.....................................................................

KCR Project

Készítő: gaabr

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a zip-et, az english és script dat-okat másold az editor főkönyvtárába, a data-ban és audio-ban levőket az azonos nevű alkönyvtárakba, utóbbikat előbb alakítsd wav-okká a startme-vel. Kezdj új játékot.

Story:

Hibásak a koordináták, amiket a helikopter vezetõjének adtak a bevetés során, ezért Lara ismeretlen helyen landol ejtõernyõjével. Kiderül, hogy a közelben ahol földet ért, egy titkos katonai bázis található. Hamar rájön, hogy itt a föld elpusztítására alkalmas fegyvereket fejlesztenek ki. Larának kötelessége, hogy meggátolja ezt a projektet!

Rövid kutatás után rájön, hogy a rakétákat vezérlõ számítógépekkel kell tennie valamit...

Review:

Ínyenceknek való pálya, igazi finom kanyarodós ugrások és időzített feladatok, nehezen kikerülhető csapdák, remekül elhelyezett ellenfelek, és minden tökéletesen illik is a helyszínekhez. A pályák tervezése, felépítése és berendezése hihetetlenül jó lett, mind a helyszínek kinézete mind a játékmenet szempontjából, sikerült is kiváltania azt a bizonyos 'ott vagyok' érzést, köszönöm Gabi. Mert egyszerűen minden a helyén van és odaillő, de azzal a magától értetődő természetességgel ami miatt talán még csak észre sem vesszük. Na ezt úgy értem hogy például egy valódi rakétabázison feltűnne valakinek hogy minden szobában van poroltó? Nem hiszem. De a hiánya már annál inkább. Hát ennyire van itt minden a helyén, látszik hogy Gabi odafigyelt a részletekre, és van is érzéke hozzá. Hiteles ajtók, kapcsolók és egyéb objektumok, a különböző szinű kódkártyák, a csatazajra szétrebbenő kis patkányok mikor az egyik szobába becsúszunk, a munkások KCR-es karszalagjai, vagy a kinyithatatlan szolgálati ajtók. Hasonló bázis témájú pályákon már többször felmerült bennem a kérdés mikor egy nehezen megközelíthető helyre beértem Larával, hogy vajon a benn tartózkodók is mindig a szellőzőn át közlekednek? Itt nem ez a helyzet, újabb jó pont. Bár a környezet színvilága általában a szürke különböző árnyalatait vonultatja fel, de a sok díszítő elem és a remek megvilágítás ezt képes feledtetni, a realizmus szempontjából pedig éppen ez a jó, egy rakétabázis falai közt mi más szinekre is számítanánk. Annyit azért mindenképpen javaslok hogy este játsz, hogy a nappali fény ne zavarjon be a képbe. A hangok is fantasztikusak és sokat dobnak a hangulaton, a patkányok hangja annyira aranyos, sajnáltam is lelőni szegényeket, a kártyák és ajtónyitások hangjai, az aláfestőzenék, egytől egyig kiváló. Az öt secret is valódi jutalom, a játékmenetet érdemben nem befolyásolja. A választható nehézségi fok nagy figyelmesség a készítőtől, de szükség is volt rá; kezdő játékosoknak még normálon is épp elég nehéz lesz. Fantasztikusan kitalált és - legalábbis hardban - a végletekig kiélezett időzített feladatok, ugrások, átjutások lézercsapdák között, futások hordók elől, eredeti fejtörők, izgalmas harcok. Csak pár pici kötelező sérülés van, mégis épphogycsak sikerült medi nélkül végigvinnem, az életerőcsíkból már alig volt valami, főleg az első pályán. Mert elég sokat sebződik Lara az ellenfelek miatt, sehol sincsenek egyszerre sokan vagy nem fair helyen, épp ellenkezőleg, pont jó az elhelyezésük ahhoz hogy valóban betöltsék a szerepüket, hogy áthágandó akadályt és kihívást jelentsenek. Mivel volt szerencsém béta tesztelni már jópárszor végigvittem, ráadásul duplán is a két nehézségi fok miatt, mégis a sokadik végigjátszásra is ugyanúgy lekötött és élveztem a játékot, márpedig ez a legjobb pályák ismérve. Ha vannak bizonytalanságaid Lara irányítását illetően akkor bizony kösd fel a fehérneműt, és talán fogsz is szenvedni néhol, viszont rengeteget tanulhatsz cserébe, hiszen az igazán jó pályák képesek rákényszeríteni minket hogy jobb játékosokká váljunk, ez pedig ilyen. Ha meg már az vagy és szereted a kihívásokat a KCR Project a kedvenceid közé fog tartozni, garantálom.

