.....................................................................

The Lost soul of Maria

Készítő: Chris Radford (TombRaiderFan)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a chris_radford_the_lost_soul_of_maria.zip-et, majd másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertál át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold be őket az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data könyvtárba a fájlokat. Ha kész, még másold a főkönyvtár összes többi fájljait a főkönyvtárba, és indulhat is a kaland.

Story:

Egy aggasztó napi hír szerint egy nyolc éves kislány eltûnt. A szülei betegre aggódják magukat, miközben azon tûnõdnek hová lehetett. A közvéleményhez fordulnak segítségért. A hír hamar elterjed, és eljut Lara Otthonába is. Lara úgy dönt felajánlja segítségét, és alindul Maria, az elveszett kislány keresésére. Lara útra kel és meglátogatja a Dashul (Maria Dashul) házat hogy válaszokat találjon. Senki sem tud Maria hollétérõl. Aggódó szülei a legrosszabbtól tartanak. Utazása közben a Dashul rezidenciára, Larának komoly fej és mellkasi fájdalma támad, és jeepjével nekiütközik egy kapunak az út mellett. Teste kirepül a szélvédõn, és a kavicsúton ér földet. Miután visszanyerte eszméletét Lara hitetlenkedve néz körül. Valamiféle gyûlölettel teli kastély kertje elõtt áll. Nincs senki a környéken. Egy hang sem hallatszik. Mintha semmilyen hangulata nem lenne a helynek. Egyáltalán semmi. Az egyetlen hang amit hall farkasüvöltés, és kacagás. Lara úgy dönt az egyetlen mód a túlélésre, ha megkeresi Mariát az elveszett kislányt. Meglátogat egy jóst. A jós elmondja Larának hogy csak úgy mentheti meg Mariát, ha belép az álmaiba és visszahozza a lelkét... (Fordította: Akci)

Review:

Lara egy elveszett kislány nyomába ered, aki rejtélyes körülmények között eltűnt. Hősnőnk útja egy olyan világba fog vezetni, ahol kastélyok, temetők, és érdekesebbnél érdekesebb helyek lesznek. Megjárjuk, majd a pokol mélyebb bugyrait is. Helyszínek melyeknél, csak a farkasok vonyítását lehet hallani a hideg, ködös éjszakákban.  A falakon üzenetek  Maria,  sorsáról. Sok üzenet csak a halálát jósolja. Ezt kell megakadályoznunk. Persze ez nem lesz ilyen egyszerű.:) Ellenségeink: bogarak, óriás madarak, csonti hárpiák, szellemek, csápos szörnyek, a kis lények a TR 5-ből a szigetes pályáról. Bikaharcosok, egyéb groteszk lények. Ezek külön figyelmet érdemelnek, mert jelentős szerepük lesz majd. Többnyire, kulcsokat, kapcsolókat kell megtalálni. A fő hangsúly inkább a továbbvezető út megtalálása lesz. Mindezt nem könnyű időre futások tarkítják. Tűzfújók szinte minden pályán. Fontos, hogy a szkarabeuszok ellen, meg kell találni mindig egy kapcsolót, különben képesek lesznek az egész pályán végig kergetni minket. LOL. Ha ezeket a kapcsolókat meghúzzuk eltűnnek a bogarak. Praktikus nem? :)  Remek rejtvények tesznek izgalmasabbá néhány pályát.  Bár a vége fele az utolsó rejtvényt kicsit túlzásba vitte a készítő. Szép a textúra, illik a pályákhoz. Kezdőknek semmi képen, nem ajánlanám. A vége fele már nem könnyűek a pályák, és bizony el fog kelni a jó memória is. Aki kedveli a kihívást, annak bátran tudom ajánlani.

Leírás:

1. pálya: Maria’s Castle Garden 1.rész

Secret 1:

Mentések--Savegames:

