.....................................................................

Levelbase Advent Calendar 2007 - Lost City of Luma

Készítő: Sue Wicks (Isis)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, a dog_hwl.wav-ot a sound/samples-be, az ice file-okat a graphics/wads-ba. Indítsd a tom2pc-t, az add gombbal hívd be az ice.tom-ot és build all. Amint kész indulhat a játék.

Story:

Lara hallott egy Luma nevű ősi városról ami valahol észak Alaszka jeges pusztaságában fekszik, de a pontos helyére már senki nem emléxik. Állítólag egy hatalmas gyémánt van a városban amit a rég elveszett város lakói Luminum-nak hívtak és úgy hitték ez városuk jólétének és szerencséjének záloga. Mivel a város már régóta elhagyatott Lara úgy érzi nincs már szükségük a gyémántra és szép darabja lenne ereklye gyűjteményének.

Review:

Nagyon szép pálya, meggyőző jeges barlagok és járatok, szép belső terek, hangulatában a TR2-re emlékeztetett. A játékmenet könnyű de mivel nem lineáris a sok felfedeznivaló érdekessé teszi. Volt pár hiányzó hang és az egyik secret-et nem számolta el a statisztika, de összességében remek pálya, ajánlom mindenkinek.

Leírás

Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames:

Csússz le és indulj el a barlangban, a szűkebb részhez érve egy kutya támad, itt balra vezet egy út felfelé. Kicsit előrébb a tömbről vedd fel a töltényt majd menj fel a járatban. Kiérve belőle vedd fel a kismedit a bal hátsó sarokban, és menj tovább a szemközti járatban. A szakadékhoz érve csimpizz át a plafonlétrán, vedd fel a flare-t és a jobb oldalon mássz le a létrán úgy a feléig, ugorj hátra a nyílásba. Menj be a szobába de gyorsan lépj is vissza mert két guriga érkezik balról. Várd meg míg megállapodnak és vedd fel az 1.Tridentet, ekkor láthatsz egy ajtót kinyílni. Az alacsonyabb járaton át távozz, visszaérsz a fő barlangba.

Menj balra, intézd el a kutyát és tovább a befagyott tóhoz. A hátsó sarokban jobbra felugorva a járható részre bemehetsz egy szobába, lődd szét a vázát és tiéd a Shotgun. Gyere ki és a másik sarokban a kinyílt ajtó mögött mássz fel a létrán. A belső szobában ugorj fel jobbra a járatba és bejutsz a rács mögé. Húzd meg a kockát hogy szabaddá váljon a láva útja és megolvassza a lent a tavat. Mássz le és ugorj a vízbe, ússz be a a közeli járaton.

Ahol a járat jobbra kanyarodik előre van egy nyílás ahol majd ki tudsz mászni, jobbra és balra járatok. Ússz balra vedd fel a nagymedit és be a szűk járatba, a kanyarnál pördülj meg és ússz vissza, csald magad után a cápát hogy a nyíláson partra mászva végezhess vele. Vissza a vízbe és a másik irányban beúszva a plafon közelében keresd meg a vizi kart, húzd meg és ússz vissza ahonnan a cápa kijött. Mássz ki a kinyílt csapóajtón.

Az egyik tömbről vedd fel a kismedit és a folyosón át menj be a terembe. Lődd le a kutyát, a bejárattal szembeni sarokban a tömbökről kapaszkodj fel a tetőre, a másik oldalon látsz egy szobát amiben egy kar van. Ugorj oda, de mielőtt megtolnád gyűjtsd be a secret-et. Ugorj át jobbra a platformra és kapaszkodj fel, ekkor secret hangot hallasz de a statisztikában nem számolja el secret-nek. Vedd fel a flare-t töltényt, majd a flare mellett a beugróban kapaszkodj fel az álfalon át a valódi 1.secret-be a Revolverért. Menj vissza a kis szobába és told meg a kart, két lenti ajtó is kinyílt. Gyorsan juss le, és a közeli szobában a bagolynál keress menedéket a szellem elől. Miután elpukkant menj be a jobb oldalin a két kinyílt ajtó közül.