Leírás:

KCR Project

A kezdő helyszín csak egy apró indulópálya, amint a feliratokból láthatod itt választhatsz nehézségi fokot. Kezdő játékosok balra a normál, magabiztosabbak jobbra a hard felé indulva szálljanak be a helikopterbe.

KCR Project1

Secret 1-2:

Mentések-Savegames Hard: .......................................Mentések-Savegames Normal:

Egy éjszakai völgyben kezdődik a kaland, a helikopter csak idáig hozhatta Larát. Fuss előre a létesítmény bejáratához, oldalt lődd ki a rácsot és mássz be. Vedd fel a polcról leesett flare csomagot és indulj le a tehercsarnokba, az ajtó becsukódik mögötted. Vigyázz az őrökkel mert nagyon lőnek, normálban ketten - hardban hárman vannak és ekkor valahogy aggresszívabbnak tűntek. Továbbá egy harmadik/negyedik akkor jön elő mikor a bejárattól balra a ládákra felkapaszkodsz, eddig vajon mit csinált ott a ládák mögött? Normálban egyikük kismedit hagy el. Menj fel a lépcsőn a függőjárdára, az irodák felé még nem érdemes bemenni és a legfelső szintre se, onnan csak visszajönni fogsz. Menj a piros kártyával nyíló ajtó közelébe és felugrásból lődd ki a kúszójáratot takaró rácsot a bejárat mellett, láthatod felette a vasrácsozatot ami plafonlétrának is kiváló. Tehát menj le és kapaszkodj fel a nagy halom ládára a sarokban, ugorj fel a rácsozatra és csimpizz el odáig. Bent a piros Kódkártyát - és normálban egy kismedit - veheted fel, közben kint újabb fegyveres jelent meg - hardban kettő - gyere ki és szabadulj meg tőle/tőlük. Menj fel újra a lépcsőn és a kártyával nyisd az ajtót.

Menj be, a szobában flare-t találsz, a folyosó végén balra a gázpalackoknál pedig egy feljáratot a szellőzőbe. Az elágazásnál kússz tovább egyenesen és egy szobába jutsz. Menj le a rámpán, a konyhában a gomb egy időre kikapcsolja az egyik tűzhelyet, gyorsan juss ott fel. Lődd le a denevért, a polc előtt vedd fel a tárat és vele szemben kapaszkodj fel. A lecsúszás végén a szétrebbenő kis patkányokkal ne foglalkozz, a katonával annál inkább - normálban vedd fel a kismedijét is - majd a gombbal nyisd az ajtót. Csússz le, futás jobbra mert egy hordó gurul utánad, csússz itt is de a végén ugorj ki balra a járható peremre. Menj el a gombig ami időre felnyitja a rácsos padlót a mélység felett. Elsőnek ugorj vissza róla amerről lecsúsztál és fel a járat végéig, a kis patkány fészkében Jattot találsz az 1.secret-ben. Juss le és nyomd mégegyszer a gombot, ezúttal fuss végig a felnyitott padlón - normálban még sprintelni sem kell.

A jobb sarokból húzd ki a kockát hogy felvehesd alóla a tárat, majd lődd szét a kapcsolódobozt és húzd is meg a kapcsolót. A kinyíló ajtó mögött vedd fel a sárga Kódkártyát - és normálban a kismedit. A túloldali sarokban is lődd szét a dobozt és kapcsolj, majd a kinyílt csapóajtón át juss fel, ugorj át szembe - hardban itt egy denevérrel találkozol. Kússz át a cső alatt, a folyosó végén felugrásból lődd ki a rácsot és fel a szobába. Az egyik sarokban még feljebb tudsz kapaszkodni, visszaértél a szellőzőbe - hardban itt is van egy denevér - a balra nyíló kúszórésen át menj ki amerről eredetileg bejöttél.

A nagyterem földszintjén a sárga kártyával nyisd az ajtót, mögötte menj fel a szobán körbefutó járdára. A zárt ajtóhoz a jobb oldalon még kell a lila kártya, a másik kettőből bármelyikkel kezdheted, lássuk mondjuk a szemben levő nyílást. Háttal csússz le és ugord át a kis gödröt, majd kapaszkodj meg a lejtő peremében és oldalazz teljesen balra. Ugorj hátra megfordulással, kapd el a peremet és fenn vagy a túloldalon. Még ne menj be az előtted levő nyílásba hanem indulj balra végig a peremen és a végén a szobában tiéd a Lift biztosíték. Most csússz be az előbbi nyíláson, annak is a bal szélén amikor szünetel a tűzfújó, ugorj és kapd el a plafonlétrát, gyorsan csimpizz odébb. Jó időzítéssel juss át a másik két tűzfújón is, a végén ess a csúszósra. Rohanj jobbra a járat végébe mert egy hordó jön utánad, nyomd meg a gombot és a csapóajtó lenyílik alattad. Csúszósra esel, itt két módon is eljárhatsz, vagy leeshetsz és mész tovább vagy megszerzed a secret-et. Ha nem érdekel a secret ugord át a következő bekezdést, egyébként nem muszáj most megszerezni, ha akarsz később is visszajöhetsz érte amikor már nem zavar a hordó, persze akkor újra át kell jutni a szakadékon, tűzfújókon, meg ami még hátravan, úgyhogy javaslom menj el érte most.

