.....................................................................

My First Level Demo 2

Készítő: Angel Acaymo (REHome)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, a coastal.tr4-et a data-ba, és indulhat a játék.

Reveiw:

Egy egyszerű és rövid pálya, a nagyrészt barlangokban kell átjutnunk. A játékmenetet nincs ami érdekessé tegye, talán csak a legördülő golyó volt egy kicsit izgalmasabb momentum. A textúra használat elmegy, de a megvilágítás elég lapos, azért a vége felé mikor már égnek a fali fáklyák egész kellemes a látvány. Eltúlzott sötétség, hiányzó hangok. Azért első bemutatkozásnak megjárja, és remélem befejezi a készítő. A pálya felépítése egész jó, tetszett a végső terület, kár hogy ott már nem volt mit csinálni. Az end trigger hiányán kívül technikai hiba nincs benne. Ha egy kicsit jobban megtölti tartalommal, fejtörők, ugrások, kapcsolók, változatosabb textúrakészlet, még kisülhet belőle valami.

Leírás:

Secret 1-2:

Mentések-Savegames:

Mögötted a sarokban egy tárat találsz, vedd fel és indulj el. Kússz át a nyílköpők alatt, végén a flare-t is guggolásból vedd fel. Jobbra tartva eljutsz egy sötét folyosóra, ugorj fel a kúszórésbe és a völgybe kiérve tiéd az 1.secret, lődd le a krokodilokat és vedd fel a nagymedit meg kicsit előrébb a Shotgun-t, ekkor újabb kroki jön elő. Kússz vissza, lődd szét a palánkot és emeld fel a csapóajtót.

A barlangban lefelé haladva a bal oldalon egy gödörben flare-t vehetsz fel. Teljesen lent a végén egy tárat, kicsit visszább a csapóajtó alatti szobában gyorsan vedd fel a Kulcsot amíg a csontváz felkel. Nyisd vele az ajtót és kövesd a járatot, a következő nagyobb terem végében tárat találsz, az utána következőben pedig az Uzit. Lődd le a krokodilt mielőtt a vízbe ugrasz, vedd fel a Crowbar-t és túloldalon mássz ki. Vigyázz a golyókra ahogy továbbmész, kövesd a járatot míg lecsúszol egy barlangba. Még fentről lődd le a krokodilokat, majd ereszkedj le és vedd fel a Horseman's Gem-et és a kismedit. A szürke padlóról vissza tudsz ugrani, majd a résbe kapaszkodva oldalazz át a gödör felett. A túloldalon menj tovább a járatban.

Balra rosszul elhelyezett ajtó, de nincs mögötte semmi. A másik irányban indulj el az emelkedőn, de fuss vissza a golyó elől, miután megállapodott menj fel, nekifutásból ugord át a gödröt. A végén balra menj körbe és két adag tölténnyel leszel gazdagabb. Kövesd a járatot, intézd el a skorpiókat, balra a sarokban flare-t találsz, a másik irányban a gödörbe leereszkedve visszaérsz a barlang korábbi részére. Juss vissza a kezdőhelyre.

Menj most a másik irányba az elágazásnál, a magasabb részek mögött a gödrökben töltényt találsz mindkét oldalon, a vízben pedig flare-t. A sarok után nyisd az ajtót az ékkővel. Menj végig a barlangon, egész a legvégén a csúszósra felkapaszkodva ugorj be a 2.secret-be egy kismediért. Kicsit visszább a barlang oldalában juss fel egy nagy területre, sok tennivaló nincs itt. A legvégén balra bekúszhatsz töltényért, jobbra az ajtó kinyílik mikor elé lépsz. Kövesd a járatot, zsákutca de nyilván ez lenne a pálya vége, csak nincs end trigger, lépj ki a játékból.

akci

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.