Átérsz egy széles folyosóra, menj jobbra végig, és a sarokban a tömbről kapaszkodj fel a szobába a kapcsolóhoz. Húzd meg és gyere le, a folyosón az első lehetőségnél jobbra, és eljutsz oda ahol a tüskék eltűntek. Vedd fel a LaserSight-ot és a Crowbar-t, lődd le a kutyát. Kerülj hátra és húzd ki a kockát hogy bejuss mögé a 2.secret-be, két csomag töltény és kismedi. Menj vissza a központi terembe és menj be az ajtón ahonnan a szellem előjött mikor kinyitottad. Jobbra üres szoba, továbbmenve a bal oldalon kapaszkodj fel a tömbökre. Juss át a nyílköpők alatt, utána figyelj a gyanús padlólapokra. A következő szobában a Trident-et még tűz védi, mássz fel a létrán. A jobb oldalon ugorj fel a magasabb tömbre és onnan a kötélre, lengj át a fali kapcsolóra, a tüskék eltűnnek alatta mikor átkapcsolod. Menj el hátra a sötétbe egy adag falre-ért majd vissza le az előző szobába ahol a felemelt tömbről már eléred a plafonlétrát és eljuthatsz a 2.Tridenthez anélkül hogy bekapcsolnád a tűzfújót. Menj vissza amerről ide feljöttél. A feljárat jelentő tömbök közelében a sötét sarokban kússz be a résen majd mássz fel a létrán és szedd ki a falból a Fire Star-t. Menj vissza a másik ajtó mögötti széles folyosóra, és balra megtalálod a foglalatát. Helyezd be, a kinyíló ajtó mögött mássz fel a létrán.

Lődd le a barlangból elősiető kutyát. Jobbra a sarokban juss fel a sziklákra és ugrálj körbe a havas részen levő nyíláshoz, nem mindig egyértelmű hogy a lejtős sziklák közül melyik járható, a kevésbé meredekeket célozd. Kövesd a járatot, ismét a szabad és alá érve menj jobbra a peremen, majd kapaszkodj fel a kúszórésbe és oldalazz végig balra a szakadék felett. Közben odalent egy szellem jelenik meg, amint átérsz siess be a járatba, kapaszkodj fel. A szélesebb járatban figyelj jobbra, a sötétebb beugróban felkapaszkodhatsz egy nyílásba, itt találod a baglyot. Miután megszabadultál a szellemtől húzd meg a kapcsolót és menj vissza a lenti járatba. Intézd el a kutyát, balra a tömb mögött vedd fel a kismedit majd jobbra juss feljebb. Ugorj át a sötét sarokba flare-ért, majd a másik irányban megtalálod a kinyílt ajtót.

Csússz le a havon, a végén ráesel a jobbra lejtő másikra, ha esés közben nyomd a balra nyilat háttal fogsz csúszni rajta és egyből lemászhatsz a létrán. Lent menj körbe és találsz egy nagymedit, majd vissza a létrához és ugorj be róla a lentebbi járatba. Told meg a kart és vissza a létrára, mássz feljebb és ugorj a magasabban levő járatba, ahová a csúszásból is érkeztél volna. A végén fel a létrán és tovább a lávás terembe. Balra fel a tömbökre és kapcsolj, időre nyitja a kijáratot de nem vészes. Mögötted a magasabb részről ugorj és kapd el a csúszós peremét, fel rá és a legvégéről ugorj a következő platformra, onnan a lejtőre ahonnan egy guriga fog kijönni. Gyorsan ess a lentebbi járatba és fuss be az ajtón, jobbra a járat csak visszavezet a kapcsolóhoz. Vedd fel a 3.Tridentet és csússz le a sarokban és a járatot követve visszaérsz az ismerős folyosóra.

Menj vissza a központi terem felé, balra a 3.secret ajtaja már nyitva lesz, gyűjtsd be a töltényt és nagymedit. Ki és tovább balra ahol a Tridenteket teheted a helyükre. Ha akarod a vízben szétlőheted a vázákat de csak egy szellem kerül elő az egyikből. Az első két Tridentet illeszd a szobrokra és menj be a kinyílt második kerek kapuhoz. Jobbra a kúszórésbe felkapaszkodva megtalálod a 4.Tridentet. Tedd a helyére a másik kettőt is, így már nincs akadálya hogy bemenj és megszerezd a Luminum-ot. A sarokban kinyíló ajtón hagyd el a pályát.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.