Ennek normálban két módja is van, az egyik hogy még fent amikor csúszol ugorj el a csúszósról hogy futásba érkezz, egy kis sprintet is vigyél bele, majd jókor engedd el hogy becsúszással állj meg a gomb előtt. Így pont fel tudsz kapaszkodni a résbe mielőtt lezúg a hordó, ha még lógsz a peremén irgalmatlanul lever. Az ugrás elég nehéz, nem mindegy mikor ugrasz el, és a ctrl mellett az előre nyilat is kell nyomni különben Lara nem kapja el a peremet. A másik módszer - és hardban csak így lehet megcsinálni - hogy ne sprintelj hanem csak simán fuss a gombig - normálban még várj is picit mielőtt megnyomod - így mikor ugrasz a kúszórés felé pont a levegőben vagy amikor a hordó legurul alattad. Szóval ha sikeresen bejutottál a kúszórésbe lődd szét a rácsot, ereszkedj le a túloldalon a 2.secret-be és vedd fel a Jattot. Gyere ki és ess le.

Az alsó csúszósról amire esel ugorj el és kapd el a tömb peremét - ha a secret felől jössz fordulj is meg a levegőben. Továbbmenve ess a vízbe, a parton nyomd meg a gombot, közben Lara lángra kap úgyhogy gyorsan vissza a vízbe. Ússz be a járatba, az első leágazásnál még zárva az ajtó, a másodiknál gyere ki, húzd el a kockát a gomb elől és told is a másik sarokba, így több helyed lesz megpördülni és lefutni a vízbe mert a gomb időre nyitja az előbb látott vízalatti ajtót. Manőverezz át a csőveknél és juss be rajta. A következő terem túloldalán tudsz kijönni a vízből, itt a rácson túl láthatod is hogy mi vár rád. De előbb ugorj középre és lődd le a fegyverest - hardban itt egy denevér is fokozza az izgalmakat. A járat végén ugord át a csúszóst és nézd ahogy a kamera végigmutatja a termet. Egy igazán kellemes dupla időzített feladat következik, nyomd a gombot, felemeli a négy padlólapot ezen a szinten, pördülj meg és ugorj a közelebbire. Mivel a gomb miatt nem állsz egész a fal mellett egy pici kanyart is tegyél bele hogy a tömb sarkáról ugorj el, aztán a levegőben korrigálj ha szükséges. Próbálj a célpadlólap bal felére érkezni méghozzá egyből rá kapaszkodás nélkül - normálban meg lehet csinálni úgy is hogy elkapod a peremét és felkapaszkodsz, hardban erre már nincs idő - hogy rögtön ugorhass egy nekifutásost jobbra a következőre, majd egyet helyből a sarokba. Itt nyomd meg a másik gombot, ez fent emel fel egy hasonló padlólapot, szintén időre. Pördülj meg és ugrás a létra alattira, megint csak egy apró kanyarral hogy kijöjjön a nekifutás. Mássz fel a létra jobb felén, egy blokk plusz egy mászásnyira a tetejétől ugorj megfordulással és kapd el a csúszós peremét. Csússz le, ugorj és kapd el a vízszintes peremét, majd fel rá és innen jobbkanyarral a padlólapra a nyílás alatt ahonnan egy katona lődöz bőszen. Ugorj fel hozzá és beszéld meg vele a dolgot. Vedd fel a tárat, lődd szét a dobozt és húzd meg a kapcsolót, láthatod hogy a medencénél nyitotta az ajtót. De oda vissza is kell ám jutni, tehát fuss le jobbra a csúszósra és ugorj át szembe a vízszintesre, innen fuss le a gomb elé. Ha mellette a csúszós aljára érkezel akkor nem sérülsz. Teljesítsd újra az időzített feladatot a létrára, szerencsére most már könnyebb a dolgod mert a másik gombot nem kell megnyomni. Teljesen a létra jobb széléről, két blokknyira a tetejétől ugorj megfordulással és egy kis balkanyarral hogy elkapd a kúszórés peremét, aminek a másik végén ess le a medencébe.