Induljunk el balra. Menjünk egyenesen majd, ugorj a vízbe. Ússz végig, mássz le vár oldalán, van egy mászó fal.  Ha sérülés nélkül akarjuk megúszni a dolgot, a második mászó falról, már ugorhatunk a vízbe is. Másszunk ki a vízből. Egyelőre a vízzel szembeni járaton még ne menjünk be. Induljunk el balra. A kis bevezető után láthatjuk, hogy nem egyszerű dolgunk lesz a tűzfújók miatt. Feladatunk lesz néhány tüzet kialtatni. Induljunk is el jobbra az egyik tűzfújóhoz.  Fontos az időzítés. Inkább a tömbök szélén kapaszkodjunk fel, kevesebb az esélyünk, hogy meggyulladunk. Gyorsnak is kell lennünk. Ha felértünk, másszunk fel a mászó falon. Itt szintén próbáljunk inkább a tömb szélére ugrani egy pördüléses ugrással. Mindezt akkor miután a tűzfújó elaludt, már rohanjunk is, és ugorjunk a szembe lévő beugróba. Szembe kapaszkodjunk fel, oldalazzunk el a tömb szélére, húzzuk fel magunkat. Ugorjunk, a másik tömbre, fussunk neki, majd húzzuk le a falon lévő kapcsolót. Kialudt a másik oldalon a tűz. Másszunk le innen, és menjünk át a másik tűzfújóhoz. Másszunk fel, kapjuk el a mászó falat. Utána jobbról másszunk fel. Egy pördüléses ugrással ugorjunk a lejtőre, majd a végén ugorjunk és kapjuk el híd végét. Menjünk tovább, majd nézzünk kicsit le balra. Ha folyamatosan nyomjuk a ctrl-t, nem sérülünk annyit. Vegyük fel az átjáró végébe a kis medit, majd induljunk el a nagy bejáraton. Menjünk tovább, nyomjuk meg a 2 nagy kapcsolót a falon. Menjünk vissza, forduljunk jobbra, és menjünk be az átjáróba. Menjünk tovább majd nyomjuk a nagy kapcsolót a falon. Láthatjuk, hogy vissza kell mennünk a kastély másik oldalára, hogy a kapcsolót elérjük. Tehát menjünk a kastély falához, és kapaszkodjunk fel a kislejtőre. Ki kell mérni egy kicsit a sarkot, és úgy feljutunk. A mászó falakon menjünk felfele. Majd vissza a vízbe, ússzunk végig, másszunk ki, majd forduljunk jobbra, menjünk egészen egyenesen és jobbról lesz egy kis rés. Ott kússzunk be, húzzuk meg a kapcsolót. Fel kell mennünk a toronyba. Induljunk is el a torony felé, lesz egy bogár, intézzük el. Kezdjünk el felmászni a tornyon. Ha felértünk húzzuk meg a kapcsolót. Nem kell mindenféleképpen lemásznunk a toronyról, hogy lejussunk a parthoz. Egy jól irányzott ugrás a vízbe, és már lenni is vagyunk. Tegyük is ezt meg. Másszunk ki a vízből, majd menjünk vissza ahhoz a réshez, ahol lehúztuk a kapcsolót. Ott, ha tovább megyünk jobbra. Lesz, egy kapcsoló, amit egyelőre nem tudunk meghúzni. Kapjuk el a barna fal peremét. Húzzuk fel magunkat, majd kapjuk el a mászó fal szélét. Menjünk fel fele. Majd egy pördüléses ugrással ugorjunk a platformra. Megnyílt egy járat a kertben. Menjünk is a kertbe vissza és irány a megnyílt bejárathoz.  Ugorjunk a vízbe, ússzunk végig az átjárón. Másszunk ki és vegyük fel a Bridge Key-t. Induljunk fel a lejtőn, menjünk át a képen. Menjünk jobbra, húzzuk meg a kapcsolót. Felhúzódik egy másik fal a vízbe. Menjünk vissza a vízbe, ússzunk a felnyílt fal felé. Vigyázzunk, mert a ketrec beleesik a vízbe. Másszunk ki a vízből. Menjünk vissza a kertbe. Mielőtt felmennénk a hídhoz, forduljunk balra a kis kerítésnél, és lesz egy domb, ahova felugorhatunk. Ott menjünk balra, másszunk be a kis beugróba. Meg is van az 1.secret (medi+flare). Most már felmehetünk a hídhoz. Használjuk kulcsunkat, menjünk át a kapun, és vége ennek a pályának az első része, ide még vissza kell majd jönnünk.

2. pálya Maria’s Temple Bridge:

.Secret 2:

Mentések--Savegames:

Induljunk el majd, jobbról az első mászó falnál, ugorjunk a vízbe a hídról. Az egyik sarokba van, egy járat ott ússzunk be, és miénk a 2.secret (lőszer). Másszunk ki a vízből. Ugorjunk át a lejtőre, majd lesz egy járat, ott menjünk végig. Húzzuk meg a két kapcsolót.  Kinyílt a nagykapu fent. Menjünk vissza, a mászó falhoz. Másszunk vissza és ugorjunk vissza a hídra. Menjünk be a nagykapun. Balról csússzunk le a lejtőn. Majd másszunk le a falnál. A következő kis ugrálás időre megy. Mentsünk egyet. Húzzuk meg a kapcsolót, majd gyorsan ugorjunk egyik tömbről a másikra, míg a tűz újra fel nem lobban. A 2. tömbnél, már helyből átugorhatunk a nagy képhez.. Végezzünk a bogárral. Majd másszunk le a falon.  Húzzuk le falon függeszkedő kapcsolót. Felnyílt a rács fent. Másszunk vissza. Majd ügyelve a tűzfújóra, ugorjunk át a lenyílt rácshoz. Menjünk végig a folyosón, nyomjuk meg a kapcsolót, majd rohanjunk a körbekerített szakadék alján lévő vízbe. Nincs többé tűz szellem, legalább is egyelőre. Ússzunk be a kis résen, ott végig ússzunk fel fele egyenesen. Másszunk ki a vízből. Menjünk egyenesen.  Ahogy kiértünk a 2 forgó halálfejhez. Fejünk felett van egy kapcsoló, azt húzzuk meg. Leereszkedett egy kötél. Majd ugorjunk a fej mintás tömbre, és rohanjunk a vízbe vissza ismét. Ezúttal 3 tűzszellem akar velünk kikezdeni + 1 bogár. Intézzük el őket majd, baloldalról kapjuk el a kötelet, lendüljünk át. Nyomjuk meg a kapcsolót. Lendüljünk vissza. Kapjuk el a másik kötelet. Lendüljünk át, és onnan menjünk vissza a hídra. Ugorjunk a vízbe. Majd menjünk körbe a kis átjárónál. Kialudt a tűz. Most már megnyomhatjuk a kapcsolót a falon. Most már a magas rúdon felmászhatunk. Menjünk vissza a hídhoz. Másszunk a rúdon felfele. Egy pördüléses ugrással ugorjunk át. Majd neki futásból ugorjunk a másik oldalra és vegyük fel az állványról az UZI-t.  Nézzünk, le ott van a kulcs. Hogy kevesebbet sérüljünk, csak fussunk neki, és hirtelen engedd el előre gombot és nyomd folyamatosan a ctrl-t. Vegyük fel a Graveyard Key-t.  Menjünk vissza az előző pályára.

1. pálya újra Maria’s Catlegarden 2. rész:

Mentések--Savegames:

Menjünk az égő farakáshoz. Tegyük a kulcsot a helyére. Menjünk egyenesen, míg a temetőbe nem értünk. Az egyik állványról vegyük fel a Gravestone Complication-t.  A sírok felett egy kivégzési módot láthatunk. Az adott személy sírkövét a megfelelő képhez kell tolni. Vagyis a sírral szembe legyenek a sírtáblák.

1.Jhon D Mecrew  felakasztáshoz

2. Edith Yowaster az injekciós tűhöz

3. Kevin Lenderton gázosítás

4. Nemeth Orgustov villamosszék Ez a jó sorrend.

Ha ez megvan. Lejön a rács és nyomjuk meg a kapcsolót.  Menjünk vissza a kertbe, és a vízből vegyük fel a  Tub of Organs tárgyunkat. Kinyílt a kapu. Menjünk vissza a kishídra a 2 macskaszoborig és forduljunk jobbra.

3. pálya. Maria’s Cryptic Darkness:

.Secret 3:

Mentések--Savegames:

Induljunk el. A vérrel rajzolt nyilak mutatják az utat. Ahogy beértünk a nagy terembe, ugorjunk fel balra a beugróba. Ott végezzünk a 2 nagy bogárral, majd menjünk tovább balra ismét. Vegyük fel a Revolver-t.  Majd menjünk végig a rácson, és lesz egy kapcsoló kicsit bentebb. Nyomjuk be, majd kinyílik egy ajtó. Ahogy megyünk vissza, látjuk hogy a rács eltűnt mind a két oldalon. Menjünk a jobb oldalihoz. Ereszkedjünk le, és meg is van a 3.secret (lőszer+medi).  Menjünk a kinyílt ajtóhoz. Menjünk le végig a folyosón, majd vegyük fel a Decapitated Head –et.  Menjünk vissza, majd forduljunk jobbra, a víznél menjünk fel a lépcsőn, majd balról menjünk be a kinyílt rácson. Menjünk fel a lépcsőn egyenesen, menjünk tovább jobbra. Nyomjuk meg a kapcsolót. Menjünk be a rácson. Másszunk fel a mászó falon. Forduljunk, meg ugorjunk a platformra, ugorjunk a másikra jobb oldalról. Majd a hosszabb platformról ugorjunk a beugróba. Mentsünk egyet. Húzzuk meg a kapcsolót. Időre megy a dolog, így ugráljunk vissza a platformokon, majd ugorjunk be gyorsan kinyílt rácson, míg le nem záródik újra. Ugorjunk át majd, lengjünk a másik oldalra. Jobbra a beugróba nyomjuk meg a kapcsolót. Most már felvehetjük a kulcsot majd. Ereszkedjünk le falnál, másszunk fel a mászó falon újra. Fel a rúdon, majd vegyük fel a Sanctuary Key-t.  Menjünk vissza a lépcsőhöz, lentebb egy kicsivel Használjuk a kulcsunkat, ahogy bemegyünk a rácson, rögtön le is záródik mögöttünk és a szembe lévő lyukból, szkarabeuszok támadnak. Jobb oldalt mutatja a nyílt, hogy van egy rés. Gyorsan, kapaszkodjunk fel, majd kússzunk be a résen. Nyomjuk meg a kapcsolót. Kússzunk a résen ki majd, gyorsan meneküljünk a másik vízbe a bogarak elől. Ússzunk végig. Másszunk ki, majd menjünk be a kinyílt rácson. Húzzuk meg a kapcsolót és eltűnnek a bogarak. Menjünk tovább, majd ereszkedjünk le a mászó falnál.  Ahogy leértünk menjünk tovább, majd a bevezető után, menjünk a feliratig és másszunk fel a falon. Majd nyomjuk meg a kapcsolót.  Másszunk le a falnál, rohanjunk be jobbról az első rácson, itt több helyünk van elintézni a csápos szörnyeket. Ússzunk végig, másszunk ki majd irány fel a mászó falon. Húzzuk meg a kapcsolót. Egy ideig kialszik a tűz, majd újra. Szóval siessünk. Ugorjunk a platformra, majd gyorsan a másikra. Ugorjunk át a másik oldalra és vegyük fel a kis medit. Ugorjunk a két lejtő közé balról, ott nem csúszunk le. Majd ugorjunk balra és nyomjuk meg a kapcsolót. Lent kinyílt egy rács a mászó falnál. Menjünk le, nyomjuk meg a kapcsolót. Az áram megszűnt fent. Most már felvehetjük a  Hell Monster Key-t.  Menjünk vissza a felirathoz, Majd használjuk kulcsunkat. Végezzünk a csáposokkal. Az egyik szobába megtaláljuk az első Mosaic Tile-t.  Menjünk vissza a folyosó elejére. Másszunk vissza a falon. Majd mikor a 2 égő állványt elhagyjuk, gyerünk a vízbe ússzunk vissza oda ahonnan a szkarabeuszok jöttek ki, Nyúljunk be a lyukon és miénk a második Mosaic Tile. Ússzunk vissza. Másszunk fel a falon. Egy pördüléses ugrással tovább. Végezzünk a bogárral. Itt találunk flare-t és lőszert. Ugorjunk a másik oldalra, onnan a beugróba. Majd ugorjunk a kis hídra és tegyük helyére a 2 Mosaic Tile-t. A bevezetőből látva, menjünk vissza a kis szentéjbe. És ugorjunk a másik beugróba. Menjünk tovább csússzunk lefele ugorjunk fel a tömbre. Vegyük fel a nagy medit. Ereszkedjünk le és vége is ennek a pályának.

4. pálya. Maria’s Cryptic Darkness 2:

Mentések--Savegames:

Induljunk el a forgó villámgömb felé, ott menjünk tovább hirtelen 2 csápos szörny támad ránk. Végezzünk velük. (Jegyezzük ezeket az átlátszó piros kockákat, mert általában ebből fognak támadni.). Kússzunk végig a résen. Itt a piros tömbökre kell felkapaszkodni. Kapaszkodjunk is fel a legközelebbre. Neki futásból ugorjunk, kapjuk el a másik piros tömböt. A lényeg, hogy jussunk a torony legtetejére.  Ha felértünk, nyomjuk meg a kapcsolót, végezzünk a bogárral. És menjünk a réshez vissza, onnan pedig a kinyílt rácshoz. Közben vigyázzunk, mert egy bogár még támadni fog.  Ha leértünk, ugye kússzunk vissza a résen, majd irány a kinyílt rácshoz. A víznél, lesz egy kapcsoló, azt nyomjuk be. Lejön egy rúd azon másszunk fel. Jobbra ugorjunk be. Látjuk, hogy az átlátszó padlón van egy x jelzés pirossal. Az alattunk lévő szobrot, majd a jel alá kell húzni. Persze ez nem ilyen egyszerű, mert szkarabeusz barátaink ismét itt vannak. :) Csússzunk le a rúdon. Rohanjunk ki a rácson, forduljunk jobbra lesz egy kapcsoló a folyosó végén, ami hatástalanítja húsevő barátainkat. :) 

