtt ments egyet.

Csússz le, ugrás a kötélre, majd a következőre, míg át nem jutsz a túloldalra. Kússz át a résen, majd lemászva, nekifutásból ugord át a tüskés gödröt, és kapd el a rés peremét. Mássz át azon is, és most jön egy új mozgás. Emlékszel még a TR5 résből előre kibukfencezésre? No hát itt is, csak úgy juthatsz ki a résből. Vagyis semmi mást nem kell csinálnod, a résben végigkúszva, nyomj egy CTRL+ALT-ot, és Lara kibukfencezik a résből. :)

Húzd ki a fekete tömböt az útból, majd átmászva rajta, először ugorj a medipackhoz a víz felett, majd felvéve ess a vízbe. Kimászva, két Shiva támad rád. Végezz velük, van rakétavetőd is, de ugrálva elég a kispisztoly is, gyenge ellenfelek. :) Vedd fel a rakétalőszert, majd nézz körül a teremben. Két fekete, mozgatható tömböt is találsz, és a közelükben, egy, egy mintás padlólapot. Azokra kell rátolnod őket, és kinyílik a teremben a két rácsos ajtó. Bemenve, mindegyikben felmászva a falra, egy gombot kell megnyomnod, hogy kint, a nagyteremben kinyíljon a nagykapu. Húzd ki a kapu melletti fekete tömböt is, told a kis lecsúszós rész elé, így felmászva rá, el tudod kapni a falon a létrát. Mássz fel, és felveheted az UZI-t.

Nincs is már más dolgod, mint átmenni a nagykapun, és vége is a pályának. Hát igen, hisz ez csak egy demo, de bizony nagyon ígéretes, kíváncsi vagyok a már kész pályára.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.