Menj be a kinyílt ajtón, kapaszkodj fel a csúszósra, ugorj a létrára és mássz fel, de csak a legfelső fokig. Amint elmegy a lézer kapaszkodj fel és ugrás előre a rácsos padlólapra, úgy hogy átugord a lézert visszafelé jövőben.

További lézerek normál:

Itt csak egy lézer van így könnyebb a dolgod, amint elmegy sétálj pár lépést előre hogy úgy ugorhass helyből a kissebbik rácsra hogy arról lendületből továbbugorhass, megint csak a visszafelé tartó lézer felett, a szembeni nem rácsos platformra. Innen ugorj feljebb, a rácsos peremébe kapaszkodva várd meg amíg elmegy a fenti lézer és fel, futás a fal mellé ott nem ér el. Ezt a lézert is ugord át amikor szembe jön. A rács széléről ahová érkeztél helyből ugrás a legfelső rácsosra.

További lézerek hard:

A két lézer miatt rögön egy nekifutásos a kissebbik rácsra úgy hogy mindkettőt átugrod, közben mindenképp sérülsz. Gyorsan lépj hátra egy nekifutásoshoz a szembeni peremre, vagy helyből felugrásokkal kicselezve a lézert várj egy kört. Amint felkapaszkodtál a szembeni peremre egy felugrással hagyd elmenni alattad egyszer a lézert, csak így van időd a szélére menni és felugrani a fentebbi rácsra. A rács peremébe kapaszkodva várd meg amíg elmegy a fenti lézer és fel, futás a fal mellé ott nem ér el. Ezt a lézert is ugord át amikor szembe jön. A rács széléről ahová érkeztél guggolásban várd meg hogy elmenjen feletted a lézer, és helyből ugrás a legfelső rácsosra.

A legfelső rácsosról még egy sima felugrás és fent vagy. A kis járat végében a kúszórést takaró rácsot szétlőve egy kis fülkébe jutsz ahol egy adag flare-t vehetsz fel. A másik irányban intézd el a katonát a szobában, vedd fel a nagymedit amit elhagy meg a C4 Hangárkártyát az asztalról, a gombbal nyisd az ajtót.

Visszaértél a nagyterembe, menj be ismét a sárga kártyával nyitott ajtón és ezúttal menj a balra nyíló járatba. Fuss át a hídon, lődd le a katonát, flare volt nála, jegyezd meg a zöld kártyás ajtót. Menj a járat végébe, miután szétlőtted a rácsot kússz be a szobába. Vedd fel a lila Kódkártyát - normálban egy kismedit is találsz itt - majd menj vissza az ajtóhoz amit nyithatsz vele, ahogy visszamész a hídon át pont szemben lesz.

Itt nyomd meg a gombot a falon, és figyeld meg mit csinál, két tömböt mozgat le-fel. A jobb oldali emelt részről húzd ki a középső tömböt és liftezd át a másik oldalra, told be a számára fenntartott helyre, ekkor kinyílik az ajtó. A partra érve lődd le a katonát, tőle szerzed meg az Uzit. Most egy szép kanyarodós ugrást kell bemutatnod a mérgező víz felett jobbra az oszlopot megkerülve, innen már ugorhatsz a létrára. A létra mellett van egy zárt ajtó hát nyissuk ki, menj be a kis járatba, a végén fel a létrán és a résbe kapaszkodva oldalazz balra ahol fel tudsz kúszni. A túloldalon gyere le, a járőröző lézereket könnyű kicselezni, a fal mellett megállhatsz. Fuss le a gödörbe, idelent találsz egy csomag flare-t és egy kismedit, meg egy tolikockát amit húzz ki és félre, menj be a gombhoz és nyomd meg. Juss vissza az ajtóhoz, de ne fuss hanem ugorj be mögé a peremre. Odalenn látsz egy kis nyílást amiben víz van, használhatod a távcsövet ha úgy könnyebb. Ugorj oda egy szép fejest, ússz végig a járaton, gyere ki ahol tudsz és a gomb előtt ments mert ez is időre fog menni. Nyomd meg és a felnyílt platformokon juss fel a másik gombhoz; a melletted felnyíló bal szélén kapaszkodj fel és egy jobb kanyarral nekifutásból ugorj át a víz felett a szembeni platformra, és egyik oldalról a másikra ugrálva juss fel. Nyomd meg a másik gombot, így még két platformot kapsz, ezután pördülj meg, éppcsak megpöccintve az előrenyilat fuss előre egy lépést és helyből ugorj a következőre, ezen is pördülj meg és fuss/ugorj az utolsóra, végre fenn vagy - hardban erről az utolsóról is ugorj, nincs idő átfutni rajta. Lődd szét a dobozt és kapcsolj, majd fuss le a vízbe és teljesítsd újra az időzített feladatot, csak most a végén a másik irányba ugorj a kinyílt ajtóhoz.