Most már visszamehetünk és a szobrot, a helyére tolhatjuk. A piros x alá. Alulról nem látjuk az x-et, de ha felmegyünk onnan be tudjuk mérni hova kel tolni a szobrot. Ha betoltuk helyére, a tűz kialszik a lapokon. Menjünk oda és nyomjuk meg a kapcsolót.  Kinyílt egy másik rács. Menjünk be azon. Az egyik fa oszlopon fel tudunk mászni. Vegyük fel fáklyát dobjuk le, mert csak lent tudjuk majd meggyújtani. Menjünk le, intézzük el a csápos szörnyeket. Gyújtsuk meg a két nem égő fáklyát. Lejön a rács fent. Menjünk fel újra, és tegyük helyére Decapitated Head et.  És balról másszunk fel a falon. Másszunk egészen addig, míg a fal tetejére nem érünk. Itt neki futásból ugorjunk, kapjuk el a piros tömböt. Ugráljunk fel fele és vége ennek a pályának is. 

5.pálya. Over Darkened Hell:

Secret 4-5:

Mentések--Savegames:

Rögtön itt a pálya elején vegyük is fel a Tub of Organs tárgyunkat.  Menjünk le a lépcsőn. Ugorjunk át a mérgező vízen. Menjünk tovább balra, majd tegyük helyére talál tárgyunkat.  Menjünk tovább a folyosón, ott forduljunk balra. Utána jobbra menjünk, majd kicsit lentebb vegyük fel a Letter of Maria-t. Menjünk vissza, húzzuk meg a kapcsolót a kis fakapunál. Menjünk be, húzzuk a csontvázat hátra. Menjünk bele a vízbe, lesz egy járat, ahova le tudunk úszni, itt van a 4.secret (gránátvető).  Ússzunk ki, menjünk körbe a víznél, és másszunk fel arra a tömbre, amire csurog a víz. Kapaszkodjunk fel, onnan a mászó falra, majd húzzuk le a kapcsolót. Másszunk vissza, a beugróból vegyük fel a flare-t, Kapaszkodjunk fel a falon, majd menjünk, tovább vegyük fel az UZI lőszert. Majd a lyuknál függeszkedjünk le, és neki futásból ugorjunk át jobbra, kapjuk el permet, húzzuk fel magunkat. Menjünk, tovább másszunk fel a falon. A bal szélre másszunk a falnak, és egy pördüléses ugrással ugorjunk a platformra. Onnan a lejtőre. Majd kapjuk el a mászó falat.  Menjünk fel majd, lengjünk át a tömbig. Ott kapjuk el tömböt és húzzuk fel magunkat. Menjünk végig és húzzuk meg a láncot. Következő a feladat: Run Lara Run!:lol Rohanjunk a tüzes szellemek elől abba a vízbe. Csak azon az úton az egyszerűbb, ahol feljöttünk ide. Ha kimúltak a vízbe, másszunk ki, majd menjünk a csurgó vizes tömbhöz. És ott menjünk balra. Menjünk egyenesen. A bevezető után rögtön végezzünk a piros kis vérszívókkal. Az egyik bikaharcost ki lehet húzni: Húzzuk is rá a vérfoltra. Kinyílt a járat menjünk be rajta. Ugorjunk fel balra. Végezzünk a bikaharcossal. Majd másszunk fel a falon. Az egyik fehér képnél találunk lőszert, medit. Mellette húzzuk meg a kapcsolót. Másszunk vissza le a falon. Intézzük el a vérszívókat. Közelebb megyünk a képhez. Egy láthatatlan lyukon a vízbe esünk majd. Másszunk ki a vízből, vegyük fel a nagy medit. Menjünk végig a csapódó pengés folyosón. Az utolsó pengénél, kússzunk be jobbra a résen és miénk az 5.secret (lőszer).  Függeszkedjünk le a csapdás folyosónál. Küzdjük végig magunkat. Majd másszunk fel a falon. Húzzuk el a csontvázat, majd vegyük fel a Demons Cog-ot. Emlékszünk még a fogas kerekes helyre? Na oda kell visszamennünk. Vissza a csapdás folyosón, fel a mászó falra. Ha felértünk, menjünk jobbra, majd tegyük a fogaskereket a helyére.  Menjünk be a kinyílt rácson.  Menjünk tovább, végezzünk a 2 óriás madárral.  Az oszlopokon át kell jutnunk a szembe lévő zöld mintás lejtő végére. Van egy rész, ahol nem csúszunk le. Ott másszunk fel a falon. Majd balról ugorjunk, és kapjuk el a másik falat. Majd egy pördüléses ugrással ugorjunk a kis hídra, ami jobbról, balról védve van.  A híd végén ugorjunk át a nagy bika fejhez. Kicsit kanyarodni kell ugrás közbe. Majd ugorjunk kék platformra. Onnan pedig át a másik bikafejhez, és húzzuk meg a kapcsolót. Lejött egy kötél. Ugorjunk vissza, kapjuk el a kötelet. Lent balról van egy kapcsoló. De inkább ugorjunk a szembe lévő platformra. És onnan menjünk, le a kapcsolóz. Így nem sérülünk annyit. Húzzuk meg a kapcsolót.  Kapaszkodjunk végig a zöld lejtőn, jobbra. Majd másszunk vissza a falon. Ugorjunk át a másik falhoz megint, és másszunk fel fele, majd egy pördüléses ugrással kapjuk el a platformot.  Húzzuk meg a kapcsolót. Le kell jutnunk az oszlopok aljához. Ha a mászó fal másik oldalán másszunk pont, egy oszlopra érkezhetünk. Végezzünk a 2 óriás madárral.  Menjünk vissza az első tűz fújós oszlophoz. Ereszkedjünk le a falnál, hogy a lenti lila tömbre érkezzünk. Húzzuk meg a kapcsolót. Időre fog menni a futás. És a lilatömbökön keresztül el kell jutnunk a felnyílt rácshoz. Közbe óriás madarak próbálják utunkat állni. Nem lesz egyszerű, de ne add fel!J.  Ha sikerült, menjünk a villám gömb felé és véget ért ez a pálya is.

