.....................................................................

Baptism of Fire 2 - Lost in London

Készítő: André van den Bogaard (Dutchy) Homepage

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, az audio-ban és data-ban levőket a megfelelő alkönyvtárakba. Különálló pályák így mindegyiket az új játék menüből indíthatod.

Story:

Legutóbbi Londoni kalandja során Lara elvesztette Jó Öreg Spajszerét...

Később lecserélte egy újra, de amelyik elveszett nagyon kedves volt neki; boldogult apjától kapta 15-ödik születésnapjára. Szóval értheted miért kell visszamennie megkeresni. Kérlek segíts neki megtalálni.

Úgy tűnik Lara régi ellenségei is megneszelték hogy jön...

Review:

Hmmm, ez a story nagyon ismerős valahonnan. És természetesen Londonban játszódik, úgy tűnik a B2B-re készült volna, de nem készült el időben. Jó hogy ebben a formában azért megjelent mert igazán jó pálya. Nagy és végig változatos, szépek a textúrák, elég sötét de jó a hangulata. Bár nem újdonság, de a jópofa tárgynevek igazán viccesek voltak. Jó kis időrefutások és ugrás sorozatok, nem túlságosan nehezek így mindenkinek jó szórakozást fog nyújtani. Kiváló bemutatkozó pályája.

Leírás:

Secret 1-2-3-4-5-6:

Mentések-Savegames:

A lecsúszás után kússz ki, a kamera megmutatja az elsőnek bejárandó területet. A jobb sarokban told be a tömböt ameddig megy, jobbra egy kart látsz amivel az ajtót nyitod majd, de előbb a secret. A balra nyíló járatban is van egy tolikocka, még flare-el is kicsit nehéz észrevenni. Told be, majd a jobbra mellette levőt is így egyrészt flare-hez jutsz másrészt betolhatod a harmadik kockát az első mögött. Ekkor már van helyed eltenni az útból az első kettőt, hogy a harmadikat meg mögüle a negyediket is kihúzva és félretolva bejuss az 1.secret-be a Revolverért és töltényekért. A karral nyisd az ajtót, intézd el a fegyverest és menj ki.

Az első ajtó kinyílik mikor túlmész rajta, mögüle újabb rosszfiú jön elő, nyírd ki és menj be. Vedd fel a tárat és az MP5-öt (Shotgun), ekkor a szomszéd szoba is kinyílik. Lődd le a fickót és menj be oda, intézd el a kutyát, a ládát és hordót szétlőve tárat és kismedit találsz. A kapcsolóval nyisd a következő ajtót, menj ki rajta és jobbra a sarokban le. A szobában mikor felmész a sarokba a tárhoz egy katona jelenik meg, intézd el és vedd a kismedijét majd a gombbal tedd hozzáférhetővé fent az utolsó ajtót nyitó kapcsolót. Menj oda és húzd meg.

A mozi után lődd le a hobókat, egyikük kismedit hagy el. Balra indulva még egy mozit látsz, a végén a kis tóban beúszhatsz a járatba egy kismediért a 2.secret-be. Menj át az alagúton majd jobbra a templom mögé, nyiss be az ajtón, a sarokban vedd fel a DonKey-t. Menj vissza, közben intézd el a feléd siető hobót, szemben bemenve használhatod a kulcsot. Odabent a karral nyitod a daruhoz vezető ajtót, menj oda és mássz fel.

Menj át az utca felett, a túloldali ház tetején flare-t találsz, a létráról ugorj a peremre és vissza a darura. A másik oldalon a szétlőhető ládák mögött juss le és menj ki a festőállványra. A résbe kapszkodva oldalazz körbe, a platform közepéről ugorj helyből a rúdra és tovább. A következő platformról ugorj a csúszós peremre és oldalazz végig a sarokba, innen ugorj a létrához és ugorj fel rá. Ne is mássz feljebb csak ugorj hátra és tovább a sarokba. Lődd le a katonát és nyisd ki az ajtót. Fel a lépcsőn, lődd szét a kapcsolódobozt és húzd meg a kapcsolót. Gyere vissza, ugorj a vízbe majd mássz ismét fel a darun, a kinyílt ajtó elől húzd el a kockát és ugorj át a templom tetejére.

Jobbra ereszkedj le a platformra és fuss be a templom felső szintjére, lődd le a denevért és told meg a kart hogy kinyíljon az ajtó a drótkötélpályánál. Juss fel és csússz át rajta, kapaszkodj meg a tető peremében és oldalazz kicsit jobbra, ess az erkélyre és intézd el a lesipuskást. Vedd fel a kismedijét és ugorj vissza a peremre, oldalazz még jobbra és fel. Ugorj át a két tető találkozásánál levő járható részre, a túloldalon le a vízbe és ússz végig a járaton.

Menj balra, lődd le a patkányokat, a csatorna végén a vízben húzd meg a kart, ússz vissza és balra, fel a létrán. Elérsz egy szobába egy csomó ajtóval, a kapcsolóval nyisd az elsőt, húzd ki a kockát az ajtó előtti mintás padlóra hogy kinyíljon a következő. Ezt ismételd meg kétszer, az utolsó sarokban levő ajtó mögött a változatosság kedvéért egy fali kapcsolóval nyitod a középső ajtót. De nem csak az nyílt ki hanem a 3.secret ajtaja is az elsőnek kihúzott kocka mögött, húzd félre és bent vedd fel a kismedit. Ezután told a három kockát a középső ajtó mögé, abban a sorrendben ahogy a bal oldalon láthatod a különböző kockák mintáit. Az így kinyitott utolsó ajtó mögött vedd fel a HanKey-t kismedit és húzd meg a kapcsolót, időre nyitja a mutatott ajtót lenn a csatornában, siess be rajta. Mássz fel és menj ki, jobbra az utca végén nyisd az ajtót a kulcsoddal.