A kúszórésben állj meg a lézer mozgásának végpontján, közben lődd le a denevért ha támad. Amint elmegy a lézer kússz ki és ugord át mikor visszafelé jön - hardban kettő is van, plusz még egy denevér a túloldali kúszórésben. Lődd ki a rácsot és fel a létrán kábé balról a harmadánál. Ugrálj át a csúszósokon, a harmadik peremébe kapaszkodva a tűzfújóhoz képest jó időzítéssel kapaszkodj fel, ugord át a tűzfújó platformját, és a végén egy ügyes balrakanyarodós ugrással beérsz a lenti nyílásba. Vedd fel a C2 Hangárkártyát - és normálban a kismedit is - a gombbal nyisd az ajtót és intézd el a támadót.

Most menj be az irodákhoz a középső szinten és a belső szobákban keresd meg a gombot, ami időre nyitja mellette az ajtót, persze az odavezető út kicsit hosszabb úgyhogy siess - normálban elég csak az egyik irányt végigsprintelni. A lépcsőházban indulj felfelé, a végén kapaszkodj ki a csillagos éjszakába és kűzdj meg a katonákkal - hardban egy denevér is van itt. Egyikük flare-t, a másik a kék Kódkártyát hagyja hátra - normálban az egyik fa mellett a lejtőn találsz egy kismedit is. Menj vissza az irodákba és a kártyával nyisd az ajtót, lődd szét a benti ajtót és tiéd a C1 Hangárkártya. Most menj lefelé a lépcsőházban és nyisd vele a silókhoz vezető első ajtót.

A mozi után a gombbal nyíló ajtó mögött menj le az első irányítószobába és a piros kapcsolódobozt szétlőve tedd tönkre a rakéta kilövőrendszerét, a képernyőkön láthatod is hogy összeomlott a rendszer. Kapsz egy bevágást is az ajtóról a lépcsőház aljában, de még három ilyen kell hogy kinyíljon. Használd a C2 kártyát hogy bejuss a második rakétához, a gombbal nyisd az itteni irányítószobába vezető ajtót. A wécében a fickó őrzi a zöld Kódkártyát - normálban egy kismedi is volt nála - és már most szétlőheted az itteni második piros kapcsolódobozt is.

Emlékszel még hol volt a zöld kártyaolvasó? A földszinten ahol a sárga ajtón bementél balra a híd után. Menj ott be és a kapcsolóval fordítsd el a hidat, fuss át rajta. A lift mellett hátul a sötét sarokban emeld fel a csapóajtót - hardban lődd le a denevért is - majd tedd a helyére a biztosítékot és liftezz a következő pályára a C3-as kártyáért.

KCR Project2

Secret 3-4-5:

Mentések-Savegames Hard: .......................................Mentések-Savegames Normal:

A gombbal nyisd az ajtót, felugrásból lődd ki a rácsot és kússz át a terembe. Láthatod hogy a visszavezető ajtóhoz a piros kódkártya kell majd. Indulj el, lődd le a munkást, és a fegyverest is az emeleten, flare-t és tárat hagynak maguk után, az emeletre egy rámpa vezet fel ha balra körbemész. A feljárattal szemben is van egy nyílás, de az majd később. Menj a medencés terembe, ugorj fel a vasrácsra és csimpizz végig rajta. A szobában ahová érsz intézd el a munkást, a ládáról lődd ki a rácsot és kússz ott be, a mozi végigmutatja a termet. Három padlólapra kell rálépni hogy a három rács felnyíljon amiken átugrálhatsz, persze időre. A belsővel kezdd, úgy jön ki jobban - normálban a bejárathoz közelivel kezdve is meg lehet csinálni. Tehát menj a terem végébe közben ne lépj a három padlólapra, vagy ha ráléptél várj amig a rácsos ismét lecsukódik. Állj be úgy hogy a ládára tudj ugrani de ugrás közben aktiváld is az első padlólapot, a ládáról fuss le a másodikra, egy jobbkanyarral fuss tovább úgy hogy épphogy érintsd a harmadik csücskét, majd egy S kanyarral célozd meg az első felemelt rácsos platform jobb szélét hogy lendületből egy balkanyarral ugorhass róla a másodikra. Itt pördülj meg és ugorj a harmadik jobb szélére, fordulj picit balra és ugorj a lépcsőhöz. A plafonlétrán csimpizz át a túloldalra - hardban közben denevérek zaklatnak - fel a rámpán és nyomd meg a gombot, a rámpa tetejétől ugorj a kinyílt ajtóhoz, benn vedd fel a polcról leesett Szivattyú biztosítékot (Pump fuse). Csimpizz vissza, az alsó lépcsőfokról ugorj a csúszósra, tovább az oszlopra, fuss le az itteni csúszra és ugorj vissza a túlpartra. Juss ki, ugorj a plafonlétra alatti csúszósra és leesel a medencébe, a ládáról fel tudsz ugrani.