6.pálya. Prison of the Labirynth 1. rész:

.Secret 6:

Mentések--Savegames:

A bevezetőből láthatjuk éppen, hogy Maria fogja majd segíteni utunkat. Kapaszkodjunk fel a résbe. Kússzunk végig. Lőjük szét a kapcsolószekrényt, húzzuk meg a kapcsolót, majd kússzunk vissza. Menjünk ki a kinyílt faajtón.  Induljunk el jobbra folyosón. Menjünk tovább, majd a Maria előtti faládáról vegyük fel a Crossbow-t + némi lőszert.  Menjünk vissza a folyosón, forduljunk jobbra, menjünk be a másik faajtón. Sarokba találunk kis medit. Kapaszkodjunk fel a résbe, kússzunk végig, majd vegyük fel a Blind Man Key-t. Kinyílt a faajtó melletünk.  Induljunk el jobbra a felirat felé. Használjuk kulcsunkat. Végezzünk a csápos szörnnyel majd, menjünk fel a jobb oldali lépcsőn. Lőjük szét a kapcsolószekrényt, majd húzzuk meg a kapcsolót. Menjünk be a szobába. Itt van egy rejtvény, a helyes szám a 37 es  lesz. Vegyük fel a  Number Room Key-t.  Menjünk vissza a lépcsőn, majd lépcső végén forduljunk jobbra. Menjünk, tovább vegyük fel a nagy medit és jobbról a Crowbar-t.  Menjünk vissza, majd menjünk le a jobb oldali lépcsőn. Végig a faajtón át. Vegyük fel a lőszert és a következő pályára is lépünk.

7.pálya. Prison of the Labirynth – The Number Room:

Mentések--Savegames:

Figyelem! Ez a egész pálya egy időre futás. Úgyhogy már rohanjunk is előre.  A bevezető után, jobbra végig a rácson. Menjünk a 37 es számú kis kapuhoz. Tegyük helyére a kulcsot. Ha más számú kapunál használjuk, nem fognak működni a kapcsolók. Ahogy kinyílt a kapu. Már húzzuk is lefele az első kapcsolót. Majd oldalugrással ugorjunk el balra a második kapcsolóig. Utána egy gyors pördüléses ugrással (alt+end). Rohanjunk a 3. hoz, balra  lesz a 4. majd, utána az 5. Ha ez megvan, rohanjunk, ahogy csak tudunk be a széles folyosóra végig a kis kapun. Végezzünk a csápos szörnnyel, majd mentsünk egy nagyot. Húzzuk meg a bikaszobor melletti kapcsolót. Menjünk be a faajtón. Végezzünk a csápos szörnnyel.  Menjünk, tovább végezzünk a két óriás madárral. Majd vegyük fel a Bilnd Man’s Eye 1 et.  Menjünk vissza a bikaszoborhoz. Húzzuk meg a kapcsolót a szobor háta mögött. Lejött egy tömb, másszunk fel rajta. Kapaszkodjunk fel a résbe. Kússzunk végig, majd lengjönk végig a peremen, egészen a másik résig. Ott kússzunk végig, majd függeszkedjünk le. Újra a számos szobába vagyunk. Menjünk vissza az előző pályára.

