.....................................................................

Lair of Minotaur

Készítő: Ahmet Yuksel

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat, valamint a strings.h-t másold az editor főkönyvtárába, az isle2.tga-t az Extra Textures könyvtárba. A wads-ban levőket a graphics/wads könyvtárba, indítsd a tom2pc-t, az add gombbal hívd be a catacomb.tom-ot és build all. Amint kész kezdj új játékot és válaszd a Lair of Minoator pályát.

Review:

Jó lett volna látni a Minotaurust, ahogy a cím alapján vártam, de sajnos hiába. Csak vég nélküli mászkálás a hosszúúúúú folyosókon, alig pár díszítő elem a kevés szobában, a textúrák szintén unalmasan egyformák. Értem én hogy egy labirintusnak természetéből fakadóan vannak bizonyos megkerülhetetlen sajátosságai, és éppen ezért a legtapasztaltabb pályakészítőknek is ritkán sikerül igazán élvezetesre csinálni. Egy egész pályát pusztán a labirintus témára építeni, pláne első pályának ilyesmivel próbálkozni pedig egyszerűen túlságosan ambiciózus vállalkozás volt, és a készítőnek bele is tört a bicskája. Ha ehhez hozzáadjuk még az orrunk előtt a semmiből megjelenő ellenfeleket, a folyamatosan loop-oló zenét, és a kezdő hibákat, egy elég idegesítő de mégis unalmas pálya kerekedik ki belőle. A tüskék fordítva működnek, egy ajtót nem lehet kinyitni, a semmibe vezető létra, sok a húzott és rosszul elhelyezett textúra, és még sorolhatnám. Túl nagyralátó koncepció, átgondolatlan tervezés és felületes kivitelezés. El vele.

Leírás:

Mentések--Savegames:

Mivel nem nagyon vannak olyan támpontok amire utalni lehetne, ezért rendhagyó módon teljesen térképre hagyatkozva készítettem a leírást.

A nyílnál csúszol be a pályára, balra az első ajtó lesz majd a kijárat. Ahogy végigmész a folyosókon kis skorpiók bukkannak fel előtted, ezekre nem térek ki külön. Az 1-es szám melletti folyosón rengeteg flare-t, lőszert és az Uzit veheted fel. Előtte a keresztfolyosón egy skorpió maga után hagyja a Shotgun-t, jobbra a 2-esnél a tüskés padlóról némi sérülés árán tiéd a Dayanak (Ornate Handle), további tárakat is találsz erre. Visszább a tüskés folyosón van egy tolható oszlop, de nem találtam jelentőségét. Menj a 3-as számhoz, a sötét zsákutcában a vázát szétlőve vedd fel a Denizler Hakimi-t (Hathor Effigy). A menüben az ismert módon rakd össze a Koruyucu Cin-t (Portal Guardian) és az 5-ösnél nyisd vele az ajtót. Útközben a 4-esnél tárakat találsz, majd az ajtóhoz közeledve kutyák támadnak. Innen nyílik egy hosszú járat ami végül a térkép bal felső részére vezet egy létrához, de nem érdemes arra menni, semmi sincs ott, ez, és majd később a zárva maradó ajtó mögötti felfelé vezető út arra utal hogy a készítő akart egy felső szintet is, de végül nem csinálta meg.

Jobbra az első kart told át hogy kinyíljon a másik ajtó is, a másik kettő nem csinál semmit, rögtön az ajtó mögött vedd fel a Shotgun-t. Ebben a teremben rengeteg denevérrel és egy csontvázzal kell megküzdened, utóbbit lődd bele a medencébe. Vedd fel a Zeusun Dugumu-t (Pharos Knot) a 6-osnál, majd menj a 8-as számú ajtóhoz, útközben krokodilokkal is találkozol, és a Heranin Tilsimi-t (Pharos Pillar) is vedd fel a 7-esnél.

Nyisd ki az ajtót, vedd fel a Revolvert, nyisd a másik ajtót is, intézd el a malacokat és menj a 9-es ajtóhoz ami kinyílik előtted. Lődd le a kutyákat, az ajtó bezáródik mögötted, intézd el a skorpiókat is. A szoba közepe táján a 10-esnél a sötétben nagymedit találsz. A 11-es tömbön lődd szét a vázát és vedd fel alóla az Altin Top-ot (Sárga Ékkő), amint oda lépsz egy rosszul beállított kamera a kijárat kinyílását volna hivatott jelezni. A 12-esnél a két kapcsoló közül a bal oldalit told át, a túlsó falon nyitja a jobb oldali ajtót, a másikat nem lehet kinyitni, rögtön az ajtó mögött vedd fel a nagymedit és a LaserSight-ot. Továbbmenve a járatban intézd el a félistent és told át a kart a 13-asnál, a 9-es ajtót nyitja ki újra. Nem időzített, mégis vigyázz mert a szobán belül van a becsukó triggerje, az utolsó pár métert sprintben tedd meg. Menj vissza a kezdőhelyre, be a 14-es ajtón és végre kijutsz innen.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.