Az előző terem felső szintjéről ahol a lesipuskás volt ugorj át a víztartályhoz, ússz át a sarokban nyíló vízalatti járaton. A másik végén intézd el a szerelőt - normálban vedd a nagymedijét. Mássz fel a létrán, ugord át a gödröt és nyisd az ajtót, mögötte lődd szét a dobozt és kapcsolj. Menj a megtelt medencéhez.

Még az innenső partról lődd le a katonát majd ugorj át. Vedd fel a tárat amit eldobott és helyből ugrásokkal juss át a következő szakaszon, a járatokból hordók gurulnak le tehát gyorsnak kell lenned, közben denevérek is zaklatnak. Mindhárom járatból ugorhatsz egyből tovább vagy vissza is, és aztán mikor a hordó már lement nyugodtan megtervezheted a következő ugrást. Amint átérsz fel a létrán, intézd el a katonát, és elérsz egy keresztúthoz. A teremből négy járat nyílik, menj jobbra a tüzek felé.

Ugorj át az első tüzes platformra, a sarkán nem éget, és vagy átugrálsz vagy a plafonlétrán csimpizel végig, ahogy tetszik. Egy újabb elágazáshoz érsz létrával a közepén, ugorj róla a jobb oldali járatba, ha úgy ugrasz el hogy Lara lába egész a létra alján van megfordulni sem kell a levegőben. Amint belépsz a terembe egy ideges egyén rögtőn lőni kezd rád, ezért fuss le a csúszósra, lehetőleg úgy hogy háttal csússz és safety drop-al ess le, majd lenn vonulj fedezékbe előle és intézd el a denevéreket és a melóst, utóbbi egy kismedit hagy hátra. Most már nyugodtabb körülmények közt levadászhatod a lesipuskást, vagy későbbre is hagyhatod amikorra felérsz. A ládák mögött lődd szét a dobozt - előfordulhat hogy a harc hevében már meg is tetted - és húzd meg a kapcsolót. A kinyílt ajtó mögött csinálj utat magadnak a két kockát tologatva, az elsőt told ki az idevezető járatba, a másikat húzd a továbbvezető mellé, így az elsőnek megmarad a helye a sarokban, mikor később megint erre jársz fogod odatolni. Haladj tovább, át a szeletelőkön és fel a létrán. Itt van hát a keresett C3 Hangárkártya már csak vissza kell jutni vele, de ez nem olyan egyszerű feladat. Vedd fel a kismedit is és nyomd meg a gombot, lenn a folyosón nyitotta az ajtót. Amint lejössz egy szerelő támad, lődd le és mássz fel a kinti létrán, néhány foknyira a tetejétől ugorj hátra a platformra. Ugorj fel és intézd el a katonát, vedd fel a tárat, majd mivel zöld kártyád még nincs ugorj le balra ahonnan a fickó lődőzött mikor bejöttél a terembe. Ha lentről nem intézted el most tedd meg. A távolabbi sarokban nyisd fel a csapóajtót és ereszkedj teljesen le a létrákon - hardban itt egy patkánnyal találkozol. A tűzfújós teremben először középre kell ugranod, láthatod hogy csak egyfelé tudsz továbbugrani, ott nyomd a gombot így felnyílik szemben a platform, majd az ottani gombra az utolsó is és továbbmehetsz, rendhagyó módon ez most nem időre megy tehát nyugodtan kiszámíthatod az ugrásokat a tűzfújók szünetében - hardban denevérek teszik izgalmasabbá az első gombnyomást.

Amint átérsz menj fel a szobába, egy melós fogad, szabadulj meg tőle majd menj be az egyetlen nyitva álló ajtón. Nyomd meg a gombot, a szomszéd szoba ajtaját nyitotta de vigyázz hogy a gőzölgő padlólapra ne lépj mert becsukódik, persze a gombbal újra kinyithatod, kedves trükk. Az itteni gombbal a harmadik ajtót nyitod szemben, ott told el a ládát és nézd meg az ábrát a falon, ami a következő fejtörő megoldása; a szoba előtti másmilyen padlólap a képen a jobb felső, ebből kiindulva a többit feleltesd meg terem azonos elhelyezkedésű padlólapjaival, a szinek segítenek, és csak az ábrán látottakra ugorva, természetesen lólépésban, az óra járása szerint juss el a negyedik ajtó elé, mire az szépen kinyílik. Bent vedd fel a zöld Kódkártyát, a bevágás megmutatja hova kell de emlékezhetsz is, az előbb jártál arra.