Prison of the Labirynth 2. rész:

Mentések--Savegames:

Ahogy megyünk fel vissza a lépcsőn. Menjünk balra. Itt ez a faajtó még zárva van. Másszunk fel a ládákon. Majd kapjuk el a mászó falat.  Majd egy pördüléses ugrással ugorjunk a beugróba. Vegyük fel a kis medit. Menjünk tovább. Másszunk le a falon. Húzzuk meg a kapcsolót. Menjünk be és másszunk fel a faládákon. Szembe el is intézhetjük a csápos szörnyet. Ugorjunk a kerítés másik oldalára.  Menjünk tovább. Kinyílik egy faajtó, ott találunk lőszert. Utána fel a lépcsőn. Majd húzzuk meg a láncot.  Menjünk vissza, vegyük fel a  Blind Man’s Eye 2-öt.  Majd rohanjunk a vízbe, a szellemek elöl. Ha végeztünk velük.  Menjünk vissza, lőjük szét a kapcsolószekrényt, húzzuk meg a kapcsolót.  Menjünk vissza Maria-hoz, Ott tegyük a villám gömbnél helyére a Blind Man Eyes-t. Előtte kombináljuk kettőt  persze. Maria kinyitja a fakaput nekünk és mehetünk is tovább.  Ne menjünk a fekete ruhás alakhoz, különben tüzes szellemek fognak ránk támadni ismét. Menjünk le jobb oldalt a lépcsőn.  A bevezető után, induljunk el balra.  Menjünk végig egyenesen. Majd végezzünk a bikaharcossal. Húzzuk meg az F22 -nél lévő láncot. Majd menjünk vissza a táblához, ahol balra Maria volt, jobbra Peter. Menjünk Peter irányába.  Végezzünk a csápos szörnnyel, az egyik cella nyitva lesz. És vegyük fel a Maria’s Cell Key-t.  Menjünk vissza a láncos teremhez. Lesz egy kulcslyuk, ott használjuk kulcsunkat.  Ahogy bemegyünk a cellába, a bevezetőből belépünk majd Maria álmába. Minden lángra kap körülöttünk.

8.pálya. Maria’ s Dream:

Secret 7:

Mentések--Savegames:

Induljunk el egyenesen, vegyük fel az UZI lőszert. Menjünk jobbra, majd húzzuk meg a kapcsolót. Menjünk be a rácson.  Feladatunk majd, egy szemgolyós üveg megszerzése lesz, de a rejtvényt persze majd meg kell oldani előbb. A túloldalon láthatunk egy táblát. Menjük át, oda húzzuk meg a kapcsolót. Kialudt a tűz a rúdnál, másszunk fel rajta.  Fussunk neki és kapjuk el a tűz fújós platform szélét, valamelyik szélén húzzuk fel magunkat, így nem gyulladunk meg.  Ott ugorjunk tovább balra, majd ugorjunk a másik platformra, ahol 2 tűzfújó van.  Ugorjunk át a tűzfújókon, majd húzzuk meg a kapcsolót. Időre megy a futás. Egy gyors (alt+end) vissza a tűzfújókon, ugrás át, majd futás be a kinyílt rácson. Ott menjünk tovább. Kapjuk el a tűzfújó platform szélét ismét. Ugorjunk át szembe a másik platformra. Menjünk tovább balra. Ugrás a tüzes platformra, majd kapjuk el a létrát. Másszunk fel, fussunk neki, és kapjuk el a platformot. Ugorjunk a kötélre, lendüljünk át.  Fel a létrán, majd kússzunk be a résen, és húzzuk meg a kapcsolót. Kinyílt a rács alul, menjünk vissza.  Menjünk be, végezzünk a csonti hárpiával, majd vegyük fel a könyvektől a Marbles-t.  Az egyik vízbe ugorjunk be, és lesz egy járat, ott találjuk a 7.secret helyet (lőszer). Másszunk vissza, és irány le a kinyílt ajtókhoz.

Megjegyzés: Ennél a rejtvénynél, ne mentsünk egyáltalán, mert fenn nem fognak el tűnni a dárdák, és nem tudjuk fel venni az üveget. Sajnos ez egy bug.                                                                                                                                                                           

A lényeg a következő: A táblán van 5 db oszlop betűkkel. A helyes szó, amit ki kell rakni a tologatható szobrokkal az a plaque. Ha figyelmesen végig nézzük az 5 oszlopot, kijön a szó. 

Mivel ezek a hosszú platformok is 5 egységből állnak.

Az első szobrot, vagyis a Teeth táblával szemben, húzzuk teljesen a platform szélére a láva felé. Innentől számoljuk az első egységet. Majd a többit is a megfelelő helyre toljuk. Ne felejtsük el, hogy minden szobor a platformon legyen. Kinyílt ajtókon belül ne legyenek.