A metróállomáson a jobb oldali kis beugróból kapaszkodj fel a szellőzőbe, kússz el a végéig ahol leereszkedve flare-t és az újabb HanKey-t veheted fel. Gyere vissza és nyisd vele a balra levő ajtót. Obabent flare-t és tárat találsz, a sötét sarokban a tömbön kihúzva pedig töltényt és a StravinsKey-t. Menj ki és jobbra, nyisd ki ezt az ajtót is. Fuss előre végig, lődd szét a ládákat és vedd fel a tárat majd kússz be a résbe és tiéd az újabb DonKey, kússz tovább és a fali kapcsolóval nyisd a kinti kapcsoló fedelét. Gyere ki és kapcsolj, a bejárat mellett nyitotta a falban az ajtót. Kússz át a gőzfújóknál, valamennyit mindenképp sérülsz. A túloldalon vedd fel a kismedit és a ConFuse-t, majd ugorj fel mellette a kúszórésbe. Kövesd a járatot átugrálva a gödröket, az elsőben a nagymedit nem tudod felvenni, a végén tiéd az Uzi és tár a 4.secret-ben. Menj ki amerre bejöttél, az állomáson nyisd az utolsó ajtót, bemenve tedd a bizonytalanítékot a helyére.

Haladj tovább, a mozi után intézd el a támadókat majd menj le, lődd szét a mutatott kapcsolódobozt és nyisd ki vele az ajtót. Menj be, fuss le a platformora és ugorj jobbra a nyílásba. Told be a tömböt, mögötte a sarokban a gombbal kikapcsolod kint a tűzfújót, az alacsony platformról ugorj mögé egy kanyarodóssal. A másik tűzfújó szünetében ugorj tovább és a sarokban a gombbal nyisd az ajtót. Időre zárul ugyhogy azonnal pördülj és ugorj oda, vedd fel a ReFuse-t és menj ki amerről bejöttél. A másik vágány túloldalán teheted a helyére, menj be a járatba.

Az omlósokon át ugorj a nyílásba a karhoz, told meg majd kapaszkodj fel balra a résbe az 5.secret-be egy tárért. Ugrálj tovább a kinyílt ajtóhoz, vedd fel a flare-t és fel a létrán, ugrálj át a gödrökön. Háttal csússz le, a végén ugorj el és csúszós oszlopról továbbugorva kapaszkodj meg a résben. Oldalazz jobbra, húzódzkodj fel és egy megfordulásossal kapd el a vízszintes platform peremét. Ugorj át a platformra a távolabbi sarokban, egy kis bal-jobb kanyart tegyél az ugrásba hogy elkapd a peremet, majd fel és csimpizz végig a plafonlétrán. Jobbra a beugróban a fali kapcsolóval nyitod az ajtót.

Ugorj a kötélre és lengj át a sarokba, a gombbal nyitod az egyik lenti ajtót. Ugorj a járatba, először menj le teljesen és a gombbal nyisd a másik ajtót, majd vissza az időkapcsolóhoz. Húzd meg, majd oldalugrás és rohanás az ajtóhoz. Menj végig a járaton, a szobában fel a létrán, ugorj róla a peremre. A beugróban a kapcsolóval nyisd a lenti ajtót, bent vedd fel az újabb StravinsKey-t, majd mássz ismét fel és nyiss be az ajtón. Odabent használd a kulcsot, a kinyíló ajtó mögött csússz le, ugord át a gödröt, amint lent vagy ugorj félre a hordó elől, vagy csak guggolj le és elmegy feletted. Balra mássz fel a tömbre, ugorj háttal a csúszós tetejű magasabbra és továbbugorva fent vagy. Vedd fel a flare-t és töltényt, majd ugorj a túlsó sarkoban levő lejtősre hogy még feljebb juss. Mássz fel a szobába és told át a kart, ezzel eltünteted a szögesdrótot a gödörben. Juss le, húzd el a kockákat, nyírd ki lent a hobót és menj tovább.

Intézd el a fenti fegyverest, jobbra egy helyen fel tudsz kapaszkodni. Lent a körbezárt részen a fali kapcsolóval nyisd a csapóajtót, lemenve az egyik ajtó mögött katona, nála egy tár, a másik mögött egy kar amivel az egyik medencében kitisztítod a vizet. Ússz ott be a nyílásba és a kart meghúzva kinyílik a fenti ajtó. Menj be rajta, kanyarodós ugrásokkal juss át a csúszós oszlopokon a túloldalra. Fuss át az egyik sor omlóson, visszafelé majd a másikon jössz. A szobába érve kártevőmentesíts, az egyik szétlőhető láda alól felveheted az újabb DonKey-t, ahonnan a patkányok kijöttek kússz be a 6.secret-be egy adag töltényért. Juss ki és a kulccsal nyisd az ajtót.

Lődd le a kutyát, az udvaron ugrálj fel a dobozokon át a tetőre, itt megtalálod a keresett Crowbar-t. Gyere le és menj át a kinyílt ajtón. Ugorj az uszályra és a pálya véget ér.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.