Juss át a tűzfújós termen, fel a létrákon, és ess le a terem földszintjére, a már ismerős útvonalon juss fel az ajtó elé és nyisd is ki. Néhány üdvlövéssel köszöntsd mögötte a katonát majd ugorj fel a járatba, csússz le a gödröt átugorva a szeletelőn át, akkor indulj amikor teljesen szét van nyílva. Ugorj a létrára középen és ugorj be a jobbra levő terembe.

A terem két végén két nagy tárolót látsz, mássz fel a létrán és az erkélyről lődd szét balról a második hordót tartó akadályt, így az legurul a hidrogéntartályra ami felrobban. Az utána maradó kis vízben juss be a hátsó szobába és tiéd a kék Kódkártya, normálban simán fel tudod venni és a kamera mutatja is hol fog kelleni - hardban itt egy lézer nehezíti a dolgot, mikor elmegy kapaszkodj ki majd két helyből ugrással hagyd hogy elmenjen alattad még egy kört, és most vedd fel a kártyát. Gyere ki és ugorj fel a legmagasabb törmelékhalomra, meredeknek látszik de járható, innen pedig a párkányra ahonnan a hordó legurult, kússz be - hardban lődd le a patkányokat - és vedd fel a Jattot a 3.secret-ben. A másik végén tudsz lejönni, ha lefutsz a oxigén tartály tetejére nem sérülsz, juss vissza a pálya elejére - hardban ott egy katonát is le kell győzni.

A kiürült víztartály melletti bejárat mögött ugorj középen a létrára, és tovább a túloldalon. Lődd le a denevéreket, a jobb oldali létrán mássz fel. A szobában intézd el a társaságot, tárat, nagymedit és flare-t hagyományoznak rád. Használd a kártyát és a feltáruló ajtó mögött nyomd meg a gombot hogy felemelj kint két platformot, talán mondanom sem kell hogy időre megy a feladat. Tehát rohanj a ládákhoz, ugrálj fel rajtuk, onnan a sarokba az első felemelt platformra, majd a másodikra, itt lépj előre egyet és egy helyből kanyarodós ugrással benn vagy a fenti szobában - hardon egy pillanatra sem állhatsz meg. Nyomd a gombot és a leengedett ládáról a rácsot szétlőve ugorj a kúszórésbe. Az elágazásnál menj balra, a végén told meg a kockát hogy bejuss a savas terembe. A tömbökön kell átugrálni a gombhoz, a tüzek elalszanak ahogy haladsz beljebb de természetesen csak egy időre úgyhogy siess - hardban itt is csak a tökéletes kivitelezés vezet eredményre. Tehát ugorj az első tömbre és arról lendületből tovább a másodikra, ezen pördülj meg és be a gombhoz, kifelé szinte ugyanez, az első tömbön van időd picit jobbra fordulni a kijárat felé ugráshoz. Menj be a kinyílt ajtón, lődd le a patkányt és vedd fel a lila Kódkártyát. Menj vissza az elágazásig és balra, háttal ess a csúszósra és le a létrán.

Juss vissza a keresztút terembe ahol korábban a tüzek felé mentél, és ugorj most balra a járatba. Itt ládákat kell tologatni, használj flare-t hogy lásd melyik mozgatható. Told meg az első ládát ameddig megy, majd a jobbra levőt is, balra körbemenve húzz egyet a harmadikon így az elsőt még beljebb tolhatod. Told vissza a harmadikat eredeti helyére, majd húzd/told a bejárathoz hogy benn teljesen körbe tudj menni a középső fix láda körül. Ekkor a másodiknak betolt ládát húzd vissza és mögötte tiéd a Jatt, a 4.secret-ben. Told újra a ládát a secret bejárata elé, majd az elsőnek betolt ládát húzd vissza a középső mellé, és menj be mögé a következő szobába. Lődd le a munkást, jobbra a rámpa alján szintén van egy mozgatható láda, húzd rá a jelölt padlólapra, ekkor kinyílik az ajtó. Hogy később megspórolj egy csomó mászkálást ezután told is vissza a ládát, ameddig megy.