Vagyis:

p- első egység

l-negyedik egység

a-harmadik. egység

qu-harmadik

e-második egység

Ez a jó sorrend. Most már felvehetjük fent a Glass-t.  Menjünk is fel újra. És kombináljuk a golyókat és az üveget, majd tegyük helyére a tárgyat. Ha lentebb nézzünk kicsit, meglátjuk a helyét. Kinyílt egy kapu. Menjünk is le innen és vegyük irányunkat a továbbvezető út felé. Végezzünk a csonti hárpiával, majd vegyük fel a vízből a  Light Star-t.  Feladatunk lesz megszerezni a pokol és a menny kulcsát. Először induljunk el a Hell tábla bejárat felé.  Felnyílik a rács, majd menjünk lefele. Végezzünk a két csonti hárpiával. Jobbról másszunk fel a létrán. Pördüléses ugrással ugorjunk át a platformra.  Van fent egy kapcsoló, oda kell feljutnunk, de csak azokon a platformokon tudunk feljutni, melyekből ki áll egy hegyes szerkezet. A sima felületűeken meggyulladunk. Ha feljutottunk, húzzuk meg a kapcsolót, majd a tűzfújós platformnál ugorjunk a beugróba.  Menjünk tovább, az acélcsöves szörnyeket nem lehet elintézni. Lesz egy kapcsoló a nagykapuval szembe, húzzuk meg, majd ugorjunk át és feszítsük ki a falból  Hells Crosst. Végezzünk a 2 hárpiával majd, irány vissza kijárathoz. Menjünk be a heaven bejáraton.  Az angyal szobornál húzzuk meg a kapcsolókat 2 oldalt. Menjünk be a kinyílt járaton. Majd függeszkedjünk le a peremnél. Ha felnézünk, a plafonon lesz egy jelzés. Ide kell tolnunk a sárga szimbólumot, a jel alá. A dárdák lejöttek a szoborról. Menjünk vissza.  Vegyük fel a Light Steme-t.  Menjünk a vízbe, ússzunk végig járaton. Másszunk ki a vízből. Majd lesz egy járat, ahol jobbról Heaven balról Hell feliratot látunk. Menjünk arra, tegyük helyére a szimbólumokat. Majd menjünk végig a kinyílt járaton, és vége ennek a pályának is.

9.pálya. The Final Battle:

Mentések--Savegames:

Elérkezünk a fináléhoz. :) Meg kell szereznünk Maria lelkét. Menjünk oda Maria-hoz. Majd a bevezetőből láthatjuk, hogy 2 Natla-t kell majd elintézni. Másszunk fel a létrán. Végezzünk a 2 hárpiával. Ugorjunk a platformra és vegyük fel a  Maria’s soul-t.  Kiszabadult a 2 szörny. Menjünk le a létrán. Maria mellet van egy kapcsoló, amit ha meghúzunk egy üres helységet fog nyitni nekünk. Ide kell bezárnunk a 2 szörnyet. Csaljuk is be őket. Maja gyorsan szaladjunk ki és húzzuk meg a kapcsolót újra. Be is zártuk őket. Menjünk fel újra a létrán. Bal oldalt lesz egy rés, ahol be kell kúszni. Ugorjunk át a platformokon, kússzunk be a résen, majd húzzuk meg a kapcsolót. Menjünk le vissza. Egy lovag fog várni minket. Ezeket ugye soha nem lehetett kinyírni ne is próbálkozzunk vele. Inkább menjünk fából készült állványokhoz, ami egy a sárga szimbólumot védi. Csaljuk oda a lovagot, majd várva mikor kardját suhintja felénk ugorjunk gyorsan ugorjunk át felette, és szétcsapja kardjával a állványt. Tegyük ezt meg a másik állványnál. Majd csaljuk el messzire a lovagot, hogy a sárga szimbólumot a dárdákkal körbezárt lapra toljuk. Ha ez megvan vége ennek a pályának is.

10.pálya. Maria’s home:

Mentések--Savegames:

Véget ért kalandunk. Hosszú és rögös úton megmentettük a kislányt. Menjünk oda Maria ágyához. Majd tegyük a lelkét a helyére. A kislány megköszöni Lara-nak, amiért megmentette. Végül is  Happy End –el végződik kalandunk.

A videóból nézve, nem kevés nagy nevű játékos támogatta ezt a projectet pl: Jedimaster, Essgee, Richard Lawther, Baddy, Tomo és még sorolhatnám. Izgalmas kaland volt. :) Várom a készítő következő szintjét. 

Mephizto

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.