.....................................................................

Lara's Meeting

Készítő: Eva (Landavia)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, a load bmp-t, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába (ha Németül akarod akkor a german.dat-ot használd). A data-ban és audio-ban levőket a megfelelő alkönyvtárakba, utóbbiakat előbb alakítsd wav-okká a start_me-vel.

Story:

Egy új sponsor meghívta Larát egy buliba. Ahol találkozni fog Kurtis-el is. De egy csapat rosszfiú meg akarja akadályozni hogy eljusson a buliba. Segíts neki bántatlanul odajutni.

Review:

Nagyon rövid és egyszerű pálya, mégis jó. A készítő eltalálta a kedvenc zenéimet, a klasszikus és a party zenét, így a hangulat nagyon tetszett. Lara ruhája is remek. Egyértelműen a pálya fénypontjára, a végén a party helyszínére lett kihegyezve az egész, bárcsak jobban kidolgozta volna a készítő, hogy nagyobb legyen, és lehettek volna partyarcok is. A mozgó fények fantasztikusak. Ha egy rövid kis kikapcsolódásra vágysz szokatlan környezetében akkor megéri végigvinni. És remélem látunk még további pályákat is a készítőtől.

Leírás:

Mentések--Savegames:

Mögötted az ajtók maguktól nyílnak, menj ki az udvarra, a növény tövében guggolásból vedd fel a flare-t majd ugorj a medencébe. A víz alatti járat másik végén kimászva intézd el a rosszfiút és told meg a kart. Menj vissza a házba és nyisd ki a másik ajtót, vedd fel a kismedit és nyomd meg a falon a gombot majd lődd szét a továbbvezető járatot takaró képet, menj be rajta. Fuss le a lejtőn, a végén félre az utánad guruló golyók elől. Húzd félre a ládákat a sarkokból hogy hozzáférj a mögöttük rejtező dolgokhoz. A jobb sarokban flare és egy hibás kar amit nem is muszáj megtolni, elég csak odalépni hogy kinyissa a mutatott ajtót. A másik sarokban nyisd le a csapóajtót és fel a létrán.

Félúton ugorj hátra és menj végig a járaton, közben intézd el a két támadót. A végén az oszlopról vedd fel a nagymedit majd ugorj a vízbe. Vedd fel a Panelt és húzd meg a vízi kart, ússz be a kinyílt ajtó mögötti járatba. A felfelé tartó részén ússz be a kis nyíláson és húzd meg a kart, majd ússz fel a kinyílt csapóajtón.

Vedd fel a nagymedit, lődd le a kutyát és továbbmenve a fegyverest, jobbra a sarok mögött a bokorban még egy nagymedit vehetsz fel. Keresd meg a gödröt és mássz le, intézd el a kutyát, meg beljebb a rosszfiút is, bal falon rántsd le a fali kapcsolót hogy kinyíljon a belső ajtó és felvehesd mögötte a Kulcsot. Mássz ki, lődd le a támadót és nyisd ki az ajtót. A tűzfújóktól nem kell megijedni, csak kapaszkodj fel az egyik oldalra és a csúszósokon kanyarodós ugrásokkal simán eljutsz a szobába a bal oldalon. Itt már hallod a zenét, lődd le a kutyát és nyiss be az ajtón a buliba, woo-hoo :).

Ha kipörögted magad tedd a panelt a helyére, a kinyíló ajtó mögött menj oda Kurtis-hez és vége is a pályának.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.