Menj be a kinyílt ajtón, itt ismét lézerek között kell feljutni de ne aggódj, nem olyan nehéz mint az előző pályán ami volt. Fuss utána mikor elindul és ugorj a csúszósra, onnan megfordulással a víszintesre, majd ugyanez mégegyszer. Figyelj hogy a csúszósokra jó ütemben kapaszkodj fel a felső lézer miatt. A vízszintesen menj a fal mellé és mikor elindul a lézer fuss utána és ugorj. Hardban a legfelső lézert át is kell ugranod. A következő savas medence felett ugorj balra a közelebbi beugróba, lődd le a denevért, majd át szembe. Innen egy nagyon ügyes kanyarodóssal a másikba ezen az oldalon. Majd ugorj ismét szembe a járatba és intézd el a patkányt - hardban a denevért is. Menj lefelé amíg szembetalálod magad a korábban betolt ládával, tolj rajta ameddig megy.

Normálon ha az első és második tolás között megállsz vele egy rács csapódik le a visszautat megnehezítendő. Lődd le a munkást, vedd fel a nagymedit az asztalról, és told a ládát a mintás padlólapra, így kinyílik szemben az ajtó.

Hardon a rács mindenképp lecsukódik, a munkás a ládával kinyitott ajtó mögül jön elő, és nála van a nagymedi.

Menj be, használd a kártyát, a kinyíló rács mögött nyomd meg a gombot. A rácson túl láthatod is hogy a kinti teremben kinyílik az ajtó, juss oda vissza és menj be rajta, útközben két újabb ellenféllel kell megkűzdeni - normálon az elsőt ki is kerülheted ha a rövid úton mész.

A mozi bemutatja a következő helyszínt, a nagy aknából nyíló járatokon át juthatsz mindig feljebb. Kezdjük is, ugorj át szembe, lődd le a denevéreket, majd fuss be a lézer után és balra ahol picit sötétebb a fal kapaszkodj fel. Ugorj át ismét, intézd el a katonát, a sötét folyosón ne ess bele a gödörbe. Újabb ugrás, szeletelő csapda, majd denevérek, végül még egy ugrás és fenn vagy a tetőn. Likvidáld a fegyvereseket, egyikük flare-t hagy el, majd keresd meg a csapóajtót és nyisd fel. Alatta a szobában tiéd a sárga Kódkártya - meg normálban egy nagymedi. Juss le, közben újabb denevérekkel és fegyveresekkel gyűlik meg a bajod, egyikük kismedit hagy el.

Juss vissza a medencéhez és a parton nyisd az ajtót a kártyával. Már most lelőheted a katonát a túlparton majd ugorj a vízbe és ússz be a nyíláson, a végén nyomd meg a gombot, ússz be a kinyílt ajtón. Normálban vedd fel a fickótól rád maradt nagymedit. A csúszósokon ugrálva és közben oldalra is haladva juss át a gödör túloldalára. Intézd el a melósokat, nyomd meg a gombot, gyorsan be az azonnal becsukódó ajtón. Itt a veszélyes padlórészeket átugorva négy gombot kell megnyomni hogy megnyíljon a továbbvezető út - hardban denevérek nehezítik a dolgod. Menj ott be, fel a járatban, lődd le a denevért, és amikor szünetel a tűzfújó ugorj át. A járat végén megtalálod a piros Kódkártyát, így már minden megvan hogy visszajuthass az első pályára, de előbb még a secret. Visszafelé ne ugorj át a tűzfújónál hanem nézz le a távcsővel, odalenn látsz két lejtőt, safety drop-al ess le, bár magasnak tűnik még csak nem is sérülsz. Kússz be és vidd haza a Jattot az 5.secret-ből, majd haladj felfelé a járatban és visszaérsz a korábbi szobába. Nincs más dolgod mint visszamenni a pálya elejére, kinyitni az ajtót és beszállni a liftbe, mindeközben még három barátságtalan fickó próbálja utadat állni.

KCR Project1

Mentések-Savegames Hard: .......................................Mentések-Savegames Normal:

Irány a nagyterem, közben persze fordítsd vissza a hidat is, és intézd el a két katonát. Az irodákon át menj le ismét a rákétákhoz ahol már bejuthatsz a harmadik és negyedik irányítószobába is. Lődd szét a piros kapcsolódobozokat hogy tönkretedd ezeknek is az irányítórendszerét és így megakadályozd a kilövést, feladat teljesítve!

Mikor a negyediket is szétlövöd az ajtó is kinyílik, menj fel mögötte, a gombbal nyisd a következő ajtót, majd még egy gombnyomás a belső irodában és kinyílik a főbejárat. Dolgod végeztével hagyd el a bázist, ki a holdfényes éjszakába.

akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.